0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
57 872 360.00 грн.
Замовник
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯРИШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 19 серп. 17:37
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо пояснення Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a), а саме: На ПИТАННЯ №1 ПОЯСНЕННЯ: Проектно-кошторисна документація по Обєкту: Реконструкція будівлі Яришівський ліцей по вул. Головна, 2 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) розроблена ФОП Повх В. М. (21029, м. Вінниця, вул. Келецька, 130, кв. 57; код ІПН 266703811) та по якій отримано Експертний звіт (Позитивний), передбачає кошти в сумі 59 409 798 грн. станом на 07 липня 2023р. та затверджена рішенням 32 сесії 8 скликання Яришівської сільської ради від 20.07.2023р. № 1606-32/2023 «Про затвердження проектно-кошторисної документації» на загальну суму 59 409 798 грн. Джерело фінансування: Бюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів) згідно підписаного з ПрАТ «Укргідроенерго» Договору від 13.03.2024р. №149У/2024 з фінансування об’єктів соціальної сфери. Очікувана вартість робіт з реконструкції ( сума 57 872 360,00 грн. з ПДВ) визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. Технічне завдання передбачене Додатком № 3 до Тендерної документації. Посилання щодо обґрунтування розміру витрат та технічних характеристик розміщено на сайті https://yaryshivska-gromada.gov.ua/ https://yaryshivska-gromada.gov.ua/news/1711541460/ та на сайті PROZORRO (UA-2024-03-26-013719-a), на якій розміщений НАКАЗ від 26.03.2024р. №14 «Про затвердження Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі" Надаємо також скановані копії проектно - кошторисної документації, експертного звіту, технічне завдання (Додаток № 3 до Тендерної документації) та копію Наказу від 26.03.2024р. №14 "Про затвердження Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі" На ПИТАННЯ №2 ПОЯСНЕННЯ: Пункт 6.4. було розроблено у відповідності до чинної редакції (в період оголошення закупівлі) ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та включено всі істотні умови договору про закупівлю, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які містилися у Особливостях, зокрема в п.19, в якому міститься істотна умова про яку зазначено вище. На ПИТАННЯ №3 ПОЯСНЕННЯ: Відповідно Особливостей та Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Так на виконання зазначених вимог Учасником – ТОВ «Компанія Подільська Дорожня» здійснено самостійне декларування відсутності підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Зокрема в розділі на закупівлю в системі PROZORRO - Вимоги до тендерної пропозиції: наявні відповіді учасника щодо зазначених вимог в тому числі і щодо того, що: «Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)». На ПИТАННЯ №4 ПОЯСНЕННЯ: Відповідно п.5.1. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, Порядок погодження договірної ціни: 1. Переможець процедури закупівлі у строк що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір повинен надати договірну ціну згідно вимог зазначених у пункті 5.1. цього розділу. 2. Замовник повинен протягом 5 робочих днів перевірити надану Переможцем кошторисну документацію на відповідність вимог визначених у пункті 5.1. цього розділу та у разі наявності невідповідностей зазначених вимог повинен викласти їх письмово Переможцю та надати час на усунення невідповідностей. Зауваження Замовника повинні ґрунтуватися виключно на підставі вимог передбачених пунктом 5.1 цього розділу. 3. Переможець протягом 3 робочих днів з моменту отримання зауважень від Замовника повинен усунути невідповідності у договірній ціні. 4. Якщо Переможець не усуне повідомлені йому Замовником невідповідності у розрахунку договірної ціни чи не надасть вчасно розрахунок, який відповідає вимогам Настанови та Тендерної документації, то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору (підпункт 3 пункту 44 Особливостей). Так у відповідності до зазначених вимог Тендерної документації Учасником – Переможцем було надано (направлено на електронну адресу) на погодження пакет договірної ціни у відповідності до вимог Тендерної документації. В процесі опрацювання Договірної ціни Замовником було надано Переможцю зауваження, зокрема щодо: 1.Приведення у відповідність машини та механізми згідно до наданих розрахунків. 2.Приведення у відповідність середньомісячну тривалість робочого часу згідно чинного законодавства 3.Підтвердити застосовану середньомісячну заробітну плату для середнього розряду 3,8 у розмірі 13814,00. Переможцем було виконано зауваження, за результатами такого усунення розмір договірної ціни зменшився. Додатково зазначимо, що зазначений механізм щодо погодження договірної ціни до моменту підписання договору узгоджується, як з Тендерною документацією так і законодавством в цілому зокрема: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. При цьому Законн України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не містить вимоги щодо подання учасниками договірної ціни до проведення електронного аукціону . Відповідноо до ст. 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно ст. 843 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно ст. 844 ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Згідно п. 18 Особливостей: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.»
