0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
63 142 477.00 UAH
Замовник
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 20 вер. 16:31
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке. 1. Щодо першого питання: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 в редакції рішення 25 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.04.2024 № 571/24 (далі – Положення). Відповідно до пункту 1.4 Положення, у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами. Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, заступнику міського голови – директору Департаменту (пункт 1.2 Положення). Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує утримання, нове будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонти об’єктів організації дорожнього руху за встановленими державними стандартами та нормами. Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до об'єктів благоустрою населених пунктів відносяться, в тому числі, технічні засоби організації (регулювання) дорожнього руху. Для забезпечення зниження рівня аварійності на шляхах міста, удосконалення системи управління дорожнім рухом та паркуванням транспортних засобів, створення безпечних та комфортних умов для учасників дорожнього руху і користувачів об'єктів транспортної інфраструктури, безперебійного функціонування технічних засобів регулювання дорожнього руху, необхідне надання послуг з експлуатаційного утримання, ремонту, заміни пошкоджених та встановлення нових технічних засобів організації (регулювання) дорожнього руху (світлофори, дорожні знаки, направляюче пішохідне огородження тощо), а також автоматизованої системи управління дорожнім рухом (АСУ-ДР). Для забезпечення функціонування системи необхідно виконувати певні регламентні роботи по ЦУП АСУ-ДР і периферійному устаткуванню, що керує роботою світлофорних об’єктів системи. Надання послуг відповідає наступним вимогам: Закону України «Про дорожній рух»; Закону України «Про автомобільні дороги»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо управління безпекою автомобільних доріг»; постанові Кабінету Міністрів України № 1342 від 03.12.2009 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів» (зі змінами); наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (зі змінами); наказу Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 15.05.1995 № 21 «Про затвердження Правил розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту»; Кошторисним нормам України. Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (із змінами); Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженому наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 № 162; ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги; ДСТУ 4092-2002 Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки; ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування; ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови; Правилам утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 08.11.2017 № 296, та іншим. Запланований обсяг надання послуг з технічних засобів організації (регулювання) дорожнього руху формується з урахуванням фактичної кількості світлофорів, дорожніх знаків, направляючого пішохідного огородження, проведення відповідних регламентних робіт по ЦУП АСУ-ДР і периферійному устаткуванню, що керує роботою світлофорних об'єктів системи. По м. Харкову експлуатується 3 205 шт. світлофорів, 288 шт. дорожніх контролерів, 28 481 шт. дорожніх знаків та 24 563,4 п. м направляючого пішохідного огородження. Надання вищевказаних послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів. На підставі чого складається технічна специфікація. В технічній специфікації міститься перелік запланованих заходів (Додаток 1 до пояснень - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 9 аркушах). Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення Харківської міської ради 20 сесії 8 скликання № 447/23 від 22.11.2023 р. «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами), розрахунку видатків до кошторису Департаменту на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1517442 «Утримання та розвиток інших об’єктів транспортної інфраструктури». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі «утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Наказу № 275, а саме на підставі інформації з отриманих цінових пропозицій. З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам. З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій наступним постачальникам: - лист товариству з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК» № 1522/0/66-24 від 29.07.2024 (далі – ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК») (Додаток 2 до пояснень – Лист Департаменту № 1522-0-66-24 від 29.07.2024); - лист товариству з обмеженою відповідальністю «КВТ-ЕЛЕКТРО» № 1523/0/66-24 від 29.07.2024 (далі – ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО») (Додаток 3 до пояснень – Лист Департаменту № 1523-0-66-24 від 29.07.2024); - лист комунальному підприємству "ХАРКІВ-СИГНАЛ" № 1521/0/66-24 від 29.07.2024 (далі – КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ") (Додаток 4 до пояснень – Лист Департаменту № 1521-0-66-24 від 29.07.2024). Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій від трьох постачальників: - письмову відповідь від ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК» (№ б/н від 01.08.2024 р.), - (вх. № б/н від 02.08.2024 р.) (Додаток 5 до пояснень – Лист ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК»); - письмову відповідь від ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО» (№ 11 від 01.08.2024), - (вх. № б/н від 02.08.2024 р.) (Додаток 6 до пояснень – Лист ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО»); - письмову відповідь від КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ" (№ 411 від 31.07.2024 р.), - (вх. № б/н від 31.07.2024 р.) (Додаток 7 до пояснень – Лист КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ"). Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних 2. Щодо другого питання: На виконання пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами), Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-72097.html . Додатки: 1. Додаток 1 до пояснень - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 7 аркушах; 2. Додаток 2 до пояснень – Лист Департаменту № 1522-0-66-24 від 29.07.2024; 3. Додаток 3 до пояснень – Лист Департаменту № 1523-0-66-24 від 29.07.2024; 4. Додаток 4 до пояснень – Лист Департаменту № 1521-0-66-24 від 29.07.2024; 5. Додаток 5 до пояснень – Лист ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК»; 6. Додаток 6 до пояснень – Лист ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО»; 7. Додаток 7 до пояснень – Лист КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ".
