0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 000 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 1 лист. 11:22
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-25-004933-a, згідно запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.11.2024 року повідомляємо наступне. 1.Необхідність у закупівлі Щебенево-піщаної суміші фракція 0-40 мм (С7) виникла, у зв’язку зі погіршеним станом доріг комунальної власності. До формування опису предмета закупівлі були залучені відповідні фахівці Замовника. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступними методами: пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі інформація про ціни відповідного товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro", використовувались ціни попередніх власних закупівель Замовника (укладених договорів) аналогічних товарів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275). Закупівля Щебенево-піщаної суміші фракція 0-40 мм (С7) була проведена, згідно Програми реформування і розвитку житлово – комунального господарства та благоустрою населених пунктів Краснокутської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Краснокутської селищної ради від 25 грудня 2023 року № 5610 –VІІІ (ХХХІХ сесія VІІІ скликання), в якій зазначені обсяги фінансування даного заходу, яка оприлюднена на власному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Краснокутської селищної ради, плану використання бюджетних коштів на 2024 рік та розрахунок до плану використання бюджетних запитів на 2024 рік. 2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті Замовником не опубліковувалося, також власний веб-сайт відсутній. Відповідно до вимог пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель для органів місцевого самоврядування має рекомендаційний характер. Засновником Виробничого житлово комунального господарства є Краснокутська селищна рада (орган місцевого самоврядування). 3. Відповідно до п. 7 Додатку 3 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про наявність власної чи залученої випробувальної лабораторії для проведення випробувань, яка спроможна виконувати контроль якості товарів товарної групи що закуповується - виробів з природнього каменю. Для документального пiдтвердження наявностi вимiрювальної лабораторії Учасник повинен надати: довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть вимiрювальної лабораторії в учасника з перелiком спроможності виконання вищезазначених послуг (лабораторія має бути атестована НААУ та компетентна на проведення випробовування якості випробувань товарної групи, що закуповується; довідку від виробника, що підтверджує право власності (оренди/користування та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) на вимірювальну(-i) лабораторiю(-ї) Учасника або копiя чинного договору з усiма додатками та невід'ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником. Наявність випробувальної (вимірювальної) лабораторії підтверджує якість товару та відповідність технічним та якісним характеристикам. Учасник ТОВ «КТК» у своїй тендерній пропозиції надав лист пояснення про невикористання у своїй діяльності випробувальної лабораторії, оскільки запропонований товар пройшов сертифікацію та випробування виробником. Також даним Учасником була надана довідка від виробника ТОВ «Діорит» про те, що виробник проводить щорiчну сертифiкацiю виробленої продукцiї в органі з оцiнки вiдповiдностi «Полтавастандартметрологія», що має відповідну акредитацію НААУ та діючий договір з акредитованою лабораторією на проведення випробувань контролю якості виробленої продукції будівельним вимогам. Також Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності товару та до нього сертифікат випробувальної лабораторії, акредитованої НААУ. Тобто Учасник підтвердив п. 7 Додатку 3 Тендерної документації довідкою від виробника та сертифікатом випробувальної лабораторії, оскільки у виробника є діючий договір для проведення випробувань, та наявна залучена лабораторія. 4. 14.10.2024 року рішенням уповноваженої особи було відхилено тендерну пропозицію ФОП «КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ». Відповідно до п. 8 Додатку 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності до вимог Додатку 2 тендерної документації. Одними із документів є копії чинних протягом строку дії пропозиції протоколів/актів перевірки технічного стану, що підтверджують справність/відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи/акти перевірки технічного стану мають бути надані суб’єктами проведення, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження. Даний Учасник надав протоколи перевірки технічного стану, строк чинності яких на момент подачі тендерної пропозиції закінчився. Тобто вони не дійсні. Тендерною документацією вимагалося надання чинних протоколів. Отже тендерна пропозиція ФОП «КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. У зв’язку з технічно-механічною помилкою уповноваженої особи детальний опис причини відхилення у рішенні пропущено.
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-25-004933-a, згідно запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.11.2024 року повідомляємо наступне. 1.Необхідність у закупівлі Щебенево-піщаної суміші фракція 0-40 мм (С7) виникла, у зв’язку зі погіршеним станом доріг комунальної власності. До формування опису предмета закупівлі були залучені відповідні фахівці Замовника. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступними методами: пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі інформація про ціни відповідного товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro", використовувались ціни попередніх власних закупівель Замовника (укладених договорів) аналогічних товарів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275). Закупівля Щебенево-піщаної суміші фракція 0-40 мм (С7) була проведена, згідно Програми реформування і розвитку житлово – комунального господарства та благоустрою населених пунктів Краснокутської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Краснокутської селищної ради від 25 грудня 2023 року № 5610 –VІІІ (ХХХІХ сесія VІІІ скликання), в якій зазначені обсяги фінансування даного заходу, яка оприлюднена на власному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Краснокутської селищної ради, плану використання бюджетних коштів на 2024 рік та розрахунок до плану використання бюджетних запитів на 2024 рік. 2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті Замовником не опубліковувалося, також власний веб-сайт відсутній. Відповідно до вимог пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель для органів місцевого самоврядування має рекомендаційний характер. Засновником Виробничого житлово комунального господарства є Краснокутська селищна рада (орган місцевого самоврядування). 3. Відповідно до п. 7 Додатку 3 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про наявність власної чи залученої випробувальної лабораторії для проведення випробувань, яка спроможна виконувати контроль якості товарів товарної групи що закуповується - виробів з природнього каменю. Для документального пiдтвердження наявностi вимiрювальної лабораторії Учасник повинен надати: довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть вимiрювальної лабораторії в учасника з перелiком спроможності виконання вищезазначених послуг (лабораторія має бути атестована НААУ та компетентна на проведення випробовування якості випробувань товарної групи, що закуповується; довідку від виробника, що підтверджує право власності (оренди/користування та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) на вимірювальну(-i) лабораторiю(-ї) Учасника або копiя чинного договору з усiма додатками та невід'ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником. Наявність випробувальної (вимірювальної) лабораторії підтверджує якість товару та відповідність технічним та якісним характеристикам. Учасник ТОВ «КТК» у своїй тендерній пропозиції надав лист пояснення про невикористання у своїй діяльності випробувальної лабораторії, оскільки запропонований товар пройшов сертифікацію та випробування виробником. Також даним Учасником була надана довідка від виробника ТОВ «Діорит» про те, що виробник проводить щорiчну сертифiкацiю виробленої продукцiї в органі з оцiнки вiдповiдностi «Полтавастандартметрологія», що має відповідну акредитацію НААУ та діючий договір з акредитованою лабораторією на проведення випробувань контролю якості виробленої продукції будівельним вимогам. Також Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності товару та до нього сертифікат випробувальної лабораторії, акредитованої НААУ. Тобто Учасник підтвердив п. 7 Додатку 3 Тендерної документації довідкою від виробника та сертифікатом випробувальної лабораторії, оскільки у виробника є діючий договір для проведення випробувань, та наявна залучена лабораторія. 4. 14.10.2024 року рішенням уповноваженої особи було відхилено тендерну пропозицію ФОП «КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ». Відповідно до п. 8 Додатку 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності до вимог Додатку 2 тендерної документації. Одними із документів є копії чинних протягом строку дії пропозиції протоколів/актів перевірки технічного стану, що підтверджують справність/відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи/акти перевірки технічного стану мають бути надані суб’єктами проведення, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження. Даний Учасник надав протоколи перевірки технічного стану, строк чинності яких на момент подачі тендерної пропозиції закінчився. Тобто вони не дійсні. Тендерною документацією вимагалося надання чинних протоколів. Отже тендерна пропозиція ФОП «КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. У зв’язку з технічно-механічною помилкою уповноваженої особи детальний опис причини відхилення у рішенні пропущено.
Відповідно до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.11.2024р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-25-004933-a , повідомляємо, що для недопущення в подальшому порушень у сфері публічних закупівель уповноваженою особою, була проведена роз'яснювальна робота, а також зобов'язано підвищити кваліфікацію у сфері публічних закупівель шляхом проходження додаткового навчання.