0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 779 000.00 UAH
Замовник
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 14 серп. 11:44
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідь: Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг з поточного ремонту визначений з урахуванням видів та обсягів робіт відповідно до дефектного акту на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства України. 2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим. 3. Відповідно до інформації, яка розміщена в електронній системі закупівель, а саме у п.8 Протоколу (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця №1 від 08.07.2024 зазначено, що договір має бути укладений по 23.07.2024 (у випадку обгрунованої необхідності строк для укладання договору може бути продовженим до 60 днів). Проте, договір про надання послуг з поточного ремонту споруд цивільного захисту від 25.07.2024 №1, тобто укладений з порушенням визначеного законодавством та тендерною документацією строків його укладання. Якщо строк для укладання був продовжений, чому в електронній системі не розміщено відповідного обґрунтування? Відповідь: Норми чинного законодавства України з питань публічних закупівель не містять норми щодо розміщення обґрунтування продовження строку підписання договору в електронній системі закупівель. 4. Відповідно до пункту 2 Розділ 5 «Оцінки тендерної пропозиції» зазначено що, Учасник самостійно відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, свідоцтв та ліцензій у разі необхідності відповідно до чинного законодавства України. Надайте посилання на файл у якому Учасник підтвердив наявність необхідних дозволів, свідоцтв та ліцензій для виконання послуги з поточного ремонту. Яким чином при оцінці тендерної пропозиції перевірялась наявність дозволів, свідоцтв та ліцензій? Відповідь: В пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» замовником зазначено для учасника інформацію про те, що учасник самостійно відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, свідоцтв та ліцензій у разі необхідності відповідно до чинного законодавства України. Ні в пункті 2 розділу 5 тендерної документації, ні в інших пунктах тендерної документації та/або додатках до тендерної документації замовником не встановлено вимогу щодо надання учасником будь-яких дозволів, свідоцтв та ліцензій у складі тендерної пропозиції. Додатково повідомляємо, що згідно з нормами статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» виконання робіт з надання послуг поточного ремонту не входить до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Іншими актами чинного законодавства України також не встановлено вимог щодо отримання будь-яких дозволів та/або свідоцтв для можливості виконання робіт з надання послуг поточного ремонту.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо Сканкопії документів банківської гарантії.
Надаємо Сканкопії документів банківської гарантії.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідь: Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг з поточного ремонту визначений з урахуванням видів та обсягів робіт відповідно до дефектного акту на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства України. 2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим. 3. Відповідно до інформації, яка розміщена в електронній системі закупівель, а саме у п.8 Протоколу (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця №1 від 08.07.2024 зазначено, що договір має бути укладений по 23.07.2024 (у випадку обгрунованої необхідності строк для укладання договору може бути продовженим до 60 днів). Проте, договір про надання послуг з поточного ремонту споруд цивільного захисту від 25.07.2024 №1, тобто укладений з порушенням визначеного законодавством та тендерною документацією строків його укладання. Якщо строк для укладання був продовжений, чому в електронній системі не розміщено відповідного обґрунтування? Відповідь: Норми чинного законодавства України з питань публічних закупівель не містять норми щодо розміщення обґрунтування продовження строку підписання договору в електронній системі закупівель. 4. Відповідно до пункту 2 Розділ 5 «Оцінки тендерної пропозиції» зазначено що, Учасник самостійно відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, свідоцтв та ліцензій у разі необхідності відповідно до чинного законодавства України. Надайте посилання на файл у якому Учасник підтвердив наявність необхідних дозволів, свідоцтв та ліцензій для виконання послуги з поточного ремонту. Яким чином при оцінці тендерної пропозиції перевірялась наявність дозволів, свідоцтв та ліцензій? Відповідь: В пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» замовником зазначено для учасника інформацію про те, що учасник самостійно відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, свідоцтв та ліцензій у разі необхідності відповідно до чинного законодавства України. Ні в пункті 2 розділу 5 тендерної документації, ні в інших пунктах тендерної документації та/або додатках до тендерної документації замовником не встановлено вимогу щодо надання учасником будь-яких дозволів, свідоцтв та ліцензій у складі тендерної пропозиції. Додатково повідомляємо, що згідно з нормами статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» виконання робіт з надання послуг поточного ремонту не входить до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Іншими актами чинного законодавства України також не встановлено вимог щодо отримання будь-яких дозволів та/або свідоцтв для можливості виконання робіт з надання послуг поточного ремонту.
Порушення визначені в прзоро по результатам моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-24-010599-a від 28.08.2024 "Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в будівлі Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу» (підвального приміщення, вимощення, навісу та приямків) за адресою: м. Дніпро, вул. Старочумацька, буд. 7, ДБН А.2.2-3:2014" - усунені, додатки до договору розміщені.