0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 040 222.00 UAH
Замовник
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 вер. 11:03
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
04.09.2024 року о 17:44:25 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-09-03-000008), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-18-011266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.È. Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до відомості обсягів робіт. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі показників зведеного кошторисного розрахунку складеного відповідно до проектно-кошторисної документації вартості будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5È з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті (позитивному) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5È (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (ПОЗИТИВНИЙ) № 123434-ЗК від 15 грудня 2023, Реєстраційний номер EX01:8381-4475-5938-2995). З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8479-4.html.
04.09.2024 року о 17:44:25 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-09-03-000008), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-18-011266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.È. Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до відомості обсягів робіт. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі показників зведеного кошторисного розрахунку складеного відповідно до проектно-кошторисної документації вартості будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5È з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті (позитивному) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5È (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (ПОЗИТИВНИЙ) № 123434-ЗК від 15 грудня 2023, Реєстраційний номер EX01:8381-4475-5938-2995). З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8479-4.html.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
17.09.2024 року о 16:23:56 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-09-03-000008), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині обов’язкової наявності в учасника автопідіймача вантажного (з наданням завіреної копії тех. паспорту /свідоцтва про реєстрацію в відповідних органах та документів, підтверджуючих право на володіння/користування)? 2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпунктах 2.1 пункту 2 Додатку 1 до ТД, в частині підтвердження наявного досвіду з наданням копії диплому/посвідчення/свідоцтва про відповідну освіту або проходження навчання на директора підприємства Андрієнка М.В., зазначеного у довідці Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації? 3. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 1 до ТД в частині надання копій посвідчень та протоколів не менше ніж на трьох представників керівного складу учасника з питань охорони праці, а саме з відміткою про періодичну перевірку знань? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 1. Стосовно першого питання повідомляємо: Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), Замовник встановлює вимогу щодо довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування з обов’язковою наявністю в учасника наступних машин і механізмів з наданням на кожну/кожній одиницю завірених копій тех. паспортів/свідоцтв про реєстрацію в відповідних органах та документів підтверджуючих право на володінням/користування ними а саме: - автопідіймач вантажний; - кран з вантажопідйомністю від 10,0т. На виконання цієї вимоги, ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» (далі – Переможець) надало у складі тендерної пропозиції файл «1. Довiдка про наявність обладн., матеріально-техн. бази ТОВ АБК Комфортсервіс.pdf», який містить інформацію про наявність орендованої Автовишки ПСС-30 (ліктьова, на базі КАМАЗ) 300 кг, 30 м. На підтвердження право на володіння/користування, Переможець надає файл «1.2. Договір 20.12.23 послуги техніка Техно-Лідер Комфортсервіс 20.12.2023 з дод.угодою, д.pdf», який містить інформацію про ДОГОВІР № 20/12/23 на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023. Такий ДОГОВІР № 20/12/23 на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023 містить інформацію про «Автовишку ПСС-30 (ліктьова, на базі КАМАЗ) 300 кг» (відповідно до Додатку № 1 до Договору на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023). На виконання вимоги щодо надання на кожну/кожній одиницю завірених копій тех. паспортів/свідоцтв про реєстрацію в відповідних органах, Переможцем було надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СТХ № 182724 з інформацією про СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОПІДІЙОМНИК марки КАМАЗ, реєстраційний номер КА7663ЕР. В результаті чого, Замовником було встановлено наявність автопідіймача вантажного, який підтверджується ДОГОВОРОМ № 20/12/23 на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023 та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу СТХ № 182724 з інформацією про СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОПІДІЙОМНИК марки КАМАЗ, реєстраційний номер КА7663ЕР. 2. Стосовно другого питання повідомляємо: Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до ТД, Замовник встановлює вимогу щодо надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження наявного досвіду Учасник повинен надати копіїї дипломів/свідоцтв/посвідчення про відповідну освіту або проходження навчання на кожного співробітника. На виконання цього, Переможцем було надано документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 9.2.48 від 25.06.2024 року з інформацією про Андрієнко М.