0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 260 300.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 28 серп. 17:27
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Розпорядження Ямницької сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області «Про виділення коштів» №56 від 04.03.2024 р. та Рішення Бурштинської міської ради Івано-Франківської області «Про внесення змін до бюджету Бурштинської міської територіальної громади на 2024 р.» №68/59-24 від 04.04.2024 р. (дані документи додаються до відповіді на запит). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовником торгів на підставі завдання на проектування та обмірних креслень приміщень будівлі було розроблено проектну документацію. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Реконструкція системи відкривання захисних воріт споруди №___» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано експертну оцінку щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва згідно з робочого проекту № 1494/23-РБК/ЕО від 27 грудня 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Обґрунтування очікуваної вартості: На підставі проектної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі не може включати Главу 10 та Главу 12. Таким чином, при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ. 2. Щодо інформації з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору: Переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю було надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (довідка додається до відповіді на запит).
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Розпорядження Ямницької сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області «Про виділення коштів» №56 від 04.03.2024 р. та Рішення Бурштинської міської ради Івано-Франківської області «Про внесення змін до бюджету Бурштинської міської територіальної громади на 2024 р.» №68/59-24 від 04.04.2024 р. (дані документи додаються до відповіді на запит). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовником торгів на підставі завдання на проектування та обмірних креслень приміщень будівлі було розроблено проектну документацію. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Реконструкція системи відкривання захисних воріт споруди №___» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано експертну оцінку щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва згідно з робочого проекту № 1494/23-РБК/ЕО від 27 грудня 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Обґрунтування очікуваної вартості: На підставі проектної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі не може включати Главу 10 та Главу 12. Таким чином, при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ. 2. Щодо інформації з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору: Переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю було надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (довідка додається до відповіді на запит).
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Враховуючи виявлені Західним офісом Держаудитслужби невідповідності під час здійснення процедури закупівлі, Замовником торгів було прийнято рішення про розірвання угоди №52 від 31.07.2024 р. за взаємною згодою сторін (скан додаткової угоди додаємо до даної відповіді). Хочемо наголосити, що жодних робіт, а також оплат згідно угоди не було здійснено. Також, принагідно повідомляємо, що уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності. Також керівником Військової частина А 1349 додатково здійснено роз’яснювальні роботи щодо не допущення у майбутньому різного роду порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Враховуючи виявлені Західним офісом Держаудитслужби невідповідності під час здійснення процедури закупівлі, Замовником торгів було прийнято рішення про розірвання угоди №52 від 31.07.2024 р. за взаємною згодою сторін (скан додаткової угоди додаємо до даної відповіді). Хочемо наголосити, що жодних робіт, а також оплат згідно угоди не було здійснено. Також, принагідно повідомляємо, що уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності. Також керівником Військової частина А 1349 додатково здійснено роз’яснювальні роботи щодо не допущення у майбутньому різного роду порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи виявлені Західним офісом Держаудитслужби невідповідності під час здійснення процедури закупівлі, Замовником торгів було прийнято рішення про розірвання угоди №52 від 31.07.2024 р. за взаємною згодою сторін (скан додаткової угоди додаємо до даної відповіді). Хочемо наголосити, що жодних робіт, а також оплат згідно угоди не було здійснено. Також, принагідно повідомляємо, що уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності. Також керівником Військової частина А 1349 додатково здійснено роз’яснювальні роботи щодо не допущення у майбутньому різного роду порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи виявлені Західним офісом Держаудитслужби невідповідності під час здійснення процедури закупівлі, Замовником торгів було прийнято рішення про розірвання угоди №52 від 31.07.2024 р. за взаємною згодою сторін (скан додаткової угоди додаємо до даної відповіді). Хочемо наголосити, що жодних робіт, а також оплат згідно угоди не було здійснено. Також, принагідно повідомляємо, що уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності. Також керівником Військової частина А 1349 додатково здійснено роз’яснювальні роботи щодо не допущення у майбутньому різного роду порушень законодавства у сфері публічних закупівель.