0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 240 808.76 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 4 лист. 15:58
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Закупівля послуг з поточного ремонту будівлі №110» ( інформація про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA–2024–09–10–005567–а) надаю наступну інформацію: 1. Закупівлю «Закупівля послуг з поточного ремонту будівлі №110» оголошена на офіційному сайті ProZorro № UA–2024–09–10–005567–а) було здійснено відповідно до асигнувань на 2024 рік. Підставою для проведення спрощеної закупівлі є пункт 8 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», а саме: «8. Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.» Командиром підрозділу, який експлуатує та обслуговує будівлю №110, було здійснено доповідь на ім’я командира військової частини щодо необхідності здійснення поточного ремонту будівлі №110, яка має пріоритетне значення для виконання відповідних завдань. За результатами доповіді командиром військової частини було прийнято рішення про створення робочої групи для визначення потреби щодо здійснення поточного ремонту будівлі №110. До робочої групи було включено ряд посадових осіб, а саме: командира підрозділу який експлуатує та обслуговує будівлю №110; відповідального виконавця за бюджетною підпрограмою КПКВ 2101020/5; фахівця квартирно-експлуатаційної служби. За результатами роботи робочої групи було складено дефектний акт № 73 від 08.07.2024року (Додаток №1) де визначені кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі. Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме визначено потребу в послугах, сформовано опис предмета закупівлі із зазначенням технічних, кількісних і якісних характеристик. В листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та жилово-комунального господарства України від 11.03.2014 №7/15-2747 «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об'єктів будівництва» Відповідно до законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про архітектурну діяльність", ДБН А.2.2-3-2012 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт. Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Вартість поточного ремонту в окремих обгрунтованих випадках може визначатися на підставі відповідних ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, за умов відповідності технології, складу робіт, що виконуються, та витрат ресурсів, врахованих зазначеними нормами. Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обгрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін. В окремих обгрунтованих випадках центральний орган виконавчої влади, до сфери діяльності якого належать відповідні об'єкти, або замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обгрунтуванням може поширити дію окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на поточний ремонт. Разом з тим ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" втратило чинність. Проведення поточного ремонту (не належить до видів будівництва) – обсяги робіт визначаються на підставі акту обстеження, складеного уповноваженим органом за результатами комісійного огляду об’єкта, і можуть бути представлені у формі дефектного акту. Вартість поточного ремонту – визначається на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін. Нормативний акт, на підставі якого можна розрахувати вартість поточного ремонту, той самий, що і в будівництві. Це Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Вартість поточного ремонту в окремих випадках може визначатися на підставі відповідних ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, за умови відповідності технології, складу виконуваних робіт і витрат ресурсів, врахованих вказаними нормами. Для визначення очікуваної вартості, незважаючи на рекомендаційний характер, було використано Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275 та направлено письмовий запити цінових пропозицій трьом надавачам послуг з капітального та поточного ремонтів. При цьому розрахунок вартості повинен був бути проведений згідно «Настанови з визначення вартості будівництва. Для розрахунку конкретних показників визначення очікуваної вартості військовою частиною направлені запити на ім’я директора ТОВ «КИЇВОБЛБУД» №80 ВІД 15.07.2024 року (додаток №2), директора ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» №79 від 15.07.2024 року (додаток №3) та директора ТОВ «СВ ГРУП +» №81 від 15.07.2024 року (додаток №4) з наданням складеного робочою групою військової частини А2860 дефектного акту щодо обсягів виконання послуг з поточного ремонту будівлі № 110. На вищезазначені запити військовою частиною було отримано комерційні пропозиції від ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» №453 від 22 липня 2024 року (додаток №5), ТОВ «СВ ГРУП +» №24 від 20 липня 2024 року (додаток №6) та ТОВ «КИЇВОБЛБУД» №4981 від 22 липня 2024 року (додаток №7). Враховуючи наявні комерційні пропозиції, було прийнято рішення визначити очікувану вартість предмета закупівлі, що є найбільш економічно вигідним по комерційній пропозиції з найнижчою вартістю. 2. Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами), та наказу Міністра оборони України від 01.03.2023 № 111/нм “Про уповноваження військових частин (установ, організацій) Збройних Сил України на здійснення оборонних закупівель та укладання договорів на період дії правового режиму воєнного стану”, військові частини здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони. Пунктом 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель, визначено, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану. Водночас, в Особливостях здійснення оборонних закупівель відсутня окрема вимога здійснювати розміщення замовниками обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).
На Ваш запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Закупівля послуг з поточного ремонту будівлі №110» ( інформація про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA–2024–09–10–005567–а) надаю наступну інформацію: 1. Закупівлю «Закупівля послуг з поточного ремонту будівлі №110» оголошена на офіційному сайті ProZorro № UA–2024–09–10–005567–а) було здійснено відповідно до асигнувань на 2024 рік. Підставою для проведення спрощеної закупівлі є пункт 8 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», а саме: «8. Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.» Командиром підрозділу, який експлуатує та обслуговує будівлю №110, було здійснено доповідь на ім’я командира військової частини щодо необхідності здійснення поточного ремонту будівлі №110, яка має пріоритетне значення для виконання відповідних завдань. За результатами доповіді командиром військової частини було прийнято рішення про створення робочої групи для визначення потреби щодо здійснення поточного ремонту будівлі №110. До робочої групи було включено ряд посадових осіб, а саме: командира підрозділу який експлуатує та обслуговує будівлю №110; відповідального виконавця за бюджетною підпрограмою КПКВ 2101020/5; фахівця квартирно-експлуатаційної служби. За результатами роботи робочої групи було складено дефектний акт № 73 від 08.07.2024року (Додаток №1) де визначені кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі. Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме визначено потребу в послугах, сформовано опис предмета закупівлі із зазначенням технічних, кількісних і якісних характеристик. В листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та жилово-комунального господарства України від 11.03.2014 №7/15-2747 «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об'єктів будівництва» Відповідно до законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про архітектурну діяльність", ДБН А.2.2-3-2012 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт. Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Вартість поточного ремонту в окремих обгрунтованих випадках може визначатися на підставі відповідних ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, за умов відповідності технології, складу робіт, що виконуються, та витрат ресурсів, врахованих зазначеними нормами. Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обгрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін. В окремих обгрунтованих випадках центральний орган виконавчої влади, до сфери діяльності якого належать відповідні об'єкти, або замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обгрунтуванням може поширити дію окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на поточний ремонт. Разом з тим ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" втратило чинність. Проведення поточного ремонту (не належить до видів будівництва) – обсяги робіт визначаються на підставі акту обстеження, складеного уповноваженим органом за результатами комісійного огляду об’єкта, і можуть бути представлені у формі дефектного акту. Вартість поточного ремонту – визначається на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін. Нормативний акт, на підставі якого можна розрахувати вартість поточного ремонту, той самий, що і в будівництві. Це Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Вартість поточного ремонту в окремих випадках може визначатися на підставі відповідних ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, за умови відповідності технології, складу виконуваних робіт і витрат ресурсів, врахованих вказаними нормами. Для визначення очікуваної вартості, незважаючи на рекомендаційний характер, було використано Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275 та направлено письмовий запити цінових пропозицій трьом надавачам послуг з капітального та поточного ремонтів. При цьому розрахунок вартості повинен був бути проведений згідно «Настанови з визначення вартості будівництва. Для розрахунку конкретних показників визначення очікуваної вартості військовою частиною направлені запити на ім’я директора ТОВ «КИЇВОБЛБУД» №80 ВІД 15.07.2024 року (додаток №2), директора ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» №79 від 15.07.2024 року (додаток №3) та директора ТОВ «СВ ГРУП +» №81 від 15.07.2024 року (додаток №4) з наданням складеного робочою групою військової частини А2860 дефектного акту щодо обсягів виконання послуг з поточного ремонту будівлі № 110. На вищезазначені запити військовою частиною було отримано комерційні пропозиції від ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» №453 від 22 липня 2024 року (додаток №5), ТОВ «СВ ГРУП +» №24 від 20 липня 2024 року (додаток №6) та ТОВ «КИЇВОБЛБУД» №4981 від 22 липня 2024 року (додаток №7). Враховуючи наявні комерційні пропозиції, було прийнято рішення визначити очікувану вартість предмета закупівлі, що є найбільш економічно вигідним по комерційній пропозиції з найнижчою вартістю. 2. Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами), та наказу Міністра оборони України від 01.03.2023 № 111/нм “Про уповноваження військових частин (установ, організацій) Збройних Сил України на здійснення оборонних закупівель та укладання договорів на період дії правового режиму воєнного стану”, військові частини здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони. Пунктом 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель, визначено, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану. Водночас, в Особливостях здійснення оборонних закупівель відсутня окрема вимога здійснювати розміщення замовниками обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).