0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 181 250.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 10 жовт. 09:21
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.10.2024 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 52 UA-2024-07-18-005450-a 18.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Щебінь», ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі в інтересах комунального підприємства «Харківводоканал» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-18-005450-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «UA-2024-07-18-005450-a» Щебінь ID: UA-M-2024-10-10-000009 Питання 1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь. Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту – Замовники-ініціатори). Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО. Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом. ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо. За наявними повними даними ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, що закуповуються, уніфікує проекти договорів про закупівлю тощо. Технічні характеристики предмета закупівлі «Щебінь» - код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» були складені у відповідності до діючих в Україні нормативних документів: державних стандартів, технічних умов, міжнародних стандартів. Якщо відповідно до заявки замовника-ініціатора фінансування закупівлі має здійснюватися за рахунок коштів бюджету, зокрема, за рахунок коштів місцевого бюджету Харківської міської територіальної громади, очікувана вартість предмета закупівлі, яка зазначається замовником-ініціатором у заявці, не може перевищувати розміру відповідного бюджетного фінансування. Враховуючи положення Методики, ЦЗО був проведений аналіз ринку виробників та постачальників щебню. На підставі отриманої інформації запити цінових пропозицій були направлені: ПП «САЛІК ГРУП», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРКІВ», ТОВ «ГРАВІЙ-1», ТОВ «ДРОБУД ТРЕЙД», ТОВ «ЕНЕРГІЯ ЛОГІСТИК», ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС», ТОВ «КВА», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «ПАРКІНГ», ТОВ «СОЛІТЕХ», ТОВ «УКРТРАНСБУД7», ПП «Гравілон», ПП «Будтранс-груп», ФОП Давидов Сергій Іванович. Цінові пропозиції були отримані від: ФОП Давидов Сергій Іванович, ПП «Будтранс-груп», «ЕНЕРГІЯ ЛОГІСТИК», ПП «Гравілон». Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 08 липня 2024 року № 83/2024-07-08 та в таблиці «Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» до неї. Сума очікуваної вартості закупівлі для КП «Харківводоканал» – 13 181 250,00 грн. в т.ч. ПДВ. Після вищеописаних дій, Замовник-ініціатор Комунальне підприємство «Харківводоканал» опублікував в електронній системі закупівель план на проведення закупівлі за предметом: «Щебінь» - код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі». План Замовника –ініціатора був взятий в роботу, включений в план закупівель ЦЗО та оголошена закупівля за предметом: «Щебінь» - код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» з очікуваною вартістю 13 181 250,00 грн. в т.ч. ПДВ, оголошення № UA-2024-07-18-005450-a. Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь. Для надання відповіді на поставлене запитання ЦЗО 17.10.2024 року листом № 2933/0/960-24 звернулось до Замовника-ініціатора (Комунального підприємства «Харківводоканал). Відповідь на зазначене запитання міститься в листі Комунального підприємства «Харківводоканал» від 18.10.2024 р. №01-01-23/4053-24, який додається до даних пояснень Додатки: 1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 08 липня 2024 року № 83/2024-07-08 та таблиця до неї. 2. Запити цінових пропозицій до ПП «САЛІК ГРУП», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРКІВ», ТОВ «ГРАВІЙ-1», ТОВ «ДРОБУД ТРЕЙД», ТОВ «ЕНЕРГІЯ ЛОГІСТИК», ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС», ТОВ «КВА», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «ПАРКІНГ», ТОВ «СОЛІТЕХ», ТОВ «УКРТРАНСБУД7», ПП «Гравілон», ПП «Будтранс-груп», ФОП Давидов Сергій Іванович 3. Цінові пропозиції ФОП Давидов Сергій Іванович, ПП «Будтранс-груп», «ЕНЕРГІЯ ЛОГІСТИК», ПП «Гравілон». 4. Лист комунально підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 17.10.2024 №2933/0/960-24 до комунального підприємства «Харківводоканал» 5. Лист-відповідь від 18.10.2024 р.№ 01-01-23/4053-24 комунального підприємства «Харківводоканал». Директор Валерій ОСТАПЧУК Уповноважена особа – Фахівець з публічних закупівель Євгеній ЧУЙКО
