0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
187 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 вер. 12:28
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Закупівля «Канцелярські товари» ID: UA-2024-07-03-007126-a була оголошена на підставі службової записки №12 головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності (додається). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено у даній службовій записці шляхом опитування працівників і оцінки необхідності у канцелярських товарах. Після отримання вищезазначеної службової записки мною було здійснено моніторинг цін на такі товари і їх аналоги задля розуміння середньої вартості закупівлі. Ціни аналізувались на таких ресурсах як https://office-mix.com.ua, https://ua.papirus.com.ua, https://kancmart.com.ua, https://stiker.com.ua/ . В телефонному (усному) режимі було здійснено запити у потенційних постачальників канцелярських товарів щодо надання цінових пропозицій та надано їм список необхідних канцелярських товарів (їх характеристики). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із середньої вартості усіх комерційних пропозицій та склала 187 000,00 грн. (сто вісімдесят сім тисяч гривень 00 коп.). 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1thEzUoa86oPRZOZ1paNAFIwsLaFDfxII. 3. Так, у додатку 2 тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена наступна вимога, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Також, у пункті 4 таблиці 2.2 додатку 2 тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена вимога надати, зокрема: «Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». Проте, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. В даній тендерній документації інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було помилково не внесено (не долучено) зміни, які внесені постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Вказане порушення визнаю, зобов’язуюсь у подальшому не повторювати, бути максимально уважною та забезпечувати проведення процедур закупівель в межах чинного законодавства України.
1. Закупівля «Канцелярські товари» ID: UA-2024-07-03-007126-a була оголошена на підставі службової записки №12 головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності (додається). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено у даній службовій записці шляхом опитування працівників і оцінки необхідності у канцелярських товарах. Після отримання вищезазначеної службової записки мною було здійснено моніторинг цін на такі товари і їх аналоги задля розуміння середньої вартості закупівлі. Ціни аналізувались на таких ресурсах як https://office-mix.com.ua, https://ua.papirus.com.ua, https://kancmart.com.ua, https://stiker.com.ua/ . В телефонному (усному) режимі було здійснено запити у потенційних постачальників канцелярських товарів щодо надання цінових пропозицій та надано їм список необхідних канцелярських товарів (їх характеристики). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена із середньої вартості усіх комерційних пропозицій та склала 187 000,00 грн. (сто вісімдесят сім тисяч гривень 00 коп.). 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1thEzUoa86oPRZOZ1paNAFIwsLaFDfxII. 3. Так, у додатку 2 тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена наступна вимога, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Також, у пункті 4 таблиці 2.2 додатку 2 тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена вимога надати, зокрема: «Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». Проте, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. В даній тендерній документації інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було помилково не внесено (не долучено) зміни, які внесені постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Вказане порушення визнаю, зобов’язуюсь у подальшому не повторювати, бути максимально уважною та забезпечувати проведення процедур закупівель в межах чинного законодавства України.
За результатами проведеного управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області моніторингу, враховуючи виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель із уповноваженою особою Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області проведено роз’яснювальну роботу щодо врахування виявлених порушень, недопущення їх в подальшому та зобов’язання дотримуватись вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей під час формування тендерної документації.