0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
342 197.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 24 жовт. 17:10
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту Найменування замовника: Сторожинецька міська рада Чернівецького району Чернівецької області Місцезнаходження замовника: 59000, Чернівецька область, Чернівецький район, . м.Сторожинець, вул. Чернівецька, 6А. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04062179. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган місцевого самоврядування 1. Надаємо інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом закупівлі, тощо), на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зведений кошторис, затверджений рішенням виконавчого комітету Сторожинецької міської ради від 01.10.2024 № 280 ( копія додається) Рішення ХLІІІ позачергової сесії Сторожинецької міської ради VIII скликання «Про внесення змін до міського бюджету Сторожинецької територіальної громади на 2024 рік від 11 жовтня 2024 року № 252-43/2024 (копія додається). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням положення кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 Посилання на сайти: https://www.rabotniki.ua. https://budver.com. 2. Надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Зконодавство не зобов’язує для здійснення закупівлі без електронної системи закупівель, оскільки вона не є конкурентною процедурою. 3. Надаємо протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-10-17-004951-a). Протокол уповноваженої особи від 15.10.2024 р. № 84(копія додається) 4. Надаємо інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі від 15.04.2020 № 708 встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. З позиції будівельних нормативів благоустрій належить до одного з видів будівництва (додаток до листа Держбуду України щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів від 30.04.2003 р. № 7/7-405). Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі робіт, було прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю та укладений договір без використання електронної системи закупівель, 5. Надаємо відповдь на запитння: Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання саме ФОП Попідоха Віта Василівна (код ЄДРПОУ 3075622647), з якою укладений договір від 17.10.2024 № 389 (далі – Договір № 389) без використання електронної системи закупівель? Зазначаємо, що критеріями, за якими здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, виконавців робіт, що є предметом закупівлі є принципи здійснення публічних закупівель та наявність досвіду та доброчесної репутації потенційних учасників. Зважаючи, що на те, шо між Сторожинецькою міською радою та ФОП Попідоха Віта Василівна вже був досвід укладання договору на виконання робіт, а саме на Капітальний ремонт пандуса будівлі військкомату по вул. Федьковича,10 в м. Сторожинець, Чернівецького району Чернівецької області, за яким підприємець зарекомендував себе, як добросовісний виконавець даного виду робіт, роботи ним здійснювалися вчасно, зауваження та нарікання щодо якості робіт – відсутні, то відповідно Замовником було укладено договір з ФОП Попідоха Віта Василівна (код ЄДРПОУ 3075622647) на Благоустрій території на розі вулиць Чернівецька та О. Кобилянської (поруч зі Стелою Героїв) у м. Сторожинець, Чернівецького району Чернівецької області» за ДК 021:2015:45112730-1 — Благоустрій доріг і шосе.» 6. Надаємо копію цього договору з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього, крім інформації з обмеженим доступом. Договір від 17.10.2024 № 389 (копія додається). Зазначаємо, що даний договір не зареєстрований в органах ДКСУ, оскільки буде змінюватись назва робіт. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту Найменування замовника: Сторожинецька міська рада Чернівецького району Чернівецької області Місцезнаходження замовника: 59000, Чернівецька область, Чернівецький район, . м.Сторожинець, вул. Чернівецька, 6А. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04062179. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган місцевого самоврядування 1. Надаємо інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом закупівлі, тощо), на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зведений кошторис, затверджений рішенням виконавчого комітету Сторожинецької міської ради від 01.10.2024 № 280 ( копія додається) Рішення ХLІІІ позачергової сесії Сторожинецької міської ради VIII скликання «Про внесення змін до міського бюджету Сторожинецької територіальної громади на 2024 рік від 11 жовтня 2024 року № 252-43/2024 (копія додається). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням положення кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 Посилання на сайти: https://www.rabotniki.ua. https://budver.com. 2. Надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Зконодавство не зобов’язує для здійснення закупівлі без електронної системи закупівель, оскільки вона не є конкурентною процедурою. 3. Надаємо протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-10-17-004951-a). Протокол уповноваженої особи від 15.10.2024 р. № 84(копія додається) 4. Надаємо інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі від 15.04.2020 № 708 встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. З позиції будівельних нормативів благоустрій належить до одного з видів будівництва (додаток до листа Держбуду України щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів від 30.04.2003 р. № 7/7-405). Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі робіт, було прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю та укладений договір без використання електронної системи закупівель, 5. Надаємо відповдь на запитння: Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання саме ФОП Попідоха Віта Василівна (код ЄДРПОУ 3075622647), з якою укладений договір від 17.10.2024 № 389 (далі – Договір № 389) без використання електронної системи закупівель? Зазначаємо, що критеріями, за якими здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, виконавців робіт, що є предметом закупівлі є принципи здійснення публічних закупівель та наявність досвіду та доброчесної репутації потенційних учасників. Зважаючи, що на те, шо між Сторожинецькою міською радою та ФОП Попідоха Віта Василівна вже був досвід укладання договору на виконання робіт, а саме на Капітальний ремонт пандуса будівлі військкомату по вул. Федьковича,10 в м. Сторожинець, Чернівецького району Чернівецької області, за яким підприємець зарекомендував себе, як добросовісний виконавець даного виду робіт, роботи ним здійснювалися вчасно, зауваження та нарікання щодо якості робіт – відсутні, то відповідно Замовником було укладено договір з ФОП Попідоха Віта Василівна (код ЄДРПОУ 3075622647) на Благоустрій території на розі вулиць Чернівецька та О. Кобилянської (поруч зі Стелою Героїв) у м. Сторожинець, Чернівецького району Чернівецької області» за ДК 021:2015:45112730-1 — Благоустрій доріг і шосе.» 6. Надаємо копію цього договору з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього, крім інформації з обмеженим доступом. Договір від 17.10.2024 № 389 (копія додається). Зазначаємо, що даний договір не зареєстрований в органах ДКСУ, оскільки буде змінюватись назва робіт. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту Найменування замовника: Сторожинецька міська рада Чернівецького району Чернівецької області Місцезнаходження замовника: 59000, Чернівецька область, Чернівецький район, м. Сторожинець, вул. Чернівецька, 6А. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04062179. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган місцевого самоврядування 1. Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом МФУ від 12.03.2012 № 333 : «Код 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)” 11) оплата послуг із благоустрою населених пунктів, утримання в належному санітарно-технічному стані об’єктів благоустрою, зелених насаджень, оплата послуг з проведення дезінфекційних заходів;» З позиції будівельних нормативів благоустрій належить до одного з видів будівництва (додаток до листа Держбуду України щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів від 30.04.2003 р. № 7/7-405). Оскільки Зведеноий кошторис, затверджений рішенням виконавчого комітету Сторожинецької міської ради від 01.10.2024 № 280, який містить локальний кошторис на будівельні роботи де є найменування робіт і витрат, де вказано перелік робіт, які передбачені на об’єкті, було визначено предмет закупівлі як роботи, а не послуги. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі від 15.04.2020 № 708 встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Також зазначаємо, що даний договір знаходиться на стадії розірвання, на підставі чого буде опублікований звіт про розірвання договору за згодою сторін, оскільки він не був зареєстрований в органах казначейства в передбачений законодавством термін та зобов'язання по ньому не були взяті жодною із сторін.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту Найменування замовника: Сторожинецька міська рада Чернівецького району Чернівецької області Місцезнаходження замовника: 59000, Чернівецька область, Чернівецький район, м. Сторожинець, вул. Чернівецька, 6А. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04062179. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган місцевого самоврядування 1. Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом МФУ від 12.03.2012 № 333 : «Код 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)” 11) оплата послуг із благоустрою населених пунктів, утримання в належному санітарно-технічному стані об’єктів благоустрою, зелених насаджень, оплата послуг з проведення дезінфекційних заходів;» З позиції будівельних нормативів благоустрій належить до одного з видів будівництва (додаток до листа Держбуду України щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів від 30.04.2003 р. № 7/7-405). Оскільки Зведеноий кошторис, затверджений рішенням виконавчого комітету Сторожинецької міської ради від 01.10.2024 № 280, який містить локальний кошторис на будівельні роботи де є найменування робіт і витрат, де вказано перелік робіт, які передбачені на об’єкті, було визначено предмет закупівлі як роботи, а не послуги. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі від 15.04.2020 № 708 встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Також зазначаємо, що даний договір знаходиться на стадії розірвання, на підставі чого буде опублікований звіт про розірвання договору за згодою сторін, оскільки він не був зареєстрований в органах казначейства в передбачений законодавством термін та зобов'язання по ньому не були взяті жодною із сторін.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-17-004951-а здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-10-24-000103, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10 2024, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24.10.202417:10, за результатом якого органами фінансового контролю 05.11.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «Констатуюча частина Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 21 частини першої статті 1 Закону, пунктів 5, 15 і 17 Особливостей № 1178 та Порядку № 708)». Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором про виконання робіт від 17.10.2024 № 389, який є нікчемним в силу Закону та Особливостей № 1178, та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів...» Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію такого змісту та/або документи (Додаток 1, 2) : «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — UA-2024-10-17-004951-а Договір № 389 від 17.10.2024 року укладений між Сторожинецькою міською радою Чернівецького району Чернівецької області та ФОП Попідоха Віта Василівна розірвано (припинено). Додаткова угода № 01 від 01.11.2024 року,Звіт про розірвання договору № 389 від 17.10.2024 року - додаються». «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — UA-2024-10-17-004951-а, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть».