0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 814 790.00 UAH
Замовник
КОЛОМИЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №5 ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 17 вер. 09:54
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.09.2024 №61-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 17.09.2024 №61-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-08-26-009717-a 26.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Будівельні роботи та поточний ремонт. Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею № 5 імені Т.Г.Шевченка на проспекті М. Грушевського, 64 у місті Коломиї Івано-Франківської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-26-009717-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: Будівельні роботи та поточний ремонт. Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею № 5 імені Т.Г.Шевченка на проспекті М. Грушевського, 64 у місті Коломиї Івано-Франківської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-26-009717-a), повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281 та експертного звіту (позитивного). Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної документації робочого проекту. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийського ліцею №5 імені Т. Г. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за посиланням: https://kolomiya5.jimdofree.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0/ Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. 2. Сканкопія експертного звіту (позитивного). 3. Сканкопія наказу директора.
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: Будівельні роботи та поточний ремонт. Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею № 5 імені Т.Г.Шевченка на проспекті М. Грушевського, 64 у місті Коломиї Івано-Франківської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-26-009717-a), повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281 та експертного звіту (позитивного). Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної документації робочого проекту. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийського ліцею №5 імені Т. Г. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за посиланням: https://kolomiya5.jimdofree.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0/ Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. 2. Сканкопія експертного звіту (позитивного). 3. Сканкопія наказу директора.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Будівельні роботи та поточний ремонт. Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею № 5 імені Т.Г.Шевченка на проспекті М. Грушевського, 64 у місті Коломиї Івано-Франківської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-26-009717-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Замовником у частині 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається від учасника надати, зокрема: «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. Необхідною умовою є наявність інженера з профільною вищою освітою (інженера-будівельника/виконроба/фахівця з охорони праці). Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що ним у наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.09.2024 №194 зазначено Гануляк І.П. директор, вища, відповідальна з охорони праці, однак не надано копію диплому інженера з профільною вищою освітою, фахівця з охорони праці, що підтверджує необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень»? 2. Замовником у частині 1 Додатку 1 до ТД на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається від учасника, зокрема: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт, за формою Таблиці 1. До довідки включається обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися при виконанні робіт. Учаснику необхідно підтвердити наявність будівельних машин та механізмів, і механізований інструмент, робота яких врахована у відомості ресурсів при розрахунку договірної ціни для виконання робіт. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів та технологій. Якщо будівельні машини та механізми, і механізований інструмент, тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, оборотно-сальдову відомість, тощо)». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що ним у наданій довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що буде використовуватись при виконанні робіт від 10.09.2024 №206 зазначено, що у власності перебуває, зокрема: - віброущільнювач Дніпро М LUMAG, 2021 р.в. в кількості 2 шт, тоді як у оборотно-сальдовій відомості по рахунку 104 за серпень 2024 зазначено наявність вказаного віброущільнювача в кількості 1 шт.; - лебідки ручної EINHEL 2019 р.в. в кількості 2 шт, тоді як у оборотно-сальдовій відомості по рахунку 104 за серпень 2024 зазначено наявність вказаної лебідки в кількості 1 шт? 3. Замовником у частині 3 Додатку 1 до ТД на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) вимагається від учасника: «Довідка про досвід виконання аналогічного договору, за формою Таблиці 3. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду учасник повинен надати інформацію та підтверджуючі документи про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору. Аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2022-2024 років з надання послуг/виконання робіт, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 25 % від очікуваної вартості даної закупівлі. До уваги учасників: Враховуються лише ті договори, які були виконані у повному обсязі. Документи, які підтверджують виконання договорів зазначених в Таблиці 3: • скан-копія договору з усіма невід'ємними частинами в тому числі додатковими угодами (якщо таке мало місце); • скан-копія всіх довідок КБ-3 по предмету закупівлі; • скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в по предмету закупівлі» Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що ним у наданій довідці про досвід виконання аналогічного договору від 10.09.2024 №193 зазначено, зокрема: - договір від 10.10.2023 №1-ПР (далі – Договір від 10.10.2023 №1-ПР), укладений з КНП «Обласний госпіталь ветеранів війни Івано-Франківської обласної ради» на суму 2321480,4 грн. (з урахуванням додаткової угоди від 29.12.2023 №1), однак не надано кошторисний розрахунок, який відповідно до п.13.5 Договору від 10.10.2023 №1-ПР є невід’ємною частиною цього договору. - договір від 14.06.2024 №2-ПР (далі – Договір від 14.06.2024 №2-ПР), з КНП «Обласний госпіталь ветеранів війни Івано-Франківської обласної ради» на суму 1019104,8 грн, однак не надано кошторисний розрахунок, який відповідно до п.13.5 Договору від 14.06.2024 №2-ПР є невід’ємною частиною цього договору та ціна якого менша ніж 25 % від очікуваної вартості даної закупівлі? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: Будівельні роботи та поточний ремонт. Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею № 5 імені Т.Г.Шевченка на проспекті М. Грушевського, 64 у місті Коломиї Івано-Франківської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-26-009717-a), повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281 та експертного звіту (позитивного). Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної документації робочого проекту. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийського ліцею №5 імені Т. Г. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за посиланням: https://kolomiya5.jimdofree.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0/ Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. 2. Сканкопія експертного звіту (позитивного). 3. Сканкопія наказу директора.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Будівельні роботи та поточний ремонт. Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею № 5 імені Т.Г.Шевченка на проспекті М. Грушевського, 64 у місті Коломиї Івано-Франківської області (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-26-009717-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Замовником у частині 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається від учасника надати, зокрема: «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. Необхідною умовою є наявність інженера з профільною вищою освітою (інженера-будівельника/виконроба/фахівця з охорони праці). Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що ним у наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.09.2024 №194 зазначено Гануляк І.П. директор, вища, відповідальна з охорони праці, однак не надано копію диплому інженера з профільною вищою освітою, фахівця з охорони праці, що підтверджує необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень»? 2. Замовником у частині 1 Додатку 1 до ТД на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається від учасника, зокрема: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт, за формою Таблиці 1. До довідки включається обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися при виконанні робіт. Учаснику необхідно підтвердити наявність будівельних машин та механізмів, і механізований інструмент, робота яких врахована у відомості ресурсів при розрахунку договірної ціни для виконання робіт. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів та технологій. Якщо будівельні машини та механізми, і механізований інструмент, тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, оборотно-сальдову відомість, тощо)». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що ним у наданій довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що буде використовуватись при виконанні робіт від 10.09.2024 №206 зазначено, що у власності перебуває, зокрема: - віброущільнювач Дніпро М LUMAG, 2021 р.в. в кількості 2 шт, тоді як у оборотно-сальдовій відомості по рахунку 104 за серпень 2024 зазначено наявність вказаного віброущільнювача в кількості 1 шт.; - лебідки ручної EINHEL 2019 р.в. в кількості 2 шт, тоді як у оборотно-сальдовій відомості по рахунку 104 за серпень 2024 зазначено наявність вказаної лебідки в кількості 1 шт? 3. Замовником у частині 3 Додатку 1 до ТД на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) вимагається від учасника: «Довідка про досвід виконання аналогічного договору, за формою Таблиці 3. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду учасник повинен надати інформацію та підтверджуючі документи про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору. Аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2022-2024 років з надання послуг/виконання робіт, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 25 % від очікуваної вартості даної закупівлі. До уваги учасників: Враховуються лише ті договори, які були виконані у повному обсязі. Документи, які підтверджують виконання договорів зазначених в Таблиці 3: • скан-копія договору з усіма невід'ємними частинами в тому числі додатковими угодами (якщо таке мало місце); • скан-копія всіх довідок КБ-3 по предмету закупівлі; • скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в по предмету закупівлі» Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС" те, що ним у наданій довідці про досвід виконання аналогічного договору від 10.09.2024 №193 зазначено, зокрема: - договір від 10.10.2023 №1-ПР (далі – Договір від 10.10.2023 №1-ПР), укладений з КНП «Обласний госпіталь ветеранів війни Івано-Франківської обласної ради» на суму 2321480,4 грн. (з урахуванням додаткової угоди від 29.12.2023 №1), однак не надано кошторисний розрахунок, який відповідно до п.13.5 Договору від 10.10.2023 №1-ПР є невід’ємною частиною цього договору. - договір від 14.06.2024 №2-ПР (далі – Договір від 14.06.2024 №2-ПР), з КНП «Обласний госпіталь ветеранів війни Івано-Франківської обласної ради» на суму 1019104,8 грн, однак не надано кошторисний розрахунок, який відповідно до п.13.5 Договору від 14.06.2024 №2-ПР є невід’ємною частиною цього договору та ціна якого менша ніж 25 % від очікуваної вартості даної закупівлі? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.