0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 048 054.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ В.Т.ЗАЙЦЕВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 4 вер. 19:59
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості здійснено на підставі скорегованого у частині зведеного кошторисного розрахунку робочого проекту «Капітальний ремонт рентгендіагностичного кабінету ДУ «Інститут загальної та невідкладної хірургії ім.В.Т.Зайцева НАМНУ» за адресою: м.Харків, в’їзд Балакірєва, буд. 1» та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом № 1-24-67 від 08.07.2024р ТОВ «Професійна будівельна експертиза» серії АА № 000703.. Із загальної кошторисної вартості 3743139,00 грн. за зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва виключені обсяг виконаних робіт у сумі 974000,00 грн, витрати на утримання служб замовника та інжинірингові послуги, витрати на проектні, вишукувальні роботи, експертизу та авторський нагляд та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами на загальну суму 721085,00 грн. з урахуванням ПДВ. (Експертний звіт (позитивний) та скорегований зведений кошторисний розрахунок робочого проекту додається. 2. Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» було виявлено, що форма «Договірна ціна та розрахунки(1)» відповідає формі Додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. У строчці «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.» не заповнено «____»_______20__р.». Керуючись п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) та п.2 «Опис формальних помилок» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції а саме «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі» - прийнято рішення вважати це формальною (несуттєвої) помилкою. Протокольне рішення додається.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості здійснено на підставі скорегованого у частині зведеного кошторисного розрахунку робочого проекту «Капітальний ремонт рентгендіагностичного кабінету ДУ «Інститут загальної та невідкладної хірургії ім.В.Т.Зайцева НАМНУ» за адресою: м.Харків, в’їзд Балакірєва, буд. 1» та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом № 1-24-67 від 08.07.2024р ТОВ «Професійна будівельна експертиза» серії АА № 000703.. Із загальної кошторисної вартості 3743139,00 грн. за зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва виключені обсяг виконаних робіт у сумі 974000,00 грн, витрати на утримання служб замовника та інжинірингові послуги, витрати на проектні, вишукувальні роботи, експертизу та авторський нагляд та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами на загальну суму 721085,00 грн. з урахуванням ПДВ. (Експертний звіт (позитивний) та скорегований зведений кошторисний розрахунок робочого проекту додається. 2. Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» було виявлено, що форма «Договірна ціна та розрахунки(1)» відповідає формі Додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. У строчці «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.» не заповнено «____»_______20__р.». Керуючись п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) та п.2 «Опис формальних помилок» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції а саме «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі» - прийнято рішення вважати це формальною (несуттєвої) помилкою. Протокольне рішення додається.
Позовна заява про визнання протиправним та скасування Висновоку ДАСУ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-22-005037-a від 13.09.2024 року на закупівлю робіт: Капітальний ремонт рентгендіагностичного кабінету, за адресою: м.Харків, в’їзд Балакірєва, буд. 1 (за кодом ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Заперечення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-22-005037-а Відповідно до висновку ДАСУ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-07-22-005037-a від 13.09.2024 року встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба України зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник не погоджується з висновками Держаудитслужби України, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів з особливостями та керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає свої заперечення до висновку: 1. За висновком ДАСУ Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Учасником на виконання вимог Додатку 2 ТД надано договірна ціна, за формою, яка відповідає Настанові з визначення вартості будівництва, які затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 та оформлені у відповідності до вимог ТД відомість об’ємів робіт та відомість ресурсів. Під час розгляду форми «Договірна ціна та розрахунки(1)» було виявлено, що у строчці «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.» у частині «__» ________ 20__р» не заповнено літери та цифри. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) та п.п.19 п.2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення іх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки». Наказом Мінекономрозвитку № 710 від 15.04.2020 року затверджено перелік формальних помилок, а саме п. 2 переліку «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Таким чином, Замовник не мав законих підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС». Договір з ПП «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» укладено за формою та на суму, яка відповідає умовам ТД та тендерній пропозиції. 2. Пунктом 3 констатуючої частини висновку ДАСУ зобов’язує Замовника розірвати договір про закупівлю. При цьому висновок не містить конкретний законодавчий спосіб розірвання договору, чіткий, конкретний заход (варіант поведінки), який слід вжити Замовнику для усунення порушень. Чинним законодавством не встановлено право органів ДАСУ вимагати розірвати договір, укладений за результатом проведення закупівлі. Згідно з частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України), зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до частини 2 статті 651 ЦК України, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Згідно з частиною 1 статті 654 ЦК України, зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту. Законодавство не визначає висновок як окрему підставу для розірвання договору про закупівлю. Прийнявши рішення про розірвання договору про закупівлю без дотримання вимог закону, керуючись лише висновком ДАСУ, замовник порушить права інших осіб та понесе відповідну майнову відповідальність. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі яких невизначених законом норм слід розірвати договір, призведе до порушення чинного законодавства.