В. за посадою директор. Щодо виконання вимоги з наданням копіїї дипломів/свідоцтв/посвідчення про відповідну освіту або проходження навчання на кожного співробітника, Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції файл «посвідчення ОП Андрієнко М.В. 23.11.2023.pdf», яке містить інформацію про те, що Андрієнко М.В. пройшов навчання з перевірки законодавчих актів з: Загальний курс з ОП. Отже, на підставі чого, Переможцем було надано документ, який підтверджує проходження навчання на кожного співробітника, зокрема, директора Андрієнко М.В. В результаті чого, Замовником було встановлено наявність в складі тендерної пропозиції Переможця документу, який підтверджує проходження навчання на директора підприємства Андрієнка М.В. 3. Стосовно третього питання повідомляємо: Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 1 до ТД, Замовник встановлює вимогу щодо надання копії посвідчень та протоколу (витягу з протоколу) не менше трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. На виконання цього, Переможцем було надано документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 9.2.48 від 25.06.2024 року з інформацією про не менше трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу, а саме: Андрієнко М.В. (Директор), Андрієнко І.В. (Головний інженер) та Балакан Р.С. (Інженер з охорони праці). На підтвердження виконання вимоги щодо надання копії посвідчень та протоколу (витягу з протоколу) не менше трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій, Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції наступні файли/документи: - Файл «витяг з протоколу комісія ОП 23.11.2023.pdf», який містить в собі Витяг з протоколу S23112023А ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ на Андрієнко М.В. (Директор), Андрієнко І.В. (Головний інженер) та Балакан Р.С. (Інженер з охорони праці); - Файл «посвідчення ОП Андрієнко І.В. 23.11.2023.pdf», який містить в собі ПОСВІДЧЕННЯ №: S23112023А/26 на Андрієнко І.В.; - Файл «посвідчення ОП Андрієнко М.В. 23.11.2023.pdf», який містить в собі ПОСВІДЧЕННЯ №: S23112023А/27 на Андрієнко М.В.; - Файл «посвідчення ОП Балакан Р.С. 23.11.2023.pdf», який містить в собі ПОСВІДЧЕННЯ №: S23112023А/27 на Балакан Р.М. Зазначені вище документи підтверджують періодичну перевірку знань представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та є чинними на момент подання тендерних пропозицій. Посадові особи, відповідальні за організацією безпечного ведення робіт, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки. Зважаючи на це, інформація про дату (23.11.2023) Витягу з протоколу S23112023А ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ на Андрієнко М.В. (Директор), Андрієнко І.В. (Головний інженер) та Балакан Р.С. (Інженер з охорони праці) свідчить саме про період, коли в них перевіряли знання. Враховуючи це, зазначення дати «23.11.2023» є відміткою про періодичну перевірку знань представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці»
17.09.2024 року о 16:23:56 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-09-03-000008), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині обов’язкової наявності в учасника автопідіймача вантажного (з наданням завіреної копії тех. паспорту /свідоцтва про реєстрацію в відповідних органах та документів, підтверджуючих право на володіння/користування)? 2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпунктах 2.1 пункту 2 Додатку 1 до ТД, в частині підтвердження наявного досвіду з наданням копії диплому/посвідчення/свідоцтва про відповідну освіту або проходження навчання на директора підприємства Андрієнка М.В., зазначеного у довідці Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації? 3. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» вимогам установлених в підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 1 до ТД в частині надання копій посвідчень та протоколів не менше ніж на трьох представників керівного складу учасника з питань охорони праці, а саме з відміткою про періодичну перевірку знань? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 1. Стосовно першого питання повідомляємо: Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), Замовник встановлює вимогу щодо довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування з обов’язковою наявністю в учасника наступних машин і механізмів з наданням на кожну/кожній одиницю завірених копій тех. паспортів/свідоцтв про реєстрацію в відповідних органах та документів підтверджуючих право на володінням/користування ними а саме: - автопідіймач вантажний; - кран з вантажопідйомністю від 10,0т. На виконання цієї вимоги, ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» (далі – Переможець) надало у складі тендерної пропозиції файл «1. Довiдка про наявність обладн., матеріально-техн. бази ТОВ АБК Комфортсервіс.pdf», який містить інформацію про наявність орендованої Автовишки ПСС-30 (ліктьова, на базі КАМАЗ) 300 кг, 30 м. На підтвердження право на володіння/користування, Переможець надає файл «1.2. Договір 20.12.23 послуги техніка Техно-Лідер Комфортсервіс 20.12.2023 з дод.угодою, д.pdf», який містить інформацію про ДОГОВІР № 20/12/23 на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023. Такий ДОГОВІР № 20/12/23 на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023 містить інформацію про «Автовишку ПСС-30 (ліктьова, на базі КАМАЗ) 300 кг» (відповідно до Додатку № 1 до Договору на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023). На виконання вимоги щодо надання на кожну/кожній одиницю завірених копій тех. паспортів/свідоцтв про реєстрацію в відповідних органах, Переможцем було надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СТХ № 182724 з інформацією про СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОПІДІЙОМНИК марки КАМАЗ, реєстраційний номер КА7663ЕР. В результаті чого, Замовником було встановлено наявність автопідіймача вантажного, який підтверджується ДОГОВОРОМ № 20/12/23 на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 20.12.2023 та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу СТХ № 182724 з інформацією про СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОПІДІЙОМНИК марки КАМАЗ, реєстраційний номер КА7663ЕР. 2. Стосовно другого питання повідомляємо: Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до ТД, Замовник встановлює вимогу щодо надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження наявного досвіду Учасник повинен надати копіїї дипломів/свідоцтв/посвідчення про відповідну освіту або проходження навчання на кожного співробітника. На виконання цього, Переможцем було надано документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 9.2.48 від 25.06.2024 року з інформацією про Андрієнко М.В. за посадою директор. Щодо виконання вимоги з наданням копіїї дипломів/свідоцтв/посвідчення про відповідну освіту або проходження навчання на кожного співробітника, Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції файл «посвідчення ОП Андрієнко М.В. 23.11.2023.pdf», яке містить інформацію про те, що Андрієнко М.В. пройшов навчання з перевірки законодавчих актів з: Загальний курс з ОП. Отже, на підставі чого, Переможцем було надано документ, який підтверджує проходження навчання на кожного співробітника, зокрема, директора Андрієнко М.В. В результаті чого, Замовником було встановлено наявність в складі тендерної пропозиції Переможця документу, який підтверджує проходження навчання на директора підприємства Андрієнка М.В. 3. Стосовно третього питання повідомляємо: Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 1 до ТД, Замовник встановлює вимогу щодо надання копії посвідчень та протоколу (витягу з протоколу) не менше трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. На виконання цього, Переможцем було надано документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 9.2.48 від 25.06.2024 року з інформацією про не менше трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу, а саме: Андрієнко М.В. (Директор), Андрієнко І.В. (Головний інженер) та Балакан Р.С. (Інженер з охорони праці). На підтвердження виконання вимоги щодо надання копії посвідчень та протоколу (витягу з протоколу) не менше трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій, Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції наступні файли/документи: - Файл «витяг з протоколу комісія ОП 23.11.2023.pdf», який містить в собі Витяг з протоколу S23112023А ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ на Андрієнко М.В. (Директор), Андрієнко І.В. (Головний інженер) та Балакан Р.С. (Інженер з охорони праці); - Файл «посвідчення ОП Андрієнко І.В. 23.11.2023.pdf», який містить в собі ПОСВІДЧЕННЯ №: S23112023А/26 на Андрієнко І.В.; - Файл «посвідчення ОП Андрієнко М.В. 23.11.2023.pdf», який містить в собі ПОСВІДЧЕННЯ №: S23112023А/27 на Андрієнко М.В.; - Файл «посвідчення ОП Балакан Р.С. 23.11.2023.pdf», який містить в собі ПОСВІДЧЕННЯ №: S23112023А/27 на Балакан Р.М. Зазначені вище документи підтверджують періодичну перевірку знань представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та є чинними на момент подання тендерних пропозицій. Посадові особи, відповідальні за організацією безпечного ведення робіт, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки. Зважаючи на це, інформація про дату (23.11.2023) Витягу з протоколу S23112023А ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ на Андрієнко М.В. (Директор), Андрієнко І.В. (Головний інженер) та Балакан Р.С. (Інженер з охорони праці) свідчить саме про період, коли в них перевіряли знання. Враховуючи це, зазначення дати «23.11.2023» є відміткою про періодичну перевірку знань представників керівного (інженерно-технічного) складу, з питань охорони праці відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці»
"КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2024-09-03-000008, а тому надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Відповідно до Висновку зазначено зокрема наступне: ÇЗ огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.È. Замовник погоджується із такими висновками та надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку виходячи із наступного: З метою недопущення порушень у подальшому, Замовником було проведено роз’яснювальну роботу та прийнято рішення щодо здійснення додаткового економічного навчання у сфері публічних закупівель для недопущення порушень у подальшому, а саме ÇПрограма навчання Прозорро Замовників від «А до Я», організатором якого є ТОВ «ЗАКУПІВЛІ», яке відбудеться 01 жовтня 2024 року https://zakypivliprof.com.ua/programa-1/. "