0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
91 626 925.20 UAH
Замовник
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 10 жовт. 11:27
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Предмет закупівлі: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041404 Данилівка - Вишневе - Березове Дніпропетровської області (окремими ділянками)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, (ID: UA-2024-08-15-011220-a). У межах проведення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, згідно рішення від 09.10.2024, моніторингу закупівлі за предметом ««Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041404 Данилівка - Вишневе - Березове Дніпропетровської області (окремими ділянками)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2024-08-15-011220-a, інформуємо. 1. Стосовно надання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено у повній відповідності до поєктно-кошторисної документації. Проєктно – кошторисну документацію за об’єктом ««Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041404 Данилівка - Вишневе - Березове Дніпропетровської області (окремими ділянками)» виконано у 2024 році, отримано до кошторисної частини проектної документації експертну оцінку (позитивну) від 08 липня 2024 року № 08/1484-07/24 з загальною кошторисною вартістю 92 838,592 тис. грн. 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду. Згідно вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі публікується на веб-сайті Дніпропетровської обласної військової адміністрації: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/tenderi/depzhkhtabul До відповіді додається експертна оцінка (позитивна) від 08 липня 2024 року № 08/1484-07/24.
Предмет закупівлі: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041404 Данилівка - Вишневе - Березове Дніпропетровської області (окремими ділянками)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, (ID: UA-2024-08-15-011220-a). У межах проведення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, згідно рішення від 09.10.2024, моніторингу закупівлі за предметом ««Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041404 Данилівка - Вишневе - Березове Дніпропетровської області (окремими ділянками)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2024-08-15-011220-a, інформуємо. 1. Стосовно надання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено у повній відповідності до поєктно-кошторисної документації. Проєктно – кошторисну документацію за об’єктом ««Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041404 Данилівка - Вишневе - Березове Дніпропетровської області (окремими ділянками)» виконано у 2024 році, отримано до кошторисної частини проектної документації експертну оцінку (позитивну) від 08 липня 2024 року № 08/1484-07/24 з загальною кошторисною вартістю 92 838,592 тис. грн. 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду. Згідно вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі публікується на веб-сайті Дніпропетровської обласної військової адміністрації: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/tenderi/depzhkhtabul До відповіді додається експертна оцінка (позитивна) від 08 липня 2024 року № 08/1484-07/24.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Предмет закупівлі: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041404 Данилівка - Вишневе - Березове Дніпропетровської області (окремими ділянками)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2024-08-15-011220-a. У межах проведення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, згідно рішення від 09.10.2024, моніторингу закупівлі за предметом ««Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041404 Данилівка - Вишневе - Березове Дніпропетровської області (окремими ділянками)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2024-08-15-011220-a, інформуємо. 1. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції): - вимогам пункту 2 Розділу 3 тендерної документації щодо надання разом з банківською гарантією договір (від 04.05.2017 № 22/17), відповідно до якого видається гарантія банком та на який є посилання в електронній банківській гарантії від 22.08.2024 № 16/001/26099/2024; Файл «№ 22/17 від 04/05/2017.pdf», визначений Учасником як «конфіденційний» (комерційна таємниця за наказом)». Окрім Замовника доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною, тобто, до цього pdf-документа, мають орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. - вимогам пункту 2 Додатку 1 та Додатку 7 до тендерної документації щодо досвіду роботи працівників Костюка О.О., Самсонюка Ю.В., Антінескула М.Г., Могилянського А.А., Козловця В.І., Осипчука С.І. Мисюка В.О., Мізерного С.В., Опацького І.І. на посадах зазначених у довідці від 23.08.2024 № 23/08/2024/ДД/2.2.1; При розгляді документів Учасника виявлені невідповідності, зокрема, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність у часника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано довідку за вих. №23/08/2024/ДД/2.2.1. від 23 серпня 2024 р. з інформацією про працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу послуг за Договором про закупівлю, в якій в графі 6 по працівниках за позиціями №№ 9, 13, 14, 17, 18, 19, 21, 22 згідно з наказами про прийняття на роботу/строковими договорами цих працівників зазначено неправильну кількість років. В складі пропозиції Учасника міститься пояснення: щодо особливостей наказів про прийняття на роботу нових працівників, з якими укладаються строкові трудові договори по 25 грудня, а з 2019 року – по 30 грудня поточного року. Враховуючи те, що після закінчення строків трудових договорів Учасник не видавав відповідних наказів про звільнення працівників, що прийняті на роботу у 2014 - 2023 роках, і, відповідно, немає сумнівів що трудові відносини з працівниками тривають, жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія трудових договорів вважається продовженою на невизначений строк (ч. 1 ст. 391 КЗпП України). В файлі «Усунення невідповідностей.pdf», який Учасник вчасно завантажив в електронній системі закупівель на оприлюднену вимогу про усунення порушень від 19.09.2024, вищезазначені неточності виправлені. 2. Крім того, надати пояснення стосовно вимог встановлених підпунктом 5.2. пункту 5 Договору від 30.09.2024 № 8, а саме «У разі включення до акту КБ-2в(УПВ) коштів на покриття ризиків або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, Виконавець надає обґрунтовані розрахунки, згідно пунктів 7.7 та.7.6 Методики», що суперечить вимогам пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, яким встановлено, що «Договірна ціна учасника має містити наступні фіксовані суми коштів, зокрема на компенсацію додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 0,00 тис.грн з ПДВ» Пункти Методики: 7.6 Компенсація додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, відбувається на підставі порівняльної відомості, форма якої наведена в додатку 35 до цієї Методики, відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів, який є обов'язковим додатком до договору підряду. 7.7 7.7 Кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг враховуються в Актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (КБ-2в) на підставі обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених додаткових витрат (за умови, що такі витрати виникли не внаслідок дій підрядника). Окремо зазначаємо, що відповідно до п. 6.2 Методики «Для визначення ціни тендерних пропозицій / пропозицій учасників спрощеної закупівлі замовник повинен надати: відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; креслення (за наявності); технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; перелік основних матеріальних ресурсів (з метою складання його відповідно до додатку 28 до цієї Методики, у разі вказання в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі суми коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами), зміна цін на які може суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх виконання/надання, із зазначенням вагового коефіцієнта кожного ресурсу та зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць з урахуванням ПДВ та без врахування транспортної складової, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі. Крім того, в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовник має вказати суму коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами». Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами Замовником не передбачались, відповідно до вимог пункту 6 Розділу 3 тендерної документації.