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке. 1. Щодо першого питання: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 в редакції рішення 25 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.04.2024 № 571/24 (далі – Положення). Відповідно до пункту 1.4 Положення, у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами. Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, заступнику міського голови – директору Департаменту (пункт 1.2 Положення). Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує утримання, нове будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонти об’єктів організації дорожнього руху за встановленими державними стандартами та нормами. Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до об'єктів благоустрою населених пунктів відносяться, в тому числі, технічні засоби організації (регулювання) дорожнього руху. Для забезпечення зниження рівня аварійності на шляхах міста, удосконалення системи управління дорожнім рухом та паркуванням транспортних засобів, створення безпечних та комфортних умов для учасників дорожнього руху і користувачів об'єктів транспортної інфраструктури, безперебійного функціонування технічних засобів регулювання дорожнього руху, необхідне надання послуг з експлуатаційного утримання, ремонту, заміни пошкоджених та встановлення нових технічних засобів організації (регулювання) дорожнього руху (світлофори, дорожні знаки, направляюче пішохідне огородження тощо), а також автоматизованої системи управління дорожнім рухом (АСУ-ДР). Для забезпечення функціонування системи необхідно виконувати певні регламентні роботи по ЦУП АСУ-ДР і периферійному устаткуванню, що керує роботою світлофорних об’єктів системи. Надання послуг відповідає наступним вимогам: Закону України «Про дорожній рух»; Закону України «Про автомобільні дороги»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо управління безпекою автомобільних доріг»; постанові Кабінету Міністрів України № 1342 від 03.12.2009 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів» (зі змінами); наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (зі змінами); наказу Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 15.05.1995 № 21 «Про затвердження Правил розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту»; Кошторисним нормам України. Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (із змінами); Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженому наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 № 162; ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги; ДСТУ 4092-2002 Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки; ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування; ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови; Правилам утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 08.11.2017 № 296, та іншим. Запланований обсяг надання послуг з технічних засобів організації (регулювання) дорожнього руху формується з урахуванням фактичної кількості світлофорів, дорожніх знаків, направляючого пішохідного огородження, проведення відповідних регламентних робіт по ЦУП АСУ-ДР і периферійному устаткуванню, що керує роботою світлофорних об'єктів системи. По м. Харкову експлуатується 3 205 шт. світлофорів, 288 шт. дорожніх контролерів, 28 481 шт. дорожніх знаків та 24 563,4 п. м направляючого пішохідного огородження. Надання вищевказаних послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів. На підставі чого складається технічна специфікація. В технічній специфікації міститься перелік запланованих заходів (Додаток 1 до пояснень - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 9 аркушах). Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення Харківської міської ради 20 сесії 8 скликання № 447/23 від 22.11.2023 р. «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами), розрахунку видатків до кошторису Департаменту на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1517442 «Утримання та розвиток інших об’єктів транспортної інфраструктури». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі «утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Наказу № 275, а саме на підставі інформації з отриманих цінових пропозицій. З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам. З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій наступним постачальникам: - лист товариству з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК» № 1522/0/66-24 від 29.07.2024 (далі – ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК») (Додаток 2 до пояснень – Лист Департаменту № 1522-0-66-24 від 29.07.2024); - лист товариству з обмеженою відповідальністю «КВТ-ЕЛЕКТРО» № 1523/0/66-24 від 29.07.2024 (далі – ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО») (Додаток 3 до пояснень – Лист Департаменту № 1523-0-66-24 від 29.07.2024); - лист комунальному підприємству "ХАРКІВ-СИГНАЛ" № 1521/0/66-24 від 29.07.2024 (далі – КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ") (Додаток 4 до пояснень – Лист Департаменту № 1521-0-66-24 від 29.07.2024). Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій від трьох постачальників: - письмову відповідь від ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК» (№ б/н від 01.08.2024 р.), - (вх. № б/н від 02.08.2024 р.) (Додаток 5 до пояснень – Лист ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК»); - письмову відповідь від ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО» (№ 11 від 01.08.2024), - (вх. № б/н від 02.08.2024 р.) (Додаток 6 до пояснень – Лист ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО»); - письмову відповідь від КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ" (№ 411 від 31.07.2024 р.), - (вх. № б/н від 31.07.2024 р.) (Додаток 7 до пояснень – Лист КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ"). Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних 2. Щодо другого питання: На виконання пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами), Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-72097.html . Додатки: 1. Додаток 1 до пояснень - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 7 аркушах; 2. Додаток 2 до пояснень – Лист Департаменту № 1522-0-66-24 від 29.07.2024; 3. Додаток 3 до пояснень – Лист Департаменту № 1523-0-66-24 від 29.07.2024; 4. Додаток 4 до пояснень – Лист Департаменту № 1521-0-66-24 від 29.07.2024; 5. Додаток 5 до пояснень – Лист ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК»; 6. Додаток 6 до пояснень – Лист ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО»; 7. Додаток 7 до пояснень – Лист КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ".