0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 946 681.29 UAH
Знайдено порушення
Дата: 10 жовт. 12:00
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт з капітального ремонту мостового переходу через р. Ірпінь на км 21+140 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), Київська область (з розробкою проектної документації) (додаткові роботи) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-23-004691-a) та надає такі пояснення. 1. Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до проектно-кошторисної документації на будівництво об’єкту «Капітальний ремонт мостового переходу через р. Ірпінь на км 21+140 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород, Київська область. Коригування», яка пройшла комплексну експертизу (експертний звіт №1283/е/23 від 04.12.2023 року) та затверджена в установленому порядку. Очікувана вартість закупівлі у сумі 16946681,29 грн розрахована та визначена на підставі кошторисної частини проектної документації, яка розроблена відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та пройшла комплексну експертизу ДП «НДІ Проектреконструкція» (експертний звіт №1283/е/23 від 04.12.2023 року). 2. 10.06.2022 між Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області та Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль – Південь» укладено Договір № 33-22 по обʼєкту: «Капітальний ремонт мостового переходу через р. Ірпінь на км 21+140 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), Київська область» (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Під час виконання робіт з капітального ремонту було встановлено, що під час розбирання конусу насипу для улаштування буронабивних паль на опорі № 1 лівого проїзду було виявлено залізобетонний ДОТ № 410 Київського укріпрайону, без демонтажу якого неможливо улаштувати буронабивні палі опори № 1 відповідно і опору № 1. Для демонтажу ДОТу № 410 виникла необхідність виконання робіт, які є невід’ємною частиною та можуть бути виконані тільки в комплексі робіт одним підрядником, а саме: заміна ґрунту в підошві насипу, збільшення обсягів по улаштуванню насипу, дорожнього одягу, улаштування шпунтової стінки між лівим та правим проїздом на опорі № 1. Відповідно до завдання № 08-07/23 від 26.07.2023 було виконано коригування проектної документації. В зв’язку з цими додатковими роботами виникла необхідність в укладенні договору підряду на виконання додаткових робіт по даному об’єкту з тим самим підрядником ТОВ «Автомагістраль-Південь. Вартість додаткових робіт, повʼязаних з основним договором, складає 16 946 681,29 грн (Шістнадцять мільйонів дев’ятсот сорок шість тисяч шістсот вісімдесят одна гривня 29 копійок) з ПДВ, що не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. 3. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. У разі, коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи) / місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який укладається відповідно до цього пункту та оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи) / місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Отже, з огляду на норми Особливостей була необхідність у прийнятті рішення щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт з капітального ремонту мостового переходу через р. Ірпінь на км 21+140 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), Київська область (з розробкою проектної документації) (додаткові роботи) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-23-004691-a) та надає такі пояснення. 1. Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до проектно-кошторисної документації на будівництво об’єкту «Капітальний ремонт мостового переходу через р. Ірпінь на км 21+140 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород, Київська область. Коригування», яка пройшла комплексну експертизу (експертний звіт №1283/е/23 від 04.12.2023 року) та затверджена в установленому порядку. Очікувана вартість закупівлі у сумі 16946681,29 грн розрахована та визначена на підставі кошторисної частини проектної документації, яка розроблена відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та пройшла комплексну експертизу ДП «НДІ Проектреконструкція» (експертний звіт №1283/е/23 від 04.12.2023 року). 2. 10.06.2022 між Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області та Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль – Південь» укладено Договір № 33-22 по обʼєкту: «Капітальний ремонт мостового переходу через р. Ірпінь на км 21+140 автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), Київська область» (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Під час виконання робіт з капітального ремонту було встановлено, що під час розбирання конусу насипу для улаштування буронабивних паль на опорі № 1 лівого проїзду було виявлено залізобетонний ДОТ № 410 Київського укріпрайону, без демонтажу якого неможливо улаштувати буронабивні палі опори № 1 відповідно і опору № 1. Для демонтажу ДОТу № 410 виникла необхідність виконання робіт, які є невід’ємною частиною та можуть бути виконані тільки в комплексі робіт одним підрядником, а саме: заміна ґрунту в підошві насипу, збільшення обсягів по улаштуванню насипу, дорожнього одягу, улаштування шпунтової стінки між лівим та правим проїздом на опорі № 1. Відповідно до завдання № 08-07/23 від 26.07.2023 було виконано коригування проектної документації. В зв’язку з цими додатковими роботами виникла необхідність в укладенні договору підряду на виконання додаткових робіт по даному об’єкту з тим самим підрядником ТОВ «Автомагістраль-Південь. Вартість додаткових робіт, повʼязаних з основним договором, складає 16 946 681,29 грн (Шістнадцять мільйонів дев’ятсот сорок шість тисяч шістсот вісімдесят одна гривня 29 копійок) з ПДВ, що не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. 3. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. У разі, коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи) / місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який укладається відповідно до цього пункту та оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи) / місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Отже, з огляду на норми Особливостей була необхідність у прийнятті рішення щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо договір № 33-22 від 10.06.2022 та додаткові угоди до нього у кількості 11 штук.
Надаємо договір № 33-22 від 10.06.2022 та додаткові угоди до нього у кількості 11 штук.