Надаємо пояснення Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a), а саме: На ПИТАННЯ №1 ПОЯСНЕННЯ: Проектно-кошторисна документація по Обєкту: Реконструкція будівлі Яришівський ліцей по вул. Головна, 2 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) розроблена ФОП Повх В. М. (21029, м. Вінниця, вул. Келецька, 130, кв. 57; код ІПН 266703811) та по якій отримано Експертний звіт (Позитивний), передбачає кошти в сумі 59 409 798 грн. станом на 07 липня 2023р. та затверджена рішенням 32 сесії 8 скликання Яришівської сільської ради від 20.07.2023р. № 1606-32/2023 «Про затвердження проектно-кошторисної документації» на загальну суму 59 409 798 грн. Джерело фінансування: Бюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів) згідно підписаного з ПрАТ «Укргідроенерго» Договору від 13.03.2024р. №149У/2024 з фінансування об’єктів соціальної сфери. Очікувана вартість робіт з реконструкції ( сума 57 872 360,00 грн. з ПДВ) визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. Технічне завдання передбачене Додатком № 3 до Тендерної документації. Посилання щодо обґрунтування розміру витрат та технічних характеристик розміщено на сайті https://yaryshivska-gromada.gov.ua/ https://yaryshivska-gromada.gov.ua/news/1711541460/ та на сайті PROZORRO (UA-2024-03-26-013719-a), на якій розміщений НАКАЗ від 26.03.2024р. №14 «Про затвердження Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі" Надаємо також скановані копії проектно - кошторисної документації, експертного звіту, технічне завдання (Додаток № 3 до Тендерної документації) та копію Наказу від 26.03.2024р. №14 "Про затвердження Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі" На ПИТАННЯ №2 ПОЯСНЕННЯ: Пункт 6.4. було розроблено у відповідності до чинної редакції (в період оголошення закупівлі) ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та включено всі істотні умови договору про закупівлю, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які містилися у Особливостях, зокрема в п.19, в якому міститься істотна умова про яку зазначено вище. На ПИТАННЯ №3 ПОЯСНЕННЯ: Відповідно Особливостей та Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Так на виконання зазначених вимог Учасником – ТОВ «Компанія Подільська Дорожня» здійснено самостійне декларування відсутності підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Зокрема в розділі на закупівлю в системі PROZORRO - Вимоги до тендерної пропозиції: наявні відповіді учасника щодо зазначених вимог в тому числі і щодо того, що: «Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)». На ПИТАННЯ №4 ПОЯСНЕННЯ: Відповідно п.5.1. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, Порядок погодження договірної ціни: 1. Переможець процедури закупівлі у строк що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір повинен надати договірну ціну згідно вимог зазначених у пункті 5.1. цього розділу. 2. Замовник повинен протягом 5 робочих днів перевірити надану Переможцем кошторисну документацію на відповідність вимог визначених у пункті 5.1. цього розділу та у разі наявності невідповідностей зазначених вимог повинен викласти їх письмово Переможцю та надати час на усунення невідповідностей. Зауваження Замовника повинні ґрунтуватися виключно на підставі вимог передбачених пунктом 5.1 цього розділу. 3. Переможець протягом 3 робочих днів з моменту отримання зауважень від Замовника повинен усунути невідповідності у договірній ціні. 4. Якщо Переможець не усуне повідомлені йому Замовником невідповідності у розрахунку договірної ціни чи не надасть вчасно розрахунок, який відповідає вимогам Настанови та Тендерної документації, то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору (підпункт 3 пункту 44 Особливостей). Так у відповідності до зазначених вимог Тендерної документації Учасником – Переможцем було надано (направлено на електронну адресу) на погодження пакет договірної ціни у відповідності до вимог Тендерної документації. В процесі опрацювання Договірної ціни Замовником було надано Переможцю зауваження, зокрема щодо: 1.Приведення у відповідність машини та механізми згідно до наданих розрахунків. 2.