0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
23 605 373.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 9 вер. 15:41
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.09.2024 № 64-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2024 № 64-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 10. UA-2024-07-15-005208-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Будiвництво індивідуальних одноповерхових житлових будинкiв для ВПО по вул. Заводська в м. Андрушiвка Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-005208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1)Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2)Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Також, пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу, що під аналогічним договором згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва. На вище зазначену вимогу, переможець Виробничо-комерційна фірма «Урарту» надав довідку про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 25.07.2024 № 25/07/16 (далі – Довідка № 25/07/16) з підтверджующими документами. В Довідці № 25/07/16 зазначено виконання договорів від 01.11.2023 №68 та від 27.06.2023 № 170. Відповідно до зазначених двох договорів які надані відповідно для підтвердження інформації яка зазначена в Довідці № 25/07/16, виконання робіт здійснювалося за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. З вище зазначеного слідує, що переможець Виробничо-комерційна фірма «Урарту» не підтвердив «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», чим свою чергу не дотримався вимог пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника переможець Виробничо-комерційна фірма «Урарту» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 3)Відповідно до пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Однак, аналізом встановлено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю було прийнято 01.08.2024 року, однак станом 10.09.2024 не оприлюднено договір про закупівлю. Таким чином, поясніть, чи укладався договір про закупівлю з переможцем Виробничо-комерційна фірма «Урарту», якщо так, то надайте договір про закупівлю та оприлюдніть його в електроній системі закупівлі, якщо ні то надайте пояснення щодо не укладання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
1) Надаю інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (сканкопії усіх сторінок), скан експертного звіту), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. 2) Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник вимагав надати відповідну довідку з інформацією про аналогічні договори Учасника з усіма додатками та копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі, а також висунув вимогу, що під аналогічним договором згідно з умовами тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації). Наголошую, Замовником свідомо був вибраний більш широкий за змістом код ДК 021:2015, що містить в собі вужчі (зокрема, і код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оскільки по проекту передбачено складне за напрямками будівництво, яке досить складно визначити за певним чотиризначним кодом ДК 021:2015, а також, щоб не обмежувати коло можливих Учасників при проведенні конкурентних торгів. Отже, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника (переможця - ВКФ «Урарту») відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, та не відмінив відкриті торги, так як вважає, що Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (код ДК 021:2015: 45200000-9) включають в собі, зокрема, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (код ДК 021:2015: 45230000-8), як і передбачалось розробником Національного класифікатора “Єдиний закупівельний словник”, і жодна норма Закону не вказує тут на порушення. До того ж, під час здійснення обстеження об’єкту будівництва та ознайомлення з проєктно-кошторисною документацією (про що свідчить відповідний акт на вимогу Замовника), Учасником особисто уточнювалось питання щодо кодів ДК 021:2015, і Замовником не заперечувалась можливість надання Учасником довідки про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», де зазначатиметься інформація про виконання робіт не за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, а саме за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, і це не вважатиметься порушенням, тобто переможець ВКФ «Урарту» як єдиний учасник торгів виконав вимогу Замовника щодо пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів, що й було зроблено Замовником 15 серпня 2024 р. (скан протокольного рішення надається). Оприлюднити в Електронній системі дане рішення було технічно неможливо. Договір про закупівлю з переможцем Виробничо-комерційною фірмою «Урарту» ще не укладався. Остання можлива дата 30.09.2024р.
1) Надаю інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (сканкопії усіх сторінок), скан експертного звіту), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. 2) Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник вимагав надати відповідну довідку з інформацією про аналогічні договори Учасника з усіма додатками та копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі, а також висунув вимогу, що під аналогічним договором згідно з умовами тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації). Наголошую, Замовником свідомо був вибраний більш широкий за змістом код ДК 021:2015, що містить в собі вужчі (зокрема, і код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оскільки по проекту передбачено складне за напрямками будівництво, яке досить складно визначити за певним чотиризначним кодом ДК 021:2015, а також, щоб не обмежувати коло можливих Учасників при проведенні конкурентних торгів. Отже, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника (переможця - ВКФ «Урарту») відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, та не відмінив відкриті торги, так як вважає, що Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (код ДК 021:2015: 45200000-9) включають в собі, зокрема, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (код ДК 021:2015: 45230000-8), як і передбачалось розробником Національного класифікатора “Єдиний закупівельний словник”, і жодна норма Закону не вказує тут на порушення. До того ж, під час здійснення обстеження об’єкту будівництва та ознайомлення з проєктно-кошторисною документацією (про що свідчить відповідний акт на вимогу Замовника), Учасником особисто уточнювалось питання щодо кодів ДК 021:2015, і Замовником не заперечувалась можливість надання Учасником довідки про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», де зазначатиметься інформація про виконання робіт не за кодом ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, а саме за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, і це не вважатиметься порушенням, тобто переможець ВКФ «Урарту» як єдиний учасник торгів виконав вимогу Замовника щодо пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів, що й було зроблено Замовником 15 серпня 2024 р. (скан протокольного рішення надається). Оприлюднити в Електронній системі дане рішення було технічно неможливо. Договір про закупівлю з переможцем Виробничо-комерційною фірмою «Урарту» ще не укладався. Остання можлива дата 30.09.2024р.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Будiвництво індивідуальних одноповерхових житлових будинкiв для ВПО по вул. Заводська в м. Андрушiвка Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-005208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. Відповідно до пункту 2 Додатку № 4 до тендерної документації визначено, що Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 (далі - Настанова) з урахуванням даної тендерної документації. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383). Також пунктом 3 Додатку № 4 до тендерної документації визначено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, кошторисний прибуток; кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; кошти на покриття ризиків усіх учасників будівництва; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва. Остаточною є цінова пропозиція Учасника із врахуванням всіх податків та зборів. Крім того, абзацем 3 пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. На вимогу пунктів 2 та 3 Додатку № 4 до тендерної документації переможцем Виробничо-комерційна фірма «Урарту» надано договірну ціну, підсумкову відомість ресурсів, локальні кошториси (файл «23. ДЦ Андрушівка»). Крім того, відповідно до частини 5 статті 8 Закону посадовою особою органу державного фінансового контролю було надано запит наступного змісту : «Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.». На вище зазначений запит надано експертний звіт та робочий проект том 3 «Будівництво індивідуальних одноповерхових житлових будинків для ВПО по вул. Заводська в м. Андрушівка Бердичівського району Житомирської області» (далі – Робочий проект). Відповідно до експертного звіту встановлено, що проектна документація зареєстрована в порталі Єдиної державної електроної системи закупівель у будівництві за номером EM01:3853-2092-8077-5627. Також, абзацом 2 пункту 1.1 розділу І Настанови встановлено, що ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі –державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Відповідно до пункту 2.1 розділу Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови визначено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми. Відповідно до підпункту 21 пункту 13 Робочого проекту та пункту 85 Відомостей ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 Робочого проекту зазначено, що основним будівельним матеріалом є цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100 в кількості 4,71 шт. Проте, аналізом встановлено, що відповідно до пунктів 2, 10, 15, 22, 31, 58 локального кошторису № 07-01-03 Робочого проекту та ресурсних елементних кошторисних норм: КБ7-24-12, КБ7-25-2, КБ7-25-8, КБ7-24-12, КБ7-25-1 які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 яким передбачено виконаня робіт відповідно до пунктів 2, 10, 15, 22, 31, 58 локального кошторису № 07-01-03 потрібно цегли керамічної одинарної повнотілої, розміру 250х120х65 мм, марки М100 в кількості 108,11 шт. Таким чином, надайте розяснення щодо вищезазначених розбіжностей? При аналізі проектної документації та робочого проекту встановлено, що тендерна пропозиція переможця Виробничо-комерційна фірма «Урарту» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей виходячи з наступного: -Підпунктом 29 пункту 13 Робочого