Предмет закупівлі: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041404 Данилівка - Вишневе - Березове Дніпропетровської області (окремими ділянками)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2024-08-15-011220-a. У межах проведення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, згідно рішення від 09.10.2024, моніторингу закупівлі за предметом ««Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041404 Данилівка - Вишневе - Березове Дніпропетровської області (окремими ділянками)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2024-08-15-011220-a, інформуємо. 1. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції): - вимогам пункту 2 Розділу 3 тендерної документації щодо надання разом з банківською гарантією договір (від 04.05.2017 № 22/17), відповідно до якого видається гарантія банком та на який є посилання в електронній банківській гарантії від 22.08.2024 № 16/001/26099/2024; Файл «№ 22/17 від 04/05/2017.pdf», визначений Учасником як «конфіденційний» (комерційна таємниця за наказом)». Окрім Замовника доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною, тобто, до цього pdf-документа, мають орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. - вимогам пункту 2 Додатку 1 та Додатку 7 до тендерної документації щодо досвіду роботи працівників Костюка О.О., Самсонюка Ю.В., Антінескула М.Г., Могилянського А.А., Козловця В.І., Осипчука С.І. Мисюка В.О., Мізерного С.В., Опацького І.І. на посадах зазначених у довідці від 23.08.2024 № 23/08/2024/ДД/2.2.1; При розгляді документів Учасника виявлені невідповідності, зокрема, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність у часника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано довідку за вих. №23/08/2024/ДД/2.2.1. від 23 серпня 2024 р. з інформацією про працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу послуг за Договором про закупівлю, в якій в графі 6 по працівниках за позиціями №№ 9, 13, 14, 17, 18, 19, 21, 22 згідно з наказами про прийняття на роботу/строковими договорами цих працівників зазначено неправильну кількість років. В складі пропозиції Учасника міститься пояснення: щодо особливостей наказів про прийняття на роботу нових працівників, з якими укладаються строкові трудові договори по 25 грудня, а з 2019 року – по 30 грудня поточного року. Враховуючи те, що після закінчення строків трудових договорів Учасник не видавав відповідних наказів про звільнення працівників, що прийняті на роботу у 2014 - 2023 роках, і, відповідно, немає сумнівів що трудові відносини з працівниками тривають, жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія трудових договорів вважається продовженою на невизначений строк (ч. 1 ст. 391 КЗпП України). В файлі «Усунення невідповідностей.pdf», який Учасник вчасно завантажив в електронній системі закупівель на оприлюднену вимогу про усунення порушень від 19.09.2024, вищезазначені неточності виправлені. 2. Крім того, надати пояснення стосовно вимог встановлених підпунктом 5.2. пункту 5 Договору від 30.09.2024 № 8, а саме «У разі включення до акту КБ-2в(УПВ) коштів на покриття ризиків або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, Виконавець надає обґрунтовані розрахунки, згідно пунктів 7.7 та.7.6 Методики», що суперечить вимогам пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, яким встановлено, що «Договірна ціна учасника має містити наступні фіксовані суми коштів, зокрема на компенсацію додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 0,00 тис.грн з ПДВ» Пункти Методики: 7.6 Компенсація додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, відбувається на підставі порівняльної відомості, форма якої наведена в додатку 35 до цієї Методики, відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів, який є обов'язковим додатком до договору підряду. 7.7 7.7 Кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг враховуються в Актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (КБ-2в) на підставі обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених додаткових витрат (за умови, що такі витрати виникли не внаслідок дій підрядника). Окремо зазначаємо, що відповідно до п. 6.2 Методики «Для визначення ціни тендерних пропозицій / пропозицій учасників спрощеної закупівлі замовник повинен надати: відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; креслення (за наявності); технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; перелік основних матеріальних ресурсів (з метою складання його відповідно до додатку 28 до цієї Методики, у разі вказання в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі суми коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами), зміна цін на які може суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх виконання/надання, із зазначенням вагового коефіцієнта кожного ресурсу та зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць з урахуванням ПДВ та без врахування транспортної складової, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі. Крім того, в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовник має вказати суму коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами». Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами Замовником не передбачались, відповідно до вимог пункту 6 Розділу 3 тендерної документації.