Приведення у відповідність середньомісячну тривалість робочого часу згідно чинного законодавства 3.Підтвердити застосовану середньомісячну заробітну плату для середнього розряду 3,8 у розмірі 13814,00. Переможцем було виконано зауваження, за результатами такого усунення розмір договірної ціни зменшився. Додатково зазначимо, що зазначений механізм щодо погодження договірної ціни до моменту підписання договору узгоджується, як з Тендерною документацією так і законодавством в цілому зокрема: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. При цьому Законн України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не містить вимоги щодо подання учасниками договірної ціни до проведення електронного аукціону . Відповідноо до ст. 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно ст. 843 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно ст. 844 ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Згідно п. 18 Особливостей: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.»
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо пояснення Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a), а саме: На ПИТАННЯ №1: (Чому не оприлюднено розрахунків до договірної ціни до укладеного договору від 24 квітня 2024 року №18, які згідно з пунктом 20.7 розділу 20 «Інші умови договору» договору від 24 квітня 2024 року №18 є його невід’ємною частиною? ) ПОЯСНЕННЯ: Згідно з пунктом 20.7 розділу 20 «Інші умови договору» договору від 24 квітня 2024 року №18 додатками до договору є зокрема: «Договірна ціна з розрахунками». Замовником виконано вимоги щодо оприлюднення зазначеної Договірної ціни (ст. 11-12 файлу договору) в тому числі і в частині розрахунків, враховуючи те, що оприлюднена форма договірної ціни містить розрахунки, які застосовано Переможцем, а саме: - Розрахунок №1 Заробітна плата – 5198,69600 тис. грн. - Розрахунок №2 Вартість матеріальних ресурсів – 32871,15800 тис. грн. - Розрахунок №3 Вартість експлуатації будівельних машин і механізмів – 379,08300 тис. грн. - Розрахунок №4 Загальновиробничі витрати – 2901,50900 тис. грн. - Розрахунок №9 Прибуток – 1316,14500 тис. грн. - Розрахунок 10 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації – 367,73600 тис. грн. - Розрахунок №14 Витрати на придбання та доставку устаткування на будову – 4348,83800 тис. грн. На ПИТАННЯ №2: (Яким чином дотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн, зокрема щодо монтажу насосного агрегату лопатевого відцентрового моноблочного (маса до 0,2 т), установлення насосів відцентрованих з електродвигуном (маса агрегату до 0,2 т) 2 шт, під час виконання робіт? ) ПОЯСНЕННЯ: Замовником дотримано в повному обсязі вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн. враховуючи наступне. 1. Вимоги щодо застосовування положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону були внесенні згідно постанови Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 (ДО МОМЕНТУ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ). 2. Окрім відсутності нормативної вимоги, про що написано вище, додатково повідомляємо, що роботи: «щодо монтажу насосного агрегату лопатевого відцентрового моноблочного (маса до 0,2 т), установлення насосів відцентрованих з електродвигуном (маса агрегату до 0,2 т) 2 шт.» застосовано до наступних матеріалів: - Насос котлового контура, Wilo-TOP-S-25/5. G=3,5 м3/год; H=3,5 м.в.ст; N=1,5кВт; ~230V еквівалент. – вартість за одиницю (без ПДВ) - 15473,98 грн. загальна вартість за 2 шт. з ПДВ – 37 137,6 грн. - Насос системи опалення №1, Wilo-TOP-S-40/7. G=6,88 м3/год; H=5,5 м.в.ст;3a. 400B;P=270Вт. еквівалент – вартість за одиницю (без ПДВ) - 29371,42 грн. , загальна вартість за 2 шт. з ПДВ – 70 491,60 грн.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо пояснення Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a), а саме: На ПИТАННЯ: (Яким чином учасником ТОВ «Компанія подільська дорожня», якого обрано переможцем виконані: - вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності учасника додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, зокрема: щодо надання довідки про наявність механізмів, обладнання та устаткування, яка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі? Оскільки, у підсумкової відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини і механізми» замовника визначено наступний перелік машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі: 60. Трактори на гусеничному ходу потужність 79 кВт [108 к.с.]– 1,21072 маш/год; 61. Трактори на гусеничному ходу потужність 59 кВт [80 к.с.]– 0,712 маш/год; 67. Бульдозери при роботі на гідроенергетичному будівництві та гірничорозкривних роботах, потужність 79кВт [108 к.с.] – 0,1274608 маш/год; 68. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]– 2,7699458 маш/год; 69. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.] – 0,3067486 маш/год; 70. Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]– 8,15014 маш/год; 71. Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.] – 1,728692 маш/год; 76. Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]– 18,3328 маш/год; 77. Автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт [165 к.с.]– 1,462184 маш/год; 84. Машини поливально-мийні, місткість 6000 л – 4,526672 маш/год; 88. Машинибурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м 6 маш/год. Тоді як, у наданій в складі пропозиції ТОВ «Компанія подільська дорожня» довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 05.04.2024 №11/12 вищенаведені механізми відсутні ). ПОЯСНЕННЯ: Згідно абзацу 1 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У абзаці 2 вищезазначеного пункту зазначається інформація, котра практично дублює пункт 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає документи, які визначені в тендерній документації. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації, визначено вимогу, щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки, яка повинна містити інформацію про перелік основної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), із зазначенням її кількості та найменування (довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі). При цьому, в наведеній у п.1 Додатку №1 до тендерної документації «Інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування» у 2 колонці визначено «Мінімальний перелік необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника», а саме: 1. Автомобілі бортові – 1 одиниця; 2. Навантажувачі одноковшеві – 1 одиниця; 3. Крани на автомобільному ходу – 1 одиниця; 4. Автогідропідіймачі - 1 одиниця. На виконання вищевказаного пункту тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «Компанія Подільська дорожня» в складі тендерної пропозиції надано «Інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування» від 05.04.2024 №11/12, («11 Довідка техніка.pdf», завантажена від 05 квітня 2024 16:44), у змісті якої зазначено про наявність «Мінімального переліку необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника», а саме: 1.Автомобілі бортові: спеціалізовані вантажні самоскиди: марка – МАЗ, комерційний опис – 551605-275; марка – МАЗ, комерційний опис – 555102-223; марка – МАЗ, комерційний опис – 555102; 2. Навантажувачі одноковшеві: екскаватори-навантажувачі: марка – JCB 4CX; марка – JCB 4CX-4WS-SM; 3. Крани на автомобільному: Спеціалізований вантажний сідловий тягач (з краном маніпулятором): марка DAF, комерційний опис XF 105.510; Спеціалізований вантажний – спеціалізована платформа (з краном-маніпулятором): марка VOLVO, модель: FM 9; 4. Автогідропідіймачі: Спеціальний вантажний – спеціальний автопідйомник: марка IVEKO, модель 45 10; Спеціалізований вантажний автопідйомник: марка MAN, комерційний опис – 8.150. У тендерній документації відсутні вимоги щодо надання довідки/інформації про наявність устаткування, машин, механізмів тощо відповідно до підсумкової відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини і механізми». Враховуючи те, що Замовник не вимагав в Учасників конкретний перелік техніки, а вимагав підтвердити наявність техніки необхідної для виконання робіт, у повному обсязі, то Замовник вважає, що наявним технічним забезпеченням в учасника можливо виконати необхідні роботи, чим дотримано встановлені вимоги п.1 Додатку №1 до тендерної документації.
