0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
350 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 серп. 17:58
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Наказом №80-з від 26.08.2024 р. Державною аудиторською службою України північний офіс держаудитслужби управління північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області проводиться моніторинг закупівлі Металопластиковi вiкна та двері в асортименті) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-02-010604-a). 27.08.2024 р. було опубліковано пояснення з приводу рішення про моніторинг та потреба в отримані пояснень, а саме : 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?; 2. Яким чином учасником ТОВ «Глорія-В», якого визначено переможцем торгів, виконано вимоги розділу 3 додатку 1 до тендерної документації в частині надання переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, який повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа? На підставі вище викладеного надаємо наступні пояснення: 1. Вартість обладнання визначається на підставі детального розрахунку (Форма 1/фс), який був затверджений та розрахований забезпечуючим органом, в зв’язку з тим, що військова частина являється розпорядником коштів 3 рівня. На підтвердження вказаного факту додається копія затвердженої Форми 1/фс. Також для остаточного визначення вартості проводиться запит комерційних пропозицій; 2. 18.08.2024 учасником Глорія -В було опубліковано витяг на директора від 07.09.2024 р. та довідку вих №18.08-1 від 18.08.2024 р. про те що учасник замовлено витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України» щодо керівника учасника процедури закупівлі. Разом з тим, з незалежних від учасника причин, витяг ще не сформовано. Перевіривши вказану інформацію було виявлено, що інформаційно-аналітична система «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» і справді навантажена та надає витяги з затримкою. В свою чергу вже о 14:27 - 19.08.2024 було опубліковано новий витяг вже станом на 19.08.2024 р. про відсутність кримінальної відповідальності та наявності судимості. На нашу думку, це не є суттєвим правопорушенням, адже учасник виправив довідку, яку надав раніше та оновив данні. На підтвердження даних фактів надаємо копії документів, які також можливо переглянути і в документах учасника.
Наказом №80-з від 26.08.2024 р. Державною аудиторською службою України північний офіс держаудитслужби управління північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області проводиться моніторинг закупівлі Металопластиковi вiкна та двері в асортименті) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-02-010604-a). 27.08.2024 р. було опубліковано пояснення з приводу рішення про моніторинг та потреба в отримані пояснень, а саме : 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?; 2. Яким чином учасником ТОВ «Глорія-В», якого визначено переможцем торгів, виконано вимоги розділу 3 додатку 1 до тендерної документації в частині надання переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, який повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа? На підставі вище викладеного надаємо наступні пояснення: 1. Вартість обладнання визначається на підставі детального розрахунку (Форма 1/фс), який був затверджений та розрахований забезпечуючим органом, в зв’язку з тим, що військова частина являється розпорядником коштів 3 рівня. На підтвердження вказаного факту додається копія затвердженої Форми 1/фс. Також для остаточного визначення вартості проводиться запит комерційних пропозицій; 2. 18.08.2024 учасником Глорія -В було опубліковано витяг на директора від 07.09.2024 р. та довідку вих №18.08-1 від 18.08.2024 р. про те що учасник замовлено витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України» щодо керівника учасника процедури закупівлі. Разом з тим, з незалежних від учасника причин, витяг ще не сформовано. Перевіривши вказану інформацію було виявлено, що інформаційно-аналітична система «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» і справді навантажена та надає витяги з затримкою. В свою чергу вже о 14:27 - 19.08.2024 було опубліковано новий витяг вже станом на 19.08.2024 р. про відсутність кримінальної відповідальності та наявності судимості. На нашу думку, це не є суттєвим правопорушенням, адже учасник виправив довідку, яку надав раніше та оновив данні. На підтвердження даних фактів надаємо копії документів, які також можливо переглянути і в документах учасника.
Наказом №80-з від 26.08.2024 р. Державною аудиторською службою України північний офіс держаудитслужби управління північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області проводиться моніторинг закупівлі Металопластиковi вiкна та двері в асортименті) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-02-010604-a). 27.08.2024 р. було опубліковано пояснення з приводу рішення про моніторинг та потреба в отримані пояснень, а саме : 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?; 2. Яким чином учасником ТОВ «Глорія-В», якого визначено переможцем торгів, виконано вимоги розділу 3 додатку 1 до тендерної документації в частині надання переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, який повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа? На підставі вище викладеного надаємо наступні пояснення: 1. Вартість обладнання визначається на підставі детального розрахунку (Форма 1/фс), який був затверджений та розрахований забезпечуючим органом, в зв’язку з тим, що військова частина являється розпорядником коштів 3 рівня. На підтвердження вказаного факту додається копія затвердженої Форми 1/фс. Також для остаточного визначення вартості проводиться запит комерційних пропозицій; 2. 18.08.2024 учасником Глорія -В було опубліковано витяг на директора від 07.09.2024 р. та довідку вих №18.08-1 від 18.08.2024 р. про те що учасник замовлено витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України» щодо керівника учасника процедури закупівлі. Разом з тим, з незалежних від учасника причин, витяг ще не сформовано. Перевіривши вказану інформацію було виявлено, що інформаційно-аналітична система «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» і справді навантажена та надає витяги з затримкою. В свою чергу вже о 14:27 - 19.08.2024 було опубліковано новий витяг вже станом на 19.08.2024 р. про відсутність кримінальної відповідальності та наявності судимості. На нашу думку, це не є суттєвим правопорушенням, адже учасник виправив довідку, яку надав раніше та оновив данні. На підтвердження даних фактів надаємо копії документів, які також можливо переглянути і в документах учасника.
12 вересня 2024 року Державною аудиторською службою України північний офіс держаудитслужби управління північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області було завершено проведення моніторингу закупівлі Металопластиковi вiкна та двері в асортименті) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-02-010604-a) та опубліковано виявлені порушення з вимогою щодо припинення зобов’язань за договором. В свою чергу ми не згодні з таким рішенням, адже на нашу думку надання учасником Глорія -В витягу на директора від 07.09.2024 р. та довідки вих №18.08-1 від 18.08.2024 р. про те що учасником замовлено витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України» щодо керівника учасника процедури закупівлі, не є суттєвим правопорушенням що впливає на зміст пропозиції учасника та вагомою підставою для не укладання договору, також наступного дня Учасником було опубліковано новий витяг вже станом на 19.08.2024 р. про відсутність кримінальної відповідальності та наявності судимості.