0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 887 970.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 жовт. 15:36
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. На замовлення Відділу освіти Кролевецької міської ради (далі по тексту – Замовника) було розроблено проектну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: площа Свободи, 35, м. Кролевець, Конотопський район, Сумська область", за результатами розгляду якої ТОВ "Центр експертизи" видано експертний звіт (позитивний) від 23 серпня 2024 року № 3908. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з проектної документації: ««Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: площа Свободи, 35, м. Кролевець, Конотопський район, Сумська область». На підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: площа Свободи, 35, м. Кролевець, Конотопський район, Сумська область", Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. Визначення очікуваної вартості здійснено на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (експертний звіт позитивний) із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». 2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за наступною адресою: https://otgkrolosvita.gov.ua/news/1729143960/
1. На замовлення Відділу освіти Кролевецької міської ради (далі по тексту – Замовника) було розроблено проектну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: площа Свободи, 35, м. Кролевець, Конотопський район, Сумська область", за результатами розгляду якої ТОВ "Центр експертизи" видано експертний звіт (позитивний) від 23 серпня 2024 року № 3908. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з проектної документації: ««Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: площа Свободи, 35, м. Кролевець, Конотопський район, Сумська область». На підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецького ліцею № 5 Кролевецької міської ради за адресою: площа Свободи, 35, м. Кролевець, Конотопський район, Сумська область", Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. Визначення очікуваної вартості здійснено на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (експертний звіт позитивний) із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». 2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за наступною адресою: https://otgkrolosvita.gov.ua/news/1729143960/
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відділ освіти Кролевецької міської ради у відповідь на запит від 23.10.2024 року, надає наступні пояснення: 1) Щодо першого питання: Відповідно до абз 10 п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно п. 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Додаток 4 до ТД, що визначає перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не містить вимог щодо надання підтвердження відповідності робіт, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації), а отже Учасник не повинен надавати довідку в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. 2) Щодо другого питання: Додатком 4 до ТД передбачено надання гарантійного листа проте, шо залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. Вимоги гарантійного листа стосувалися саме використання основних будівельних машини і механізмів в контексті технічної та технологічної складності об`єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про механізми (довідка про механізми. pdf), у якій вказав що при виконанні робіт автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т, навантажувачі одноковшеві використовуватися не будуть, а отже не повинен був надавати гарантійний лист про робочий стан техніки, комплектності, скільки він її не залучає до виконання робіт. 3) Щодо 3 питання: На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей (відповідно до пп.3 п.16 ст.29 Закону), "необхідно додати: 3) виправити невідповідності в Довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та усунути невідповідності в підтвердженні зазначеної в довідці інформації". Учасник усунув невідповідності шляхом надання Довідки про досвід з вказаним Договором № 22 від 18 вересня 2023 року, укладеного з Центром надання соціальних послуг Кролевецької міської ради, відповідним Актами КБ – 3 тощо. Згідно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) у додатку 4 До ТД встановлено один з кваліфікаційних критеріїв до учасника: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому відповідно до вимог підпункту 1 від учасників вимагалось надання, а саме: скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше одного), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів; скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу; Документи, що засвідчують факт виконання робіт (КБ-3). Тендерна документація не встановлює обов'язку подання аналогічного договору з усіма Додатками, змінами до нього тощо. Закон не встановлено норм щодо складу аналогічного за предметом закупівлі договору та не містить чіткого визначення поняття та критеріїв «аналогічного договору», на це зокрема вказує постанова Верховного Суду (далі – ВС) від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21 . Зокрема, на думку ВС, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. На виконання вимог ТД учасником у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору № 22 від 18 вересня 2023 року, укладеного з Центром надання соціальних послуг Кролевецької міської ради, відповідні Акти КБ – 2, КБ – 3, позитивний лист – відгук, які надали Замовнику можливість встановити наявність у учасника досвіду виконання аналогічних робіт. При цьому додатки до Договору не впливають на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а тим паче на підтвердження його виконання. Ненадання Додатку № 1 "Договірна ціна", № 2 "Календарний графік виконання робіт" до укладеного договору не змінює самого предмету вже укладеного договору, а лише деталізує п. 3.1 Договору (Загальна ціна договору становить……..) та п. 2.1. Договору (Строк виконання робіт встановлюється……), а тому не впливає на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а тим паче на підтвердження його виконання. 4) Щодо четвертого питання: Відповідно до п. 5 Усунення невідповідностей, ФОП Козачинський М.М. повинен був надати "гарантійний лист про митну територію". Учасником на вимогу про усунення невідповідностей від 27.09.2024року було надано гарантійний лист (файл "гарантійний лист лист2 усунення недоліків.pdf"). Формальними (несуттєвими) вважають помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Допущення учасниками формальних помилок не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій. У постанові від 19.05.2022 у справі № 200/11480/20-а Верховний Суд вказав, що до формальних помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали у складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. А отже надання учасником гарантійного листа - файл "гарантійний лист лист2 усунення недоліків.pdf" - при складанні якого допущені помилки (пропущена фраза "Ісламська республіка Іран " та зазначено продаж замість ввезення), підпадають під опис формальних, про що вказано вище. 5) Щодо п'ятого питання: Відповідно до п. 3.8. Додатку 4 ТД, учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.. На виконання цього пункту, ФОП Козачинський М.М. надав Витяг з реєстру територіальної громади від 19.09.2024 року, який підтверджує, що місце проживання учасника не знаходиться на тимчасово окупованій території. (файл "витяг про місце проживання.pdf").
Відділ освіти Кролевецької міської ради у відповідь на запит від 23.10.2024 року, надає наступні пояснення: 1) Щодо першого питання: Відповідно до абз 10 п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно п. 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Додаток 4 до ТД, що визначає перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не містить вимог щодо надання підтвердження відповідності робіт, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації), а отже Учасник не повинен надавати довідку в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. 2) Щодо другого питання: Додатком 4 до ТД передбачено надання гарантійного листа проте, шо залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. Вимоги гарантійного листа стосувалися саме використання основних будівельних машини і механізмів в контексті технічної та технологічної складності об`єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про механізми (довідка про механізми. pdf), у якій вказав що при виконанні робіт автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т, навантажувачі одноковшеві використовуватися не будуть, а отже не повинен був надавати гарантійний лист про робочий стан техніки, комплектності, скільки він її не залучає до виконання робіт. 3) Щодо 3 питання: На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей (відповідно до пп.3 п.16 ст.29 Закону), "необхідно додати: 3) виправити невідповідності в Довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та усунути невідповідності в підтвердженні зазначеної в довідці інформації". Учасник усунув невідповідності шляхом надання Довідки про досвід з вказаним Договором № 22 від 18 вересня 2023 року, укладеного з Центром надання соціальних послуг Кролевецької міської ради, відповідним Актами КБ – 3 тощо. Згідно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) у додатку 4 До ТД встановлено один з кваліфікаційних критеріїв до учасника: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому відповідно до вимог підпункту 1 від учасників вимагалось надання, а саме: скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше одного), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів; скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу; Документи, що засвідчують факт виконання робіт (КБ-3). Тендерна документація не встановлює обов'язку подання аналогічного договору з усіма Додатками, змінами до нього тощо. Закон не встановлено норм щодо складу аналогічного за предметом закупівлі договору та не містить чіткого визначення поняття та критеріїв «аналогічного договору», на це зокрема вказує постанова Верховного Суду (далі – ВС) від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21 . Зокрема, на думку ВС, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. На виконання вимог ТД учасником у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору № 22 від 18 вересня 2023 року, укладеного з Центром надання соціальних послуг Кролевецької міської ради, відповідні Акти КБ – 2, КБ – 3, позитивний лист – відгук, які надали Замовнику можливість встановити наявність у учасника досвіду виконання аналогічних робіт. При цьому додатки до Договору не впливають на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а тим паче на підтвердження його виконання. Ненадання Додатку № 1 "Договірна ціна", № 2 "Календарний графік виконання робіт" до укладеного договору не змінює самого предмету вже укладеного договору, а лише деталізує п. 3.1 Договору (Загальна ціна договору становить……..) та п. 2.1. Договору (Строк виконання робіт встановлюється……), а тому не впливає на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а тим паче на підтвердження його виконання. 4) Щодо четвертого питання: Відповідно до п. 5 Усунення невідповідностей, ФОП Козачинський М.М. повинен був надати "гарантійний лист про митну територію". Учасником на вимогу про усунення невідповідностей від 27.09.2024року було надано гарантійний лист (файл "гарантійний лист лист2 усунення недоліків.pdf"). Формальними (несуттєвими) вважають помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Допущення учасниками формальних помилок не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій. У постанові від 19.05.2022 у справі № 200/11480/20-а Верховний Суд вказав, що до формальних помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали у складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. А отже надання учасником гарантійного листа - файл "гарантійний лист лист2 усунення недоліків.pdf" - при складанні якого допущені помилки (пропущена фраза "Ісламська республіка Іран " та зазначено продаж замість ввезення), підпадають під опис формальних, про що вказано вище. 5) Щодо п'ятого питання: Відповідно до п. 3.8. Додатку 4 ТД, учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.. На виконання цього пункту, ФОП Козачинський М.М. надав Витяг з реєстру територіальної громади від 19.09.2024 року, який підтверджує, що місце проживання учасника не знаходиться на тимчасово окупованій території. (файл "витяг про місце проживання.pdf").
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відділ освіти Кролевецької міської ради, у відповідь на запит від 28.10.2024 року про надання розрахунку договірної ціни до укладеного договору від 07.10.2024 №290, а саме: пояснювальну записку до договірної ціни, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, надає наступні документи: 1) Пояснювальну записку до Договірної ціни; 2) Локальний кошторис № 02-01-01 на будівельні роботи; 3) Локальний кошторис № 02-01-02 на санітарно-технічне обладнання; 4) локальний кошторис № 02-01-03 на каналізацію; 5) Локальний кошторис № 02-01-04 на холодний та гарячий водопровід; 6) Локальний кошторис № 02-01-05 на вентиляцію; 7) Локальний кошторис № 02-01-06 на монтаж автоматичної пожежної сигналізації; 8) Локальний кошторис № 02-01-07 на придбання устаткування автоматичної пожежної сигналізації; 9) Локальний кошторис № 02-01-08 на монтаж системи оповіщення про пожежу; 10) Локальний кошторис № 02-01-09 на придбання устаткування системи оповіщення про пожежу; 11) Локальний кошторис № 02-01-010 на монтаж системи передавання тривожних сповіщень; 12) Локальний кошторис № 02-01-011 на придбання устаткування системи передавання тривожних сповіщень; 13) Локальний кошторис № 02-01-012 на устаткування, шо немонтується, мебелі та інвентар; 14) Підсумкова відомість ресурсів.
Відділ освіти Кролевецької міської ради, у відповідь на запит від 28.10.2024 року про надання розрахунку договірної ціни до укладеного договору від 07.10.2024 №290, а саме: пояснювальну записку до договірної ціни, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, надає наступні документи: 1) Пояснювальну записку до Договірної ціни; 2) Локальний кошторис № 02-01-01 на будівельні роботи; 3) Локальний кошторис № 02-01-02 на санітарно-технічне обладнання; 4) локальний кошторис № 02-01-03 на каналізацію; 5) Локальний кошторис № 02-01-04 на холодний та гарячий водопровід; 6) Локальний кошторис № 02-01-05 на вентиляцію; 7) Локальний кошторис № 02-01-06 на монтаж автоматичної пожежної сигналізації; 8) Локальний кошторис № 02-01-07 на придбання устаткування автоматичної пожежної сигналізації; 9) Локальний кошторис № 02-01-08 на монтаж системи оповіщення про пожежу; 10) Локальний кошторис № 02-01-09 на придбання устаткування системи оповіщення про пожежу; 11) Локальний кошторис № 02-01-010 на монтаж системи передавання тривожних сповіщень; 12) Локальний кошторис № 02-01-011 на придбання устаткування системи передавання тривожних сповіщень; 13) Локальний кошторис № 02-01-012 на устаткування, шо немонтується, мебелі та інвентар; 14) Підсумкова відомість ресурсів.