0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 432 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 27 серп. 11:42
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Запит замовнику на пояснення Дата: 29.08.2024 14:13 Запит про надання пояснень 1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України Північно-східний офіс Дежаудитслужби від 29 серпня 2024 року повідомляю, що 15.07.2024 року було оголошено закупівлю за предметом Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області (ДК 021:2015 - 45451100-4 Оздоблювальні роботи), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», за процедурою відкриті торги з особливостями (UA-2024-07-15-007630-а). Під час здійснення публічних закупівель Управління поліції охорони в Полтавській області діє виключно в межах вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: - оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями - не пізніше ніж за 7 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - оголошення про запит пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням особливостей. - зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень. - протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі; - інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; - договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 Закону та пункту 19 Особливостей - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; - звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання; - звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом десяти робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону та вимоги Особливостей не містять вимог публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Повідомляємо, що Управління поліції охорони в Полтавській області не має власного веб-сайту. Управління поліції охорони в Полтавській області, відповідно до Постанови КМУ від 13 жовтня 2015 року № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони, як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ», є територіальним органом Національної поліції, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони. Відповідно до п. 12 розділу І Положення про Управління поліції охорони в Полтавській області, що затверджено наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 62 (у редакції наказу Національної поліції України від 21.10.2019 р. № 1054), Управління має статус юридичної особи публічного права, утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, інших джерел, не заборонених законодавством України, при цьому не є розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня та проводить фінансування закупівель виключно за рахунок власних коштів (коштів від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Зазначена інформація підтверджується висновками по перевіркам Державної аудиторської служби України, за перевірками проведеними раніше. З повагою, Уповноважена особа Управління поліції охорони в Полтавській області Михайло ОПАНАСЬКО
Запит замовнику на пояснення Дата: 29.08.2024 14:13 Запит про надання пояснень 1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України Північно-східний офіс Дежаудитслужби від 29 серпня 2024 року повідомляю, що 15.07.2024 року було оголошено закупівлю за предметом Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області (ДК 021:2015 - 45451100-4 Оздоблювальні роботи), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», за процедурою відкриті торги з особливостями (UA-2024-07-15-007630-а). Під час здійснення публічних закупівель Управління поліції охорони в Полтавській області діє виключно в межах вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: - оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями - не пізніше ніж за 7 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - оголошення про запит пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням особливостей. - зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень. - протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі; - інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; - договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 Закону та пункту 19 Особливостей - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; - звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання; - звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом десяти робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону та вимоги Особливостей не містять вимог публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Повідомляємо, що Управління поліції охорони в Полтавській області не має власного веб-сайту. Управління поліції охорони в Полтавській області, відповідно до Постанови КМУ від 13 жовтня 2015 року № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони, як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ», є територіальним органом Національної поліції, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони. Відповідно до п. 12 розділу І Положення про Управління поліції охорони в Полтавській області, що затверджено наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 62 (у редакції наказу Національної поліції України від 21.10.2019 р. № 1054), Управління має статус юридичної особи публічного права, утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, інших джерел, не заборонених законодавством України, при цьому не є розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня та проводить фінансування закупівель виключно за рахунок власних коштів (коштів від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Зазначена інформація підтверджується висновками по перевіркам Державної аудиторської служби України, за перевірками проведеними раніше. З повагою, Уповноважена особа Управління поліції охорони в Полтавській області Михайло ОПАНАСЬКО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Запит замовнику на пояснення Дата: 10.09.2024 17:26 Запит про надання пояснень 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України Північно-східний офіс Дежаудитслужби від 10 вересня 2024 року повідомляю, що 15.07.2024 року було оголошено закупівлю за предметом Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області (ДК 021:2015 - 45451100-4 Оздоблювальні роботи), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», за процедурою відкриті торги з особливостями (UA-2024-07-15-007630-а). Під час здійснення публічних закупівель Управління поліції охорони в Полтавській області діє виключно в межах вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), зокрема на протязі 2024 року були проведені роботи з Капітального ремонту фасаду адміністративної будівлі у м. Миргород (ДК 021:2015 - 45443000-4 Фасадні роботи), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45440000-3 (Фарбування та скління). Після завершення зазначених будівельних робіт виникла необхідність у приведенні до належного стану приміщень в адміністративній будівлі, тобто організувати проведення Поточного ремонту адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області. Через відсутність в УПО в Полтавській області достатньої кількості спеціалістів в будівельній частині, наявність великої кількості різноманітних будівельних робіт під час проведення поточного ремонту та значної ціни на надані послуги, з метою визначення очікуваної вартості закупівлі, було прийнято рішення отримати послуги щодо розроблення проектно-кошторисної документації на послуги поточного ремонту. З цією метою, фахівцями управління було сформовано завдання на проведення ремонтних робіт та проведено моніторинг ринку зазначених послуг, були розглянуті комерційні пропозиції ФОП Борщова С.В. (2612309872), ПП «ЕНЕРГОБУД» (30904917) та АПБФ «НОВАТОР» (39500878) на послуги з розробки проектно-кошторисної документації по робочому проекту Поточного ремонту адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області. (Додаток ПКД Миргород – 4 арк.). 20 червня 2024 року було укладено Договір № 35-24-У-256/24 про надання послуги виконання проектно-кошторисної документації по поточному ремонту адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області, з ФОП Борщов Станіслав Вікторович (2612309872), на загальну суму 18 000,00 грн. без ПДВ. На виконання умов Договору було виготовлено кошторисну документацію Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області з Дефектним актом переліку будівельних робіт. Зведений кошторисний розрахунок в сумі 2 506 747,00 грн. (Додаток КД Поточний Миргород – 64 арк.). З метою належного вирахування очікуваної вартості закупівлі, було прийнято рішення про проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області. На виконання рішення фахівцями управління було проведено моніторинг ринку зазначених послуг, були розглянуті комерційні пропозиції ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» (42431096), ТОВ «УКРАЇНСЬКА МЕЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» (39330499) та ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА ЗО» (38382038) на експертизу кошторисної частини проектної документації по робочому проекту (Додаток Експертиза Миргород – 4 арк.). 17 червня 2024 року було укладено Договір № Т1370-АД-У-260/24 на проведення експертизи щодо розгляду кошторисної частини проекту будівництва та інженерно технічних заходів цивільного захисту, з ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» (42431096), на загальну суму 9 900,00 грн. з ПДВ. На виконання умов Договору була надана експертна оцінка (позитивна) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області від 02.07.2024 року № Т1370-АД. Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 27 червня 2024 року складає всього 2 506 747,00 грн. (Додаток Висновок ЕКСПЕРТИЗИ – 1 арк.). Відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 зі змінами, з урахуванням позитивної експертної оцінки Товариства з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 02 липня 2024 року № Т1370-АД, наказом Управління поліції охорони в Полтавській області від 04.07.2024 року № 103, було затверджено кошторисну документацію за робочим проектом «Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області» загальною кошторисною вартістю у поточних цінах на 27 червня 2024 року 2 431,951 тис. грн. (Додаток НАКАЗ про затвердження – 1 арк.). При визначені остаточної очікуваної вартості закупівлі в зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкту будівництва були виключені глава 10. Утримання служби замовника та інжинірингові послуги в сумі 48 546,00 грн. та глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд в сумі 26 250,00 грн. Додатково повідомляємо, що на виконання доручень Національної поліції України від 02 серпня 2023 року № 7746/09/31-2023 та Департаменту поліції охорони від 08 серпня 2023 року № 4079/43/11/03-2023, а також з метою ефективного та цільового використання коштів на проведення ремонтно-будівельних робіт, в обов’язковому порядку надсилаються до Департаменту поліції охорони проектно-кошторисна документація та додаткові матеріали для їх перевірки і погодження Національною поліцією. З повагою, Уповноважена особа Управління поліції охорони в Полтавській області Михайло ОПАНАСЬКО
Запит замовнику на пояснення Дата: 10.09.2024 17:26 Запит про надання пояснень 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України Північно-східний офіс Дежаудитслужби від 10 вересня 2024 року повідомляю, що 15.07.2024 року було оголошено закупівлю за предметом Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області (ДК 021:2015 - 45451100-4 Оздоблювальні роботи), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», за процедурою відкриті торги з особливостями (UA-2024-07-15-007630-а). Під час здійснення публічних закупівель Управління поліції охорони в Полтавській області діє виключно в межах вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), зокрема на протязі 2024 року були проведені роботи з Капітального ремонту фасаду адміністративної будівлі у м. Миргород (ДК 021:2015 - 45443000-4 Фасадні роботи), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45440000-3 (Фарбування та скління). Після завершення зазначених будівельних робіт виникла необхідність у приведенні до належного стану приміщень в адміністративній будівлі, тобто організувати проведення Поточного ремонту адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області. Через відсутність в УПО в Полтавській області достатньої кількості спеціалістів в будівельній частині, наявність великої кількості різноманітних будівельних робіт під час проведення поточного ремонту та значної ціни на надані послуги, з метою визначення очікуваної вартості закупівлі, було прийнято рішення отримати послуги щодо розроблення проектно-кошторисної документації на послуги поточного ремонту. З цією метою, фахівцями управління було сформовано завдання на проведення ремонтних робіт та проведено моніторинг ринку зазначених послуг, були розглянуті комерційні пропозиції ФОП Борщова С.В. (2612309872), ПП «ЕНЕРГОБУД» (30904917) та АПБФ «НОВАТОР» (39500878) на послуги з розробки проектно-кошторисної документації по робочому проекту Поточного ремонту адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області. (Додаток ПКД Миргород – 4 арк.). 20 червня 2024 року було укладено Договір № 35-24-У-256/24 про надання послуги виконання проектно-кошторисної документації по поточному ремонту адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області, з ФОП Борщов Станіслав Вікторович (2612309872), на загальну суму 18 000,00 грн. без ПДВ. На виконання умов Договору було виготовлено кошторисну документацію Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області з Дефектним актом переліку будівельних робіт. Зведений кошторисний розрахунок в сумі 2 506 747,00 грн. (Додаток КД Поточний Миргород – 64 арк.). З метою належного вирахування очікуваної вартості закупівлі, було прийнято рішення про проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області. На виконання рішення фахівцями управління було проведено моніторинг ринку зазначених послуг, були розглянуті комерційні пропозиції ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» (42431096), ТОВ «УКРАЇНСЬКА МЕЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» (39330499) та ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА ЗО» (38382038) на експертизу кошторисної частини проектної документації по робочому проекту (Додаток Експертиза Миргород – 4 арк.). 17 червня 2024 року було укладено Договір № Т1370-АД-У-260/24 на проведення експертизи щодо розгляду кошторисної частини проекту будівництва та інженерно технічних заходів цивільного захисту, з ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» (42431096), на загальну суму 9 900,00 грн. з ПДВ. На виконання умов Договору була надана експертна оцінка (позитивна) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області від 02.07.2024 року № Т1370-АД. Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 27 червня 2024 року складає всього 2 506 747,00 грн. (Додаток Висновок ЕКСПЕРТИЗИ – 1 арк.). Відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 зі змінами, з урахуванням позитивної експертної оцінки Товариства з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 02 липня 2024 року № Т1370-АД, наказом Управління поліції охорони в Полтавській області від 04.07.2024 року № 103, було затверджено кошторисну документацію за робочим проектом «Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області» загальною кошторисною вартістю у поточних цінах на 27 червня 2024 року 2 431,951 тис. грн. (Додаток НАКАЗ про затвердження – 1 арк.). При визначені остаточної очікуваної вартості закупівлі в зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкту будівництва були виключені глава 10. Утримання служби замовника та інжинірингові послуги в сумі 48 546,00 грн. та глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд в сумі 26 250,00 грн. Додатково повідомляємо, що на виконання доручень Національної поліції України від 02 серпня 2023 року № 7746/09/31-2023 та Департаменту поліції охорони від 08 серпня 2023 року № 4079/43/11/03-2023, а також з метою ефективного та цільового використання коштів на проведення ремонтно-будівельних робіт, в обов’язковому порядку надсилаються до Департаменту поліції охорони проектно-кошторисна документація та додаткові матеріали для їх перевірки і погодження Національною поліцією. З повагою, Уповноважена особа Управління поліції охорони в Полтавській області Михайло ОПАНАСЬКО
Номер провадження № 440/11652/24 зареєстрований 01.10.2024 року у Полтавському окружному адміністративному суді.
Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-15-007630-а Відповідно до наказу Управління північно-східного офісу Державної аудиторської служби в Полтавській області від 26.08.2024 року № 74-З був здійснений моніторинг процедури закупівлі за предметом Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області (ДК 021:2015 - 45451100-4 Оздоблювальні роботи), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», за процедурою відкриті торги з особливостями (UA-2024-07-15-007630-а), яка проведена Управлінням поліції охорони в Полтавській області (далі – Замовник). Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007630-а опубліковано 18.09.2024 року (далі – Висновок). Відповідно до Висновку, за результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення Замовником чинного законодавства, а саме абзацу 1 пункту 43 Особливостей. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язала здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. Замовник категорично не погоджується з висновком Держаудитслужби України, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення зазначеної закупівлі та користуючись абз. 2 ч. 8 статті 8 Закону правом, надає аргументовані заперечення до Висновку. Замовником, 15.07.2024 року було оголошено закупівлю за предметом Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області (ДК 021:2015 - 45451100-4 Оздоблювальні роботи), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», за процедурою відкриті торги з особливостями (UA-2024-07-15-007630-а). Під час здійснення публічних закупівель Управління поліції охорони в Полтавській області діє виключно в межах вимог Закону та Особливостей, зокрема на виконання пункту 37 Особливостей Замовник розглянув тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. За результатами електронної закупівлі найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за закупівлею Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області (ДК 021:2015 - 45451100-4 Оздоблювальні роботи), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» була визнана пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926). Під час розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 49 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відтак Замовник визначив учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю. Інформацію зазначену у Висновку вважаємо не обґрунтованою, а саме, згідно вимог тендерної документації Замовника, пункту 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації, дійсно передбачено надання учасником довідки в довільній формі, що містить відомості про кваліфікацію та досвід персоналу, який буде безпосередньо залучений до виконання договору укладеного за результатами даної процедури закупівлі, із обов’язковим зазначенням наступної інформації щодо кожної особи зазначеної в довідці (прізвище, ім’я, по батькові; посада (робоча професія); стаж роботи на посаді/професії; освіта; спеціальність та/або кваліфікація). На виконання даної вимоги учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 17.07.2024 № 1 (далі – довідка № 1). Так, в довідці № 1 учасником зазначені працівники, а саме: 1. Заєць Віталій Вікторович; 2. Белохвостов Олександр Олександрович; 3. Буртник Олександр Едуардович; 4. Марченко Юлія Станіславівна; 5. Петько Ігор Іванович; 6. Мамонтов Дмитро Геннадійович; 7. Пікуль Андрій Олександрович. Разом з цим, згідно пункту 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації: «До довідки додаються наступні документи: учасник має підтвердити наданням в складі тендерної пропозиції наказу по підприємству про наявність працівника, відповідального за охорону праці, а також протоколу/виписку комісії по перевірці знань з питань охорони праці та посвідчення на працівників зазначених у довідці». Окремо необхідно зазначити, що Замовником не було конкретизовано на яких саме працівників Учасник повинен був надати посвідчення про перевірку знань з охорони праці, тобто, учасник подав у складі своєї пропозиції посвідчення на працівників які повинні мати їх обов’язково та не вимагалися документи на всіх працівників зазначених у довідці. Типове положення про проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (далі – Типове положення), встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання. Вимогами Типового положення затверджено перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці та передбачено, пунктом 3.13. Розділу 3 – Питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем, пунктом 3.14. Розділу 3 – Працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. Також відповідно до пункту 1. Розділу 3 тендерної документації зазначено, що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення». На виконання вимог пункту 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації Товариством з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) в складі тендерної пропозиції було надано наступні документи: - наказу № 1/4 по підприємству