0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 618 580.00 UAH
Замовник
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 серп. 15:21
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Пояснення у проведенні моніторингузакупівлі № UА-2024-07-30-001168-аЗгідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 19.08.2024 р. 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості визначено на підставі нижченаведених документів: Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено за КПКВК 1217461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету згідно Програми розвитку інженерних споруд дорожньої мережі та доріг комунальної власності Охтирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Охтирської міської ради від 22.12.2020 № 44 МР (зі змінами та доповненнями)». Рішення Охтирської міської ради від 04.07. 2024 № 1056-МР «Про внесення змін до рішення Охтирської міської ради» від 21.12.2023 № 936-МР «Про бюджет Охтирської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається). Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту становить 1 618 580 грн. та визначена на підставі положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, згідно розрахунку очікуваної вартості послуг на основі будівельних норм: - ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»; - «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» (в редакції Наказу Мінрегіону № 297 від 07.12.2020); - Постанови КМУ від 30.03.1994 р. № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони»; - ДСТУ 3587–2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»; - ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» ; - СОУ 45.2-00018112-028:2008 «Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд». 2. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-сайті Охтирської міської ради в розділі «Міська рада»//« Управління»//«Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства»//«Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі». Посилання на вказаний документ:https://docs.google.com/document/d/1FptRF5sxfQZ3FrHN3ckPXCGlo82_bWVU/edit Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Пояснення у проведенні моніторингузакупівлі № UА-2024-07-30-001168-аЗгідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 19.08.2024 р. 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості визначено на підставі нижченаведених документів: Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено за КПКВК 1217461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету згідно Програми розвитку інженерних споруд дорожньої мережі та доріг комунальної власності Охтирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Охтирської міської ради від 22.12.2020 № 44 МР (зі змінами та доповненнями)». Рішення Охтирської міської ради від 04.07. 2024 № 1056-МР «Про внесення змін до рішення Охтирської міської ради» від 21.12.2023 № 936-МР «Про бюджет Охтирської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається). Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту становить 1 618 580 грн. та визначена на підставі положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, згідно розрахунку очікуваної вартості послуг на основі будівельних норм: - ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»; - «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» (в редакції Наказу Мінрегіону № 297 від 07.12.2020); - Постанови КМУ від 30.03.1994 р. № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони»; - ДСТУ 3587–2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»; - ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» ; - СОУ 45.2-00018112-028:2008 «Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд». 2. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-сайті Охтирської міської ради в розділі «Міська рада»//« Управління»//«Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства»//«Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі». Посилання на вказаний документ:https://docs.google.com/document/d/1FptRF5sxfQZ3FrHN3ckPXCGlo82_bWVU/edit Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Пояснення у проведенні моніторингу закупівлі № UА-2024-07-30-001168-а Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 21.08.2024 р. 1) вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) тендерної пропозиції учасника міститься дефектний акт на вимогу додатку 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації; Пунктом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, затвердженої Тендерною документацією, щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю Послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності і населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг») (далі по тексту – розділ ІІІ Інструкції) регламентований зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зокрема визначений перелік документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації. Слід зазначити, що в розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, в розділі - «договірна ціна тендерної пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат» відсутня вимога, щодо необхідності надання дефектного акту, адже зі змісту наявного локального кошторису (файл – Локальний кошторис) вбачається як і найменування робіт і витрат, так і одиниця виміру/кількість (обсяги робіт). Крім того, вважаємо за доцільне зазначити, що додаток 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації містить в собі перелік документів та/або інформації, яка подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Останній, фактично дублює