0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 937 554.40 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 серп. 19:31
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит ДАСУ від 29.08.2024 щодо моніторингу ID UA-M-2024-08-26-000071, подаємо наступну інформацію та відповідні документи (додатки): - скан-копії проєктно-кошторисної документації, відовмості обсягів та видів робіт (Додаток 3 - технічного завдання), експертного звіту, копію рішення про затвердження ПКД; - визначення очікуваної вартості предмету закупівлі «Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)» проводилась з урахуванням Державних будівельних норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова з визначення вартості будівництва» (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; далі — Настанова) та обумовлено проектно-кошторисною документацією щодо предмета закупівлі – «Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)», відповідно до рішення Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області XLI сесії VIII демократичного скликання № 2205 від 16.05.2024 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації по проекту «Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)»» та затвердженим ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (Позитивний) № 14-04/101-16.05.24 від 16 травня 2024 виконаний ТзОВ «ВЕСТ БУД ЕКСПЕРТИЗА". Додатки: 1.Проектно-кошторисна документація; 2.Технічне завдання (Додаток 3, відомість обсягів робіт, відомість ресурсів) 3.Копія рішення; 4.Експертний звіт; Інформація щодо проекту (креслень) за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1JXrcwRgwk6Z5c3W4vl3fe5shjPLGGMIe/view?usp=drive_link
На запит ДАСУ від 29.08.2024 щодо моніторингу ID UA-M-2024-08-26-000071, подаємо наступну інформацію та відповідні документи (додатки): - скан-копії проєктно-кошторисної документації, відовмості обсягів та видів робіт (Додаток 3 - технічного завдання), експертного звіту, копію рішення про затвердження ПКД; - визначення очікуваної вартості предмету закупівлі «Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)» проводилась з урахуванням Державних будівельних норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова з визначення вартості будівництва» (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; далі — Настанова) та обумовлено проектно-кошторисною документацією щодо предмета закупівлі – «Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)», відповідно до рішення Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області XLI сесії VIII демократичного скликання № 2205 від 16.05.2024 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації по проекту «Нове будівництво Центру громадської безпеки в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області (споруди подвійного призначення з приміщенням для укриття населення)»» та затвердженим ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (Позитивний) № 14-04/101-16.05.24 від 16 травня 2024 виконаний ТзОВ «ВЕСТ БУД ЕКСПЕРТИЗА". Додатки: 1.Проектно-кошторисна документація; 2.Технічне завдання (Додаток 3, відомість обсягів робіт, відомість ресурсів) 3.Копія рішення; 4.Експертний звіт; Інформація щодо проекту (креслень) за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1JXrcwRgwk6Z5c3W4vl3fe5shjPLGGMIe/view?usp=drive_link
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо визначення переможця. Додатком 5 до тендерної документації встановлена форма довідки про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі та вимоги щодо підтвердження наданої в довідці інформації. На виконання вимог встановлених Додатком 5 до тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВПРОЕКТ» (далі –ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ») надав довідку «Про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» від 03.08.2024 року. Зазначена довідка разом з документами, що надані учасником-переможцем на підтвердження наявності обладнання, зазначеного в довідці відповідають вимогам тендерної документації. Варто зазначити, що тендерна документація не містила окремих вимог чи вказівок щодо обов'язкового включення до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений саме у відомості ресурсів учасника ( розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів ). Крім того, тендерна документація не містила чіткого переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази тощо. Під час здійснення публічних закупівель Замовник керується Законом України Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та вимогами тендерної документації. Замовник на етапі розгляду пропозиції не вправі розширювати та додатково трактувати вимоги тендерної документації на власний розсуд. Замовник вправі відхиляти пропозицію учасника лише за невідповідність вимогам, які чітко і однозначно були прописані в тендерній документації замовника. У випадку відхилення пропозиції учасника на підставі того, що довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформації про машини поливально-мийні, машини бурильно-кранові на автомобілі, автогідропідіймачі, автонавантажувачі, екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, автомобілі бортові, котки дорожні причіпні кулачкові, котки дорожні самохідні ґрунтові, крани баштові, електростанції пересувні та інші будівельні машини і механізми, які зазначено в розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів учасника, останній оскаржив би таке рішення до АМКУ і, очевидно, що орган оскарження зобов’язав би нас скасувати таке відхилення як неправомірне, адже воно базується не на вимогах документації, а на домислах щодо того як треба виконувати і розуміти такі вимоги. Прикладом цього, може слугувати Рішення АМКУ від 23.07.2024 №12618, яким було встановлено відсутність невідповідностей в цій частині з огляду на те, що «Документація не містить вимоги щодо необхідності зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази відповідного обладнання тощо, інформація про яке міститься у підсумковій відомості ресурсів.». Аналогічний підхід комісія демонструвала і в Рішенні №10563 -р/пк-пз від 02.08.2019/UA-2019-05-13-000225-b, і в Рішенні від 07.06.2023 № 8260/UA-2023-05-11-012369-a. З огляду на наявну практику АМКУ та відсутність вимог у нашій тендерній документації вимог щодо обов'язкового включення до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений саме у розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів відхилення пропозиції переможця було б необґрунтованим, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» – у Замовника не було. Щодо розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті. Посилання: https://zvg.gov.ua/news/1724921731/
Щодо визначення переможця. Додатком 5 до тендерної документації встановлена форма довідки про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі та вимоги щодо підтвердження наданої в довідці інформації. На виконання вимог встановлених Додатком 5 до тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВПРОЕКТ» (далі –ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ») надав довідку «Про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» від 03.08.2024 року. Зазначена довідка разом з документами, що надані учасником-переможцем на підтвердження наявності обладнання, зазначеного в довідці відповідають вимогам тендерної документації. Варто зазначити, що тендерна документація не містила окремих вимог чи вказівок щодо обов'язкового включення до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений саме у відомості ресурсів учасника ( розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів ). Крім того, тендерна документація не містила чіткого переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази тощо. Під час здійснення публічних закупівель Замовник керується Законом України Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та вимогами тендерної документації. Замовник на етапі розгляду пропозиції не вправі розширювати та додатково трактувати вимоги тендерної документації на власний розсуд. Замовник вправі відхиляти пропозицію учасника лише за невідповідність вимогам, які чітко і однозначно були прописані в тендерній документації замовника. У випадку відхилення пропозиції учасника на підставі того, що довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформації про машини поливально-мийні, машини бурильно-кранові на автомобілі, автогідропідіймачі, автонавантажувачі, екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, автомобілі бортові, котки дорожні причіпні кулачкові, котки дорожні самохідні ґрунтові, крани баштові, електростанції пересувні та інші будівельні машини і механізми, які зазначено в розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів учасника, останній оскаржив би таке рішення до АМКУ і, очевидно, що орган оскарження зобов’язав би нас скасувати таке відхилення як неправомірне, адже воно базується не на вимогах документації, а на домислах щодо того як треба виконувати і розуміти такі вимоги. Прикладом цього, може слугувати Рішення АМКУ від 23.07.2024 №12618, яким було встановлено відсутність невідповідностей в цій частині з огляду на те, що «Документація не містить вимоги щодо необхідності зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази відповідного обладнання тощо, інформація про яке міститься у підсумковій відомості ресурсів.». Аналогічний підхід комісія демонструвала і в Рішенні №10563 -р/пк-пз від 02.08.2019/UA-2019-05-13-000225-b, і в Рішенні від 07.06.2023 № 8260/UA-2023-05-11-012369-a. З огляду на наявну практику АМКУ та відсутність вимог у нашій тендерній документації вимог щодо обов'язкового включення до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений саме у розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів відхилення пропозиції переможця було б необґрунтованим, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВПРОЕКТ» – у Замовника не було. Щодо розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті. Посилання: https://zvg.gov.ua/news/1724921731/