Надаємо пояснення Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a), а саме: На ПИТАННЯ №1: (Чому не оприлюднено розрахунків до договірної ціни до укладеного договору від 24 квітня 2024 року №18, які згідно з пунктом 20.7 розділу 20 «Інші умови договору» договору від 24 квітня 2024 року №18 є його невід’ємною частиною? ) ПОЯСНЕННЯ: Згідно з пунктом 20.7 розділу 20 «Інші умови договору» договору від 24 квітня 2024 року №18 додатками до договору є зокрема: «Договірна ціна з розрахунками». Замовником виконано вимоги щодо оприлюднення зазначеної Договірної ціни (ст. 11-12 файлу договору) в тому числі і в частині розрахунків, враховуючи те, що оприлюднена форма договірної ціни містить розрахунки, які застосовано Переможцем, а саме: - Розрахунок №1 Заробітна плата – 5198,69600 тис. грн. - Розрахунок №2 Вартість матеріальних ресурсів – 32871,15800 тис. грн. - Розрахунок №3 Вартість експлуатації будівельних машин і механізмів – 379,08300 тис. грн. - Розрахунок №4 Загальновиробничі витрати – 2901,50900 тис. грн. - Розрахунок №9 Прибуток – 1316,14500 тис. грн. - Розрахунок 10 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації – 367,73600 тис. грн. - Розрахунок №14 Витрати на придбання та доставку устаткування на будову – 4348,83800 тис. грн. На ПИТАННЯ №2: (Яким чином дотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн, зокрема щодо монтажу насосного агрегату лопатевого відцентрового моноблочного (маса до 0,2 т), установлення насосів відцентрованих з електродвигуном (маса агрегату до 0,2 т) 2 шт, під час виконання робіт? ) ПОЯСНЕННЯ: Замовником дотримано в повному обсязі вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн. враховуючи наступне. 1. Вимоги щодо застосовування положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону були внесенні згідно постанови Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 (ДО МОМЕНТУ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ). 2. Окрім відсутності нормативної вимоги, про що написано вище, додатково повідомляємо, що роботи: «щодо монтажу насосного агрегату лопатевого відцентрового моноблочного (маса до 0,2 т), установлення насосів відцентрованих з електродвигуном (маса агрегату до 0,2 т) 2 шт.» застосовано до наступних матеріалів: - Насос котлового контура, Wilo-TOP-S-25/5. G=3,5 м3/год; H=3,5 м.в.ст; N=1,5кВт; ~230V еквівалент. – вартість за одиницю (без ПДВ) - 15473,98 грн. загальна вартість за 2 шт. з ПДВ – 37 137,6 грн. - Насос системи опалення №1, Wilo-TOP-S-40/7. G=6,88 м3/год; H=5,5 м.в.ст;3a. 400B;P=270Вт. еквівалент – вартість за одиницю (без ПДВ) - 29371,42 грн. , загальна вартість за 2 шт. з ПДВ – 70 491,60 грн.
