0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
23 991 928.80 UAH
Замовник
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОБАСАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 2 жовт. 12:09
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.10.2024 № 53-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-07-24-008072-a 24.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Новобиківського дошкільного навчального закладу ясла-садочок «Яблунька», вул. Шевченка, 26, с.Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області» (коригування) (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», згідно ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 23 991 928,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-008072-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт, укладеного Замовником з ПП «Ріалбуд». 3. Надати підтверджуючі документи виконання переможець процедури закупівлі вимоги Замовника щодо надання «не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору – банківська гарантія). Розмір забезпечення має складати 2 % (Замовник зазначає конкретний розмір у відсотках, який не може бути більше 5%) від вартості договору» та документів, які додаються до банківської гарантії, а саме: «…документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком,… документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку…». 4. Пояснити та зазначити яким саме документом тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» (вказати назву файлу, оприлюдненого у складі тендерної пропозиції Учасника, дату завантаження файлу до ЕСЗ, надати його у відповіді на запит Управління) підтверджено наявність в Учасника правових відносин зі штатним працівником Жужупалом А.В. (монтажник санітарно-технічних систем і устаткувань), інформацію про якого було вказано у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 5. Пояснити та зазначити яким саме документом тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» (вказати назву файлу, оприлюдненого у складі тендерної пропозиції Учасника, дату завантаження файлу до ЕСЗ, надати його у відповіді на запит Управління) підтверджено наявність в Учасника довідки або листа щодо відсутності в ПП «Ріалбуд» залучених субпідрядних організацій, (вимога Замовника згідно з додатком 4 до тендерної документації). 6. Замовником було надано ПП «Ріалбуд» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або до 16:06 год 29 серпня 2024 року. Надати пояснення у зв’язку з чим Замовником не відхилено учасника ПП «Ріалбуд», як такого, що не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 год з моменту оприлюднення Замовником вимоги, зокрема, з причин, що: у ПП «Ріалбуд» відсутні підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, які були зазначені в аналогічних договорах, наданих учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв (пункт 2 вимоги, наданої до 16:06 год 29 серпня 2024 року); ПП «Ріалбуд» не надано належним чином заповнений проєкт договору закупівлі з усіма додатками до нього та не накладено окремо на документ формату «doc» (файл «Додаток 2 Проект договору (1).docx») КЕП/УЕП (пункт 7 вимоги, наданої до 16:06 год 29 серпня 2024 року). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На ваш запит від 2024-10-04 далі повідомляємо наступне: 1) Що стосується того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо), повідомляємо, що проектно-кошторисна документація на обєкт "Капітальний ремонт будівлі Новобиківського дошкільного навчального закладу ясла-садочок "Яблунька", вул. Шевченка, 26, с.Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області", була затверджена рішенням НОВОБАСАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 21грудня 2023 року№33-42/2023 Також, далі, додаємо експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів та інше (додаток 1 до відповіді). Повідомляємо, що частина запитуваних вами документів додана до оголошення про проведення відкритих торгів та публічно доступні за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-24-008072-a Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://novobasanska-gromada.gov.ua/news/1722242035/ 2) Що стосується інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт, укладеного Замовником з ПП «Ріалбуд». Інформуємо Вас, що договір за результатом проведених відкритих торгів з особливостями, було укладено 17 вересня 2024 року. Договір виконується та є незавершеним. Звіт про виконання договору не публікувався. 3) Що стосується вимоги надання забезпечення виконання такого договору – банківської гарантії На вашу вимогу, додаємо копію №3285/24-ГВе виданої АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ". 4) Що стосується вимоги пояснити та зазначити яким саме документом тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» (вказати назву файлу, оприлюдненого у складі тендерної пропозиції Учасника, дату завантаження файлу до ЕСЗ, надати його у відповіді на запит Управління) підтверджено наявність в Учасника правових відносин зі штатним працівником Жужупалом А.В. (монтажник санітарно-технічних систем і устаткувань) Інформуємо, що Замовником проводилася оцінка документів тендерної пропозицій учасника ПП "Ріалбуд", зокрема, наданих ними на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документи є публічно доступними за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-24-008072-a 5) Що стосується вимоги пояснити та зазначити яким саме документом тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» (вказати назву файлу, оприлюдненого у складі тендерної пропозиції Учасника, дату завантаження файлу до ЕСЗ, надати його у відповіді на запит Управління) підтверджено наявність в Учасника довідки або листа щодо відсутності в ПП «Ріалбуд» залучених субпідрядних організацій, (вимога Замовника згідно з додатком 4 до тендерної документації). Інформуємо вас, що відповідно до положень пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю -- учасником надається довідка за формою відповідно до додатку № 4 цієї тендерної документації. Встановлена вимога стосується лише суб’єктів господарювання які субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю. 6. Що стосується того, у зв’язку з чим Замовником не відхилено учасника ПП «Ріалбуд», як такого, що не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 год з моменту оприлюднення Замовником вимоги. Інформуємо Вас, відповідно до положень підпункту 5.2.3., пункту 5, розділу ІІІ тендерної документації, учасник має надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Учасником було підтверджено відповідність встановленим вимогам Замовника у наведений у тендерній документації спосіб. Крім того, Замовником, у спосіб встановлений пунктом 42 Особливостей, було направлено запит до Комунального підприємства "Міський водоканал" з запитом про належне підтвердження виконання договору №716 від 03.12.2021 року. Комунальним підприємством "Міський водоканал" було підтверджено успішне виконання договору та експлуатацію обєкту. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» встановлено не було. 7. Що стосується не надання належним чином заповнений проєкту договору закупівлі з усіма додатками до нього та не накладено окремо на документ формату «doc» (файл «Додаток 2 Проект договору (1).docx») КЕП/УЕП (пункт 7 вимоги, наданої до 16:06 год 29 серпня 2024 року). Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником наведено перелік документів, з яких має складатися тендерна пропозиція. Додатком 2 тендерної документації, наведено проект договору про закупівлю робіт (договір підряду) № CH05B_01_W де вказано пункти, які мають бути для заповненими для сторін договору «Підрядник» та «Замовник». Приведений проект договору не містить пунктів, які вимагають заповнення відомостей саме від Учасника процедури закупівлі.
На ваш запит від 2024-10-04 далі повідомляємо наступне: 1) Що стосується того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо), повідомляємо, що проектно-кошторисна документація на обєкт "Капітальний ремонт будівлі Новобиківського дошкільного навчального закладу ясла-садочок "Яблунька", вул. Шевченка, 26, с.Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області", була затверджена рішенням НОВОБАСАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 21грудня 2023 року№33-42/2023 Також, далі, додаємо експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів та інше (додаток 1 до відповіді). Повідомляємо, що частина запитуваних вами документів додана до оголошення про проведення відкритих торгів та публічно доступні за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-24-008072-a Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://novobasanska-gromada.gov.ua/news/1722242035/ 2) Що стосується інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт, укладеного Замовником з ПП «Ріалбуд». Інформуємо Вас, що договір за результатом проведених відкритих торгів з особливостями, було укладено 17 вересня 2024 року. Договір виконується та є незавершеним. Звіт про виконання договору не публікувався. 3) Що стосується вимоги надання забезпечення виконання такого договору – банківської гарантії На вашу вимогу, додаємо копію №3285/24-ГВе виданої АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ". 4) Що стосується вимоги пояснити та зазначити яким саме документом тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» (вказати назву файлу, оприлюдненого у складі тендерної пропозиції Учасника, дату завантаження файлу до ЕСЗ, надати його у відповіді на запит Управління) підтверджено наявність в Учасника правових відносин зі штатним працівником Жужупалом А.