0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 455 193.87 UAH
Знайдено порушення
Дата: 20 серп. 17:25
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Західний офіс Держаудитслужби Уповноваженою особою Західного управління замовника робіт в межах повноважень опрацьовано запит замовнику про надання пояснень від 21-08-2024 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом “Реставрація лікувального корпусу (монастир тринітаріїв - пам’ятка архітектури національного значення XVIII-XX ст., охоронний номер № 81) 498 військового госпіталю з пристосуванням (прибудовою) ліфтової шахти (будівля № 60/70, військове містечко № 60, м. Луцьк, вул. Сенаторки Левчанівської, 4”, UA-2024-07-15-003828-a, Закупівля без використання електронної системи. За результатами опрацювання повідомляємо наступне: 1 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Розмір бюджетних призначень визначено у відповідності до Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2024 рік, бюджетна підпрограма КПКВ 2101020/27/1 "Будівництво (реконструкція, реставрація) військових об’єктів, придбання мобільних модулів спеціального та іншого призначення, а також модульних конструкцій”, бюджетна підпрограма КПКВ 2101020/35/12 “Матеріально-технічне забезпечення Збройних Сил України за рахунок благодійної допомоги, коштів, отриманих від спрямування 10% частини податку на доходи фізичних осіб та коштів, отриманих у якості субвенції”. Очікувана вартість визначена на підставі виготовленої проєктно-кошторисної документації та отриманого позитивного експертного звіту виданого ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області, яка розрахована відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості будівництва) з урахуванням позитивного експертного звіту від 15 травня 2024 року, реєстраційний номер EX01:4922-1689-9862-6768, затвердженого ДП "Укрдержбудекспертиза". 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВ "ІНТЕЛДІМ"? Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Під час моніторингу встановлено, що за закупівлею UA-2024-07-15-003828-a без використання електронної системи Замовником 27.06.2024 опубліковано в електронній системі Обгрунтування підстави здійснення закупівлі, а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з цими особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за UA-2024-06-08-000310-a . Проте, обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, в електронній системі закупівель не опубліковано. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Пояснити причини та підстави не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування щодо проведення закупівлі UA-2024-07-15-003828-a без використання електронної системи у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника? Відповідь: Критерії за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме: ТОВ "ІНТЕЛДІМ у відповідності до підпункту 6 Особливостей де предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладався договір про закупівлю, не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації закупівлі №UA-2024-06-08-000310-a (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Обґрунтування та підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 викладено в протоколі №128 від 26.06.2024 року та погоджено начальником Західного управління замовника робіт. Причини чому не завантажився протокол №128 від 26.06.2024 року в подальшому на підставі якого укладеного договір не можливо, так як обидва файли 12.07.2024 одночасно було вибрано для підвантаження та накладено КЕП. Подальші спроби були невдалі так, як поле для завантаження зникло. Додається: 1. Скан-копія протоколу №128 від 26.06.2024. 2. Скан-копія договору з додатками №1273/105/ЗБ. 3. Скан-копія позитивного експертного звіту. З повагою Уповноважена особа Західного управління замовника робіт Ігор ШЕСТОПАЛ
Західний офіс Держаудитслужби Уповноваженою особою Західного управління замовника робіт в межах повноважень опрацьовано запит замовнику про надання пояснень від 21-08-2024 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом “Реставрація лікувального корпусу (монастир тринітаріїв - пам’ятка архітектури національного значення XVIII-XX ст., охоронний номер № 81) 498 військового госпіталю з пристосуванням (прибудовою) ліфтової шахти (будівля № 60/70, військове містечко № 60, м. Луцьк, вул. Сенаторки Левчанівської, 4”, UA-2024-07-15-003828-a, Закупівля без використання електронної системи. За результатами опрацювання повідомляємо наступне: 1 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Розмір бюджетних призначень визначено у відповідності до Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2024 рік, бюджетна підпрограма КПКВ 2101020/27/1 "Будівництво (реконструкція, реставрація) військових об’єктів, придбання мобільних модулів спеціального та іншого призначення, а також модульних конструкцій”, бюджетна підпрограма КПКВ 2101020/35/12 “Матеріально-технічне забезпечення Збройних Сил України за рахунок благодійної допомоги, коштів, отриманих від спрямування 10% частини податку на доходи фізичних осіб та коштів, отриманих у якості субвенції”. Очікувана вартість визначена на підставі виготовленої проєктно-кошторисної документації та отриманого позитивного експертного звіту виданого ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області, яка розрахована відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості будівництва) з урахуванням позитивного експертного звіту від 15 травня 2024 року, реєстраційний номер EX01:4922-1689-9862-6768, затвердженого ДП "Укрдержбудекспертиза". 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВ "ІНТЕЛДІМ"? Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Під час моніторингу встановлено, що за закупівлею UA-2024-07-15-003828-a без використання електронної системи Замовником 27.06.2024 опубліковано в електронній системі Обгрунтування підстави здійснення закупівлі, а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з цими особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за UA-2024-06-08-000310-a . Проте, обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, в електронній системі закупівель не опубліковано. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Пояснити причини та підстави не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування щодо проведення закупівлі UA-2024-07-15-003828-a без використання електронної системи у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника? Відповідь: Критерії за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме: ТОВ "ІНТЕЛДІМ у відповідності до підпункту 6 Особливостей де предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладався договір про закупівлю, не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації закупівлі №UA-2024-06-08-000310-a (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Обґрунтування та підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 викладено в протоколі №128 від 26.06.2024 року та погоджено начальником Західного управління замовника робіт. Причини чому не завантажився протокол №128 від 26.06.2024 року в подальшому на підставі якого укладеного договір не можливо, так як обидва файли 12.07.2024 одночасно було вибрано для підвантаження та накладено КЕП. Подальші спроби були невдалі так, як поле для завантаження зникло. Додається: 1. Скан-копія протоколу №128 від 26.06.2024. 2. Скан-копія договору з додатками №1273/105/ЗБ. 3. Скан-копія позитивного експертного звіту. З повагою Уповноважена особа Західного управління замовника робіт Ігор ШЕСТОПАЛ
Додатково до раніше наданого долучається пропозиція ТОВ "ІНТЕЛДІМ"
Західним управлінням замовника робіт (далі – Управління) опрацьовано зобов’язання Західного офісу Держаудитслужби за процедурою закупівлі UA-2024-07-15-003828-a. За результатами опрацювання повідомляється, що відповідно до наказу начальника Управління від 23.08.2024 №121 уповноважена особа до 14.09.2024 року перебуває у щорічні основній відпустці за 2024 рік. Тож, відомості про вжиття заходів (проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю будуть доведені до Західного офісу Держаудитслужби додатково.