0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 594 580.80 UAH
Знайдено порушення
Дата: 21 жовт. 21:23
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит стосовно процедури закупівлі: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-010740-a). Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-010740-a). Щодо першого питання запиту повідомляємо таке: Керуючись чинними нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, технічні та якісні характеристики, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» визначені відповідно до розробленої та затвердженого проектної документації. Експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків» проведено експертною організацією, а саме Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз Міністерства юстиції України. За результатами експертизи отримано експертний звіт (позитивний) Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України від 30.07.2024 № 6698/24-45, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (роздрукований експертний звіт додається), ознайомитися можна за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3423412213392606270/optype=6 Щодо другого питання запиту повідомляємо таке: Відповідно до абзаців 1, 2 п. 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами та доповненнями) (далі – Загальні умови) Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Відтак у Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» зазначено, що гарантійний термін якості виконаних робіт становить – 3 роки від дня підписання Акта виконання робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ -3, що також відповідає п. 9.1. розділу 9. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ВИКОНАНИХ РОБІТ ТА ПОРЯДОК УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕДОЛІКІВ (ДЕФЕКТІВ) Додатку 4 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю». Зазначений гарантійний строк стосується лише якості виконаних робіт, а не гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва. При прийнятті рішення щодо гарантійного строку якості закінчених робіт було взято до уваги фактор, що будівля за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків, яка є об’єктом будівництва, відповідно до технічного паспорту побудована до 1917 року та знаходиться в оперативному управлінні Замовника частково, що може призвести до природного зносу будівлі загалом. У той же час, ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Відповідно до абзацу 3 п. 103 Загальних умов Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Відтак, гарантійний строк якості виконаних робіт не є тотожнім гарантійному строку експлуатації об`єкта, а термін 10 років стосується виключно гарантійного строку експлуатації і не має жодного стосунку до гарантійних строків якості закінчених робіт, зазначених в тендерній документації. Також, відповідно до ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Частиною 3 ст. 322 ГКУ визначено, що позовна давність для вимог, що випливають з неналежної якості робіт за договором підряду на капітальне будівництво, визначається з дня прийняття роботи замовником і становить: один рік - щодо недоліків некапітальних конструкцій, а у разі якщо недоліки не могли бути виявлені за звичайного способу прийняття роботи, - два роки; три роки - щодо недоліків капітальних конструкцій, а у разі якщо недоліки не могли бути виявлені за звичайного способу прийняття роботи, - десять років; тридцять років - щодо відшкодування збитків, завданих замовникові протиправними діями підрядника, які призвели до руйнувань чи аварій. Згідно з ч. 4 ст. 322 ГКУ у разі якщо договором підряду або законодавством передбачено надання гарантії якості роботи і недоліки виявлено в межах гарантійного строку, перебіг строку позовної давності починається з дня виявлення недоліків. У зв’язку з тим, що замовник у договорі передбачає саме гарантійний строк якості виконаних робіт, це дає можливість збільшення строку позовної давності у разі виявлення недоліків в межах такого строку. Крім того, пунктом 11.5. розділу 11. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ Додатку 4 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» визначено, що сторони вирішують усі розбіжності, які можуть виникнути у процесі реалізації цього Договору та які не будуть вирішені в робочому порядку, у відповідності з чинним законодавством України. У зв’язку з тим, що ані в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», ані в Додатку 4 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» не зазнаються точні гарантійні строки експлуатації. У відповідності до п. 11.5. розділу 11. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ Додатку 4 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» гарантійні строки експлуатації визначаються згідно з чинним законодавством України, зокрема вимогами ч. 1 ст. 884 ЦКУ, ст. 323 ГКУ та абз. 3 п. 103 Загальних умов. Також слід зазначити, що з метою неухильного дотримання чинних норм у сфері будівництва з боку підрядника, керуючись ч. 3 ст. 881 ЦКУ, Замовником було передбачено технічним завданням та проектною документацією здійснення контролю та нагляду за будівництвом і укладено відповідні договори, а саме: Договір № 19 від 14.10.2024 на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків» та Договір № 20 від 17.10.2024 на здійснення авторського нагляду за об’єктом: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків». Щодо першого третього питання запиту повідомляємо таке: Підпунктом 1.1. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалася довідка встановленої форми (Додаток 2.1. до цієї тендерної документації) за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства (у разі використання) та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, який буде укладено за результатами закупівлі. Надана інформація повинна свідчити про можливість використання обладнання та матеріально-технічної бази та технологій на весь період дії договору про закупівлю, який буде укладено за результатами закупівлі (надати в складі пропозиції гарантійний лист, що підтверджує зазначену умову). Довідкою вих.№ 1 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» повністю підтвердив відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)». Наявність зазначеного у довідці обладнання підтверджується видатковими накладними, наданими у файлі «скан документів , що пвдтверджують право власності.pdf» та договором оренди обладнання № 275/24 від 12 квітня 2024 р., наданим у файлі «Договір оренди обладнання.pdf». Разом з цим, формою, наведеною у Додатку 2.1 до тендерної документації «Форма довідки, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, який буде укладено за результатами закупівлі.», не передбачалося зазначення марки, моделі обладнання, а виключно загальне найменування, тоді як видатковими накладними передбачено повне найменування товару у відповідності до баз обліку постачальників, у зв’язку з чим можлива різниця у найменуваннях обладнання. Такі розбіжності, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, не впливають на зміст тендерної пропозиції. Так, наявність перфораторів у кількості 2 одиниць підтверджується видатковою накладною № Рнк/КН-0012368 від 29 серпня 2022 р, зокрема п. 7 та п. 10, наявність установки для зварювання ручного дугового (постійного струму) підтверджується видатковою накладною № МОА-187550 від 20 грудня 2023 р. (файл «скан документів , що пвдтверджують право власності.pdf»). Крім того, гарантійним листом вих.№ 8 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» гарантувало можливість використання обладнання та матеріально-технічної бази та технологій на весь період дії договору про закупівлю, який укладається за результатами закупівлі: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)». Щодо другого третього питання запиту повідомляємо таке: На виконання вимог пункту 1.4. Додатку 2 до тендерної документації КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» надало декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогами законодавства з питань охорони праці (файл «Ліцензія та МТБ при роботі на висоті КП ХРБП.pdf»). Крім того, на виконання пункту 2.3. Додатку 2 до тендерної документації КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» надало витяг з протоколу № 9 від 15.лютого 2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Товариства з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», в переліку осіб якого значяться посадові особи та спеціалісти: Вербицька Н.В. (посвідчення № 9-1), Гогохій М.І. (посвідчення № 9-4), Плаксійонов Д.Ю. (посвідчення № 9-13), Рузметов У.К. (посвідчення № 9-7), які пройшли перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07(файл «Охорона праці 15-07.pdf»). Також надано витяг з протоколу № 10 від 15.лютого 2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Товариства з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», в переліку осіб якого значяться посадові особи та спеціалісти: Кириченко Н.Г. (посвідчення № 10-20), Дубровський В.М. (посвідчення № 10-15), Соловйов М.Д. (посвідчення № 10-16), Кулик В.А. (посвідчення № 10-17), Дейнеженко В.