0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 852 909.58 UAH
Знайдено порушення
Дата: 2 вер. 17:46
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит моніторингу UA-M-2024-09-02-000070 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Очікувана вартість та розмір витрат було визначено на підставі проведеної експертизи та проектно-кошторисної документації. Додаються дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, договірна ціна, експертний звіт (позитивний) (додається). 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ПІЛОН ВЕСТ», з яким укладено договір підряду від 19.08.2024 № 19/08 без використання електронної системи закупівель? Відповідь: Замовником було проведено моніторинг ринку. Серед можливих потенційних виконавців робіт, а саме: було направлено листи до різних будівельних компаній з метою моніторингу цін на проведення робіт відповідно до дефектних актів та можливий термін виконання робіт. Відповідь було отримано від трьох будівельних компаній (додається). ТОВ «ПІЛОН ВЕСТ» запропонувало нижчу ціну на виконання робіт та прийнятний строк виконання. 3. Як Замовник може пояснити оприлюднення в електронній системі закупівель договору підряду від 19.08.2024 № 19/08 (далі – Договір) не у відповідності до вимог абзацу 35 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), а саме: не оприлюднені Додаток № 1 «План фінансування об’єкту», Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт», Додаток № 3 «Дефектний акт», Додаток № 4 «Договірна ціна (без урахування глави 10 Кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 %), Додаток № 5 «Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою з урахуванням глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість експертизи кошторисної документації з урахуванням глави 10 Кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 %, вартість проєктних робіт) з пояснювальною запискою, Додаток № 6 «Локальний кошторис», Додаток № 7 «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів)», які відповідно до розділу XVI Договору є його додатками. Відповідь: Під час оприлюднення договору стався технічний збій на веб-порталі Уповноваженого органу та додатки до договору не завантажилися. З огляду на те, що процедура закупівлі знаходиться на стадії "Завершена", і на даному етапі відсутня технічна можливість додати додатки до договору про закупівлю. У зв'язку з цим уповноваженою особою прийнято рішення оприлюднити додатки, які зазначені у розділі XVI Договору через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстав для внесення змін до договору про закупівлю “покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі про закупівлі” (додається) . 4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору підряду від 19.08.2024 № 19/08. Відповідь: Станом на 06.09.2024 року роботи з капітального ремонту споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) за об’єктом: «Капітальний ремонт Одеського ліцею № 13 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 62, корпус А» відповідно до договору підряду від 19.08.2024 №19/08 виконано на 85 відсотків.
Пояснення на запит моніторингу UA-M-2024-09-02-000070 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Очікувана вартість та розмір витрат було визначено на підставі проведеної експертизи та проектно-кошторисної документації. Додаються дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, договірна ціна, експертний звіт (позитивний) (додається). 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ПІЛОН ВЕСТ», з яким укладено договір підряду від 19.08.2024 № 19/08 без використання електронної системи закупівель? Відповідь: Замовником було проведено моніторинг ринку. Серед можливих потенційних виконавців робіт, а саме: було направлено листи до різних будівельних компаній з метою моніторингу цін на проведення робіт відповідно до дефектних актів та можливий термін виконання робіт. Відповідь було отримано від трьох будівельних компаній (додається). ТОВ «ПІЛОН ВЕСТ» запропонувало нижчу ціну на виконання робіт та прийнятний строк виконання. 3. Як Замовник може пояснити оприлюднення в електронній системі закупівель договору підряду від 19.08.2024 № 19/08 (далі – Договір) не у відповідності до вимог абзацу 35 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), а саме: не оприлюднені Додаток № 1 «План фінансування об’єкту», Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт», Додаток № 3 «Дефектний акт», Додаток № 4 «Договірна ціна (без урахування глави 10 Кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 %), Додаток № 5 «Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою з урахуванням глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість експертизи кошторисної документації з урахуванням глави 10 Кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 %, вартість проєктних робіт) з пояснювальною запискою, Додаток № 6 «Локальний кошторис», Додаток № 7 «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів)», які відповідно до розділу XVI Договору є його додатками. Відповідь: Під час оприлюднення договору стався технічний збій на веб-порталі Уповноваженого органу та додатки до договору не завантажилися. З огляду на те, що процедура закупівлі знаходиться на стадії "Завершена", і на даному етапі відсутня технічна можливість додати додатки до договору про закупівлю. У зв'язку з цим уповноваженою особою прийнято рішення оприлюднити додатки, які зазначені у розділі XVI Договору через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстав для внесення змін до договору про закупівлю “покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі про закупівлі” (додається) . 4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору підряду від 19.08.2024 № 19/08. Відповідь: Станом на 06.09.2024 року роботи з капітального ремонту споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) за об’єктом: «Капітальний ремонт Одеського ліцею № 13 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 62, корпус А» відповідно до договору підряду від 19.08.2024 №19/08 виконано на 85 відсотків.
Замовником на виконання зобов’язання органу державного фінансового контролю щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-22-007521-a здійснені відповідні заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема фахівцю з публічних закупівель оголошена догана за нетримання вимог постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (наказ Одеського ліцею №13 Одеської міської ради № 33-в від 12.09.2024 р.), також уповноважену особу буде направлено на підвищення кваліфікації (навчання) у сфері публічних закупівель.