В. (монтажник санітарно-технічних систем і устаткувань) Інформуємо, що Замовником проводилася оцінка документів тендерної пропозицій учасника ПП "Ріалбуд", зокрема, наданих ними на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документи є публічно доступними за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-24-008072-a 5) Що стосується вимоги пояснити та зазначити яким саме документом тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» (вказати назву файлу, оприлюдненого у складі тендерної пропозиції Учасника, дату завантаження файлу до ЕСЗ, надати його у відповіді на запит Управління) підтверджено наявність в Учасника довідки або листа щодо відсутності в ПП «Ріалбуд» залучених субпідрядних організацій, (вимога Замовника згідно з додатком 4 до тендерної документації). Інформуємо вас, що відповідно до положень пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю -- учасником надається довідка за формою відповідно до додатку № 4 цієї тендерної документації. Встановлена вимога стосується лише суб’єктів господарювання які субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю. 6. Що стосується того, у зв’язку з чим Замовником не відхилено учасника ПП «Ріалбуд», як такого, що не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 год з моменту оприлюднення Замовником вимоги. Інформуємо Вас, відповідно до положень підпункту 5.2.3., пункту 5, розділу ІІІ тендерної документації, учасник має надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Учасником було підтверджено відповідність встановленим вимогам Замовника у наведений у тендерній документації спосіб. Крім того, Замовником, у спосіб встановлений пунктом 42 Особливостей, було направлено запит до Комунального підприємства "Міський водоканал" з запитом про належне підтвердження виконання договору №716 від 03.12.2021 року. Комунальним підприємством "Міський водоканал" було підтверджено успішне виконання договору та експлуатацію обєкту. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» встановлено не було. 7. Що стосується не надання належним чином заповнений проєкту договору закупівлі з усіма додатками до нього та не накладено окремо на документ формату «doc» (файл «Додаток 2 Проект договору (1).docx») КЕП/УЕП (пункт 7 вимоги, наданої до 16:06 год 29 серпня 2024 року). Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником наведено перелік документів, з яких має складатися тендерна пропозиція. Додатком 2 тендерної документації, наведено проект договору про закупівлю робіт (договір підряду) № CH05B_01_W де вказано пункти, які мають бути для заповненими для сторін договору «Підрядник» та «Замовник». Приведений проект договору не містить пунктів, які вимагають заповнення відомостей саме від Учасника процедури закупівлі.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Новобиківського дошкільного навчального закладу ясла-садочок «Яблунька», вул. Шевченка, 26, с.Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області» (коригування) (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», згідно ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 23 991 928,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-008072-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1.Яким чином переможцем торгів ПП «Ріалбуд», з яким укладено договір, виконано вимоги пункту 7 розділу VІ тендерної документації щодо надання Замовнику банківської гарантії забезпечення виконання вказаного договору? Надати підтверджуючі документи виконання переможець процедури закупівлі вимоги Замовника щодо надання «не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору – банківська гарантія). Розмір забезпечення має складати 2 % (Замовник зазначає конкретний розмір у відсотках, який не може бути більше 5%) від вартості договору» та документів, які додаються до банківської гарантії, а саме: «…документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком,… документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку…». У відповіді на запит Управління (дата відповіді: 2024-10-09 20:03:18) Замовником не була оприлюднена банківська гарантія № 3285/24-ГВе. 2.Пояснити яким чином ПП «Ріалбуд» підтверджено вимогу Замовника щодо наявності в Учасника правових відносин зі штатним працівником Жужупалом А.В. (монтажник санітарно-технічних систем і устаткувань), інформацію про якого було вказано у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати інформацію та підтверджуючі документи, на якій сторінці якого документу (із зазначенням назви документу), оприлюдненого у складі тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд», наявне документальне підтвердження виконання учасником вимоги абзаців третього та четвертого додатку 5 до тендерної документації. У разі відсутності документального підтвердження виконання ПП «Ріалбуд» вищезазначеної вимоги Замовника, пояснити чому Замовником не виявлено невідповідність в інформації та документах тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» вимогам тендерної документації, та не надано йому можливість виправити ці невідповідності протягом 24 годин. 3. Положеннями абзацу десятого пункту 28 Особливостей передбачено, що «тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Враховуючи норми Особливостей, згідно з абзацом третім додатку 4 до тендерної документації Замовником чітко передбачено «... Примітка: якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть». Водночас, вищезазначену вимогу ПП «Ріалбуд» не виконано, тобто у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист про те, що ПП «Ріалбуд» субпідрядні організації залучатися не будуть. Таким чином, це спростовує абзац третій пункту 5 відповіді Замовника на пояснення (дата: 2024-10-09 20:03:18). Надати пояснення у зв’язку з чим Замовником не виявлено невідповідність в інформації та документах тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» вимогам тендерної документації, та не надано йому можливість виправити такі невідповідності протягом 24 годин. 4. Надати через електронну систему закупівель документи, що підтверджують інформацію, надану Замовником у пункті 6 відповіді на пояснення (дата: 2024-10-09 20:03:18), а саме: запит Замовника від 03.12.2021 № 716 до Комунального підприємства "Міський водоканал" про належне підтвердження виконання договору, відповідь Комунального підприємства "Міський водоканал" на вказаний запит разом з підтвердними документами про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, які були зазначені в аналогічних договорах, наданих ПП «Ріалбуд» для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Надати пояснення з посиланням на діючі норми законодавства, яким чином запит Замовника від 03 грудня 2021 року № 716 та відповідь на нього підтверджує достовірність та актуальність інформації щодо об’єктів будівництва, які були зазначені в аналогічних договорах, наданих ПП «Ріалбуд» для підтвердження кваліфікаційних критеріїв в ході проведення закупівлі за ID: UA-2024-07-24-008072-a (оголошення від 24 липня 2024 року). Інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Принагідно повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На ваш запит від 2024-10-10 (16:47:15) далі повідомляємо наступне: Що стосується пункту 1 запиту. Просимо вибачити за недоданий з технічних причин файл з банківською гарантією забезпечення виконання договору. На вашу вимогу, дадаємо скановану копію банківської гарантії № 3285/24-ГВе. Що стосується пункту 2 запиту. Інформуємо, що Замовником проводилася оцінка документів тендерної пропозицій учасника ПП "Ріалбуд", зокрема, наданих ними на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документи є публічно доступними за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-24-008072-a. 28 серпня 2024 об 16:06 Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в наданих документах тендерної пропозиції ПП "РІАЛБУД". Інформуємо вас, що ні основним Законом, ні Особливотями, ні функціональними можливотями ел. майданчику на якому розміщено оголошення про проведення відкритих торгів, не перебачено можливості внесення змін до раніше наданого повідомлення про усунення порушень. Що стосується пункту 4 запиту (надати через електронну систему закупівель документи, що підтверджують інформацію, надану Замовником у пункті 6 відповіді на пояснення (дата: 2024-10-09 20:03:18), а саме: запит Замовника від 03.12.2021 № 716 до Комунального підприємства "Міський водоканал" про належне підтвердження виконання договору, відповідь Комунального підприємства "Міський водоканал" на вказаний запит разом з підтвердними документами про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, які були зазначені в аналогічних договорах, наданих ПП «Ріалбуд» для підтвердження кваліфікаційних критеріїв). На вашу вимогу додаємо вказані документи. Запит до Комунального підприємства "Міський водоканал" про належне підтвердження виконання договору, відповідь Комунального підприємства "Міський водоканал" було направлено в порядку передбаченому п. 39 Особливостей. Так, Змовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Новобиківського дошкільного навчального закладу ясла-садочок «Яблунька», вул. Шевченка, 26, с.Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області» (коригування) (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», згідно ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 23 991 928,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-008072-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Згідно з експертним звітом (позитивним) та технічним завданням (додаток № 3 до тендерної документації) Замовником передбачено виконання робіт з улаштування систем протипожежного захисту. Пунктом тринадцятим частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (222-VIII) передбачено, що ліцензуванню підлягає вид господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачено «…Інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): - копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними…». При цьому, у складі тендерної пропозиції ПП "Ріалбуд" відсутня копія чинної ліцензії на виконання вищезазначених видів будівельних робіт, чим порушено вимоги підпункту 10 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника. У зв’язку з чим Замовником не надано ПП "Ріалбуд" можливість виправити вищезазначені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції? Інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На ваш запит від 2024-10-10 (17:05:08) далі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пукнту 7 розділу ІІІ Документації, Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також інші субпідрядні організації, які він планує залучити до виконання робіт. Обсяги робіт, з "виконання робіт з улаштування систем протипожежного захисту" не є такими, що становлять 20 чи більше відсотків від загального обсягу робіт. Допускається залучення Підрядником субпідрядної організації для виконання робіт з "виконання робіт з улаштування систем протипожежного захисту" що має відповідну ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
На ваш запит від 2024-10-10 (16:47:15) далі повідомляємо наступне: Що стосується пункту 1 запиту. Просимо вибачити за недоданий з технічних причин файл з банківською гарантією забезпечення виконання договору. На вашу вимогу, дадаємо скановану копію банківської гарантії № 3285/24-ГВе. Що стосується пункту 2 запиту. Інформуємо, що Замовником проводилася оцінка документів тендерної пропозицій учасника ПП "Ріалбуд", зокрема, наданих ними на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документи є публічно доступними за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-24-008072-a. 28 серпня 2024 об 16:06 Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в наданих документах тендерної пропозиції ПП "РІАЛБУД". Інформуємо вас, що ні основним Законом, ні Особливотями, ні функціональними можливотями ел. майданчику на якому розміщено оголошення про проведення відкритих торгів, не перебачено можливості внесення змін до раніше наданого повідомлення про усунення порушень. Що стосується пункту 4 запиту (надати через електронну систему закупівель документи, що підтверджують інформацію, надану Замовником у пункті 6 відповіді на пояснення (дата: 2024-10-09 20:03:18), а саме: запит Замовника від 03.12.2021 № 716 до Комунального підприємства "Міський водоканал" про належне підтвердження виконання договору, відповідь Комунального підприємства "Міський водоканал" на вказаний запит разом з підтвердними документами про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, які були зазначені в аналогічних договорах, наданих ПП «Ріалбуд» для підтвердження кваліфікаційних критеріїв). На вашу вимогу додаємо вказані документи. Запит до Комунального підприємства "Міський водоканал" про належне підтвердження виконання договору, відповідь Комунального підприємства "Міський водоканал" було направлено в порядку передбаченому п. 39 Особливостей. Так, Змовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
На ваш запит від 2024-10-10 (17:05:08) далі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пукнту 7 розділу ІІІ Документації, Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також інші субпідрядні організації, які він планує залучити до виконання робіт. Обсяги робіт, з "виконання робіт з улаштування систем протипожежного захисту" не є такими, що становлять 20 чи більше відсотків від загального обсягу робіт. Допускається залучення Підрядником субпідрядної організації для виконання робіт з "виконання робіт з улаштування систем протипожежного захисту" що має відповідну ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Новобиківського дошкільного навчального закладу ясла-садочок «Яблунька», вул. Шевченка, 26, с.Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області» (коригування) (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», згідно ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 23 991 928,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-008072-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Згідно з експертним звітом (позитивним) та технічним завданням (додаток № 3 до тендерної документації) Замовником передбачено виконання робіт з улаштування систем протипожежного захисту. Пунктом тринадцятим частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (222-VIII) передбачено, що ліцензуванню підлягає вид господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачено «…Інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): - копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником); - у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними)…». У свою чергу, додатком 4 до тендерної документації Замовником передбачено наступне: «…*учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копію ліцензії, та/або дозволу субпідрядної організації (надається у випадку якщо роботи які будуть виконуватись субпідрядною організацією передбачають отримання ліцензії, та/або дозволу)… Примітка: якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть…». При цьому, у складі тендерної пропозиції ПП "Ріалбуд" відсутня копія чинної ліцензії на виконання вищезазначених видів будівельних робіт, чим порушено вимоги підпункту 10 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, а також, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист про те, що ПП «Ріалбуд» субпідрядні організації залучатися не будуть. Отже, враховуючи відповідь замовника на пояснення (дата: 2024-10-15 18:12:19), надайте документи, що підтверджують наявність у залученого ПП "Ріалбуд" субпідрядника чинної ліцензії на виконання з улаштування систем протипожежного захисту. Інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.