В. (посвідчення № 10-19), які пройшли перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 (файл «Охорона праці 15-07.pdf»). Вищевказані посвідчення також надано у файлі «Охорона праці 15-07.pdf». Зазначені особи надані у довідці вих.№ 10 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід за формою, встановленою у Додатку 2.2. до тендерної документації, перебувають у трудових відносинах з КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» та можуть буди допущені до виконання робіт на висоті, у разі потреби. Слід відзначити, що тендерною документацією не вимагається, що верхолазні роботи повинні бути виконані виключно працівниками учасника без залучення субпідрядників. Так, у складі тендерної пропозиції КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» надало довідку вих.№ 4 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. з інформацією про залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме Приватне Підприємство «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогами законодавства з питань охорони праці цього субпідрядника (файл «Ліцензія та МТБ при роботі на висоті субпідрядника.pdf»). Щодо четвертого питання запиту повідомляємо таке: На виконання пункту 2.2. Додатку 2 до тендерної документації КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» надало витяг з протоколу № 15 від 07 березня 2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Товариства з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», в переліку осіб якого значяться посадові особи та спеціалісти: Вербицька Н.В. (посвідчення № 15-1), Дмитровська М.М. (посвідчення № 15-2), Кириченко Н.Г. (посвідчення № 15-3) (файл «Охорона праці з загальних питань інженерно-технічного персоналу..pdf»), які пройшли перевірку знань з Правил Загальних питань охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим Вищевказані посвідчення також надано у файлі «Охорона праці з загальних питань інженерно-технічного персоналу..pdf». Зазначені особи надані у довідці вих.№ 10 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід за формою, встановленою у Додатку 2.2. до тендерної документації. На виконання пункту 2.3. Додатку 2 до тендерної документації КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» надало витяг з протоколу № 9 від 15.лютого 2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Товариства з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», в переліку осіб якого значяться посадові особи та спеціалісти: Вербицька Н.В. (посвідчення № 9-1), Гогохій М.І. (посвідчення № 9-4), Плаксійонов Д.Ю. (посвідчення № 9-13), Рузметов У.К. (посвідчення № 9-7), які пройшли перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07(файл «Охорона праці 15-07.pdf»). Також надано витяг з протоколу № 10 від 15.лютого 2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Товариства з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», в переліку осіб якого значяться посадові особи та спеціалісти: Кириченко Н.Г. (посвідчення № 10-20), Дубровський В.М. (посвідчення № 10-15), Соловйов М.Д. (посвідчення № 10-16), Кулик В.А. (посвідчення № 10-17), Дейнеженко В.В. (посвідчення № 10-19), які пройшли перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 (файл «Охорона праці 15-07.pdf»). Вищевказані посвідчення також надано у файлі «Охорона праці 15-07.pdf». Зазначені особи надані у довідці вих.№ 10 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід за формою, встановленою у Додатку 2.2. до тендерної документації, перебувають у трудових відносинах з КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» та можуть буди допущені до виконання робіт на висоті, у разі потреби. Слід зазначити, що витяги з наданих протоколів оформлювалися Товариством з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», де проходили перевірку знань відповідні працівники, а не учасником процедури закупівлі, та не залежать від його волі щодо викладення документа. Тоді як, учасник надав посвідчення самостійно та виключно на осіб, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, та значяться у довідці вих.№ 10 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід за формою, встановленою у Додатку 2.2. до тендерної документації. А відтак, відсутність посвідчень, зазначених у пунктах 2.2. та 2.3. Додатку 2 до тендерної документації, на осіб, які «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» не надавало на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, не впливають на зміст і ціну тендерної пропозиції та виконання робіт за закупівлею: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)».
Пояснення на запит стосовно процедури закупівлі: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-010740-a). Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-010740-a). Щодо першого питання запиту повідомляємо таке: Керуючись чинними нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, технічні та якісні характеристики, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» визначені відповідно до розробленої та затвердженого проектної документації. Експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків» проведено експертною організацією, а саме Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз Міністерства юстиції України. За результатами експертизи отримано експертний звіт (позитивний) Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України від 30.07.2024 № 6698/24-45, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (роздрукований експертний звіт додається), ознайомитися можна за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3423412213392606270/optype=6 Щодо другого питання запиту повідомляємо таке: Відповідно до абзаців 1, 2 п. 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами та доповненнями) (далі – Загальні умови) Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Відтак у Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» зазначено, що гарантійний термін якості виконаних робіт становить – 3 роки від дня підписання Акта виконання робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ -3, що також відповідає п. 9.1. розділу 9. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ВИКОНАНИХ РОБІТ ТА ПОРЯДОК УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕДОЛІКІВ (ДЕФЕКТІВ) Додатку 4 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю». Зазначений гарантійний строк стосується лише якості виконаних робіт, а не гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва. При прийнятті рішення щодо гарантійного строку якості закінчених робіт було взято до уваги фактор, що будівля за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків, яка є об’єктом будівництва, відповідно до технічного паспорту побудована до 1917 року та знаходиться в оперативному управлінні Замовника частково, що може призвести до природного зносу будівлі загалом. У той же час, ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Відповідно до абзацу 3 п. 103 Загальних умов Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Відтак, гарантійний строк якості виконаних робіт не є тотожнім гарантійному строку експлуатації об`єкта, а термін 10 років стосується виключно гарантійного строку експлуатації і не має жодного стосунку до гарантійних строків якості закінчених робіт, зазначених в тендерній документації. Також, відповідно до ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Частиною 3 ст. 322 ГКУ визначено, що позовна давність для вимог, що випливають з неналежної якості робіт за договором підряду на капітальне будівництво, визначається з дня прийняття роботи замовником і становить: один рік - щодо недоліків некапітальних конструкцій, а у разі якщо недоліки не могли бути виявлені за звичайного способу прийняття роботи, - два роки; три роки - щодо недоліків капітальних конструкцій, а у разі якщо недоліки не могли бути виявлені за звичайного способу прийняття роботи, - десять років; тридцять років - щодо відшкодування збитків, завданих замовникові протиправними діями підрядника, які призвели до руйнувань чи аварій. Згідно з ч. 4 ст. 322 ГКУ у разі якщо договором підряду або законодавством передбачено надання гарантії якості роботи і недоліки виявлено в межах гарантійного строку, перебіг строку позовної давності починається з дня виявлення недоліків. У зв’язку з тим, що замовник у договорі передбачає саме гарантійний строк якості виконаних робіт, це дає можливість збільшення строку позовної давності у разі виявлення недоліків в межах такого строку. Крім того, пунктом 11.5. розділу 11. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ Додатку 4 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» визначено, що сторони вирішують усі розбіжності, які можуть виникнути у процесі реалізації цього Договору та які не будуть вирішені в робочому порядку, у відповідності з чинним законодавством України. У зв’язку з тим, що ані в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», ані в Додатку 4 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» не зазнаються точні гарантійні строки експлуатації. У відповідності до п. 11.5. розділу 11. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ Додатку 4 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» гарантійні строки експлуатації визначаються згідно з чинним законодавством України, зокрема вимогами ч. 1 ст. 884 ЦКУ, ст. 323 ГКУ та абз. 3 п. 103 Загальних умов. Також слід зазначити, що з метою неухильного дотримання чинних норм у сфері будівництва з боку підрядника, керуючись ч. 3 ст. 881 ЦКУ, Замовником було передбачено технічним завданням та проектною документацією здійснення контролю та нагляду за будівництвом і укладено відповідні договори, а саме: Договір № 19 від 14.10.2024 на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків» та Договір № 20 від 17.10.2024 на здійснення авторського нагляду за об’єктом: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків». Щодо першого третього питання запиту повідомляємо таке: Підпунктом 1.1. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалася довідка встановленої форми (Додаток 2.1. до цієї тендерної документації) за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства (у разі використання) та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, який буде укладено за результатами закупівлі. Надана інформація повинна свідчити про можливість використання обладнання та матеріально-технічної бази та технологій на весь період дії договору про закупівлю, який буде укладено за результатами закупівлі (надати в складі пропозиції гарантійний лист, що підтверджує зазначену умову). Довідкою вих.№ 1 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» повністю підтвердив відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)». Наявність зазначеного у довідці обладнання підтверджується видатковими накладними, наданими у файлі «скан документів , що пвдтверджують право власності.pdf» та договором оренди обладнання № 275/24 від 12 квітня 2024 р., наданим у файлі «Договір оренди обладнання.pdf». Разом з цим, формою, наведеною у Додатку 2.1 до тендерної документації «Форма довідки, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, який буде укладено за результатами закупівлі.», не передбачалося зазначення марки, моделі обладнання, а виключно загальне найменування, тоді як видатковими накладними передбачено повне найменування товару у відповідності до баз обліку постачальників, у зв’язку з чим можлива різниця у найменуваннях обладнання. Такі розбіжності, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, не впливають на зміст тендерної пропозиції. Так, наявність перфораторів у кількості 2 одиниць підтверджується видатковою накладною № Рнк/КН-0012368 від 29 серпня 2022 р, зокрема п. 7 та п. 10, наявність установки для зварювання ручного дугового (постійного струму) підтверджується видатковою накладною № МОА-187550 від 20 грудня 2023 р. (файл «скан документів , що пвдтверджують право власності.pdf»). Крім того, гарантійним листом вих.№ 8 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» гарантувало можливість використання обладнання та матеріально-технічної бази та технологій на весь період дії договору про закупівлю, який укладається за результатами закупівлі: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)». Щодо другого третього питання запиту повідомляємо таке: На виконання вимог пункту 1.4. Додатку 2 до тендерної документації КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» надало декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогами законодавства з питань охорони праці (файл «Ліцензія та МТБ при роботі на висоті КП ХРБП.pdf»). Крім того, на виконання пункту 2.3. Додатку 2 до тендерної документації КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» надало витяг з протоколу № 9 від 15.лютого 2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Товариства з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», в переліку осіб якого значяться посадові особи та спеціалісти: Вербицька Н.В. (посвідчення № 9-1), Гогохій М.І. (посвідчення № 9-4), Плаксійонов Д.Ю. (посвідчення № 9-13), Рузметов У.К. (посвідчення № 9-7), які пройшли перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07(файл «Охорона праці 15-07.pdf»). Також надано витяг з протоколу № 10 від 15.лютого 2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Товариства з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», в переліку осіб якого значяться посадові особи та спеціалісти: Кириченко Н.Г. (посвідчення № 10-20), Дубровський В.М. (посвідчення № 10-15), Соловйов М.Д. (посвідчення № 10-16), Кулик В.А. (посвідчення № 10-17), Дейнеженко В.В. (посвідчення № 10-19), які пройшли перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 (файл «Охорона праці 15-07.pdf»). Вищевказані посвідчення також надано у файлі «Охорона праці 15-07.pdf». Зазначені особи надані у довідці вих.№ 10 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід за формою, встановленою у Додатку 2.2. до тендерної документації, перебувають у трудових відносинах з КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» та можуть буди допущені до виконання робіт на висоті, у разі потреби. Слід відзначити, що тендерною документацією не вимагається, що верхолазні роботи повинні бути виконані виключно працівниками учасника без залучення субпідрядників. Так, у складі тендерної пропозиції КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» надало довідку вих.№ 4 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. з інформацією про залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме Приватне Підприємство «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогами законодавства з питань охорони праці цього субпідрядника (файл «Ліцензія та МТБ при роботі на висоті субпідрядника.pdf»). Щодо четвертого питання запиту повідомляємо таке: На виконання пункту 2.2. Додатку 2 до тендерної документації КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» надало витяг з протоколу № 15 від 07 березня 2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Товариства з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», в переліку осіб якого значяться посадові особи та спеціалісти: Вербицька Н.