Надаємо пояснення Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a), а саме: На ПИТАННЯ: (Яким чином учасником ТОВ «Компанія подільська дорожня», якого обрано переможцем виконані: - вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності учасника додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, зокрема: щодо надання довідки про наявність механізмів, обладнання та устаткування, яка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі? Оскільки, у підсумкової відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини і механізми» замовника визначено наступний перелік машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі: 60. Трактори на гусеничному ходу потужність 79 кВт [108 к.с.]– 1,21072 маш/год; 61. Трактори на гусеничному ходу потужність 59 кВт [80 к.с.]– 0,712 маш/год; 67. Бульдозери при роботі на гідроенергетичному будівництві та гірничорозкривних роботах, потужність 79кВт [108 к.с.] – 0,1274608 маш/год; 68. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]– 2,7699458 маш/год; 69. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.] – 0,3067486 маш/год; 70. Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]– 8,15014 маш/год; 71. Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.] – 1,728692 маш/год; 76. Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]– 18,3328 маш/год; 77. Автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт [165 к.с.]– 1,462184 маш/год; 84. Машини поливально-мийні, місткість 6000 л – 4,526672 маш/год; 88. Машинибурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м 6 маш/год. Тоді як, у наданій в складі пропозиції ТОВ «Компанія подільська дорожня» довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 05.04.2024 №11/12 вищенаведені механізми відсутні ). ПОЯСНЕННЯ: Згідно абзацу 1 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У абзаці 2 вищезазначеного пункту зазначається інформація, котра практично дублює пункт 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає документи, які визначені в тендерній документації. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації, визначено вимогу, щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки, яка повинна містити інформацію про перелік основної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), із зазначенням її кількості та найменування (довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі). При цьому, в наведеній у п.1 Додатку №1 до тендерної документації «Інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування» у 2 колонці визначено «Мінімальний перелік необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника», а саме: 1. Автомобілі бортові – 1 одиниця; 2. Навантажувачі одноковшеві – 1 одиниця; 3. Крани на автомобільному ходу – 1 одиниця; 4. Автогідропідіймачі - 1 одиниця. На виконання вищевказаного пункту тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «Компанія Подільська дорожня» в складі тендерної пропозиції надано «Інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування» від 05.04.2024 №11/12, («11 Довідка техніка.pdf», завантажена від 05 квітня 2024 16:44), у змісті якої зазначено про наявність «Мінімального переліку необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника», а саме: 1.Автомобілі бортові: спеціалізовані вантажні самоскиди: марка – МАЗ, комерційний опис – 551605-275; марка – МАЗ, комерційний опис – 555102-223; марка – МАЗ, комерційний опис – 555102; 2. Навантажувачі одноковшеві: екскаватори-навантажувачі: марка – JCB 4CX; марка – JCB 4CX-4WS-SM; 3. Крани на автомобільному: Спеціалізований вантажний сідловий тягач (з краном маніпулятором): марка DAF, комерційний опис XF 105.510; Спеціалізований вантажний – спеціалізована платформа (з краном-маніпулятором): марка VOLVO, модель: FM 9; 4. Автогідропідіймачі: Спеціальний вантажний – спеціальний автопідйомник: марка IVEKO, модель 45 10; Спеціалізований вантажний автопідйомник: марка MAN, комерційний опис – 8.150. У тендерній документації відсутні вимоги щодо надання довідки/інформації про наявність устаткування, машин, механізмів тощо відповідно до підсумкової відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини і механізми». Враховуючи те, що Замовник не вимагав в Учасників конкретний перелік техніки, а вимагав підтвердити наявність техніки необхідної для виконання робіт, у повному обсязі, то Замовник вважає, що наявним технічним забезпеченням в учасника можливо виконати необхідні роботи, чим дотримано встановлені вимоги п.1 Додатку №1 до тендерної документації.
Про надання інформації про усунення порушень Замовником на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-03-26-012719-a від 09.09.2024р. за предметом закупівлі: Реконструкція будівлі Яришівський ліцей по вул. Головна, 2 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Яришівської сільської ради розглянув зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), що вказані у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2024-03-26-012719-a (далі – Висновок), та повідомляє про такі прийняті рішення: 1. Врахувати в обов’язковому порядку наведені у Висновку зауваження для попередження та недопущення подібних випадків. В подальшому невпинно дотримуватись вимог визначених у Законі України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178; 2. Провести роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Яришівської сільської ради, щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178; 3. Здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, а саме: - оприлюднити в електронній системі закупівель додатки до договору - розрахунки до договірної ціни.