0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 006 800.00 UAH
Замовник
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 4 лист. 16:18
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.11.2024 № 81-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.11.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 04.11.2024 № 81-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 9 UA-2024-07-17-006041-a 17.07.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-17-006041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 04.11.2024 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Інститутська, 22/7 у Печерському районі міста Києва» (UA-2024-07-17-006041-a) повідомляє наступне. Щодо обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України балансоутримувачі, обслуговуючі організації (по об’єкту що перевіряється КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду м. Києва») щорічно готують пропозиції до бюджетного запиту та подають його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з капітальних ремонтів до проекту бюджету м. Києва на відповідний період. Обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт. Розпорядженням Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024 № 77«Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Печерській районній в місті Києві державній адміністрації» затверджено адресний перелік об’єктів з капітальних ремонтів у тому числі по об’єкту: «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Інститутська, 22/7 у Печерському районі міста Києва» на загальну суму 4 006 800 грн. 00 коп. (додається). Відповідно до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.02.2024 № 105 «Про визначення замовника виконання робіт з капітального ремонту у 2024 році» Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації визначено замовником робіт по галузі «Житлове-комунальне господарство» (додається). Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта (зведеному кошторису наданого КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду м. Києва»), що додається. Щодо технічних та якісні характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені дефектним актом та робочим проєктом розробленим проєктною організацією на замовлення Управління. Зазначені документи містяться в додатках до тендерної документації. Разом з цим зазначаємо, що власного веб-сайту у Управління немає.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-17-006041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Пропоную надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «РЕД БУД» грошового забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та пункту 3 Додатку № 4 до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
підтвердження щодо внесення грошового забезпечення надаємо у додатку.
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 04.11.2024 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Інститутська, 22/7 у Печерському районі міста Києва» (UA-2024-07-17-006041-a) повідомляє наступне. Щодо обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України балансоутримувачі, обслуговуючі організації (по об’єкту що перевіряється КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду м. Києва») щорічно готують пропозиції до бюджетного запиту та подають його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з капітальних ремонтів до проекту бюджету м. Києва на відповідний період. Обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт. Розпорядженням Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024 № 77«Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Печерській районній в місті Києві державній адміністрації» затверджено адресний перелік об’єктів з капітальних ремонтів у тому числі по об’єкту: «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Інститутська, 22/7 у Печерському районі міста Києва» на загальну суму 4 006 800 грн. 00 коп. (додається). Відповідно до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.02.2024 № 105 «Про визначення замовника виконання робіт з капітального ремонту у 2024 році» Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації визначено замовником робіт по галузі «Житлове-комунальне господарство» (додається). Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта (зведеному кошторису наданого КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду м. Києва»), що додається. Щодо технічних та якісні характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені дефектним актом та робочим проєктом розробленим проєктною організацією на замовлення Управління. Зазначені документи містяться в додатках до тендерної документації. Разом з цим зазначаємо, що власного веб-сайту у Управління немає.
підтвердження щодо внесення грошового забезпечення надаємо у додатку.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-17-006041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, додатковою угодою від 07.11.2024 б/н до договору підряду від 15.08.2024 № 11, укладеного з ТОВ «РЕД БУД» (далі – Договір), серед іншого, продовжено строк виконання робіт з 11.11.2024 до 01.12.2024 (підпункти 1.2 та 1.3). У зв’язку з наведеним пропоную надати документи, які підтверджують виникнення об’єктивних обставин для внесення змін до Договору згідно із зазначеною додатковою угодою щодо продовження строку виконання робіт за Договором. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 11.11.2024 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Інститутська, 22/7 у Печерському районі міста Києва» (UA-2024-07-17-006041-a) повідомляє наступне. Щодо продовження строку виконання робіт з 11.11.2024 до 01.12.2024. Строк виконання робіт було продовжено з підстав коригування проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та лист-звернення підрядної організації. Відповідні документи на підтвердження додаються.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-17-006041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до вимог пункту 3 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про аналогічні договори* (один або більше на розсуд учасника), копії договорів (договору) відповідно до довідки. Згідно з приміткою до цього пункту тендерної документації: «*аналогічним договором у розумінні тендерної документації вважається договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання». Учасник ТОВ «РЕД БУД» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність аналогічного виконання за предметом закупівлі договору» від 30.07.2024 № 8, в якій зазначив про виконання договору підряду від 17.12.2020 № 502-п/1010 за предметом «Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі № 425 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Героїв Севастополя, 15-А (додаткові роботи)» (далі – Договір), та копію цього Договору з додатками. Водночас, у складі переліку робіт вищенаведеного Договору відсутні, зокрема, роботи з капітального ремонту вентиляції, систем водопостачання та каналізації, монтаж структурованих кабельних мереж, що передбачені умовами технічної специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації). У зв’язку з наведеним пропоную пояснити: 1) Яким чином ТОВ «РЕД БУД» підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»?; 2) Пропоную пояснити причини, з яких вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ «РЕД БУД» з вимогою про усунення вищезазначеної невідповідності? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 11.11.2024 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Інститутська, 22/7 у Печерському районі міста Києва» (UA-2024-07-17-006041-a) повідомляє наступне. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналізуючи судову практику зазначаємо, що Закон не містить критеріїв визначення такого поняття як «аналогічний договір», а тому замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі, й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення державних закупівель. Також, Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні. У свою чергу, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. (постанова Третього апеляційний адміністративний суд у справі № 160/9952/21 від 27.01.2022; рішення Одеський окружний адміністративний суд у справі № 420/3409/19 від 04.07.2019; постанова Львівського апеляційного суду у справі № 442/5708/21 від 30.11.2021 тощо). Так, відповідно до умов тендерної документації: «*аналогічним договором у розумінні тендерної документації вважається договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання». Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагається підтвердження повного або повністю ідентичного переліку робіт відповідно до Додатку 2 тендерної документації. З урахуванням викладеного, учасником надано аналогічний договір за кодом ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, що відповідає коду ДК закупівлі UA-2024-07-17-006041-a та надано підтвердження демонтажних, монтажних та інших робіт.
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 11.11.2024 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Інститутська, 22/7 у Печерському районі міста Києва» (UA-2024-07-17-006041-a) повідомляє наступне. Щодо продовження строку виконання робіт з 11.11.2024 до 01.12.2024. Строк виконання робіт було продовжено з підстав коригування проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та лист-звернення підрядної організації. Відповідні документи на підтвердження додаються.
