0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 000 000.00 UAH
Замовник
управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 20 серп. 16:18
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Про надання інформації щодо запиту по моніторингу закупівлі «Поточний ремонт внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста (45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2024-07-16-003936-a Щодо п.1 запиту: Для надання послуг з ремонту внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста кошти з місцевого бюджету виділено Управлінню ЖКГ та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області як головному розпоряднику коштів згідно Рішення від 08.12.2023р. № 5-35/2023 на сесії Ніжинської міської ради VIII скликання. Очікувану вартість визначено на підставі відповідних ресурсних елементарних кошторисних норм (обгрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін). Згідно листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/15-2747 від 11.03.2014 року та програмного комплексу АВК-5. Підтверджуючі документи надаються в сканованому форматі. Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://komynalnik.at.ua/blog/ob_runtuvannja_tekhnichnikh_ta_jakisnikh_kharakteristik_predmeta_zakupivli_rozmiru_bjudzhetnogo_priznachennja_ochikuvanoji_vartosti_predmeta_zakupivli/2024-07-16-305 Щодо п.2 запиту: Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК», дотримано вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з наданням підтверджуючих документів), а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також кошторисні розрахунки (вказані в Додатку 2) з врахуванням результатів аукціону». Разом з договором (з додатками) надано документи, що підтверджують право підпису Олександра Чигринова- директора підприємства. Кошторисні розрахунки не змінились за результатами аукціону. Підтверджуючі документи надаються в сканованому форматі. Щодо п.3 запиту: Розпочато виконання робіт, акти виконаних робіт не надавались до оплати. Щодо п.4 запиту: На виконання вимоги пункту 1.2 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК» в тендерній пропозиції надано довідку від 22.07.2024 № 14/33-24 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (файл «наявність працівників.pdf») та скановані копії наказів про прийняття на роботу таких працівників: від 22.08.2023 № 33-К «Про прийняття на роботу Максима Носенка», від 12.09.2023 № 39-К «Про прийняття на роботу Юрія Федорини» та 04.07.2023 № 25-К «Про прийняття на роботу Зеновія Науменка». Надані в складі пропозиції накази про прийняття на роботу підтверджують трудові відносини з вказаними працівниками. Умова про випробування повинна бути застережена в наказі (розпорядженні) про прийняття на роботу (ст. 26 Кодексу законів про працю України). При прийняннті на роботу працівника робиться запис в трудову книжку та передаються дані про прийнятого працівника до органів ДПС. Запис про прийняття на роботу вноситься до трудової книжки працівника за правилами, встановленими Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Внесення до трудової книжки відомостей про встановлення випробування Інструкцією № 58 не передбачено. Якщо строк випробування закінчився, а працiвник і далі працює, вiн вважається таким, що витримав випробування. Видавати спеціальний наказ про остаточне прийняття особи, що пройшла випробування, не потрібно. Це передбачено ст. 28 Кодексу законів про працю України. Таким чином, надані в складі пропозиції накази про призначення вищезазначених працівників підтверджують трудові відносини в повному обсязі. Щодо п.5 запиту: На виконання вимоги пункту 1.1 Додатку 5 тендерної документації Замовника ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК» подали в складі тендерної пропозиції Довідку у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг № 14/33-22 від 22.07.2024 року, а також підтверджуючі документи щодо наявності вказаного обладнання, а саме котка дорожнього ДУ-16Д (свідоцтво про реєстрацію машини від 08.11.2021 серія ОМ № 151122). Маса вказаного котка дорожнього може бути від 8 т до 30 т (в залежності від баластів). Також, учасником ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК» в тендерній пропозиції надано скановану копію підсумкової відомості ресурсів, в якій під № 19 (розділ ІІ «Будівельні машини і механізми») зазначено «Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу ДУ-16Д, маса 16 т». Розцінка КБМ212-910 має стандартний набір техніки та використовується для розрахунку робіт. Учасник використовує шифр ресурсу КБМ212-910 варіант 1 «Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу ДУ-16Д, маса 16 т використовується в РЕКНр КР18-20-4 (Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню (фракція 20-40мм)). Згідно стандартної норми в даній РЕКНР використовується ресурс КБМ212-910 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т норма витрат - 2,0586 маш.год. Учасник-переможець ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" робить заміну ресурсу КБМ212-910 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т на КБМ212-910 варіант 1 «Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу ДУ-16Д, маса 16 т, згідно п. 5.9. НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва з урахуванням усіх чотирьох змін затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»: «5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.» При цьому фактична норма витрат часу відповідає нормативній, що в свою чергу не порушує Настанову. (Скріншот із Підсумквої відомості ресурсів, наданої в складі пропозиції) Документація не містить окремих вимог щодо відповідності інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та в підсумковій відомості ресурсів, зокрема, в частині розділу "ІІ. Будівельні машини і механізми". Також, Документація не містить окремих вимог щодо обов'язку підтверджувати технічні характеристики обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначеного у відповідній довідці. Аналогічна практика описана в рішенні АМКУ від 15.08.2024 №13870-р/пк-пз - додається до пояснення. Учасником надано Підсумкову відомість ресурсів (файл «Розрахунок ДЦ ВНКВ.pdf»), в якій наявний розділ II. Будівельні машини і механізми, де учасником зазначаються основні машини, механізми обладнання, які будуть використані під час надання послуг. Також, учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг № 14/33-22 від 22.07.2024 року (файл «Наявність обладнання та МТБ.pdf»), в якій зазначено інформацію про наявність всіх машин, механізмів, обладнання, які вказані в розділі II. Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів з підтверджуючими документами. В підсумковій відомості ресурсів в розділі "Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат") зазначено що п. № 29 – бадді, місткість 2 м3; № 30 – гудронатори ручні; № 31 – вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного; № 32 – котли бітумні пересувні, місткість 400 л. входять до її складу і є механізованим виробничим знаряддям. Механізоване виробниче знаряддя враховане у розрахунках договірної ціни у складі прямих витрат на матеріальні ресурси та загальновиробничих витратах. Згідно п. 4.7. НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва з урахуванням усіх чотирьох змін затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»: «4.7. Час використання робітниками-будівельниками та монтажниками механізованого виробничого знаряддя (перфоратори електромагнітні, пилидискові електричні, бензопили, вібратори поверхневі та глибинні, трамбівки пневматичні тощо) включено до норм трудовитрат робітників-будівельників та монтажників і виокремлено в КНУ РЕКН РЕКН та/або УКН для розрахунку вартості енергоносіїв, мастильних матеріалів та гідравлічної рідини, яка враховується у складі прямих витрат на матеріальні ресурси. Амортизаційні відрахування, витрати на ремонт та переміщення механізованого виробничого знаряддя враховуються у складі загальновиробничих витрат.» А також, згідно п. 2.8. Вказівки щодо застосування ресурсних елементарних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій України від 15.06.2021р №156. «2.8 Час використання робітниками-будівельниками та монтажниками механізованого виробничого знаряддя (паяльники газопламеневі, вібратори поверхневі, машини мозаїчношліфувальні, машини електрозачищувальні, трамбівки пневматичні тощо), яке наведено в нормах збірників довідково (у дужках), включено до норм трудовитрат робітників будівельників та монтажників і виокремлено в ресурсних елементних кошторисних нормах задля розрахунку вартості енергоносіїв, мастильних матеріалів та гідравлічної рідини, яка враховується в складі прямих витрат на матеріальні ресурси. Амортизаційні відрахування, витрати на ремонт та переміщення механізованого виробничого знаряддя враховано у складі загальновиробничих витрат.» Аналогічна практика описана в рішенні АМКУ від 09.01.2024 № 486- р/пк-пз- додається до пояснення. Підсумовуючи вищезазначену інформацію, тендерна пропозиція ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК» відповідає вимогам тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів щодо кваліфікаційних критеріїв, а саме: відповідно п.1.1 додатку 5 щодо Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно п.1.2 додатку 5 щодо Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно вимоги абзацу шостого пункту 1 «Загальні вимоги» Додатку 2. Таким чином, інформація зазначена в інформація в пунктах 4 та 5 запиту не є невідповідністю, щодо якої необхідно надавати 24 години на виправлення відповідно абзацу першого пункту 43 Особливостей. Також, слід зазначити, що в серпні місяці поточного року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ проведено моніторинг закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» ID: UA-2024-07-16-002284-a, в якій учасником-переможцем ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК» надано аналогічний пакет документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Про надання інформації щодо запиту по моніторингу закупівлі «Поточний ремонт внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста (45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2024-07-16-003936-a Щодо п.1 запиту: Для надання послуг з ремонту внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста кошти з місцевого бюджету виділено Управлінню ЖКГ та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області як головному розпоряднику коштів згідно Рішення від 08.12.2023р. № 5-35/2023 на сесії Ніжинської міської ради VIII скликання. Очікувану вартість визначено на підставі відповідних ресурсних елементарних кошторисних норм (обгрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін). Згідно листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/15-2747 від 11.03.2014 року та програмного комплексу АВК-5. Підтверджуючі документи надаються в сканованому форматі. Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://komynalnik.at.ua/blog/ob_runtuvannja_tekhnichnikh_ta_jakisnikh_kharakteristik_predmeta_zakupivli_rozmiru_bjudzhetnogo_priznachennja_ochikuvanoji_vartosti_predmeta_zakupivli/2024-07-16-305 Щодо п.2 запиту: Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК», дотримано вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з наданням підтверджуючих документів), а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також кошторисні розрахунки (вказані в Додатку 2) з врахуванням результатів аукціону». Разом з договором (з додатками) надано документи, що підтверджують право підпису Олександра Чигринова- директора підприємства. Кошторисні розрахунки не змінились за результатами аукціону. Підтверджуючі документи надаються в сканованому форматі. Щодо п.3 запиту: Розпочато виконання робіт, акти виконаних робіт не надавались до оплати. Щодо п.4 запиту: На виконання вимоги пункту 1.2 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК» в тендерній пропозиції надано довідку від 22.07.2024 № 14/33-24 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (файл «наявність працівників.pdf») та скановані копії наказів про прийняття на роботу таких працівників: від 22.08.2023 № 33-К «Про прийняття на роботу Максима Носенка», від 12.09.2023 № 39-К «Про прийняття на роботу Юрія Федорини» та 04.07.2023 № 25-К «Про прийняття на роботу Зеновія Науменка». Надані в складі пропозиції накази про прийняття на роботу підтверджують трудові відносини з вказаними працівниками. Умова про випробування повинна бути застережена в наказі (розпорядженні) про прийняття на роботу (ст. 26 Кодексу законів про працю України). При прийняннті на роботу працівника робиться запис в трудову книжку та передаються дані про прийнятого працівника до органів ДПС. Запис про прийняття на роботу вноситься до трудової книжки працівника за правилами, встановленими Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Внесення до трудової книжки відомостей про встановлення випробування Інструкцією № 58 не передбачено. Якщо строк випробування закінчився, а працiвник і далі працює, вiн вважається таким, що витримав випробування. Видавати спеціальний наказ про остаточне прийняття особи, що пройшла випробування, не потрібно. Це передбачено ст. 28 Кодексу законів про працю України. Таким чином, надані в складі пропозиції накази про призначення вищезазначених працівників підтверджують трудові відносини в повному обсязі. Щодо п.5 запиту: На виконання вимоги пункту 1.1 Додатку 5 тендерної документації Замовника ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК» подали в складі тендерної пропозиції Довідку у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг № 14/33-22 від 22.07.2024 року, а також підтверджуючі документи щодо наявності вказаного обладнання, а саме котка дорожнього ДУ-16Д (свідоцтво про реєстрацію машини від 08.11.2021 серія ОМ № 151122). Маса вказаного котка дорожнього може бути від 8 т до 30 т (в залежності від баластів). Також, учасником ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК» в тендерній пропозиції надано скановану копію підсумкової відомості ресурсів, в якій під № 19 (розділ ІІ «Будівельні машини і механізми») зазначено «Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу ДУ-16Д, маса 16 т». Розцінка КБМ212-910 має стандартний набір техніки та використовується для розрахунку робіт. Учасник використовує шифр ресурсу КБМ212-910 варіант 1 «Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу ДУ-16Д, маса 16 т використовується в РЕКНр КР18-20-4 (Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню (фракція 20-40мм)). Згідно стандартної норми в даній РЕКНР використовується ресурс КБМ212-910 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т норма витрат - 2,0586 маш.