В. (посвідчення № 15-1), Дмитровська М.М. (посвідчення № 15-2), Кириченко Н.Г. (посвідчення № 15-3) (файл «Охорона праці з загальних питань інженерно-технічного персоналу..pdf»), які пройшли перевірку знань з Правил Загальних питань охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим Вищевказані посвідчення також надано у файлі «Охорона праці з загальних питань інженерно-технічного персоналу..pdf». Зазначені особи надані у довідці вих.№ 10 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід за формою, встановленою у Додатку 2.2. до тендерної документації. На виконання пункту 2.3. Додатку 2 до тендерної документації КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» надало витяг з протоколу № 9 від 15.лютого 2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Товариства з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», в переліку осіб якого значяться посадові особи та спеціалісти: Вербицька Н.В. (посвідчення № 9-1), Гогохій М.І. (посвідчення № 9-4), Плаксійонов Д.Ю. (посвідчення № 9-13), Рузметов У.К. (посвідчення № 9-7), які пройшли перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07(файл «Охорона праці 15-07.pdf»). Також надано витяг з протоколу № 10 від 15.лютого 2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Товариства з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», в переліку осіб якого значяться посадові особи та спеціалісти: Кириченко Н.Г. (посвідчення № 10-20), Дубровський В.М. (посвідчення № 10-15), Соловйов М.Д. (посвідчення № 10-16), Кулик В.А. (посвідчення № 10-17), Дейнеженко В.В. (посвідчення № 10-19), які пройшли перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 (файл «Охорона праці 15-07.pdf»). Вищевказані посвідчення також надано у файлі «Охорона праці 15-07.pdf». Зазначені особи надані у довідці вих.№ 10 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р. про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід за формою, встановленою у Додатку 2.2. до тендерної документації, перебувають у трудових відносинах з КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» та можуть буди допущені до виконання робіт на висоті, у разі потреби. Слід зазначити, що витяги з наданих протоколів оформлювалися Товариством з обмеженою відповідальності «Східний експертно технічний центр Держпраці», де проходили перевірку знань відповідні працівники, а не учасником процедури закупівлі, та не залежать від його волі щодо викладення документа. Тоді як, учасник надав посвідчення самостійно та виключно на осіб, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, та значяться у довідці вих.№ 10 – UA-2024-09-11-010740-а від 18.09.2024 р про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід за формою, встановленою у Додатку 2.2. до тендерної документації. А відтак, відсутність посвідчень, зазначених у пунктах 2.2. та 2.3. Додатку 2 до тендерної документації, на осіб, які «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» не надавало на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, не впливають на зміст і ціну тендерної пропозиції та виконання робіт за закупівлею: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій (капітальний ремонт) в будівлі Адміністрації Салтівського району Харківської міської ради за адресою: вул. Юр’ївська, буд. 6, м. Харків (код за ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)».
Адміністрація Салтівського району Харківської міської ради (далі – Адміністрація району), ознайомившись з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-11-010740-a (далі – висновок), повідомляє наступне. На виконання вимог щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до висновку заступнику начальника відділу економічного розвитку та публічних закупівель Адміністрації району (уповноваженій особі) Каратєєвій О.В. оголошено попередження та проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Цивільного кодексу України, а також Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених остановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами), а також з метою підвищення рівня знань у сфері публічних закупівель заплановано навчання уповноваженої особи у 2025 році. Під час підготовки тендерної документації, оголошенні чергових процедур закупівель та прийнятті рішень уповноваженою особою буде враховано вказані у висновку зауваження. Оголошення попередження головному спеціалісту відділу економічного розвитку та публічних закупівель Адміністрації району (уповноважена особа) Солодовій В.С. унеможливлюється у зв’язку з перебуванням останньої на лікарняному по вагітності та пологах. З огляду на вищевиклаене, Адміністрацією району повністю та у визначений висновком спосіб та термін виконано зобов’язання та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів. Також для приведення Договору підряду № 18 від 14 жовтня 2024 р. (далі – Договір) у відповідність до вищевказаних вимог Адміністрацією району направлено Комунальному підприємству «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» пропозицію щодо внесення відповідних змін до Договору шляхом укладання додаткової угоди.