про призначення відповідального за охорону праці директора Заєць Віталій Вікторович - виписка з протоколу № 8/5-1 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці ТОВ «Полтавський навчальний центр з охорони праці» на директора Заєць Віталій Вікторович; - декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрована у територіальному органі Держпраці; - посвідчення № 0042-24-2 ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» про навчання та перевірку знань з питань охорони праці на головного інженера Буртник Олександр Едуардович; - посвідчення № 0042-24-1 ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» про навчання та перевірку знань з питань охорони праці на директора Заєць Віталій Вікторович; - посвідчення № 353-24-1 ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» про навчання та перевірку знань з систем стандартів безпеки праці на головного інженера Буртник Олександр Едуардович; - посвідчення № 0042-24-3 ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» про навчання та перевірку знань з питань охорони праці на виконавця робіт Марченко Юлія Станіславівна; - посвідчення № 353-24-2 ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» про навчання та перевірку знань з систем стандартів безпеки праці виконавця робіт Марченко Юлія Станіславівна; - посвідчення № 354-24-1 ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» про навчання та перевірку знань з питань охорони праці під час експлуатації вантажопідйомних машин на головного інженера Буртник Олександр Едуардович; - посвідчення № 355-24-1 ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» про навчання та перевірку знань з питань охорони праці під час проведення робіт на висоті на головного інженера Буртник Олександр Едуардович; - посвідчення № 355-24-2 ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» про навчання та перевірку знань з питань охорони праці під час проведення робіт на висоті на опоряджувальника будівельного Пікуль Андрій Олександрович; - посвідчення № 355-24-3 ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» про навчання та перевірку знань з питань охорони праці під час проведення робіт на висоті на штукатура Гноєвий Сергій Юрійович; - протокол № 353-24 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» на головного інженера Буртник Олександр Едуардович та виконавця робіт Марченко Юлія Станіславівна; - протокол № 354-24 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» на головного інженера Буртник Олександр Едуардович; - протокол № 355-24 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці ТОВ «Кременчуцький експертний технічний центр» на головного інженера Буртник Олександр Едуардович, на опоряджувальника будівельного Пікуль Андрій Олександрович та на штукатура Гноєвий Сергій Юрійович. Таким чином учасником підтверджено в повному обсязі вищевказану вимогу тендерної документації Замовника в частині надання наказу по підприємству про наявність працівника, відповідального за охорону праці, а також протоколу/виписку комісії по перевірці знань з питань охорони праці та посвідчень на працівників зазначених у довідці. Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону та Особливостей повідомляємо, що Замовником було дотримано у повному обсязі порядок проведення закупівлі за предметом Поточний ремонт адміністративної будівлі (коридори, вхідна група, сходова клітина, актова зала) м. Миргород Полтавської області (ДК 021:2015 - 45451100-4 Оздоблювальні роботи), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», за процедурою відкриті торги з особливостями (UA-2024-07-15-007630-а). Додатково повідомляємо, що відповідно до положень статті 7 Закону Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель. Повідомляємо, що користуючись правом, наданим частиною десятою статті Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, розглядається питання щодо оскарження вищезазначеного висновку у судовому порядку протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. До того ж необхідно зазначити, що вказавши у висновку про необхідність «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку», Держаудитслужба України не визначила передбачений законом спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про нечіткість та невизначеність висновку. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Аналогічні висновки містяться в постановах Верховного Суду від 5 березня 2020 року у справі №640/467/19, від 11 червня 2020 року у справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року у справі №160/11304/19, від 26 листопада 2020 року у справі №160/11367/19, від 26 травня 2022 року у справі №480/496/19. Враховуючи все вищевикладене Замовник просить скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі, проведеного Держаудитслужбою України, опублікований в системі електронних закупівель 18 вересня 2024 року, визнати процедуру закупівлі UA-2024-07-15-007630-а такою, що проведена у відповідності до Закону.