0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 736 209.60 UAH
Замовник
Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради"
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 24 вер. 16:07
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
30.09.2024 № 138 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.09.2024 № 138 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-08-02-010871-a 02.08.2024 Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи «Капітальний ремонт харчоблоку комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13» (код ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-010871-a ), яку проведено комунальним закладом освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Відповідно до пункту 2.2. Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 1 на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), необхідної для виконання послуг за предметом цієї закупівлі та кошторисної документації. Аналізом інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІСТЕМС" завантажено Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 15.08.2024 Вих. № 2 та Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-001 на загальнобудівельні роботи (далі Підсумкова відомість ресурсів). Розділ ІІ Орендовані будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів містить в собі шифр ресурсу *КБМ206-337 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, проте Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 15.08.2024 Вих. № 2 не містить в собі інформації про наявність/оренду екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3. Враховуючи зазначене, просимо надати пояснення з вищезазначеного питання. 2. Відповідно до пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 1 учасник має надати інформаційну довідку встановленої форми про наявність працівників, які перебувають із учасником у трудових відносинах та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі. У свою чергу, Замовником у Додатку 2 визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що включає в собі: Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-004 із найменуванням робіт та витрат, зокрема: Монтаж головного розподільного щита ГРЩ1, Монтаж головного розподільного щита ГРЩ2, Провiд перший одножильний або багатожильний у загальному обплетеннi у прокладених трубах або металорукавах, сумарний перерiз до 16 мм2 (Демонтаж), Прокладання коробів пластикових (Демонтаж); Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-006 із найменуванням робіт та витрат, зокрема: Монтаж сигнальних ліхтарів з надписом 'вхід', 'вихід', 'в'їзд', 'під'їзд' , "пожежа" і т.п. (Демонтаж), Монтаж гучномовця настiльного (Демонтаж), Розділ № 2 Монтаж раніше демонтованого обладнання: Сповiщувач ПС автоматичний тепловий електроконтактний, магнiтоконтактний у нормальному виконаннi, Сповiщувач ОС автоматичний ударно-контактний, безконтактний електричний або п'єзоелектричний, що установлюється на склi, Монтаж сигнальних ліхтарів з надписом 'вхід', 'вихід', 'в'їзд', 'під'їзд', "пожежа" і т.п., Монтаж гучномовця настiльного. Проте, довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікаціїї, які мають необхідні знання та досвід від 15.08.2024 № 3 не містить в собі інформації про наявність у учасника електрика. Просимо надати пояснення з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІСТЕМС" не врахована вищезазначена невідповідність вимозі визначеній Замовником у пункті 1.2 Розділу 2 Додатку 1 у Розділі 1 Додатку № 1 до тендерної документації, зокрема в частині наявності працівників, які перебувають із учасником у трудових відносинах та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі? 3. Відповідно до пункту 1.3. Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що на підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії договору(ів) виконаного(их) впродовж 2022-2023 років в повному обсязі (з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору) та акту(ів) виконаних робіт. Аналізом інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІСТЕМС" завантажено Договір закупівлі робіт від 01.12.2023 № 51/23. Відповідно пункту 16.10 додатки є невід’ємною частиною цього Договору та складаються з: Додаток 1 -Календарний графік виконання робіт, Додаток 2 – Договірна ціна. Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, який містить в собі Додаток 1 - Календарний графік виконання робіт, Додаток 2 – Договірна ціна, що є невід’ємною частиною Договору закупівлі робіт від 01.12.2023 № 51/23, або надати пояснення із зазначеного питання. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.