проекту зазначено, що основним будівельним матеріалом є суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5[М100], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм в кількості 0,832 м3, тоді як у переможця Виробничо-комерційна фірма «Урарту» в пункті 190 підсумковій відомості ресурсів зазначено суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5[М100], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм в кількості 8,4392 м3; -Підпунктом 35 пункту 13 Робочого проекту зазначено, що основним будівельним матеріалом є розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100 в кількості 22,712 м3, тоді як у переможця Виробничо-комерційна фірма «Урарту» в пункті 194 підсумковій відомості ресурсів зазначено розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100 в кількості 22,9795 м3; -Підпунктом 34 пункту 13 Робочого проекту зазначено, що основним будівельним матеріалом є розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М75 в кількості 0,1125 м3, однак у переможця Виробничо-комерційна фірма «Урарту» в підсумковій відомості відсутні вище зазначений матеріал; -Пунктом 32 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 «Будівельні роботи» Робочого проекту встановлено, що при виконані робіт потрібно Фольгованого базальтового утеплювача, т. 30мм в кількості 1001 м2, тоді як у пунктом 32 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 «Будівельні роботи» переможця Виробничо-комерційна фірма «Урарту» зазначено, що виконання робіт буде здійснюватися з використанням Фольгованого базальтового утеплювача, т. 30мм в кількості 928.2 м2, що в свою чергу підтверджується пунктом 145 підсумковою відомостей ресурсів переможця; -Пунктами 32 та 33 Локального кошторису на будівельні роботи №06-01-01 «на Зовнішній водопровід В1» робочого проекту встановлено що при виконані робіт потрібно наявність крану кульового з американкою, дiаметр 40мм в кількості 3 шт та крану кульового з американкою, дiаметр 32мм. в кількості 2 шт, тоді як у пунктах 34 та 35 Локального кошторису на будівельні роботи №06-01-01 «на Зовнішній водопровід В1» переможця Виробничо-комерційна фірма «Урарту» зазначено Кран кульовий з американкою, дiаметр 40мм в кількості 2 шт та Кран кульовий з американкою, дiаметр 32мм. в кількості 3 шт,, що в свою чергу підтверджується пунктами 259 та 260 підсумковою відомостей ресурсів переможця. Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника переможець Виробничо-комерційна фірма «Урарту» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Будiвництво індивідуальних одноповерхових житлових будинкiв для ВПО по вул. Заводська в м. Андрушiвка Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-005208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. Відповідно до абзацу 3 пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 (далі - Настанова) визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. На вище зазначену вимогу, вами оприлюднено в електронній системі закупівель відомість обсягів робіт без відомостей ресурсів до неї. Таким чином, поясніть, чому вами не оприлюднено в електронній системі закупівель відомості ресурсів до відомостей обсягів робіт? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Пояснення на запит від 11.09.2024 щодо процедури закупівлі по предмету: «Будiвництво індивідуальних одноповерхових житлових будинкiв для ВПО по вул. Заводська в м. Андрушiвка Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-005208-a). 1) Справді, відповідно до Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи (Збірник 7 «БЕТОННІ ТА ЗАЛІЗОБЕТОННІ КОНСТРУКЦІЇ ЗБІРНІ»), що затверджені Наказом Мнрегіону від 31.12.2021 № 374, для виконання робіт відповідно до пунктів 2, 10, 15, 22, 31, 58 локального кошторису № 07-01-03 потрібно цегли керамічної одинарної повнотілої, розміру 250х120х65 мм, марки М100 в кількості: КБ7-24-12 – 21шт.; КБ7-25-2 – 146 шт.; КБ7-25-8 – 37шт. і т.д. Чому відповідно до підпункту 21 пункту 13 Робочого проекту та пункту 85 Відомостей ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 Робочого проекту зазначено цегли керамічної одинарної повнотілої, розміром 250х120х65 мм, марки М100 в кількості 4,71 шт., питання треба ставити проектанту. 2) Стосовно невідповідностей тендерної пропозиції переможця (Виробничо-комерційна фірма «Урарту») умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, то, дякуючи ретельному аналізу моніторингової групи Державної аудиторської служби України, очевидно, що тендерна пропозиція Виробничо-комерційної фірми "Урарту" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, про що мною складено протокол № 134 від 12 вересня 2024 р., яким скасував рішення про визначення Виробничо-комерційної фірми "Урарту" переможцем процедури закупівлі, відхилив тендерну пропозицію Виробничо-комерційної фірми "Урарту" на підставі абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей, що в свою чергу призводить до автоматичної відміни відкритих торгів (ідентифікатор № UA-2024-07-15-005208-a) електронною системою закупівель відповідно до пп.1 п.51 Особливостей. Пояснення на запит від 12.09.2024 щодо процедури закупівлі по предмету: «Будiвництво індивідуальних одноповерхових житлових будинкiв для ВПО по вул. Заводська в м. Андрушiвка Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-005208-a). 1) Не оприлюднено в електронній системі закупівель відомості ресурсів до відомостей обсягів робіт через технічну помилку (файл відомості ресурсів був підготовлений для завантаження в систему, але через брак часу для підготовки тендерної документації невимушено залишився поза увагою). До того ж учасник цього не помітив, бо за вимогою замовника знайомився з об’єктом та проектом особисто на місці, та не вказав на помилку.
