0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 227 405.60 UAH
Замовник
Управління освіти, культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 7 жовт. 14:44
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідь на запит ДАСУ від 08.10.2024 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області (далі - Замовник) здійснено закупівлю робіт з капітального ремонту підвального приміщення з облаштуванням під ПРУ Низівського ліцею Садівської сільської ради Сумського району Сумської області розташованого за адресою: 42355, Сумська область, Сумський район, смт. Низи, вул. Шлях, 10. Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Об’єми, склад та зміст робіт визначені у проєктно-кошторисній документації, яка розроблена відповідно до умов договору укладеного із ФОП Мірошниченко Вадим Володимирович (ІПН 2957709831) від 26.03.2024 № 39 та оприлюднені окремими додатками до Тендерної документації (додаток № 4, додаток № 5 та Кошторисна документація 50/2024-КД). Очікувана вартість робіт по капітальному ремонту визначена згідно з вимогами наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (зі змінами) та відповідно до затвердженої проєктно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та затверджену експертну оцінку кошторисної вартості робіт по об’єкту від 22 квітня 2024 року № 3711 реєстраційний номер EX01:1848-4005-6268-5915 Редакція № 2 зареєстрованого в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва 27.05.2024. Окрім того на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Управління освіти, культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області (https://sad.osv.org.ua/).
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідь на запит ДАСУ від 08.10.2024 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області (далі - Замовник) здійснено закупівлю робіт з капітального ремонту підвального приміщення з облаштуванням під ПРУ Низівського ліцею Садівської сільської ради Сумського району Сумської області розташованого за адресою: 42355, Сумська область, Сумський район, смт. Низи, вул. Шлях, 10. Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Об’єми, склад та зміст робіт визначені у проєктно-кошторисній документації, яка розроблена відповідно до умов договору укладеного із ФОП Мірошниченко Вадим Володимирович (ІПН 2957709831) від 26.03.2024 № 39 та оприлюднені окремими додатками до Тендерної документації (додаток № 4, додаток № 5 та Кошторисна документація 50/2024-КД). Очікувана вартість робіт по капітальному ремонту визначена згідно з вимогами наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (зі змінами) та відповідно до затвердженої проєктно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та затверджену експертну оцінку кошторисної вартості робіт по об’єкту від 22 квітня 2024 року № 3711 реєстраційний номер EX01:1848-4005-6268-5915 Редакція № 2 зареєстрованого в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва 27.05.2024. Окрім того на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Управління освіти, культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області (https://sad.osv.org.ua/).
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до підпункту 2.6 пункту 2 таблиці «Перелік документів, що має надати учасник закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження наявності у працівників робітничих професій (не менше двох осіб) необхідно надати документи, що підтверджують проходження ними навчання та отримання відповідних знань у наступних сферах: допуск до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-71-13); група електробезпеки не нижче 2-ї. Відповідно до вимог тендерної документації, працівники ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» — Шевцов С.М., Мірошниченко В.В., Кононенко Ю.М., Пономаренко Є.М. та Ставничий О.М. — є кваліфікованими спеціалістами, які повністю відповідають критеріям для виконання робітничих професій. Вони мають необхідні знання, досвід та всі відповідні дозволи для проведення робіт з інструментами й пристроями відповідно до НПАОП 0.00-71-13, а також володіють кваліфікацією з електробезпеки не нижче 2-ї групи. Це підтверджено офіційними документами, наданими Замовнику у складі тендерної пропозиції. (файл тендерної пропозиції «2. Довідка працівники.pdf»). Варто зазначити, що вимоги до навчання та сертифікації для виконання робітничих професій є надзвичайно серйозними та регламентованими на законодавчому рівні. Усі працівники, зазначені вище, успішно пройшли необхідне навчання, що дозволяє їм не тільки виконувати ці завдання на високому професійному рівні, але й робити це безпечно, дотримуючись усіх норм охорони праці та пожежної безпеки. Разом з тим зазначаємо, що будь-які сумніви щодо компетентності цих працівників виглядають безпідставними. Замовник отримав повний пакет документів, що підтверджують їхню кваліфікацію. Спроби поставити під сумнів професійні навички Шевцова С.М., Мірошниченка В.В., Кононенка Ю.М., Кононенко Ю.М. та Ставничого О.М. можуть розцінюватися не як запит на додаткові роз'яснення, а як штучне затягування процесу закупівлі, що суперечить принципам чесної конкуренції та прозорості. У випадку з Онопрієнком О.П., Панасенком В.М., Усиком А.В., Коротченком А.В., Клочком С.В. та Негребою О.П., відсутність документів щодо підтвердження їх кваліфікацій не створює порушення вимог тендерної документації. Згідно з підпунктом 2.6 пункту 2 таблиці «Перелік документів, що має надати учасник закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, компанія зобов’язана надати документи на щонайменше двох осіб, що було повністю виконано за рахунок наданих матеріалів стосовно вищезгаданих чотирьох працівників. Таким чином, відсутність документів у працівників Онопрієнка О.П., Панасенка В.М., Усика А.В., Коротченка А.В., Клочка С.В. та Негреби О.П. не вимагає додаткового підтвердження, оскільки тендерна вимога була чітко виконана стосовно необхідної кількості осіб. Будь-які додаткові запити стосовно надання документів щодо цих працівників виглядають як надмірна вимога, яка не передбачена умовами тендерної документації і не має під собою нормативної основи. Замовник отримав всі необхідні матеріали для підтвердження кваліфікації робітничих кадрів, і вимога щодо додаткових підтверджень може розцінюватися як бюрократична перешкода, яка порушує принципи рівної конкуренції. Щодо другого питання повідомляємо наступне. Згідно з вимогами чинного законодавства та тендерною документацією, учасник тендеру зобов'язаний надавати інформацію про залучення субпідрядників лише в тих випадках, коли обсяг робіт, переданих на виконання субпідрядникам, перевищує 20% від загальної вартості договору про закупівлю. У випадку з пропозицією ТОВ «СК НОВЕ МІСТО», вартість робіт протипожежного призначення складає 52 826,52 грн (без ПДВ), що становить лише 0,4% від загальної вартості пропозиції учасника. Цей показник є значно нижчим за встановлений законом поріг у 20%, що чітко звільняє учасника від обов'язку надавати додаткову інформацію про залучення субпідрядників на ці роботи. Окрім того повідомляємо, що учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» листом вхідний № 1746/1 від 04 жовтня 2024 року повідомив Управління освіти , культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області, що для виконання робіт з монтажу пожежної охорони на об'єкті планує залучити Управління поліції охорони в Сумській області (код ЄДРПОУ 40108871). Управління поліції охорони в Сумській області внесено до реєстру ліцензіатів на офіційному Порталі електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій (https://e-services.dsns.gov.ua/), що підтверджує їх право на здійснення монтажу пожежної охорони. Залучення цієї установи є не тільки цілком легальним, але й забезпечує високу якість виконання робіт, враховуючи їхні технічні можливості та дотримання стандартів безпеки. Крім того, до листа долучено копію укладеного договору від 04 жовтня 2024 року № п17-00963-24-56
Відповідно до підпункту 2.6 пункту 2 таблиці «Перелік документів, що має надати учасник закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження наявності у працівників робітничих професій (не менше двох осіб) необхідно надати документи, що підтверджують проходження ними навчання та отримання відповідних знань у наступних сферах: допуск до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-71-13); група електробезпеки не нижче 2-ї. Відповідно до вимог тендерної документації, працівники ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» — Шевцов С.М., Мірошниченко В.В., Кононенко Ю.М., Пономаренко Є.М. та Ставничий О.М. — є кваліфікованими спеціалістами, які повністю відповідають критеріям для виконання робітничих професій. Вони мають необхідні знання, досвід та всі відповідні дозволи для проведення робіт з інструментами й пристроями відповідно до НПАОП 0.00-71-13, а також володіють кваліфікацією з електробезпеки не нижче 2-ї групи. Це підтверджено офіційними документами, наданими Замовнику у складі тендерної пропозиції. (файл тендерної пропозиції «2. Довідка працівники.pdf»). Варто зазначити, що вимоги до навчання та сертифікації для виконання робітничих професій є надзвичайно серйозними та регламентованими на законодавчому рівні. Усі працівники, зазначені вище, успішно пройшли необхідне навчання, що дозволяє їм не тільки виконувати ці завдання на високому професійному рівні, але й робити це безпечно, дотримуючись усіх норм охорони праці та пожежної безпеки. Разом з тим зазначаємо, що будь-які сумніви щодо компетентності цих працівників виглядають безпідставними. Замовник отримав повний пакет документів, що підтверджують їхню кваліфікацію. Спроби поставити під сумнів професійні навички Шевцова С.М., Мірошниченка В.В., Кононенка Ю.М., Кононенко Ю.М. та Ставничого О.М. можуть розцінюватися не як запит на додаткові роз'яснення, а як штучне затягування процесу закупівлі, що суперечить принципам чесної конкуренції та прозорості. У випадку з Онопрієнком О.П., Панасенком В.М., Усиком А.В., Коротченком А.В., Клочком С.В. та Негребою О.П., відсутність документів щодо підтвердження їх кваліфікацій не створює порушення вимог тендерної документації. Згідно з підпунктом 2.6 пункту 2 таблиці «Перелік документів, що має надати учасник закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, компанія зобов’язана надати документи на щонайменше двох осіб, що було повністю виконано за рахунок наданих матеріалів стосовно вищезгаданих чотирьох працівників. Таким чином, відсутність документів у працівників Онопрієнка О.П., Панасенка В.М., Усика А.В., Коротченка А.В., Клочка С.В. та Негреби О.П. не вимагає додаткового підтвердження, оскільки тендерна вимога була чітко виконана стосовно необхідної кількості осіб. Будь-які додаткові запити стосовно надання документів щодо цих працівників виглядають як надмірна вимога, яка не передбачена умовами тендерної документації і не має під собою нормативної основи. Замовник отримав всі необхідні матеріали для підтвердження кваліфікації робітничих кадрів, і вимога щодо додаткових підтверджень може розцінюватися як бюрократична перешкода, яка порушує принципи рівної конкуренції. Щодо другого питання повідомляємо наступне. Згідно з вимогами чинного законодавства та тендерною документацією, учасник тендеру зобов'язаний надавати інформацію про залучення субпідрядників лише в тих випадках, коли обсяг робіт, переданих на виконання субпідрядникам, перевищує 20% від загальної вартості договору про закупівлю. У випадку з пропозицією ТОВ «СК НОВЕ МІСТО», вартість робіт протипожежного призначення складає 52 826,52 грн (без ПДВ), що становить лише 0,4% від загальної вартості пропозиції учасника. Цей показник є значно нижчим за встановлений законом поріг у 20%, що чітко звільняє учасника від обов'язку надавати додаткову інформацію про залучення субпідрядників на ці роботи. Окрім того повідомляємо, що учасник ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» листом вхідний № 1746/1 від 04 жовтня 2024 року повідомив Управління освіти , культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області, що для виконання робіт з монтажу пожежної охорони на об'єкті планує залучити Управління поліції охорони в Сумській області (код ЄДРПОУ 40108871). Управління поліції охорони в Сумській області внесено до реєстру ліцензіатів на офіційному Порталі електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій (https://e-services.dsns.gov.ua/), що підтверджує їх право на здійснення монтажу пожежної охорони. Залучення цієї установи є не тільки цілком легальним, але й забезпечує високу якість виконання робіт, враховуючи їхні технічні можливості та дотримання стандартів безпеки. Крім того, до листа долучено копію укладеного договору від 04 жовтня 2024 року № п17-00963-24-56
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідь на запит ДАСУ від 11.10.2024 надаємо наступні пояснення. Щодо умов пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, якими визначено обов'язкову наявність певного обладнання у учасника закупівлі, маємо зазначити, що ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» виконало ці вимоги в повному обсязі. Згідно з вимогами, учасник повинен забезпечити наявність таких позицій обладнання: вантажний автомобіль, зварювальний апарат, дриль електрична та перфоратор електричний. У відповідь на це, ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» надало документальні підтвердження наявності зазначеного обладнання що викладені у файлах «1. Довідка техніка.pdf» та «1.1. Документи техніка.pdf». Разом з тим, Учасник «ТОВ СК НОВЕ МІСТО», надав згоду з Технічним завданням що міститься в Додатку 5 до тендерної документації, що свідчить про готовність виконати роботи у відповідності ДСТУ, ДБН та іншим вимогам. (файл «Лист-згода з тех завданням.pdf) Принагідно повідомляємо, що програмні комплекси, такі як АВК-5 або їхні аналоги, це лише інструмент, а не універсальне рішення. Вони допомагають у підготовці кошторису, але не можуть врахувати всі фактори, що впливають на реальний процес будівництва. Цей момент має вирішальне значення у контексті використання будівельних машин і механізмів, адже в реальних умовах будівництва багато з них можуть бути взагалі не потрібні, незважаючи на їхню наявність у попередньо складених розрахунках. Фактичне використання машин і механізмів завжди залежить від конкретних умов об'єкта, і тому не всі передбачені програмою ресурси застосовуються під час виконання робіт. Враховуючи наведене вище, Учасник відповідно до технічних особливостей об’єкту та беручи до уваги положення ДСТУ та ДБН відкоригував відповідний набір машин та механізмів, які будуть залучатись для виконання робіт на об’єкті, тому у ПВ № 02-01-01 відсутні позиції №№ 7, 11-16, 20, 21, 25, 35; - у ПВ № 02-01-02 відсутні позиції №№ 6, 7, 9, 11, 12; - у ПВ № 02-01-03 відсутні позиції №№ 6-9, 11, 12; - у ПВ № 02-01-04 відсутні позиції №№ 6, 8, 10, 11; - у ПВ № 02-01-05 відсутні позиції №№ 6, 8, 9, 13 ; - у ПВ № 02-01-06 відсутні позиції №№ 6-8, 10. Підсумовуючи, приходимо до висновку, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» повністю відповідає умовам зазначеним в тендерній документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідь на запит ДАСУ від 11.10.2024 надаємо наступні пояснення. Щодо умов пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, якими визначено обов'язкову наявність певного обладнання у учасника закупівлі, маємо зазначити, що ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» виконало ці вимоги в повному обсязі. Згідно з вимогами, учасник повинен забезпечити наявність таких позицій обладнання: вантажний автомобіль, зварювальний апарат, дриль електрична та перфоратор електричний. У відповідь на це, ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» надало документальні підтвердження наявності зазначеного обладнання що викладені у файлах «1. Довідка техніка.pdf» та «1.1. Документи техніка.pdf». Разом з тим, Учасник «ТОВ СК НОВЕ МІСТО», надав згоду з Технічним завданням що міститься в Додатку 5 до тендерної документації, що свідчить про готовність виконати роботи у відповідності ДСТУ, ДБН та іншим вимогам. (файл «Лист-згода з тех завданням.pdf) Принагідно повідомляємо, що програмні комплекси, такі як АВК-5 або їхні аналоги, це лише інструмент, а не універсальне рішення. Вони допомагають у підготовці кошторису, але не можуть врахувати всі фактори, що впливають на реальний процес будівництва. Цей момент має вирішальне значення у контексті використання будівельних машин і механізмів, адже в реальних умовах будівництва багато з них можуть бути взагалі не потрібні, незважаючи на їхню наявність у попередньо складених розрахунках. Фактичне використання машин і механізмів завжди залежить від конкретних умов об'єкта, і тому не всі передбачені програмою ресурси застосовуються під час виконання робіт. Враховуючи наведене вище, Учасник відповідно до технічних особливостей об’єкту та беручи до уваги положення ДСТУ та ДБН відкоригував відповідний набір машин та механізмів, які будуть залучатись для виконання робіт на об’єкті, тому у ПВ № 02-01-01 відсутні позиції №№ 7, 11-16, 20, 21, 25, 35; - у ПВ № 02-01-02 відсутні позиції №№ 6, 7, 9, 11, 12; - у ПВ № 02-01-03 відсутні позиції №№ 6-9, 11, 12; - у ПВ № 02-01-04 відсутні позиції №№ 6, 8, 10, 11; - у ПВ № 02-01-05 відсутні позиції №№ 6, 8, 9, 13 ; - у ПВ № 02-01-06 відсутні позиції №№ 6-8, 10. Підсумовуючи, приходимо до висновку, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» повністю відповідає умовам зазначеним в тендерній документації.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідь на запит ДАСУ від 22.10.2024 надаємо наступні пояснення. Щодо першого питання. Як повідомлялось раніше, програмні комплекси, такі як АВК-5 або їхні аналоги, це лише інструменти для підготовки кошторисної документації, але вони не є універсальним рішенням. Вони не здатні врахувати всі нюанси, що можуть виникнути в реальних умовах будівництва. У результаті кошторис може включати машини та механізми, які в процесі фактичного виконання робіт виявляться непотрібними. Цей аспект має вирішальне значення в контексті використання будівельних машин і механізмів, оскільки реальні умови на будівельному майданчику часто вимагають іншого підходу, ніж той, що передбачений програмними розрахунками. ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» адаптувало свій підхід до виконання робіт з урахуванням специфічних умов місцевості. Замість будівельних машин та механізмів, зазначених у кошторисній документації, які через географічне розташування є недоцільними або неможливими для використання, будуть застосовані альтернативні методи та технології, що забезпечать якісне виконання робіт. Це дозволить не тільки зекономити ресурси, але й зберегти якість, ефективність і відповідність встановленим вимогам, що підтверджує гнучкість і компетентність Учасника в реальних умовах. Виходячи з наданих учасником ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» матеріалів, можна зробити висновок, що застосування обладнання і механізмів буде відбуватися у відповідності до реальних умов об’єкта, зокрема, машини та механізми, зазначені учасником ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 13.09.2024 №26 та у Відомостях ресурсів до кожного локального кошторису (файл «10.1. Кошторисні документи Низи.pdf»), будуть заміняти роботи, виконання яких передбачене такими машинами та механізмами, наступним чином: замість крану на автомобільному ходу вантажопідйомність 6,3т, 10т буде застосовуватися МАЗ 630303 спеціальний вантажний автокран 10-20Т-С реєстраційний номер (ВМ 2213 АК), замість навантажувача одноковшевого вантажопідйомність 1т, 2т буде застосовуватися ручне навантаження, замість крана баштового, вантажопідйомність 3т, 5т, 8т, 12,5т буде застосовуватися МАЗ 630303 спеціальний вантажний автокран 10-20Т-С реєстраційний номер (ВМ 2213 АК) замість автомобіля бортового, вантажопідйомність 3т, 5т буде застосовуватися автомобіль МАЗ 551605-271 спеціалізований вантажний самоскид – реєстраційний номер ВМ9163ВІ, замість крана пересувного, вантажопідйомність 1т буде застосовуватися МАЗ 630303 спеціальний вантажний автокран 10-20Т-С реєстраційний номер (ВМ 2213 АК), замість автонавантажувачів, вантажопідйомність 5т буде застосовуватися ручне навантаження, застосування електростанції пересувної потужність 2 кВт не має жодної необхідності в цьому, замість крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 50-63т не має технічної можливості його застосування через розташування об’єкту, замість випрямлячу зварювального однопостового з номінальним зварювальним струмом 315-500А буде застосовуватися зварювальний апарат PATON PRO-500-400V, замість установки для зварювання ручного дугового (постійного струму) буде застосовуватися зварювальний апарат для ручного дугового зварювання Invertec 150s Lincoln Electric, застосування електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град С не є необхідним, замість підіймача гідравлічного висота підйому 10м буде застосовуватися підіймач щогловий вантажний – ПВ-500-У2, замість автогідропідіймача, висота підйому 12м буде застосовуватися підіймач щогловий вантажний – ПВ-500-У2, у застосуванні насосу вакуумного, подача 3,6 м3/хв. не має потреби. Щодо другого питання. У складі тендерної пропозиції учасника надано дві декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: від 31.01.2024 №55.24.15 та від 16.02.2024 № 55.24.21 (файл «1.2. Декларації МТБ.pdf»). Хоча ці декларації на момент перевірки не відображаються на офіційному сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (https://pns.dsp.gov.ua), це не є однозначним свідченням їх недійсності або порушення з боку ТОВ «СК НОВЕ МІСТО». По-перше, варто зазначити, що наявність інформації про декларації на офіційному веб-сайті державного органу може бути затриманою або не актуалізованою у реальному часі. Існують технічні чи організаційні обставини, через які дані не завжди вчасно відображаються в публічних реєстрах. Це може включати як внутрішні затримки в обробці інформації, так і технічні збої в оновленні бази даних на веб-сайті. По-друге, учасник тендеру надав документи, що підтверджують його відповідність вимогам з охорони праці. Тобто, ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» виконало свою частину зобов’язань щодо надання необхідних декларацій у складі тендерної пропозиції, що є свідченням належного виконання законодавчих вимог. У разі, якщо інформація про декларації не відображається на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби, замовник має право уточнити ці дані безпосередньо у відповідному органі для підтвердження актуальності документів. Замовником в усному порядку чинність документів була підтверджена. По-третє, недоцільно вважати тендерну пропозицію ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» такою, що не відповідає вимогам, лише через відсутність декларацій на веб-сайті. Відсутність цих документів у публічному доступі не анулює їхню законну силу, якщо вони були належним чином оформлені і передані до відповідних органів. Питання про їхню відсутність на веб-сайті повинно бути розглянуто з урахуванням можливих затримок в актуалізації даних. Крім того, згідно з пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі - Порядок № 1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п`ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п`яти робочих днів з дня їх отримання. Відмова в реєстрації декларації не допускається. У разі зміни відомостей або виявлення суб`єктом господарювання помилки в поданій декларації суб`єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Тобто, враховуючи подані ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» декларації, Замовником визначено, що вони повністю відповідають вимогам Порядку №1107 та Додатку 8 до цього Порядку. Слід звернути увагу, що з урахуванням положень п. 21 Порядку №1107, згідно з яким територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п`яти робочих днів з дня їх отримання, при цьому відмова в реєстрації декларації не допускається, у територіального органу Держпраці відсутні в даному випадку дискреційні повноваження, а тому територіальний орган Держпраці зобов`язаний здійснити реєстрацію та оприлюднити подані ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» Декларації, що наведені вище. Враховуючи викладене, у Замовника не існувало підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО».
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідь на запит ДАСУ від 22.10.2024 надаємо наступні пояснення. Щодо першого питання. Як повідомлялось раніше, програмні комплекси, такі як АВК-5 або їхні аналоги, це лише інструменти для підготовки кошторисної документації, але вони не є універсальним рішенням. Вони не здатні врахувати всі нюанси, що можуть виникнути в реальних умовах будівництва. У результаті кошторис може включати машини та механізми, які в процесі фактичного виконання робіт виявляться непотрібними. Цей аспект має вирішальне значення в контексті використання будівельних машин і механізмів, оскільки реальні умови на будівельному майданчику часто вимагають іншого підходу, ніж той, що передбачений програмними розрахунками. ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» адаптувало свій підхід до виконання робіт з урахуванням специфічних умов місцевості. Замість будівельних машин та механізмів, зазначених у кошторисній документації, які через географічне розташування є недоцільними або неможливими для використання, будуть застосовані альтернативні методи та технології, що забезпечать якісне виконання робіт. Це дозволить не тільки зекономити ресурси, але й зберегти якість, ефективність і відповідність встановленим вимогам, що підтверджує гнучкість і компетентність Учасника в реальних умовах. Виходячи з наданих учасником ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» матеріалів, можна зробити висновок, що застосування обладнання і механізмів буде відбуватися у відповідності до реальних умов об’єкта, зокрема, машини та механізми, зазначені учасником ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 13.09.2024 №26 та у Відомостях ресурсів до кожного локального кошторису (файл «10.1. Кошторисні документи Низи.pdf»), будуть заміняти роботи, виконання яких передбачене такими машинами та механізмами, наступним чином: замість крану на автомобільному ходу вантажопідйомність 6,3т, 10т буде застосовуватися МАЗ 630303 спеціальний вантажний автокран 10-20Т-С реєстраційний номер (ВМ 2213 АК), замість навантажувача одноковшевого вантажопідйомність 1т, 2т буде застосовуватися ручне навантаження, замість крана баштового, вантажопідйомність 3т, 5т, 8т, 12,5т буде застосовуватися МАЗ 630303 спеціальний вантажний автокран 10-20Т-С реєстраційний номер (ВМ 2213 АК) замість автомобіля бортового, вантажопідйомність 3т, 5т буде застосовуватися автомобіль МАЗ 551605-271 спеціалізований вантажний самоскид – реєстраційний номер ВМ9163ВІ, замість крана пересувного, вантажопідйомність 1т буде застосовуватися МАЗ 630303 спеціальний вантажний автокран 10-20Т-С реєстраційний номер (ВМ 2213 АК), замість автонавантажувачів, вантажопідйомність 5т буде застосовуватися ручне навантаження, застосування електростанції пересувної потужність 2 кВт не має жодної необхідності в цьому, замість крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 50-63т не має технічної можливості його застосування через розташування об’єкту, замість випрямлячу зварювального однопостового з номінальним зварювальним струмом 315-500А буде застосовуватися зварювальний апарат PATON PRO-500-400V, замість установки для зварювання ручного дугового (постійного струму) буде застосовуватися зварювальний апарат для ручного дугового зварювання Invertec 150s Lincoln Electric, застосування електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град С не є необхідним, замість підіймача гідравлічного висота підйому 10м буде застосовуватися підіймач щогловий вантажний – ПВ-500-У2, замість автогідропідіймача, висота підйому 12м буде застосовуватися підіймач щогловий вантажний – ПВ-500-У2, у застосуванні насосу вакуумного, подача 3,6 м3/хв. не має потреби. Щодо другого питання. У складі тендерної пропозиції учасника надано дві декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: від 31.01.2024 №55.24.15 та від 16.02.2024 № 55.24.21 (файл «1.2. Декларації МТБ.pdf»). Хоча ці декларації на момент перевірки не відображаються на офіційному сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (https://pns.dsp.gov.ua), це не є однозначним свідченням їх недійсності або порушення з боку ТОВ «СК НОВЕ МІСТО». По-перше, варто зазначити, що наявність інформації про декларації на офіційному веб-сайті державного органу може бути затриманою або не актуалізованою у реальному часі. Існують технічні чи організаційні обставини, через які дані не завжди вчасно відображаються в публічних реєстрах. Це може включати як внутрішні затримки в обробці інформації, так і технічні збої в оновленні бази даних на веб-сайті. По-друге, учасник тендеру надав документи, що підтверджують його відповідність вимогам з охорони праці. Тобто, ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» виконало свою частину зобов’язань щодо надання необхідних декларацій у складі тендерної пропозиції, що є свідченням належного виконання законодавчих вимог. У разі, якщо інформація про декларації не відображається на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби, замовник має право уточнити ці дані безпосередньо у відповідному органі для підтвердження актуальності документів. Замовником в усному порядку чинність документів була підтверджена. По-третє, недоцільно вважати тендерну пропозицію ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» такою, що не відповідає вимогам, лише через відсутність декларацій на веб-сайті. Відсутність цих документів у публічному доступі не анулює їхню законну силу, якщо вони були належним чином оформлені і передані до відповідних органів. Питання про їхню відсутність на веб-сайті повинно бути розглянуто з урахуванням можливих затримок в актуалізації даних. Крім того, згідно з пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі - Порядок № 1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п`ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п`яти робочих днів з дня їх отримання. Відмова в реєстрації декларації не допускається. У разі зміни відомостей або виявлення суб`єктом господарювання помилки в поданій декларації суб`єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Тобто, враховуючи подані ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» декларації, Замовником визначено, що вони повністю відповідають вимогам Порядку №1107 та Додатку 8 до цього Порядку. Слід звернути увагу, що з урахуванням положень п. 21 Порядку №1107, згідно з яким територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п`яти робочих днів з дня їх отримання, при цьому відмова в реєстрації декларації не допускається, у територіального органу Держпраці відсутні в даному випадку дискреційні повноваження, а тому територіальний орган Держпраці зобов`язаний здійснити реєстрацію та оприлюднити подані ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» Декларації, що наведені вище. Враховуючи викладене, у Замовника не існувало підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО».
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-02-005484-a в тендерній пропозиції ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» виявлено окремі недоліки, однак завдяки вжитим заходам, всі встановлені порушення своєчасно виправлені. Для підтвердження коректності наших дій і повного усунення порушень надаємо необхідні підтверджувальні документи. Кожен аспект, зазначений у висновку моніторингу, пройшов ретельну перевірку. Документи містять всю необхідну інформацію та відповідають вимогам законодавства про публічні закупівлі. Управління освіти, культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області висловлює рішучість уникати подібних помилок у подальшій роботі, впроваджуючи механізми контролю, що дозволять підтримувати високу якість усіх закупівельних процесів і гарантуватимуть прозорість та відповідальність у кожному аспекті процедури.