0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 348 093.25 UAH
Знайдено порушення
Дата: 10 жовт. 15:35
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Дата прийняття рішення про початок моніторингу: 10 жовт 00:00 Дата публікації рішення про початок моніторингу: 10 жовт 15:34 Дата, до якої необхідно надати відповідь 17 жовт 00:00 Пояснення на звернення На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаю пояснення на наступні питання: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-07-10-009761-a). 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 40090765), з яким укладений договір підряду від 28.06.2024 № 31 без використання електронної системи закупівель? 4. Відповідно до оприлюднених Наказу від 28.06.2024 №9 та Обґрунтування підстави, затвердженого 28.06.2024, підставою для здійснення даної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є підпункт 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, (далі – Особливості №1178), а саме: замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. Чому Вами застосовано підставу, визначену підпунктом 2 пункту 13 Особливостей №1178, якщо відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309, м. Лиман Лиманської міської територіальної громади Краматорського району Донецької області відносився до територій активних бойових дій лише в періоди з 25.02.2022 по 24.05.2022 та з 01.10.2022 по 31.12.2022? 5. Надайте інформацію про стан виконання договору підряду від 28.06.2024 № 31 та про суми коштів, сплачених за цим договором. У зв’язку з відкриттям кримінального впровадження від 10.04.2024 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024050000000290, та на виконання Ухвали Заводського районного суду м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області, справа № 208/9343/24 № провадження 1-кс/208/1647/24, 01.10.2024 у мене як уповноваженої особи було вилучено ноутбук , для ретельного огляду інформації по даному кримінальному провадженню. Дане майно було вилучено до СУ ГУНП в Донецькій області відповідно до Протоколу обшуку від 01.10.2024. Прошу взяти до уваги все вище викладене, бо так як я працюю віддалено, та іншої комп’ю’терної техніки не маю, надати відповідь на моніторинг вчасно , а саме до 17 жовт 00:00 не було можливості. 1. Щодо 1 питання , Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації складеної ТОВ «Дизайн проджект груп» та експертної оцінки від філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Полтавській області. ( Експертна оцінка та комерційна пропозиція від проектувальника надається окремим файлом). 2. Щодо 2 питання, Надаємо копію протоколу , річного плану та змін до нього. 3. Щодо 3 питання, Після проведеного моніторингу підрядних організацій щодо надання послуг з поточного ремонту та технічного нагляду в умовах роботи в зоні активних бойових дій, потенційним підрядникам були направлені електронною поштою запрошення на співпрацю (stroymkservis@gmail.com, ukrbudpr@gmail.com, slavavtodor@i.ua, tov.bk.atlantiks@gmail.com ). Згодою відповіли лише ТОВ «Славдорстрой» з яким і було заключено 13 договорів на послуги з поточного ремонту доріг, відповіді від інших підрядників не надійшло. За результатами телефонної розмови інші запрошені підрядники від надання даної послуги відмовились, але офіційно відповіді не надали. Отже, КП «Лиманський «Зеленбуд» було укладено договори на поточний ремонт доріг № 25-37 від 28.06.2027р. з ТОВ «Славдорстрой». (Копії листів запрошення та згоди на співпрацю надані окремим файлом). 4. Щодо 4 питання, Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 2 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. З метою здійснення швидкої та ефективної Закупівлі, а також враховуючи перебування Лиманської МТГ в зоні проведення активних (бойових) дій (витяг з переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення активних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні, блокуванні станом з 08.09.2023, згідно з наказом Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами) , застосовується вищевказане виключення. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі даної послуги. Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами): "Про затвердження Змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією Про затвердження Змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією Наказ від 25.01.2024 № 19 (Статус: Чинний) доповнити новим рядком такого змісту: Краматорський район UA14120110000031497 Лиманська міська територіальна громада 08.09.2023 посилання на сайт: https://ips.ligazakon.net/document/view/re41489?ed=2024_01_25&an=615 З огляду на викладене, рішення щодо обрання процедури закупівлі відповідає чинному законодавству. 5. Щодо 5 питання, Договір підряду від 28.06.2024 № 31 та про суми коштів, сплачених за цим договором. Відповідно до Акту приймання виконання будівельних робіт № 1 (КБ-2), та довідки про вартість виконаних будівельних ротіт (КБ-3) від 05.08.2024р., було надано послугу на суму 3 334 526,24грн., тобто відповідно до договору № 31 від 28.06.2024р. було виконано 99% робіт. У зв’язку з додатковою руйнацією за об’єктом ««Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Свободи від перехрестя до Стели м. Лиман»» надати послугу у повному об’ємі відповідно до заключеного договору не має можливості. Найближчим часом буде заключено додаткову угоду на зменшення ціни та об’ємів робіт по даному об’єкту. Оплата була проведена в повному об’ємі відповідно від наданої послуги (платіжна інструкція № 217 від 22.08.2024р.), за умови погодження на фінансування від ДЕПАРТАМЕНТУ РОЗВИТКУ БАЗОВИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ. ( Скановані копії актів КБ-2,КБ-3, платіжна інструкція та погодження на фінансування надаються окремим файлом).
Дата прийняття рішення про початок моніторингу: 10 жовт 00:00 Дата публікації рішення про початок моніторингу: 10 жовт 15:34 Дата, до якої необхідно надати відповідь 17 жовт 00:00 Пояснення на звернення На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаю пояснення на наступні питання: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-07-10-009761-a). 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 40090765), з яким укладений договір підряду від 28.06.2024 № 31 без використання електронної системи закупівель? 4. Відповідно до оприлюднених Наказу від 28.06.2024 №9 та Обґрунтування підстави, затвердженого 28.06.2024, підставою для здійснення даної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є підпункт 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, (далі – Особливості №1178), а саме: замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. Чому Вами застосовано підставу, визначену підпунктом 2 пункту 13 Особливостей №1178, якщо відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309, м. Лиман Лиманської міської територіальної громади Краматорського району Донецької області відносився до територій активних бойових дій лише в періоди з 25.02.2022 по 24.05.2022 та з 01.10.2022 по 31.12.2022? 5. Надайте інформацію про стан виконання договору підряду від 28.06.2024 № 31 та про суми коштів, сплачених за цим договором. У зв’язку з відкриттям кримінального впровадження від 10.04.2024 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024050000000290, та на виконання Ухвали Заводського районного суду м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області, справа № 208/9343/24 № провадження 1-кс/208/1647/24, 01.10.2024 у мене як уповноваженої особи було вилучено ноутбук , для ретельного огляду інформації по даному кримінальному провадженню. Дане майно було вилучено до СУ ГУНП в Донецькій області відповідно до Протоколу обшуку від 01.10.2024. Прошу взяти до уваги все вище викладене, бо так як я працюю віддалено, та іншої комп’ю’терної техніки не маю, надати відповідь на моніторинг вчасно , а саме до 17 жовт 00:00 не було можливості. 1. Щодо 1 питання , Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації складеної ТОВ «Дизайн проджект груп» та експертної оцінки від філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Полтавській області. ( Експертна оцінка та комерційна пропозиція від проектувальника надається окремим файлом). 2. Щодо 2 питання, Надаємо копію протоколу , річного плану та змін до нього. 3. Щодо 3 питання, Після проведеного моніторингу підрядних організацій щодо надання послуг з поточного ремонту та технічного нагляду в умовах роботи в зоні активних бойових дій, потенційним підрядникам були направлені електронною поштою запрошення на співпрацю (stroymkservis@gmail.com, ukrbudpr@gmail.com, slavavtodor@i.ua, tov.bk.atlantiks@gmail.com ). Згодою відповіли лише ТОВ «Славдорстрой» з яким і було заключено 13 договорів на послуги з поточного ремонту доріг, відповіді від інших підрядників не надійшло. За результатами телефонної розмови інші запрошені підрядники від надання даної послуги відмовились, але офіційно відповіді не надали. Отже, КП «Лиманський «Зеленбуд» було укладено договори на поточний ремонт доріг № 25-37 від 28.06.2027р. з ТОВ «Славдорстрой». (Копії листів запрошення та згоди на співпрацю надані окремим файлом). 4. Щодо 4 питання, Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 2 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. З метою здійснення швидкої та ефективної Закупівлі, а також враховуючи перебування Лиманської МТГ в зоні проведення активних (бойових) дій (витяг з переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення активних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні, блокуванні станом з 08.09.2023, згідно з наказом Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами) , застосовується вищевказане виключення. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі даної послуги. Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами): "Про затвердження Змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією Про затвердження Змін до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією Наказ від 25.01.2024 № 19 (Статус: Чинний) доповнити новим рядком такого змісту: Краматорський район UA14120110000031497 Лиманська міська територіальна громада 08.09.2023 посилання на сайт: https://ips.ligazakon.net/document/view/re41489?ed=2024_01_25&an=615 З огляду на викладене, рішення щодо обрання процедури закупівлі відповідає чинному законодавству. 5. Щодо 5 питання, Договір підряду від 28.06.2024 № 31 та про суми коштів, сплачених за цим договором. Відповідно до Акту приймання виконання будівельних робіт № 1 (КБ-2), та довідки про вартість виконаних будівельних ротіт (КБ-3) від 05.08.2024р., було надано послугу на суму 3 334 526,24грн., тобто відповідно до договору № 31 від 28.06.2024р. було виконано 99% робіт. У зв’язку з додатковою руйнацією за об’єктом ««Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Свободи від перехрестя до Стели м. Лиман»» надати послугу у повному об’ємі відповідно до заключеного договору не має можливості. Найближчим часом буде заключено додаткову угоду на зменшення ціни та об’ємів робіт по даному об’єкту. Оплата була проведена в повному об’ємі відповідно від наданої послуги (платіжна інструкція № 217 від 22.08.2024р.), за умови погодження на фінансування від ДЕПАРТАМЕНТУ РОЗВИТКУ БАЗОВИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ. ( Скановані копії актів КБ-2,КБ-3, платіжна інструкція та погодження на фінансування надаються окремим файлом).
Інформація та документи про усунення порушення