0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
473 000.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 17 вер. 16:31
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.09.2024 № 63 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.09.2024 № 63. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-09-03-011478-a 03.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пісок, щебінь з доставкою» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-011478-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. В тендерній пропозиції учасника ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ» відсутні копії виконаного аналогічного договору (договорів) та копії документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими договорами, що передбачені Додатком № 3 до тендерної документації. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ» вимогам тендерної документації Замовника? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
На Ваш Запит про надання пояснень, в межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пісок, щебінь з доставкою» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-0111478-a, надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо: Яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків визначено його очікувану вартість, повідомляємо: 1. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено згідно наступних документів, а саме: - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Пісок, щебінь з доставкою» ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-03-0111478-a, що додається до цієї відповіді. Додатково зазначаємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року №275 шляхом моніторингу цін на даний предмет закупівлі, та складає 303 000,00 грн. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням: http//: vodokanal.ostroh-rada.gov.ua. Додатково зазначаємо, що на сьогоднішній день здійснюється технічне оформлення відповідного розділу офіційного сайту, відповідно, в якому буде оприлюднюватися інформація про закупівлі, що передбачена вимогами чинного законодавства. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановленим цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеве положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Статтею 10 Закону визначено порядок оприлюднення інформації про закупівлю та інформацію, яка підлягає оприлюдненню. Так, до інформації що підлягає оприлюдненню згідно статті 10 Закону не входить оприлюднення (розміщення) на власному веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі. Відповідно до пункту 4 постанови КМ України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» надаються рекомендації по вжиттю заходів, затверджених цією постановою, а саме, пунктом 4.1. рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, пункт 4-1 постанови КМ України від 11.10.2016 № 710 носить рекомендаційний характер. Оскільки постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) не належить до законодавства про закупівлі. 2. Щодо відсутності у тендерній документації копії виконаних аналогічних договору (договорів), що підтверджують виконання зобов’язань за цими договорами, що передбачені Додатком №3 до тендерної документації учасника ФОП Колодяжного Юрія Олексійовича, надаємо слідуючі пояснення: В тендерній документації ФОП Колодяжного Юрія Олексійовича є довідка про наявність інших договорів. А на електронну адресу Острозького комунального підприємства «Водоканал» 11.09.2024 року о 7.58 год. надійшов лист під номером №57 від 11.09.2024 року (копія - додається) де зазначено що з технічних причин не завантажується файл в повній мірі та додано файл в повній мірі (копія файла додається). Виходячи з того що на електронну адресу було направлено лист та файл з документами в період подачі документів а саме до 11.09.2024 року до 8.00год. уповноваженою особою підприємства було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі «Пісок, щебінь з доставкою» ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-03-0111478-a ФОП Колодяжного Юрія Олексійовича. Додатки: 1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – 1 аркуш; 2. Лист ФОП – Колодяжного Юрія Олексійовича від 11.09.24р. №57 – 1 аркуш; 3. Довідка про наявність інших договорів – 13 аркушів; 4. Скріншоп електронної пошти – 1 аркуш.
На Ваш Запит про надання пояснень, в межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пісок, щебінь з доставкою» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-0111478-a, надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо: Яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків визначено його очікувану вартість, повідомляємо: 1. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено згідно наступних документів, а саме: - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Пісок, щебінь з доставкою» ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-03-0111478-a, що додається до цієї відповіді. Додатково зазначаємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року №275 шляхом моніторингу цін на даний предмет закупівлі, та складає 303 000,00 грн. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням: http//: vodokanal.ostroh-rada.gov.ua. Додатково зазначаємо, що на сьогоднішній день здійснюється технічне оформлення відповідного розділу офіційного сайту, відповідно, в якому буде оприлюднюватися інформація про закупівлі, що передбачена вимогами чинного законодавства. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановленим цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеве положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Статтею 10 Закону визначено порядок оприлюднення інформації про закупівлю та інформацію, яка підлягає оприлюдненню. Так, до інформації що підлягає оприлюдненню згідно статті 10 Закону не входить оприлюднення (розміщення) на власному веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі. Відповідно до пункту 4 постанови КМ України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» надаються рекомендації по вжиттю заходів, затверджених цією постановою, а саме, пунктом 4.1. рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, пункт 4-1 постанови КМ України від 11.10.2016 № 710 носить рекомендаційний характер. Оскільки постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) не належить до законодавства про закупівлі. 2. Щодо відсутності у тендерній документації копії виконаних аналогічних договору (договорів), що підтверджують виконання зобов’язань за цими договорами, що передбачені Додатком №3 до тендерної документації учасника ФОП Колодяжного Юрія Олексійовича, надаємо слідуючі пояснення: В тендерній документації ФОП Колодяжного Юрія Олексійовича є довідка про наявність інших договорів. А на електронну адресу Острозького комунального підприємства «Водоканал» 11.09.2024 року о 7.58 год. надійшов лист під номером №57 від 11.09.2024 року (копія - додається) де зазначено що з технічних причин не завантажується файл в повній мірі та додано файл в повній мірі (копія файла додається). Виходячи з того що на електронну адресу було направлено лист та файл з документами в період подачі документів а саме до 11.09.2024 року до 8.00год. уповноваженою особою підприємства було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі «Пісок, щебінь з доставкою» ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-03-0111478-a ФОП Колодяжного Юрія Олексійовича. Додатки: 1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – 1 аркуш; 2. Лист ФОП – Колодяжного Юрія Олексійовича від 11.09.24р. №57 – 1 аркуш; 3. Довідка про наявність інших договорів – 13 аркушів; 4. Скріншоп електронної пошти – 1 аркуш.