Пояснення на запит від 11.09.2024 щодо процедури закупівлі по предмету: «Будiвництво індивідуальних одноповерхових житлових будинкiв для ВПО по вул. Заводська в м. Андрушiвка Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-005208-a). 1) Справді, відповідно до Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи (Збірник 7 «БЕТОННІ ТА ЗАЛІЗОБЕТОННІ КОНСТРУКЦІЇ ЗБІРНІ»), що затверджені Наказом Мнрегіону від 31.12.2021 № 374, для виконання робіт відповідно до пунктів 2, 10, 15, 22, 31, 58 локального кошторису № 07-01-03 потрібно цегли керамічної одинарної повнотілої, розміру 250х120х65 мм, марки М100 в кількості: КБ7-24-12 – 21шт.; КБ7-25-2 – 146 шт.; КБ7-25-8 – 37шт. і т.д. Чому відповідно до підпункту 21 пункту 13 Робочого проекту та пункту 85 Відомостей ресурсів до локального кошторису № 07-01-03 Робочого проекту зазначено цегли керамічної одинарної повнотілої, розміром 250х120х65 мм, марки М100 в кількості 4,71 шт., питання треба ставити проектанту. 2) Стосовно невідповідностей тендерної пропозиції переможця (Виробничо-комерційна фірма «Урарту») умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, то, дякуючи ретельному аналізу моніторингової групи Державної аудиторської служби України, очевидно, що тендерна пропозиція Виробничо-комерційної фірми "Урарту" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, про що мною складено протокол № 134 від 12 вересня 2024 р., яким скасував рішення про визначення Виробничо-комерційної фірми "Урарту" переможцем процедури закупівлі, відхилив тендерну пропозицію Виробничо-комерційної фірми "Урарту" на підставі абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей, що в свою чергу призводить до автоматичної відміни відкритих торгів (ідентифікатор № UA-2024-07-15-005208-a) електронною системою закупівель відповідно до пп.1 п.51 Особливостей. Пояснення на запит від 12.09.2024 щодо процедури закупівлі по предмету: «Будiвництво індивідуальних одноповерхових житлових будинкiв для ВПО по вул. Заводська в м. Андрушiвка Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-005208-a). 1) Не оприлюднено в електронній системі закупівель відомості ресурсів до відомостей обсягів робіт через технічну помилку (файл відомості ресурсів був підготовлений для завантаження в систему, але через брак часу для підготовки тендерної документації невимушено залишився поза увагою). До того ж учасник цього не помітив, бо за вимогою замовника знайомився з об’єктом та проектом особисто на місці, та не вказав на помилку.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.09.2024 № 67-З Житомир Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2024-07-15-005208-a.c1 в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-07-15-005208-a (оприлюднене в електронній системі закупівель 09 вересня 2024 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09 вересня 2024 року № 64-З «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Начальник Людмила КОСТЮК