0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 822 281.71 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 23 вер. 14:07
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2024 № 66-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 16 вересня 2024 року № 003100-18/11483-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-22-000290-a, 22.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-22-000290-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Управління капітального будівництва Боярської міської ради опрацювало Наказ про початок моніторингу процедур закупівель від 23.09.2024 № 66-З щодо закупівлі публікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-22-000290-a, та на виконання запиту про надання пояснень від 2024-09-26 12:39, в межах своєї компетенції повідомляємо наступне: на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття) Тарасівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Тарасівка, вул. Шкільна, 2 (коригування 2)»(Додаткові роботи); 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-22-000290-a) повідомляємо, що на підставі наступних документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі, а саме: - проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття) Тарасівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Тарасівка, вул. Шкільна, 2 (коригування 2)»(Додаткові роботи); 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015» розробленої ФОП ЄФІМЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ ( код ЄДРПОУ 2268615350) яка передбачає кошти в сумі 13715,189 тис. грн станом на 08 липня 2024 р., у тому числі: будівельні роботи 10093,765 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 630,478 тис. грн. інші витрати – 2990,946 тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано 9533,066 тис. грн. , у тому числі: будівельні роботи – 7313,418 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 250,568 тис. грн., інші витрати- 1969,079 тис. грн відповідно до експертного звіту за № 0090-6267-24/УЕГ/В (Реєстраційний номер EX01:8888-2469-3391-5548) затвердженого 10 липня 2024 р. Кошторисна документація затверджена Рішенням виконавчого комітету Боярської міської ради від 10 липня 2024 р. за №2/11. Обґрунтування, щодо здійснення закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей додається до листа, а також є в електронній системі закупівель. Рішення про виділення коштів згідно чергової 53 сесії № 53/2999 від 11.07. 2024 року- за посиланням https://mistoboyarka.gov.ua/miska_rada/normatyvni_akty/rishennia_53_2999_pro_vnesennia_zmin_do_rishennia__sesii_boiarskoi_miskoi_rady_viii_sklykannia_vid_21_12_2023_roku___46_2628_pro_biudzhet_boiarskoi_miskoi_terytorialnoi_hromady_na_2024_rik___iz_nastupnymy_zminamy.html Додатки до листа: - Експертний звіт – 8 арк. - Рішення виконавчого комітету Боярської міської ради від 10 липня 2024 р. за №2/11 -1 арк. - Зведений кошторисний розрахунок - 3 арк. - Обґрунтування - 4 арк. - Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.07.2024 № 29- 2 арк.
Управління капітального будівництва Боярської міської ради опрацювало Наказ про початок моніторингу процедур закупівель від 23.09.2024 № 66-З щодо закупівлі публікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-22-000290-a, та на виконання запиту про надання пояснень від 2024-09-26 12:39, в межах своєї компетенції повідомляємо наступне: на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття) Тарасівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Тарасівка, вул. Шкільна, 2 (коригування 2)»(Додаткові роботи); 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-22-000290-a) повідомляємо, що на підставі наступних документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі, а саме: - проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування найпростішого укриття) Тарасівської загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Тарасівка, вул. Шкільна, 2 (коригування 2)»(Додаткові роботи); 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015» розробленої ФОП ЄФІМЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ ( код ЄДРПОУ 2268615350) яка передбачає кошти в сумі 13715,189 тис. грн станом на 08 липня 2024 р., у тому числі: будівельні роботи 10093,765 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 630,478 тис. грн. інші витрати – 2990,946 тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано 9533,066 тис. грн. , у тому числі: будівельні роботи – 7313,418 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 250,568 тис. грн., інші витрати- 1969,079 тис. грн відповідно до експертного звіту за № 0090-6267-24/УЕГ/В (Реєстраційний номер EX01:8888-2469-3391-5548) затвердженого 10 липня 2024 р. Кошторисна документація затверджена Рішенням виконавчого комітету Боярської міської ради від 10 липня 2024 р. за №2/11. Обґрунтування, щодо здійснення закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей додається до листа, а також є в електронній системі закупівель. Рішення про виділення коштів згідно чергової 53 сесії № 53/2999 від 11.07. 2024 року- за посиланням https://mistoboyarka.gov.ua/miska_rada/normatyvni_akty/rishennia_53_2999_pro_vnesennia_zmin_do_rishennia__sesii_boiarskoi_miskoi_rady_viii_sklykannia_vid_21_12_2023_roku___46_2628_pro_biudzhet_boiarskoi_miskoi_terytorialnoi_hromady_na_2024_rik___iz_nastupnymy_zminamy.html Додатки до листа: - Експертний звіт – 8 арк. - Рішення виконавчого комітету Боярської міської ради від 10 липня 2024 р. за №2/11 -1 арк. - Зведений кошторисний розрахунок - 3 арк. - Обґрунтування - 4 арк. - Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.07.2024 № 29- 2 арк.