0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 000 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство Первомайської міської ради "Первомайське управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 7 жовт. 15:59
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт освітлювачів, трубопроводів очисних споруд водопостачання № 1 по вул. Павла Поповича, 123а) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-12-006490-а 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проектно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідність у наданні послуги з поточного ремонту освітлювачів, трубопроводів очисних споруд водопостачання №1 по вул. Павла Поповича, 123а (ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) обумовлена загрозою виникнення надзвичайної ситуації на території м. Первомайська, пов’язаної з можливим припиненням централізованого водопостачання частини міста у зв’язку із ремонтом (аварійним станом) очисних споруд водопроводу №1 по вул. Павла Поповича, 123а. Об’єми, склад і зміст робіт визначені у Дефектному акті (Дефектний акт додається). Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами), шляхом моніторингу потенційних виконавців, які б могли виконати поточний ремонт та на підставі отриманих Замовником цінових пропозицій відповідно до розробленого Дефектного акта (запити на пропозиції, цінові пропозиції, протокол про визначення очікуваної вартості предмету закупівлі додаються). З метою дотримання принципів максимальної економії очікувана вартість предмета закупівлі визначена у розмірі 1 000 000 гривень на підставі найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення: Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: http://vodokanal.prv.mk.ua/news/obgruntuvannya_tekhnichnikh_ta_yakisnikh_kharakteristik_predmeta_zakupivli_rozmiru_byudzhetnogo_priznachennya_ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli
ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт освітлювачів, трубопроводів очисних споруд водопостачання № 1 по вул. Павла Поповича, 123а) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-12-006490-а 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проектно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідність у наданні послуги з поточного ремонту освітлювачів, трубопроводів очисних споруд водопостачання №1 по вул. Павла Поповича, 123а (ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) обумовлена загрозою виникнення надзвичайної ситуації на території м. Первомайська, пов’язаної з можливим припиненням централізованого водопостачання частини міста у зв’язку із ремонтом (аварійним станом) очисних споруд водопроводу №1 по вул. Павла Поповича, 123а. Об’єми, склад і зміст робіт визначені у Дефектному акті (Дефектний акт додається). Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами), шляхом моніторингу потенційних виконавців, які б могли виконати поточний ремонт та на підставі отриманих Замовником цінових пропозицій відповідно до розробленого Дефектного акта (запити на пропозиції, цінові пропозиції, протокол про визначення очікуваної вартості предмету закупівлі додаються). З метою дотримання принципів максимальної економії очікувана вартість предмета закупівлі визначена у розмірі 1 000 000 гривень на підставі найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення: Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: http://vodokanal.prv.mk.ua/news/obgruntuvannya_tekhnichnikh_ta_yakisnikh_kharakteristik_predmeta_zakupivli_rozmiru_byudzhetnogo_priznachennya_ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli
Надання інформації про усунення порушення замовником Інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-12-006490-a від 12.09.2024, проведеною Комунальним підприємством Первомайської міської ради «Первомайське управління водопровідно-каналізаційного господарства» (надалі – КП «ПУВКГ» / Замовник), який опубліковано в електронній системі закупівель 14.10.2024 органом державного фінансового контролю – Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (далі – Висновок). Відповідно до пункту 3 розділу ІІ. Констатуюча частина Висновку Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом здійснення заходів згідно чинного законодавства, спрямованих на притягнення до відповідальності особи, якою допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку. Щодо підтвердження виконання зазначеного у Висновку зобов’язання повідомляємо, що: – уповноваженою особою Замовника було здійснено детальне вивчення положень Висновку та було прийняте рішення про врахування відповідних положень Висновку у подальшій роботі; – в.о. директора КП «ПУВКГ» було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення подальших порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому, в подальшому при здійсненні публічних закупівель неухильно дотримуватись Закону, Особливостей та інших нормативних документів; – згідно з наказом в.о. директора КП «ПУВКГ» від 16.10.2024 № 96 щодо Кияк О.В. застосовано захід громадського впливу у вигляді громадського осуду та проведено роз’яснювальну роботу (Додаток 1 – Наказ від 16.10.2024 № 96, на 1 аркуші). Також, слід зауважити, що уповноважена особа на постійній основі ознайомлюється з нормативно-правовими документами, що стосуються сфери публічних закупівель, з роз’ясненнями Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, проходить навчання на семінарах та вебінарах з питань публічних закупівель; проводиться робота щодо вивчення та аналізу досвіду інших закупівельників, що буде обов’язково здійснюватися і в подальшому. Також інформуємо, що для вдосконалення знань уповноваженої особи Замовником здійснена підписка на професійний інформаційний ресурс, а саме електронну версію журналу «Радник у сфері публічних закупівель». Додаток: 1. Додаток 1 – Наказ від 16.10.2024 № 96, на 1 аркуші.