0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 340 642.00 UAH
Замовник
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 9 вер. 12:35
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Департаментом екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради розроблено проєктну документацію щодо «Нового будівництва бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, проспект Добровольського, 82, сквер біля кінотеатру «Зоряний», загальна кошторисна вартість якого склала 15 493,283 тис. грн. Очікувана вартість предмету закупівлі щодо виконання будівельних робіт по вищевказаному об’єкту розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва без урахування коштів Глави 10. Утримання служби замовника та інжинірингові послуги та Глави 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд. Розмір бюджетного призначення передбачений пунктом 2.16 Міської цільової програми охорони і поліпшення стану навколишнього природного середовища м. Одеси на 2022-2027 роки, затвердженої рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради від 21.06.2022 № 117 (зі змінами) посилання https://omr.gov.ua/ua/acts/committee/191900/. Відповідно до Програми виконання будівництва бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, проспект Добровольського, 82, передбачено терміном на 2024-2025 роки, з яких на 2024 рік обсяг фінансування – 4 000,0 тис. грн, на 2025 рік – 11 500,0 тис. грн. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена у додатку 6 до тендерної документації та обґрунтована на підставі відомості обсягів робіт, що є складовою проєктної документації Нового будівництва бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, проспект Добровольського, 82, сквер біля кінотеатру «Зоряний». Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформуємо, що оприлюднення такої інформації для органів місцевого самоврядування відповідно до підпункту 1 пункту 4 вищезазначеної Постанови має рекомендаційний характер. Копії відповідних документів додаються.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного підприємства «ГІДРОМОНТАЖ 1» умовам пункту 1.8 Додатка № 4 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано ліцензію від 06.06.2016 № 21-Л, яка не містить такі види робіт: монтаж внутрішніх мереж, систем, приладів і засобів вимірювання: опалення, вентиляції і кондиціювання повітря; монтаж зовнішніх мереж, систем, приладів і засобів вимірювання: теплопостачання, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення. 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного підприємства «ГІДРОМОНТАЖ 1» умовам пункту 3 таблиці 1 Додатка № 3 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано: договір підряду від 03.02.2020 № 03/02-20 не в повному обсязі, а саме: не надано Додаток № 1 «Договірна ціна», який є відповідно до пункту 8.14 цього договору його невід’ємною частиною; відгук (рекомендаційний лист) від 14.12.2022 № 99, що містить інформацію про назву предмета закупівлі (договору), яка не відповідає назві предмета закупівлі наданого у складі тендерної пропозиції договору підряду від 03.02.2020 № 03/02-20; договір підряду від 20.11.2017 № 150 не в повному обсязі, а саме: не надано четверту сторінку цього договору, Додаток № 1 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток № 2 «План фінансування», на які є посилання у пунктах 2.4 та 2.5 цього договору; до договору підряду від 20.11.2017 № 150 акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2017 року не в повному обсязі, а саме: надано лише першу та останню (одинадцяту) сторінки цього акта. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо питання 1: У складі тендерної пропозиції Учасником ПП «Гідромонтаж 1» надано копію ліцензії від 06.06.2016 № 21-Л термін якої сплив 06.06.2021. Також у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність необхідних ліцензій та дозволів», «Декларація № 08295/24 про провадження господарської діяльності» в якій зазначено «Дозвільні документи» Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідкам» та «Лист роз’яснення» щодо дозвільних документів з ліцензування. На підставі наведеного Замовником під час оцінки тендерної пропозиції здійснено аналіз вищезазначених документів та за результатами повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 9 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» 222-VIII, чинний, поточна редакція — від 01.10.2023 переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, визначається будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності2. Відповідно до статті 37-¹ Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування. Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)», якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. Також постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 внесено зміни до Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609, якими виключено Державну архітектурно-будівельну інспекцію України із переліку органів ліцензування. Відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219) Державна архітектурно-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно будівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Враховуючи зазначене, ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється, як і внесення змін до вже виданої ліцензії на будівництво. Разом з цим, відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі – Закон), відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил. Відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури та Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554. Також інформуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 № 559 «Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» Урядом запроваджено реалізацію експериментальногопроекту щодо запровадження першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва у період з 6 липня по 30 листопада 2020 р. Електронна система складається з: 1) Реєстру будівельної діяльності; 2) електронного кабінету; 3) порталу Електронної системи. Підпункт 3 та 10 пункту 4 Порядку проведення експериментального проекту щодо запровадження першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 № 559, встановлено, що внесення відомостей про професійну атестацію відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, та осіб, які отримали сертифікати за напрямом професійної атестації в органах із сертифікації персоналу, облік відомостей про ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, рішення про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій, внесення відомостей про експертні організації, що здійснюють експертизу проектної документації на будівництво об’єктів, внесення відомостей про саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності та делегування їм повноважень на проведення професійної атестації виключно з використанням Реєстру є обов’язковим з 15 липня по 30 листопада 2020 р. Електронна система виконує функції, зокрема, таких електронних інформаційних ресурсів, реєстру атестованих осіб; ліцензійного реєстру виданих ліцензій на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. З метою узгодженості між собою нормативно-правових актів, законодавчого врегулювання функціонування Державної сервісної служби містобудування України та Державної інспекції містобудування України, дерегуляція господарської діяльності з будівництва об’єктів Мінрегіоном розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів державного архітектурно будівельного контролю та нагляду» (далі – проект Закону). Зазначеним проектом Закону передбачається внесення змін, зокрема, до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо скасування ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками; запровадження можливості провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками за наявності у штаті та/або за укладеними цивільно-правовими договорами з відповідальними виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи наведене, та наявні документи в тендерній пропозиції ПП «Гідромонтад 1» є достатніми для відповідності вимогам тендерної документації. Щодо питання 2: За результатами розгляду доданих документів Учасником ПП «Гідромонтаж 1» в частині виконання аналогічних договорів, Замовник при розгляді тендерної пропозиції керувався наступним. Відповідно до розділу ІІІ пункту 1 Тендерної документації Замовник передбачає опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Отже, відсутність деяких сторінок документів та трактування інформації зазначеної у відгуку про виконання договору за рішенням Замовника не вказує про неможливість та підставі у відмові тендерної пропозиція як такої що не відповідає умовам тендерної документації. Також звертаємо увагу, що наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» відповідно до якого в тому числі містяться «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі»; «У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації», «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду». Додатково, скориставшись своїм правом відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником здійснено аналіз платформи «Prozorro» відповідно до якої договір № 150 від 20.11.2017 в системі наявний. Також, за результатами отриманої інформації (шляхом використання телефонних зв’язків) від КП «Сервісний центр» та ДП «Клінічний санаторій ім. Горького» заявлені договори та роботи були виконані в повному обсязі. Враховуючи наведене, та наявні документи в тендерній пропозиції ПП «Гідромонтад 1» та інформація є достатніми для відповідності вимогам тендерної документації.
Про вжиття заходів