год. Учасник-переможець ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" робить заміну ресурсу КБМ212-910 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т на КБМ212-910 варіант 1 «Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу ДУ-16Д, маса 16 т, згідно п. 5.9. НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва з урахуванням усіх чотирьох змін затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»: «5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.» При цьому фактична норма витрат часу відповідає нормативній, що в свою чергу не порушує Настанову. (Скріншот із Підсумквої відомості ресурсів, наданої в складі пропозиції) Документація не містить окремих вимог щодо відповідності інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та в підсумковій відомості ресурсів, зокрема, в частині розділу "ІІ. Будівельні машини і механізми". Також, Документація не містить окремих вимог щодо обов'язку підтверджувати технічні характеристики обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначеного у відповідній довідці. Аналогічна практика описана в рішенні АМКУ від 15.08.2024 №13870-р/пк-пз - додається до пояснення. Учасником надано Підсумкову відомість ресурсів (файл «Розрахунок ДЦ ВНКВ.pdf»), в якій наявний розділ II. Будівельні машини і механізми, де учасником зазначаються основні машини, механізми обладнання, які будуть використані під час надання послуг. Також, учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг № 14/33-22 від 22.07.2024 року (файл «Наявність обладнання та МТБ.pdf»), в якій зазначено інформацію про наявність всіх машин, механізмів, обладнання, які вказані в розділі II. Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів з підтверджуючими документами. В підсумковій відомості ресурсів в розділі "Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат") зазначено що п. № 29 – бадді, місткість 2 м3; № 30 – гудронатори ручні; № 31 – вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного; № 32 – котли бітумні пересувні, місткість 400 л. входять до її складу і є механізованим виробничим знаряддям. Механізоване виробниче знаряддя враховане у розрахунках договірної ціни у складі прямих витрат на матеріальні ресурси та загальновиробничих витратах. Згідно п. 4.7. НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва з урахуванням усіх чотирьох змін затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»: «4.7. Час використання робітниками-будівельниками та монтажниками механізованого виробничого знаряддя (перфоратори електромагнітні, пилидискові електричні, бензопили, вібратори поверхневі та глибинні, трамбівки пневматичні тощо) включено до норм трудовитрат робітників-будівельників та монтажників і виокремлено в КНУ РЕКН РЕКН та/або УКН для розрахунку вартості енергоносіїв, мастильних матеріалів та гідравлічної рідини, яка враховується у складі прямих витрат на матеріальні ресурси. Амортизаційні відрахування, витрати на ремонт та переміщення механізованого виробничого знаряддя враховуються у складі загальновиробничих витрат.» А також, згідно п. 2.8. Вказівки щодо застосування ресурсних елементарних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій України від 15.06.2021р №156. «2.8 Час використання робітниками-будівельниками та монтажниками механізованого виробничого знаряддя (паяльники газопламеневі, вібратори поверхневі, машини мозаїчношліфувальні, машини електрозачищувальні, трамбівки пневматичні тощо), яке наведено в нормах збірників довідково (у дужках), включено до норм трудовитрат робітників будівельників та монтажників і виокремлено в ресурсних елементних кошторисних нормах задля розрахунку вартості енергоносіїв, мастильних матеріалів та гідравлічної рідини, яка враховується в складі прямих витрат на матеріальні ресурси. Амортизаційні відрахування, витрати на ремонт та переміщення механізованого виробничого знаряддя враховано у складі загальновиробничих витрат.» Аналогічна практика описана в рішенні АМКУ від 09.01.2024 № 486- р/пк-пз- додається до пояснення. Підсумовуючи вищезазначену інформацію, тендерна пропозиція ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК» відповідає вимогам тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів щодо кваліфікаційних критеріїв, а саме: відповідно п.1.1 додатку 5 щодо Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно п.1.2 додатку 5 щодо Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно вимоги абзацу шостого пункту 1 «Загальні вимоги» Додатку 2. Таким чином, інформація зазначена в інформація в пунктах 4 та 5 запиту не є невідповідністю, щодо якої необхідно надавати 24 години на виправлення відповідно абзацу першого пункту 43 Особливостей. Також, слід зазначити, що в серпні місяці поточного року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ проведено моніторинг закупівлі «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» ID: UA-2024-07-16-002284-a, в якій учасником-переможцем ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК» надано аналогічний пакет документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
кошторисні розрахунки (вказані в Додатку 2) з врахуванням результатів аукціону надані такі ж як в складі тендерної пропозиції
За наслідками розгляду висновку від 12.09.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-16-003936-a, Управління ЖКГ та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області (далі – замовник) повідомляє, що з метою недопущення встановлених порушень у подальшому, з особою, якою було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та організовано додаткове поглиблене вивчення положень Закону та Особливостей, проходження додаткових семінарів на 24 та 25 вересня, 27 листопада, а також особу попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.