перелік документів, передбачений розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Пунктом 5.4. СОУ 42.1-37641918-085:2018 встановлено, що обсяги та перелік робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання для кожної ділянки дороги, окремої дорожньої споруди або елемента автомобільної дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінювання їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань й обстежень, зафіксованих в актах дефектів чи інших документах згідно з класифікацією робіт. Проаналізувавши вищезазначене, додатково, акцентуємо Вашу увагу на тому, що іншими документами, які містять інформацію про «обсяги та перелік робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання для кожної ділянки дороги, окремої дорожньої споруди або елемента автомобільної дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінювання їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань й обстежень» є довідка щодо обстеження об’єкта, на якому буде здійснюватись ремонт (файл – «Довідка щодо обстеження об’єкта») та технічні вимоги до предмета закупівлі (обсяги робіт: найменування робіт і витрат/одиниця виміру, кількість). 2) якими документами (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасником підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленого у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації; Відповідно до пункту 31 Особливостей Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пункт 1 Розділу III, а саме: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до абзацу 10 пункту 28 Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації, які викладені Замовником в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Документальне підтвердження «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Додатком 1 до цієї тендерної документації не вимагалось. Відповідно до абзацу 6 підпункту 3 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. 3) у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі від 06.08.2024 №06/6 учасником не зазначені водії механізмів (механізатори) на вимогу додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; Тендерна пропозиція учасника містить файл «ДЦ_ЛК_ДФ_ПВР_РЗВ_КГ», в складі якого надано розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, що надав учасник, всі вказані машини і механізми, крім компресорів пересувних, залучені, а не власні. Цей факт не передбачає наявність водіїв механізмів (механізаторів) в організації учасника. 4) яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасник виконав вимоги додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема виконання таких робіт, як: «Розливання в’яжучих матеріалів з проведенням робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі на другій» (п.3 Технічного завдання); На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме за видами робіт у повному обсязі, учасником в файлі « НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ Додаток 1» надано, Акти приймання виконаних будівельних робіт, де застосовані державні розцінки КР18-8-1, КР18-8-2, КР18-43-1, ДН10-2-20-14 в складі даних робіт є роботи по підґрунтовці бітумною емульсією, що підтверджує досвід з розливання в’яжучих матеріалів. 5) відповідно до роз’яснень до процедури, наданих від 05.08.2024, Технічне завдання передбачає, зокрема, п.1 - фрезерування окремими місцями площею від 5 м2 до 25м2; п.2 - улаштування покриттів товщиною 50 мм. При цьому учасником у локальному кошторисі на будівельні роботи № 05 01-01 зазначено, зокрема: п.1 «фрезерування окремими місцями площею до 10м2», п.2 «улаштування покриттів товщиною 4 см». Щодо розцінки по фрезеруванню окремими місцями площею до 10м2, яку застосував учасник. Керуючись Настановою з визначення вартості будівництва, користуючись державними ресурсними нормами та плануючи для виконання робіт застосувати фрезу на базі навантажувача, учасником застосована найбільш відповідна ресурсна норма КР18-4-1, яка передбачає фрезерування окремими місцями із застосуванням саме навантажувача пневмоколісного одноківшевого вантажопідйомністю 1 т з навісною фрезою. Ресурсна елементна кошторисна норма на фрезерування асфальтобетонного покриття КР18-4-1 передбачає фрезерування окремими місцями площею до 10м2 що в межах від 5м2 до 25м2. На улаштування покриттів в локальному кошторисі учасником застосовано розцінки КР18-43-1 та КР18-43-2 (п.2 та п.3 локального кошторису), що в сумі передбачає виконання робіт товщиною 50мм. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Пояснення у проведенні моніторингу закупівлі № UА-2024-07-30-001168-а Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 21.08.2024 р. 1) вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) тендерної пропозиції учасника міститься дефектний акт на вимогу додатку 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації; Пунктом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, затвердженої Тендерною документацією, щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю Послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності і населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг») (далі по тексту – розділ ІІІ Інструкції) регламентований зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зокрема визначений перелік документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації. Слід зазначити, що в розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, в розділі - «договірна ціна тендерної пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат» відсутня вимога, щодо необхідності надання дефектного акту, адже зі змісту наявного локального кошторису (файл – Локальний кошторис) вбачається як і найменування робіт і витрат, так і одиниця виміру/кількість (обсяги робіт). Крім того, вважаємо за доцільне зазначити, що додаток 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації містить в собі перелік документів та/або інформації, яка подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Останній, фактично дублює перелік документів, передбачений розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Пунктом 5.4. СОУ 42.1-37641918-085:2018 встановлено, що обсяги та перелік робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання для кожної ділянки дороги, окремої дорожньої споруди або елемента автомобільної дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінювання їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань й обстежень, зафіксованих в актах дефектів чи інших документах згідно з класифікацією робіт. Проаналізувавши вищезазначене, додатково, акцентуємо Вашу увагу на тому, що іншими документами, які містять інформацію про «обсяги та перелік робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання для кожної ділянки дороги, окремої дорожньої споруди або елемента автомобільної дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінювання їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань й обстежень» є довідка щодо обстеження об’єкта, на якому буде здійснюватись ремонт (файл – «Довідка щодо обстеження об’єкта») та технічні вимоги до предмета закупівлі (обсяги робіт: найменування робіт і витрат/одиниця виміру, кількість). 2) якими документами (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасником підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленого у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації; Відповідно до пункту 31 Особливостей Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пункт 1 Розділу III, а саме: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до абзацу 10 пункту 28 Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації, які викладені Замовником в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Документальне підтвердження «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Додатком 1 до цієї тендерної документації не вимагалось. Відповідно до абзацу 6 підпункту 3 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. 3) у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі від 06.08.2024 №06/6 учасником не зазначені водії механізмів (механізатори) на вимогу додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; Тендерна пропозиція учасника містить файл «ДЦ_ЛК_ДФ_ПВР_РЗВ_КГ», в складі якого надано розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, що надав учасник, всі вказані машини і механізми, крім компресорів пересувних, залучені, а не власні. Цей факт не передбачає наявність водіїв механізмів (механізаторів) в організації учасника. 4) яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасник виконав вимоги додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема виконання таких робіт, як: «Розливання в’яжучих матеріалів з проведенням робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі на другій» (п.3 Технічного завдання); На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме за видами робіт у повному обсязі, учасником в файлі « НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ Додаток 1» надано, Акти приймання виконаних будівельних робіт, де застосовані державні розцінки КР18-8-1, КР18-8-2, КР18-43-1, ДН10-2-20-14 в складі даних робіт є роботи по підґрунтовці бітумною емульсією, що підтверджує досвід з розливання в’яжучих матеріалів. 5) відповідно до роз’яснень до процедури, наданих від 05.08.2024, Технічне завдання передбачає, зокрема, п.1 - фрезерування окремими місцями площею від 5 м2 до 25м2; п.2 - улаштування покриттів товщиною 50 мм. При цьому учасником у локальному кошторисі на будівельні роботи № 05 01-01 зазначено, зокрема: п.1 «фрезерування окремими місцями площею до 10м2», п.2 «улаштування покриттів товщиною 4 см». Щодо розцінки по фрезеруванню окремими місцями площею до 10м2, яку застосував учасник. Керуючись Настановою з визначення вартості будівництва, користуючись державними ресурсними нормами та плануючи для виконання робіт застосувати фрезу на базі навантажувача, учасником застосована найбільш відповідна ресурсна норма КР18-4-1, яка передбачає фрезерування окремими місцями із застосуванням саме навантажувача пневмоколісного одноківшевого вантажопідйомністю 1 т з навісною фрезою. Ресурсна елементна кошторисна норма на фрезерування асфальтобетонного покриття КР18-4-1 передбачає фрезерування окремими місцями площею до 10м2 що в межах від 5м2 до 25м2. На улаштування покриттів в локальному кошторисі учасником застосовано розцінки КР18-43-1 та КР18-43-2 (п.2 та п.3 локального кошторису), що в сумі передбачає виконання робіт товщиною 50мм. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Пояснення у проведенні моніторингу закупівлі № UА-2024-07-30-001168-а Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. Відповідно до висновку від 02.09.2024 року за результатом проведення моніторингу, зокрема за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Також встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень). На виконання вищевикладеного, Замовником розірвано договір № 95 від 15.08.2024 року, що підтверджується додатковою угодою № 1 від 04.09.2024 року, яка оприлюднена в електронній системі 05.09.2024 року. Додатки: 1. Додаткова угода № 1 від 04.09.2024 р. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО