0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 531 796.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 21 жовт. 21:17
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення, інформація та документи, щодо запиту замовнику на пояснення по закупівлі: «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) КЗ "Харківський обласний палац дитячої та юнацької творчості" за адресою: м. Харків, вул. Сумська, б. 54». номер закупівлі UA-2024-08-16-009822-a По першому питанню Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) КЗ "Харківський обласний палац дитячої та юнацької творчості" за адресою: м. Харків, вул. Сумська, б. 54 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (номер закупівлі UA-2024-08-16-009822-a), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ" опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) КЗ "Харківський обласний палац дитячої та юнацької творчості" за адресою: м. Харків, вул. Сумська, б. 54 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), шляхом розміщення Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, ознайомитися можна за посиланням: https://firstpalace.kh.ua/dokumenty/ По другому питанню Абзацом третім пункту 103 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668, встановлено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації) Законом України «Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю» від 19.06.2003 року № 978-IV визначено, що об’єкт будівництва - будівля, споруда або комплекс споруд, будівництво яких організує забудовник та фінансування будівництва яких здійснює управитель за рахунок отриманих в управління коштів. Відповідно до листа ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ від 30.04.2003 № 7/7-401 «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів», капітальний ремонт будівлі - це комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращання планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта. Таким чином, капітальний ремонт будівлі в розумінні Закону не є об’єктом будівництва. По третьому питанню Строк виконання робіт щодо закупівлі Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) КЗ "Харківський обласний палац дитячої та юнацької творчості" за адресою: м. Харків, вул. Сумська, б. 54 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (номер закупівлі UA-2024-08-16-009822-a) визначено оголошенням про закупівлю, тендерною документацією та проектом договору (Додаток 3). Учасник поданням своєї пропозиції підтвердив, зокрема листом згодою № 26-20/17 від 20.08.2024 року, надав підтвердження згоди виконання робіт відповідно до умов проекту договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 тендерної документації, та гарантував дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Щодо відсутності інформації щодо того, в якому році виконуються роботи (Додаток №3), то інформуємо Вас, що незазначення року є наслідком технічної помилки, яка зараз усунена Сторонами Договору шляхом перепідписання цього Додатку з подальшим виставленням виправленого Додатку у 27.09.2024 року. По четвертому питанню Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до норм статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», було встановлена кваліфікаційна вимога «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»». Відповідно до даного пункту була встановлена вимога надання «Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт». Крім того, була встановлена вимога, щодо обов’язкової наявності в штаті учасника працівників наступних посад (кваліфікації): - кошторисник; - інженера по охороні праці; - технічного спеціаліста (інженера та/або технолога та/або енергетика) з профільною освітою інженера-будівельника, на підтвердження чого необхідно надати документ про освіту. Тендерна документація не містила вимог, щодо надання обов’язкової інформації про наявність працівників інших посад (кваліфікації), в тому числі водія. Пунктом 44 Особливостей визначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Зважаючи на викладене, тендерна пропозиція учасника, в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації та Особливостей. По п’ятому питанню По-перше, згідно Постанови КМУ № 314 від 18 березня 2022 року «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», строки дії чинних строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично подовжуються на період воєнного стану. Іншого я не знайшов. По-друге, на час проведення тендеру Поколодний С.Ю. виконав вимоги щодо періодичності проходження навчання вимогам статті 18 Закону України «Про охорону праці» та оновив своє підсвічення з охорони праці, однак оновлене посвідчення отримав вже після звершення тендерних процедур (копія посвідчення додається). По шостому питанню Учасник відповідно вимог пункту 5 Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, 9 вересня 2024 року завантажив на сайті Уповноваженого органу банківську гарантію разом з довідкою про покриття.
Пояснення, інформація та документи, щодо запиту замовнику на пояснення по закупівлі: «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) КЗ "Харківський обласний палац дитячої та юнацької творчості" за адресою: м. Харків, вул. Сумська, б. 54». номер закупівлі UA-2024-08-16-009822-a По першому питанню Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) КЗ "Харківський обласний палац дитячої та юнацької творчості" за адресою: м. Харків, вул. Сумська, б. 54 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (номер закупівлі UA-2024-08-16-009822-a), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ" опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) КЗ "Харківський обласний палац дитячої та юнацької творчості" за адресою: м. Харків, вул. Сумська, б. 54 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), шляхом розміщення Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, ознайомитися можна за посиланням: https://firstpalace.kh.ua/dokumenty/ По другому питанню Абзацом третім пункту 103 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668, встановлено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації) Законом України «Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю» від 19.06.2003 року № 978-IV визначено, що об’єкт будівництва - будівля, споруда або комплекс споруд, будівництво яких організує забудовник та фінансування будівництва яких здійснює управитель за рахунок отриманих в управління коштів. Відповідно до листа ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ від 30.04.2003 № 7/7-401 «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів», капітальний ремонт будівлі - це комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращання планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта. Таким чином, капітальний ремонт будівлі в розумінні Закону не є об’єктом будівництва. По третьому питанню Строк виконання робіт щодо закупівлі Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) КЗ "Харківський обласний палац дитячої та юнацької творчості" за адресою: м. Харків, вул. Сумська, б. 54 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (номер закупівлі UA-2024-08-16-009822-a) визначено оголошенням про закупівлю, тендерною документацією та проектом договору (Додаток 3). Учасник поданням своєї пропозиції підтвердив, зокрема листом згодою № 26-20/17 від 20.08.2024 року, надав підтвердження згоди виконання робіт відповідно до умов проекту договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 тендерної документації, та гарантував дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Щодо відсутності інформації щодо того, в якому році виконуються роботи (Додаток №3), то інформуємо Вас, що незазначення року є наслідком технічної помилки, яка зараз усунена Сторонами Договору шляхом перепідписання цього Додатку з подальшим виставленням виправленого Додатку у 27.09.2024 року. По четвертому питанню Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до норм статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», було встановлена кваліфікаційна вимога «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»». Відповідно до даного пункту була встановлена вимога надання «Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт». Крім того, була встановлена вимога, щодо обов’язкової наявності в штаті учасника працівників наступних посад (кваліфікації): - кошторисник; - інженера по охороні праці; - технічного спеціаліста (інженера та/або технолога та/або енергетика) з профільною освітою інженера-будівельника, на підтвердження чого необхідно надати документ про освіту. Тендерна документація не містила вимог, щодо надання обов’язкової інформації про наявність працівників інших посад (кваліфікації), в тому числі водія. Пунктом 44 Особливостей визначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Зважаючи на викладене, тендерна пропозиція учасника, в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації та Особливостей. По п’ятому питанню По-перше, згідно Постанови КМУ № 314 від 18 березня 2022 року «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», строки дії чинних строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично подовжуються на період воєнного стану. Іншого я не знайшов. По-друге, на час проведення тендеру Поколодний С.Ю. виконав вимоги щодо періодичності проходження навчання вимогам статті 18 Закону України «Про охорону праці» та оновив своє підсвічення з охорони праці, однак оновлене посвідчення отримав вже після звершення тендерних процедур (копія посвідчення додається). По шостому питанню Учасник відповідно вимог пункту 5 Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, 9 вересня 2024 року завантажив на сайті Уповноваженого органу банківську гарантію разом з довідкою про покриття.
13.11.2024 р. з електронної системи закупівель КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ» стало відомо про те, що 12.11.2024 р. Північно-східним офісом Держаудитслужби складено Висновок №UA-2024-08-16-009822-а про результати моніторингу процедури закупівлі (далі за текстом Заперечень – Висновок), згідно якого – за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, а також абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РД-СЕРВІС» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено та зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди щодо приведення у відповідність умов Договору відповідно до вимог абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ, як такий, що не відповідає вимогам чинного законодавства України. Ураховуючи вищезазначене, сторонами було досягнуто згоди внести відповідні зміни до договору. 19.11.2024 р. укладена додаткова угода № 2 та оприлюднена в електронній системі.