0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 960 429.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 28 жовт. 16:07
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.10.2024 № 75-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.10.2024 № 75-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2024-08-30-005520-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул.Шевченка в м. Бердичеві. Коригування” (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-005520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1)Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалося надати довідку за формою яка визначена додатком 2 вищезазначеного додатку. Також встановлено вимогу, що для підтвердження інформації, яка зазначена у вищезазначеній довідці, учасники повинні надати наступні документи: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію, відповідно до чинного законодавства, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів; - якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку); - учасник у складі пропозиції повинен надати протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів згідно вище зазначеного мінімального переліку. На вище зазначену вимогу, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надав довідку про «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 10.09.2024 № 05/ТВ (далі – Довідка № 05/ТВ). В Довідці № 05/ТВ було зазначено про наявність тринадцяти машин/механізмів, а саме : Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, бульдозер TY165-3, екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 210W-9S, коток дорожний BOMAG BW174AD-2, коток дорожний HAMM HD +120VV, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1900-3, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач фронтальний SDLG L956 FH, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. На виконання вимог учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано документальне підтверження щодо техніки яка зазначена в Довідці № 05/ТВ, а саме: Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, бульдозер TY165-3, екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 210W-9S, коток дорожний BOMAG BW174AD-2, коток дорожний HAMM HD +120VV, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач фронтальний SDLG L956 FH, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. Проте аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції відсутнє документальне підтверження щодо використання асфальтоукладчика VOGELE SUPER 1900-3 учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ". Також, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" на виконання вимог надано протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів які зазначені в Довідці № 05/ТВ, а саме: бульдозер TY165-3, екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 210W-9S, коток дорожний BOMAG BW174AD-2, коток дорожний HAMM HD +120VV, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1900-3 та навантажувач фронтальний SDLG L956 FH (файл «ТО.pdf»). Проте аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції відсутні протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів які зазначені в Довідці № 05/ТВ, а саме: Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, ненадання документального підтвердження щодо використання асфальтоукладчика VOGELE SUPER 1900-3 учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" та протоколів перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів які зазначені в Довідці № 05/ТВ, а саме: Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34 є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, чому вами на порушення пунктів 41 та 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? 3) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», з наданням підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, а саме: -договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові та додатки до неї, а саме: -пояснювальну записку; -локальний кошторис; -підсумкову відомість ресурсів; -зведений кошторисний розрахунок; -дефектний акт; -календарний план виконання робіт. Слід відмітити, що відповідно до абзацу 2 пункту 1.1 розділу І Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 (далі - Настанова) визначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до пункту 2.1 розділу Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови визначено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі - КНУ РЕКН). Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано, зокрема, локальні кошториси № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-04, та підсумкову відомість ресурсів до них (файл «Договірна ціна БЕРДИЧІВ_»). Разом з тим , в пунктах 1 та 2 локального кошторису № 02-01-04, та розділу II відомостей ресурсів, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" передбачено, що виконання робіт визначених пунктами 1 та 2 Дефектного акту «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул. Шевченка в м. Бердичеві. Коригування» влаштування дорожніх знаків» Додатку 3 до тендерної документації (ресурсні елементні кошторисні норми КБ27-52-7 та КБ27-52-8), буде здійснюватись без застосування машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт (90 к.с.), глибина буріння 1,5-3 м, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КБ27-52-7 та КБ27-52-8, які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі наказ № 374), зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт (90 к.с.), глибина буріння 1,5-3 м, в кількості 4,62 маш.год, чим не дотримано вимоги пунктами 1 та 2 Дефектного акту «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул. Шевченка в м. Бердичеві. Коригування» влаштування дорожніх знаків» Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, аналізом установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь на запит, що надійшов через електронну систему закупівель 29.10.2024 р. до процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул.Шевченка в м. Бердичеві. Коригування” (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-005520-a) У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул.Шевченка в м. Бердичеві. Коригування” (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-005520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості визначені відповідно до проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул.Шевченка в м. Бердичеві. Коригування” (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» Експертний звіт (Позитивний) № 46918 від 14 травня 2024 року В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі. 2) Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалося надати довідку за формою яка визначена додатком 2 вищезазначеного додатку. Також встановлено вимогу, що для підтвердження інформації, яка зазначена у вищезазначеній довідці, учасники повинні надати наступні документи: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію, відповідно до чинного законодавства, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів; - якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку); - учасник у складі пропозиції повинен надати протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів згідно вище зазначеного мінімального переліку. На вище зазначену вимогу, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надав довідку про «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 10.09.2024 № 05/ТВ (далі – Довідка № 05/ТВ). В Довідці № 05/ТВ було зазначено про наявність тринадцяти машин/механізмів, а саме : Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, бульдозер TY165-3, екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 210W-9S, коток дорожний BOMAG BW174AD-2, коток дорожний HAMM HD +120VV, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1900-3, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач фронтальний SDLG L956 FH, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. На виконання вимог учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано документальне підтверження щодо техніки яка зазначена в Довідці № 05/ТВ, а саме: Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, бульдозер TY165-3, екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 210W-9S, коток дорожний BOMAG BW174AD-2, коток дорожний HAMM HD +120VV, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач фронтальний SDLG L956 FH, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. Проте аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції відсутнє документальне підтверження щодо використання асфальтоукладчика VOGELE SUPER 1900-3 учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ". Також, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" на виконання вимог надано протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів які зазначені в Довідці № 05/ТВ, а саме: бульдозер TY165-3, екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 210W-9S, коток дорожний BOMAG BW174AD-2, коток дорожний HAMM HD +120VV, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1900-3 та навантажувач фронтальний SDLG L956 FH (файл «ТО.pdf»). Проте аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції відсутні протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів які зазначені в Довідці № 05/ТВ, а саме: Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, ненадання документального підтвердження щодо використання асфальтоукладчика VOGELE SUPER 1900-3 учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" та протоколів перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів які зазначені в Довідці № 05/ТВ, а саме: Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34 є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, чому вами на порушення пунктів 41 та 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? 1. Приватне підприємство «Автомагістраль» у складі Пропозиції на підтвердження інформації вказаної в довідці від 10.09.2024 Вих. 05/ТВ надав наступні документи - за позиціями 10,12,13 надано Акт технологічного огляду технологічних транспортних засобів від 29.01.2024, в якому вказано, що проведено технічний огляд технологічних транспортних засобів, зокрема, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. За позицією 9 надано Протокол перевірки технологічного стану від 24.07.2024 № АІ№00124 на Асфальтоукладач VOGELE SUPER 1900-3 номерний знак 32706АІ реєстраційний номер 202268 від 14.09.2023,серія і номер свідоцтва ОМ№096760, власник машини ПП «Автомагістраль», таким чином у складі пропозиції ПП «Автомагістраль» наявний документ, що підтверджує право власності даної тенніки. Щодо позицій 1,2,3,4 вказані автомобільні транспорті засоби не є дорожньо-будівельними механізмами. Відповідно до вимог документації вимагались протоколи саме на дорожньо-будівельні механізми. Відповідно до статті Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільний транспортний засіб - колісний транспортний засіб (автобус, вантажний та легковий автомобіль, причіп, напівпричіп), який використовується для перевезення пасажирів, вантажів або виконання спеціальних робочих функцій (далі - транспортний засіб). Дорожньо-будівельні механізми класифікуються за технологічним принципом і по виконуваних робіт. Згідно єдиній системі індексації всі випускаються дорожні машини і обладнання поділяються на групи за призначенням і основними конструктивними особливостями, зокрема, асфальоукладачі, котки, крани, бульдозери та інші. Таким чином, не вимагались протоколи технічного огляду на автомобільний транспорт, у зв’язку з чим в складі пропозиції міститься всі документи на підтвердження технічного огляду саме дорожньо-будівльнихмеханізмів. Крім, того на офіційному сайті МВС https://opendata.hsc.gov.ua/search-otk/veh/ у відкритому доступі саме автомобільний транспортний засіб, не дорожньо-будівельні механізми, за номером транспортного засобу, можна перевіяти проходження технічного огляду. 3) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», з наданням підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, а саме: -договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові та додатки до неї, а саме: -пояснювальну записку; -локальний кошторис; -підсумкову відомість ресурсів; -зведений кошторисний розрахунок; -дефектний акт; -календарний план виконання робіт. Слід відмітити, що відповідно до абзацу 2 пункту 1.1 розділу І Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 (далі - Настанова) визначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до пункту 2.1 розділу Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови визначено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі - КНУ РЕКН). Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано, зокрема, локальні кошториси № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-04, та підсумкову відомість ресурсів до них (файл «Договірна ціна БЕРДИЧІВ_»). Разом з тим , в пунктах 1 та 2 локального кошторису № 02-01-04, та розділу II відомостей ресурсів, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" передбачено, що виконання робіт визначених пунктами 1 та 2 Дефектного акту «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул. Шевченка в м. Бердичеві. Коригування» влаштування дорожніх знаків» Додатку 3 до тендерної документації (ресурсні елементні кошторисні норми КБ27-52-7 та КБ27-52-8), буде здійснюватись без застосування машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт (90 к.с.), глибина буріння 1,5-3 м, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КБ27-52-7 та КБ27-52-8, які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі наказ № 374), зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт (90 к.с.), глибина буріння 1,5-3 м, в кількості 4,62 маш.год, чим не дотримано вимоги пунктами 1 та 2 Дефектного акту «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул. Шевченка в м. Бердичеві. Коригування» влаштування дорожніх знаків» Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, аналізом установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. На виконання вимог у складі тендерної пропозиції учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано, локальні кошториси № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-04, та підсумкову відомість ресурсів до них (файл «Договірна ціна БЕРДИЧІВ_»). В пунктах 1 та 2 локального кошторису № 02-01-04 передбачено, що виконання робіт визначених пунктами 1 та 2 Дефектного акту «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул. Шевченка в м. Бердичеві. Коригування» влаштування дорожніх знаків» Додатку 3 до тендерної документації (ресурсні елементні кошторисні норми КБ27-52-7 та КБ27-52-8), будуть здійснюватися механізованим способом, а саме замість машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт (90 к.с.), глибина буріння 1,5-3 м яка передбачена нормами, було замінено згідно пункту 5.9 настанови на наявний на підприємстві Мотобур Stihl BT 360 позиція 30 відомості ресурсів в кількості 4,62 маш.год, якого достатньо для виконання зазначеного в дефектному акті виду робіт. Таким чином, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" нічого не порушило і виконало всі умови які були встановлені дефектними актами.
Відповідь на запит, що надійшов через електронну систему закупівель 29.10.2024 р. до процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул.Шевченка в м. Бердичеві. Коригування” (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-005520-a) У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул.Шевченка в м. Бердичеві. Коригування” (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-005520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості визначені відповідно до проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул.Шевченка в м. Бердичеві. Коригування” (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» Експертний звіт (Позитивний) № 46918 від 14 травня 2024 року В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі. 2) Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалося надати довідку за формою яка визначена додатком 2 вищезазначеного додатку. Також встановлено вимогу, що для підтвердження інформації, яка зазначена у вищезазначеній довідці, учасники повинні надати наступні документи: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію, відповідно до чинного законодавства, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів; - якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку); - учасник у складі пропозиції повинен надати протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів згідно вище зазначеного мінімального переліку. На вище зазначену вимогу, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надав довідку про «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 10.09.2024 № 05/ТВ (далі – Довідка № 05/ТВ). В Довідці № 05/ТВ було зазначено про наявність тринадцяти машин/механізмів, а саме : Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, бульдозер TY165-3, екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 210W-9S, коток дорожний BOMAG BW174AD-2, коток дорожний HAMM HD +120VV, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1900-3, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач фронтальний SDLG L956 FH, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. На виконання вимог учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано документальне підтверження щодо техніки яка зазначена в Довідці № 05/ТВ, а саме: Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, бульдозер TY165-3, екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 210W-9S, коток дорожний BOMAG BW174AD-2, коток дорожний HAMM HD +120VV, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач фронтальний SDLG L956 FH, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. Проте аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції відсутнє документальне підтверження щодо використання асфальтоукладчика VOGELE SUPER 1900-3 учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ". Також, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" на виконання вимог надано протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів які зазначені в Довідці № 05/ТВ, а саме: бульдозер TY165-3, екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 210W-9S, коток дорожний BOMAG BW174AD-2, коток дорожний HAMM HD +120VV, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1900-3 та навантажувач фронтальний SDLG L956 FH (файл «ТО.pdf»). Проте аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції відсутні протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів які зазначені в Довідці № 05/ТВ, а саме: Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, ненадання документального підтвердження щодо використання асфальтоукладчика VOGELE SUPER 1900-3 учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" та протоколів перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів які зазначені в Довідці № 05/ТВ, а саме: Спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, спеціалізований вантажний –спеціалізований самоскид RENAULT К460, бортовий тентовий MAN 8.163(Вантажний), спеціальний вантажний цистерна ЗИЛ 431412, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34 є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, чому вами на порушення пунктів 41 та 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? 1. Приватне підприємство «Автомагістраль» у складі Пропозиції на підтвердження інформації вказаної в довідці від 10.09.2024 Вих. 05/ТВ надав наступні документи - за позиціями 10,12,13 надано Акт технологічного огляду технологічних транспортних засобів від 29.01.2024, в якому вказано, що проведено технічний огляд технологічних транспортних засобів, зокрема, асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-1, навантажувач UN 053 та навантажувач L-34. За позицією 9 надано Протокол перевірки технологічного стану від 24.07.2024 № АІ№00124 на Асфальтоукладач VOGELE SUPER 1900-3 номерний знак 32706АІ реєстраційний номер 202268 від 14.09.2023,серія і номер свідоцтва ОМ№096760, власник машини ПП «Автомагістраль», таким чином у складі пропозиції ПП «Автомагістраль» наявний документ, що підтверджує право власності даної тенніки. Щодо позицій 1,2,3,4 вказані автомобільні транспорті засоби не є дорожньо-будівельними механізмами. Відповідно до вимог документації вимагались протоколи саме на дорожньо-будівельні механізми. Відповідно до статті Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільний транспортний засіб - колісний транспортний засіб (автобус, вантажний та легковий автомобіль, причіп, напівпричіп), який використовується для перевезення пасажирів, вантажів або виконання спеціальних робочих функцій (далі - транспортний засіб). Дорожньо-будівельні механізми класифікуються за технологічним принципом і по виконуваних робіт. Згідно єдиній системі індексації всі випускаються дорожні машини і обладнання поділяються на групи за призначенням і основними конструктивними особливостями, зокрема, асфальоукладачі, котки, крани, бульдозери та інші. Таким чином, не вимагались протоколи технічного огляду на автомобільний транспорт, у зв’язку з чим в складі пропозиції міститься всі документи на підтвердження технічного огляду саме дорожньо-будівльнихмеханізмів. Крім, того на офіційному сайті МВС https://opendata.hsc.gov.ua/search-otk/veh/ у відкритому доступі саме автомобільний транспортний засіб, не дорожньо-будівельні механізми, за номером транспортного засобу, можна перевіяти проходження технічного огляду. 3) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», з наданням підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, а саме: -договірну ціну за формою, яка наведена в Настанові та додатки до неї, а саме: -пояснювальну записку; -локальний кошторис; -підсумкову відомість ресурсів; -зведений кошторисний розрахунок; -дефектний акт; -календарний план виконання робіт. Слід відмітити, що відповідно до абзацу 2 пункту 1.1 розділу І Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 (далі - Настанова) визначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до пункту 2.1 розділу Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови визначено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі - КНУ РЕКН). Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано, зокрема, локальні кошториси № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-04, та підсумкову відомість ресурсів до них (файл «Договірна ціна БЕРДИЧІВ_»). Разом з тим , в пунктах 1 та 2 локального кошторису № 02-01-04, та розділу II відомостей ресурсів, учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" передбачено, що виконання робіт визначених пунктами 1 та 2 Дефектного акту «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул. Шевченка в м. Бердичеві. Коригування» влаштування дорожніх знаків» Додатку 3 до тендерної документації (ресурсні елементні кошторисні норми КБ27-52-7 та КБ27-52-8), буде здійснюватись без застосування машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт (90 к.с.), глибина буріння 1,5-3 м, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КБ27-52-7 та КБ27-52-8, які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі наказ № 374), зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт (90 к.с.), глибина буріння 1,5-3 м, в кількості 4,62 маш.год, чим не дотримано вимоги пунктами 1 та 2 Дефектного акту «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул. Шевченка в м. Бердичеві. Коригування» влаштування дорожніх знаків» Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, аналізом установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. На виконання вимог у складі тендерної пропозиції учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано, локальні кошториси № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-04, та підсумкову відомість ресурсів до них (файл «Договірна ціна БЕРДИЧІВ_»). В пунктах 1 та 2 локального кошторису № 02-01-04 передбачено, що виконання робіт визначених пунктами 1 та 2 Дефектного акту «Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул. Шевченка в м. Бердичеві. Коригування» влаштування дорожніх знаків» Додатку 3 до тендерної документації (ресурсні елементні кошторисні норми КБ27-52-7 та КБ27-52-8), будуть здійснюватися механізованим способом, а саме замість машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт (90 к.с.), глибина буріння 1,5-3 м яка передбачена нормами, було замінено згідно пункту 5.9 настанови на наявний на підприємстві Мотобур Stihl BT 360 позиція 30 відомості ресурсів в кількості 4,62 маш.год, якого достатньо для виконання зазначеного в дефектному акті виду робіт. Таким чином, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" нічого не порушило і виконало всі умови які були встановлені дефектними актами.