0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 071 985.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 19 серп. 15:30
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (вікна металопластикові) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-02-13-007574-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби Замовник надає пояснення на запит від 22.08.2024 року. 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наявної потреби Замовника у закупівлі код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (вікна металопластикові). ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ викладені у додатку 2 до тендерної документації, а саме: Обсяг поставки: Віконний блок металопластиковий (відкривні) — 260 м.кв. Віконний блок металопластиковий (Глухе)- 70 м.кв. Склопакет — 25 м.кв. Відлив - 310 м.п Строк поставки товару: до 31.12.2024 року. Місце поставки товару: за адресою Замовника, з гідно письмової заявки. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ до металопластикових віконних конструкцій Під час виготовлення металопластикових виробів Учасник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14361-1:2006+A2:2016, IDT) та Державними Будівельними Нормами (ДБН В.2.6-31:2021). При виготовленні склопакетів необхідно дотримуватись ДСТУ EN 1279-1:2022, ДСТУ EN 1279-4:2022, ДСТУ EN 1279-6:2022 «СКЛОПАКЕТИ КЛЕЄНІ БУДІВЕЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Технічні умови». Склопакети повинні відповідати сучасним вимогам по енергозбереженню. Склопакети повинні бути двокамерні, та мати два енергозберігаючих скла, камери заповнені аргоном. Загальна товщина склопакета не менше 40 мм., формула склопакета 4і14arg-4-14arg-4і, коефіцієнт опору теплопередачі повинен бути не менший ніж 0.9 м2С\Вт. Фурнітура Axor (“або еквівалент”) стальна, поворотно-відкидна, жорстка, корозієстійка, повинна відповідати ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Пристрої поворотні, відкидні і поворотновідкидні для віконних та балконних дверних блоків». Профіль для вікон має бути не нижчим класу В, відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови» ТМ WDS . *Профілі з непластифікованого полівінілхлориду для будівельних конструкцій повинні містити армування товщиною не менше 1,5 мм *Товщина зовнішньої стінки ПВХ профілю не менше 2,5 мм, *Кількість камер в ПВХ вікнах – 5 камер і більше; *Кількість камер в стулці в ПВХ вікнах – 5 камер і більше; *Монтажна ширина: вікна – від 70 мм. *Приведений загальний коефіцієнт опору теплопередачі, запропонованих конструкцій з відповідним (запропонованим) склопакетом повинен бути не менше ніж 0,9 м²*К/Вт, на підтвердження чого Учасник надає технічний розрахунок (довільної форми) коефіцієнту теплопередачі та/або опору теплопередачі на відповідні типи конструкцій, завірений або складений представником виробника запропонованої профільної системи: *Індекс ізоляції повітряного шуму вікон – не менше 30 дБ; *Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок передбачити спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю. *Ущільнювачі мають бути протягнуті замкненим контуром. Зовнішні відливи – з оцинкованого листа, вкритого захисною плівкою. Металопластикові вироби повинні поставлятися комплектно: виріб у зібраному (встановленому) вигляді відповідно до замовлення; паспорт; вказівки з експлуатації. Замовник має право вимагати проведення експертизи щодо визначення відповідності якісних та технічних характеристик поставленого товару вимогам державних стандартів, технічної документації. В такому випадку переможець забезпечує доставку товару до місця проведення експертизи та здійснює оплату відповідних витрат на проведення експертизи. Замовник також має право наполягати на проведенні експертизи у випадку неякісного виконання переможцем монтажу товару на об’єктах Замовника. Витрати з проведення такої експертизи покладаються на переможця. Гарантійні зобов’язання діють протягом 5 років, але не менше гарантійного строку, визначеної в документації фірми-виробника, гарантійні зобов’язання на склопакети діють не менш ніж протягом 3 років (надати гарантійний лист). Товар повинен супроводжуватися документами, який підтверджує його якість (паспорт якості). У паспорті вказуються комплектуючі, які використані при виготовленні металопластикових виробів, технічні показники та коефіцієнт опору теплопередачі, а також повинно бути графічне зображення металопластикових виробів з вказанням чітких розмірів. Супутні послуги, щодо постачання, навантажувально-розвантажувальні послуги, послуги демонтажу/монтажу, включається у ціну за одиницю товару та ціну пропозиції. Поставка товару супроводжується наступними супутніми послугами: - уточнення замовлення та замірів віконних блоків; - доставка товару до місця встановлення товару за письмовим замовленням Замовника,, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки; - демонтаж старих віконних блоків; - монтаж конструкцій (металопластикових вікон, відлив) на об’єкті у місці встановлення товару з урахування комплектуючих матеріалів, ціна на які має бути включена в цінову пропозицію Учасника. -прибиранням та вивозу будівельного сміття після демонтажу та монтажу конструкцій. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати, встановлення (монтаж) та демонтаж старих віконних блоків. Супутні послуги, які будуть виконуватися, будуть за рахунок Учасника-переможця. У будьякому випадку вартість супутніх послуг не оплачується (не відшкодовується) Замовником.Перед початком виготовлення постачальник обов'язково має прибути на об'єкт для уточнення замовлення та замірів віконних блоків. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:*Технічну спеціфікацію згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. *Порівняльну таблицю з детальним описом товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у відповідності до вимог, визначених у Додатку 2 до тендерної документації, із зазначенням конкретних марок ПВХ профілю та фурнітури. *Довідку, складену в довільній формі, з обов’язковим зазначенням країни походження товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю - вікна металопластикові, ДСТУ/іншого (інших) нормативного (нормативних) документу (документів), відповідно до якого/яких виготовляється цей товар, назви та адреси виробника/ виробників товару. *Сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки. *Висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; *Протоколи випробувань на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки. *Гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо постачання товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені замовником, та щодо виконання вимог замовника до предмета закупівлі, наведених у додатку 2 до тендерної документації. * Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист від виробника вікон металопластикових або його офіційного представника щодо поставки вікон металопластикових (у такому випадку у складі пропозиції необхідно підтвердити представництво), що є предметом закупівлі, на адреси поставки Замовника торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі, у вказані строки поставки відповідно до умов закупівлі. *Якщо Учасник пропонує еквівалент, то Учасник гарантує його відповідність якісним характеристикам вказаного Замовником предмету закупівлі, у тому числі щодо призначення, виробничих, споживчих характеристик, Учасник погоджується з тим, що у разі виявлення Замовником невідповідності заявленого ним еквіваленту предмету закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію цього Учасника. Під час подання тендерної пропозиції, Учасник, що пропонує еквівалент повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним вимогам. Постачальник зобов’язаний забезпечити відповідність пакування та маркування товару вимогам виробника та/або встановленим законодавством України правилам, можливість для точного визначення кількості товару, наявність правильно та розбірливо оформлених товаросупровідних та/або розрахункових документів тощо. Разом з товаром Постачальник передає Покупцю всю належним чином оформлену документацію на товар (транспортні, товаросупровідні документи, специфікації, сертифікати відповідності, паспорти виробника, інструкції з експлуатації, накладні, сертифікат про походження – у разі, якщо Постачальник є імпортером товару. У разі постачання неякісного Товару Постачальник відшкодовує всі понесені збитки Покупцем, в тому числі вартість пошкодженого майна в разі використання неякісного Товару. У разі затримки строків заміни неякісного Товару Постачальник сплачує неустойку у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості партії Товару за кожен день затримки. 5.Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при постачанні товару несе Учасник. Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 071 985,00 грн., джерело фінансування місцевий бюджет, КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні послуги), а також отримані комерційні пропозиції. Очікувана вартість предмету закупівлі формувалася з отриманих комерційних пропозицій (копії додаються). 2. Згідно з повідомленням «Вимога про усунення невідповідностей до 20 липня 2024 21:04» : «..Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункту 3 розділу VI тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій». 20 липня 2024 року Учасником - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" оприлюднено файл Витяг про відк рахунку.pdf , який містить Витяг з журналу реєєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах (форма № П10) від 19.02.2024 року та файл Лист-пояснення.pdf , який містить лист-пояснення від 20.07.2024 року. Довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Учасником - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" не оприлюднено. Зазначаємо, що ВИТЯГ з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей (Форма № П10) передбачений Порядкомподання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів, який затверджений Наказом Міністерства фінансів України 18.08.2015 № 721 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09 липня 2019 року № 292). Згідно з пунктом 1 вказаного Порядку: цей Порядок розроблено відповідно до Податкового кодексу України з метою визначення основних організаційно-правових засад обміну інформацією щодо відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців платників податків в електронну форму між ДПС та банками, іншими фінансовими установами, небанківськими надавачами платіжних послуг / емітентами електронних грошей. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ ", тому як Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей? На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей стосовно надання довідки з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Учасник ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " завантажив листпояснення та Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 19.02.2024 року, який був отриманий шляхом формування запиту через інформаційно - комунікаційну систему ДПС «Електронний кабінет» про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах щодо зареєстрованих рахунків учасника. Замовник вважає що Учасник ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " усунув виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом надання Витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 19.02.2024 року з огляду на наступне. Відповідно до пункту 4 розділу VI Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків/електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 платник податків може надіслати до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 421 глави 1 розділу II Кодексу, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 до цього Порядку. У запиті зазначається, про які рахунки запитується інформація - ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки), із зазначенням періоду закриття. ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку.Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки / електронні гаманці, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу. Крім того, тендерною документацією не визначалась ні форма, ні зміст довідки з податкової інспекції про наявність поточних рахунків. Враховуючи вищенаведене, правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " в цій частині у Замовника відсутні
У межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (вікна металопластикові) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-02-13-007574-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби Замовник надає пояснення на запит від 22.08.2024 року. 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наявної потреби Замовника у закупівлі код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (вікна металопластикові). ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ викладені у додатку 2 до тендерної документації, а саме: Обсяг поставки: Віконний блок металопластиковий (відкривні) — 260 м.кв. Віконний блок металопластиковий (Глухе)- 70 м.кв. Склопакет — 25 м.кв. Відлив - 310 м.п Строк поставки товару: до 31.12.2024 року. Місце поставки товару: за адресою Замовника, з гідно письмової заявки. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ до металопластикових віконних конструкцій Під час виготовлення металопластикових виробів Учасник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14361-1:2006+A2:2016, IDT) та Державними Будівельними Нормами (ДБН В.2.6-31:2021). При виготовленні склопакетів необхідно дотримуватись ДСТУ EN 1279-1:2022, ДСТУ EN 1279-4:2022, ДСТУ EN 1279-6:2022 «СКЛОПАКЕТИ КЛЕЄНІ БУДІВЕЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Технічні умови». Склопакети повинні відповідати сучасним вимогам по енергозбереженню. Склопакети повинні бути двокамерні, та мати два енергозберігаючих скла, камери заповнені аргоном. Загальна товщина склопакета не менше 40 мм., формула склопакета 4і14arg-4-14arg-4і, коефіцієнт опору теплопередачі повинен бути не менший ніж 0.9 м2С\Вт. Фурнітура Axor (“або еквівалент”) стальна, поворотно-відкидна, жорстка, корозієстійка, повинна відповідати ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Пристрої поворотні, відкидні і поворотновідкидні для віконних та балконних дверних блоків». Профіль для вікон має бути не нижчим класу В, відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови» ТМ WDS . *Профілі з непластифікованого полівінілхлориду для будівельних конструкцій повинні містити армування товщиною не менше 1,5 мм *Товщина зовнішньої стінки ПВХ профілю не менше 2,5 мм, *Кількість камер в ПВХ вікнах – 5 камер і більше; *Кількість камер в стулці в ПВХ вікнах – 5 камер і більше; *Монтажна ширина: вікна – від 70 мм. *Приведений загальний коефіцієнт опору теплопередачі, запропонованих конструкцій з відповідним (запропонованим) склопакетом повинен бути не менше ніж 0,9 м²*К/Вт, на підтвердження чого Учасник надає технічний розрахунок (довільної форми) коефіцієнту теплопередачі та/або опору теплопередачі на відповідні типи конструкцій, завірений або складений представником виробника запропонованої профільної системи: *Індекс ізоляції повітряного шуму вікон – не менше 30 дБ; *Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок передбачити спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю. *Ущільнювачі мають бути протягнуті замкненим контуром. Зовнішні відливи – з оцинкованого листа, вкритого захисною плівкою. Металопластикові вироби повинні поставлятися комплектно: виріб у зібраному (встановленому) вигляді відповідно до замовлення; паспорт; вказівки з експлуатації. Замовник має право вимагати проведення експертизи щодо визначення відповідності якісних та технічних характеристик поставленого товару вимогам державних стандартів, технічної документації. В такому випадку переможець забезпечує доставку товару до місця проведення експертизи та здійснює оплату відповідних витрат на проведення експертизи. Замовник також має право наполягати на проведенні експертизи у випадку неякісного виконання переможцем монтажу товару на об’єктах Замовника. Витрати з проведення такої експертизи покладаються на переможця. Гарантійні зобов’язання діють протягом 5 років, але не менше гарантійного строку, визначеної в документації фірми-виробника, гарантійні зобов’язання на склопакети діють не менш ніж протягом 3 років (надати гарантійний лист). Товар повинен супроводжуватися документами, який підтверджує його якість (паспорт якості). У паспорті вказуються комплектуючі, які використані при виготовленні металопластикових виробів, технічні показники та коефіцієнт опору теплопередачі, а також повинно бути графічне зображення металопластикових виробів з вказанням чітких розмірів. Супутні послуги, щодо постачання, навантажувально-розвантажувальні послуги, послуги демонтажу/монтажу, включається у ціну за одиницю товару та ціну пропозиції. Поставка товару супроводжується наступними супутніми послугами: - уточнення замовлення та замірів віконних блоків; - доставка товару до місця встановлення товару за письмовим замовленням Замовника,, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки; - демонтаж старих віконних блоків; - монтаж конструкцій (металопластикових вікон, відлив) на об’єкті у місці встановлення товару з урахування комплектуючих матеріалів, ціна на які має бути включена в цінову пропозицію Учасника. -прибиранням та вивозу будівельного сміття після демонтажу та монтажу конструкцій. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати, встановлення (монтаж) та демонтаж старих віконних блоків. Супутні послуги, які будуть виконуватися, будуть за рахунок Учасника-переможця. У будьякому випадку вартість супутніх послуг не оплачується (не відшкодовується) Замовником.Перед початком виготовлення постачальник обов'язково має прибути на об'єкт для уточнення замовлення та замірів віконних блоків. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:*Технічну спеціфікацію згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. *Порівняльну таблицю з детальним описом товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у відповідності до вимог, визначених у Додатку 2 до тендерної документації, із зазначенням конкретних марок ПВХ профілю та фурнітури. *Довідку, складену в довільній формі, з обов’язковим зазначенням країни походження товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю - вікна металопластикові, ДСТУ/іншого (інших) нормативного (нормативних) документу (документів), відповідно до якого/яких виготовляється цей товар, назви та адреси виробника/ виробників товару. *Сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки. *Висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; *Протоколи випробувань на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки. *Гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо постачання товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені замовником, та щодо виконання вимог замовника до предмета закупівлі, наведених у додатку 2 до тендерної документації. * Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист від виробника вікон металопластикових або його офіційного представника щодо поставки вікон металопластикових (у такому випадку у складі пропозиції необхідно підтвердити представництво), що є предметом закупівлі, на адреси поставки Замовника торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі, у вказані строки поставки відповідно до умов закупівлі. *Якщо Учасник пропонує еквівалент, то Учасник гарантує його відповідність якісним характеристикам вказаного Замовником предмету закупівлі, у тому числі щодо призначення, виробничих, споживчих характеристик, Учасник погоджується з тим, що у разі виявлення Замовником невідповідності заявленого ним еквіваленту предмету закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію цього Учасника. Під час подання тендерної пропозиції, Учасник, що пропонує еквівалент повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним вимогам. Постачальник зобов’язаний забезпечити відповідність пакування та маркування товару вимогам виробника та/або встановленим законодавством України правилам, можливість для точного визначення кількості товару, наявність правильно та розбірливо оформлених товаросупровідних та/або розрахункових документів тощо. Разом з товаром Постачальник передає Покупцю всю належним чином оформлену документацію на товар (транспортні, товаросупровідні документи, специфікації, сертифікати відповідності, паспорти виробника, інструкції з експлуатації, накладні, сертифікат про походження – у разі, якщо Постачальник є імпортером товару. У разі постачання неякісного Товару Постачальник відшкодовує всі понесені збитки Покупцем, в тому числі вартість пошкодженого майна в разі використання неякісного Товару. У разі затримки строків заміни неякісного Товару Постачальник сплачує неустойку у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості партії Товару за кожен день затримки. 5.Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при постачанні товару несе Учасник. Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 071 985,00 грн., джерело фінансування місцевий бюджет, КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні послуги), а також отримані комерційні пропозиції. Очікувана вартість предмету закупівлі формувалася з отриманих комерційних пропозицій (копії додаються). 2. Згідно з повідомленням «Вимога про усунення невідповідностей до 20 липня 2024 21:04» : «..Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункту 3 розділу VI тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій». 20 липня 2024 року Учасником - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" оприлюднено файл Витяг про відк рахунку.pdf , який містить Витяг з журналу реєєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах (форма № П10) від 19.02.2024 року та файл Лист-пояснення.pdf , який містить лист-пояснення від 20.07.2024 року. Довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Учасником - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" не оприлюднено. Зазначаємо, що ВИТЯГ з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей (Форма № П10) передбачений Порядкомподання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів, який затверджений Наказом Міністерства фінансів України 18.08.2015 № 721 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09 липня 2019 року № 292). Згідно з пунктом 1 вказаного Порядку: цей Порядок розроблено відповідно до Податкового кодексу України з метою визначення основних організаційно-правових засад обміну інформацією щодо відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців платників податків в електронну форму між ДПС та банками, іншими фінансовими установами, небанківськими надавачами платіжних послуг / емітентами електронних грошей. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ ", тому як Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей? На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей стосовно надання довідки з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Учасник ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " завантажив листпояснення та Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 19.02.2024 року, який був отриманий шляхом формування запиту через інформаційно - комунікаційну систему ДПС «Електронний кабінет» про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах щодо зареєстрованих рахунків учасника. Замовник вважає що Учасник ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " усунув виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом надання Витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 19.02.2024 року з огляду на наступне. Відповідно до пункту 4 розділу VI Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків/електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 платник податків може надіслати до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 421 глави 1 розділу II Кодексу, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 до цього Порядку. У запиті зазначається, про які рахунки запитується інформація - ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки), із зазначенням періоду закриття. ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку.Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки / електронні гаманці, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу. Крім того, тендерною документацією не визначалась ні форма, ні зміст довідки з податкової інспекції про наявність поточних рахунків. Враховуючи вищенаведене, правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " в цій частині у Замовника відсутні
За результатами Висновку моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-13-007574-a щодо закупівлі код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (вікна металопластикові) 10.09.2024 року Замовником - КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ХАРКІВСПЕЦБУД" направлено Постачальнику - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " (ІПН 2756015932) лист та додаткову угоду про розірвання договору (письмове підтвердження додається). Враховуючи те, що умовами укладеного договору Р0508/1-24 від 05.08.2024 року не передбачено дострокового та/або одностороннього розірвання договору, керуючись ст. 188 Господарського кодексу додаткова угода про розірвання буде підписана та оприлюднена у строки, встановлені діючим законодавством.