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «UA-2024-07-18-005450-a» Щебінь ID: UA-M-2024-10-10-000009 Питання 1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь. Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту – Замовники-ініціатори). Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО. Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом. ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо. За наявними повними даними ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, що закуповуються, уніфікує проекти договорів про закупівлю тощо. Технічні характеристики предмета закупівлі «Щебінь» - код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» були складені у відповідності до діючих в Україні нормативних документів: державних стандартів, технічних умов, міжнародних стандартів. Якщо відповідно до заявки замовника-ініціатора фінансування закупівлі має здійснюватися за рахунок коштів бюджету, зокрема, за рахунок коштів місцевого бюджету Харківської міської територіальної громади, очікувана вартість предмета закупівлі, яка зазначається замовником-ініціатором у заявці, не може перевищувати розміру відповідного бюджетного фінансування. Враховуючи положення Методики, ЦЗО був проведений аналіз ринку виробників та постачальників щебню. На підставі отриманої інформації запити цінових пропозицій були направлені: ПП «САЛІК ГРУП», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРКІВ», ТОВ «ГРАВІЙ-1», ТОВ «ДРОБУД ТРЕЙД», ТОВ «ЕНЕРГІЯ ЛОГІСТИК», ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС», ТОВ «КВА», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «ПАРКІНГ», ТОВ «СОЛІТЕХ», ТОВ «УКРТРАНСБУД7», ПП «Гравілон», ПП «Будтранс-груп», ФОП Давидов Сергій Іванович. Цінові пропозиції були отримані від: ФОП Давидов Сергій Іванович, ПП «Будтранс-груп», «ЕНЕРГІЯ ЛОГІСТИК», ПП «Гравілон». Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 08 липня 2024 року № 83/2024-07-08 та в таблиці «Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» до неї. Сума очікуваної вартості закупівлі для КП «Харківводоканал» – 13 181 250,00 грн. в т.ч. ПДВ. Після вищеописаних дій, Замовник-ініціатор Комунальне підприємство «Харківводоканал» опублікував в електронній системі закупівель план на проведення закупівлі за предметом: «Щебінь» - код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі». План Замовника –ініціатора був взятий в роботу, включений в план закупівель ЦЗО та оголошена закупівля за предметом: «Щебінь» - код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» з очікуваною вартістю 13 181 250,00 грн. в т.ч. ПДВ, оголошення № UA-2024-07-18-005450-a. Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь. Для надання відповіді на поставлене запитання ЦЗО 17.10.2024 року листом № 2933/0/960-24 звернулось до Замовника-ініціатора (Комунального підприємства «Харківводоканал). Відповідь на зазначене запитання міститься в листі Комунального підприємства «Харківводоканал» від 18.10.2024 р. №01-01-23/4053-24, який додається до даних пояснень Додатки: 1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 08 липня 2024 року № 83/2024-07-08 та таблиця до неї. 2. Запити цінових пропозицій до ПП «САЛІК ГРУП», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРКІВ», ТОВ «ГРАВІЙ-1», ТОВ «ДРОБУД ТРЕЙД», ТОВ «ЕНЕРГІЯ ЛОГІСТИК», ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС», ТОВ «КВА», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «ПАРКІНГ», ТОВ «СОЛІТЕХ», ТОВ «УКРТРАНСБУД7», ПП «Гравілон», ПП «Будтранс-груп», ФОП Давидов Сергій Іванович 3. Цінові пропозиції ФОП Давидов Сергій Іванович, ПП «Будтранс-груп», «ЕНЕРГІЯ ЛОГІСТИК», ПП «Гравілон». 4. Лист комунально підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 17.10.2024 №2933/0/960-24 до комунального підприємства «Харківводоканал» 5. Лист-відповідь від 18.10.2024 р.№ 01-01-23/4053-24 комунального підприємства «Харківводоканал». Директор Валерій ОСТАПЧУК Уповноважена особа – Фахівець з публічних закупівель Євгеній ЧУЙКО