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 11.11.2024 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Інститутська, 22/7 у Печерському районі міста Києва» (UA-2024-07-17-006041-a) повідомляє наступне. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналізуючи судову практику зазначаємо, що Закон не містить критеріїв визначення такого поняття як «аналогічний договір», а тому замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі, й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення державних закупівель. Також, Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні. У свою чергу, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. (постанова Третього апеляційний адміністративний суд у справі № 160/9952/21 від 27.01.2022; рішення Одеський окружний адміністративний суд у справі № 420/3409/19 від 04.07.2019; постанова Львівського апеляційного суду у справі № 442/5708/21 від 30.11.2021 тощо). Так, відповідно до умов тендерної документації: «*аналогічним договором у розумінні тендерної документації вважається договір, що містить перелік робіт, аналогічних до переліку робіт технічного завдання». Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагається підтвердження повного або повністю ідентичного переліку робіт відповідно до Додатку 2 тендерної документації. З урахуванням викладеного, учасником надано аналогічний договір за кодом ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, що відповідає коду ДК закупівлі UA-2024-07-17-006041-a та надано підтвердження демонтажних, монтажних та інших робіт.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-17-006041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Учасник ТОВ «РЕД БУД» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 30.07.2024 № 6, в якій зазначив про наявність, серед інших, будівельної машини «віброкоток (коток дорожній) SEM 5», яка ним використовується на підставі оренди. У зв’язку з наведеним пропоную пояснити: 1) В якому документі тендерної пропозиції ТОВ «РЕД БУД» підтвердило наявність залученої будівельної машини «віброкоток (коток дорожній) SEM 5», зазначеної у вищенаведеній довідці, відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації? 2) Пропоную пояснити причини, з яких вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ «РЕД БУД» з вимогою про усунення вищезазначеної невідповідності? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 12.11.2024 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Інститутська, 22/7 у Печерському районі міста Києва» (UA-2024-07-17-006041-a) повідомляє наступне. Щодо підтвердження наявності залученої будівельної машини «віброкоток (коток дорожній) SEM 5». Учасник ТОВ «РЕД БУД» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 30.07.2024 № 6, в якій зазначив про наявність, серед інших, будівельної машини «віброкоток (коток дорожній) SEM 5», яка ним використовується на підставі оренди. Загальна кількість орендованого обладнання відповідно до довідки 16 одиниць. Також, на підтвердження орендованої техніки учасником ТОВ «РЕД БУД» у складі пропозиції завантажено договір № 02/01/2024 від 02.01.2024 відповідно до якого орендується техніка, у тому числі «віброкоток (коток дорожній) SEM 518». Відповідно до зазначеного договору орендується 16 одиниць техніки. Слід зазначити, що «віброкоток (коток дорожній) SEM 518» в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутній. З урахуванням викладеного, учасником допущено технічну помилку та пропущені цифри «18». Відповідно до тендерної документації вбачається, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа).
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-17-006041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до вимог Додатку № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати кошторисну документацію (договірна ціна з пояснювальною запискою, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту, пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів), та «врахувати те, що розцінки не повинні перевищувати усереднені ціни на основні будівельні матеріали та устаткування в м. Києві». Також зазначено, що середньоринкові ціни на основні будівельні матеріали та устаткування завантажено окремим файлом до тендерної документації. Згідно з інформацією, наведеною у файлі «АНАЛІЗ ЦІН.PDF» до тендерної документації, середня ціна за м² без ПДВ (відпускна) на матеріал «Сітка армувальна 50х50х3мм» становить 78,1 гривень. Учасник ТОВ «РЕД БУД» у складі тендерної пропозиції надав «Підсумкову відомість ресурсів» (архівна папка «Кошторис скан.rar», файл «ПВР.PDF»), в якій відпускна ціна на матеріал «Сітка армувальна 50х50х3мм» становить 86,10 грн (пункт 53). Враховуючи вищенаведене, пропоную пояснити, чому тендерна пропозиція ТОВ «РЕД БУД» не була вами відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення щодо ціни на сітку армувальну 50х50х3мм надано в додатку.
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 12.11.2024 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Інститутська, 22/7 у Печерському районі міста Києва» (UA-2024-07-17-006041-a) повідомляє наступне. Щодо підтвердження наявності залученої будівельної машини «віброкоток (коток дорожній) SEM 5». Учасник ТОВ «РЕД БУД» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 30.07.2024 № 6, в якій зазначив про наявність, серед інших, будівельної машини «віброкоток (коток дорожній) SEM 5», яка ним використовується на підставі оренди. Загальна кількість орендованого обладнання відповідно до довідки 16 одиниць. Також, на підтвердження орендованої техніки учасником ТОВ «РЕД БУД» у складі пропозиції завантажено договір № 02/01/2024 від 02.01.2024 відповідно до якого орендується техніка, у тому числі «віброкоток (коток дорожній) SEM 518». Відповідно до зазначеного договору орендується 16 одиниць техніки. Слід зазначити, що «віброкоток (коток дорожній) SEM 518» в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутній. З урахуванням викладеного, учасником допущено технічну помилку та пропущені цифри «18». Відповідно до тендерної документації вбачається, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа).
Пояснення щодо ціни на сітку армувальну 50х50х3мм надано в додатку.