0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
38 106 249.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 5 лист. 11:32
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ВІДПОВІДЬ. У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі роботи «Реконструкція приміщень І поверху головного корпусу під встановлення ангіографічної системи для нейрохірургічних втручань Azurion 7 B20 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро. Коригування» за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-17-009616-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) пояснюю наступне. Обґрунтування розміру бюджетного призначення за кошторисом, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовником здійснено на підставі проектної документації, виконаної ФОП Проскурня С.В. та експертного звіту, виконаного Товариством з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА", Реєстраційний номер EX01:3003-4289-7075-9237 № 12/1633-08/24 від 12 серпня 2024 , затвердженого директором Дець Ганною Валеріївною. По зведеному кошторисному розрахунку вартість об`єкта будівництва - 45 173, 489 тис. грн.. Ця сума складається з глави 1-8 «Об'єкти основного призначення», глави 10 - «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», що включає: кошти на утримання служби замовника (1 %), кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %), послуги полігону захоронення будівельного сміття, глави 12, «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», що включае: вартiсть проектних робiт, вартiсть експертизи проектної документацiї, кошти на здійснення авторського нагляду. Правила визначення розміру витрат на проектні, вишукувальні роботи, експертизу, які враховуються в главі 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, встановлені Порядком застосування кошторисних норм та нормативів при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво та Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Суми по главах 10 та 12 є витратами Замовника та не входять у витрати Підрядника. Внаслідок продовження воєнного стану, змінені значення середньомісячної тривалості робочого часу на 2024 рік: - для ТС №№ 1-7; 11-21 (у відповідності з даними щодо 40-годинного робочого тижня) – 173,83 години, тому прямі витрати у зведеному кошторисному розрахунку відрізняються від прямих витрат у договірній ціні. Витрати Підрядника складаються : Прямі витрати, Загальновиробничі витрати, Прибуток, Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної організації, Кошти на покриття ризиків, Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Разом по главах 1-12 сума без ПДВ складає 35030,094тис.грн. З ПДВ (20%) сума дорівнює 38 106,249 тис.грн., у тому числі витрати на придбання та доставку устаткування складає 9597,2784 тис. грн. з ПДВ. Всього очикувана вартість – 38106,249тис.грн.
ВІДПОВІДЬ. У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі роботи «Реконструкція приміщень І поверху головного корпусу під встановлення ангіографічної системи для нейрохірургічних втручань Azurion 7 B20 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро. Коригування» за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-17-009616-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) пояснюю наступне. Обґрунтування розміру бюджетного призначення за кошторисом, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовником здійснено на підставі проектної документації, виконаної ФОП Проскурня С.В. та експертного звіту, виконаного Товариством з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА", Реєстраційний номер EX01:3003-4289-7075-9237 № 12/1633-08/24 від 12 серпня 2024 , затвердженого директором Дець Ганною Валеріївною. По зведеному кошторисному розрахунку вартість об`єкта будівництва - 45 173, 489 тис. грн.. Ця сума складається з глави 1-8 «Об'єкти основного призначення», глави 10 - «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», що включає: кошти на утримання служби замовника (1 %), кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %), послуги полігону захоронення будівельного сміття, глави 12, «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», що включае: вартiсть проектних робiт, вартiсть експертизи проектної документацiї, кошти на здійснення авторського нагляду. Правила визначення розміру витрат на проектні, вишукувальні роботи, експертизу, які враховуються в главі 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, встановлені Порядком застосування кошторисних норм та нормативів при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво та Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Суми по главах 10 та 12 є витратами Замовника та не входять у витрати Підрядника. Внаслідок продовження воєнного стану, змінені значення середньомісячної тривалості робочого часу на 2024 рік: - для ТС №№ 1-7; 11-21 (у відповідності з даними щодо 40-годинного робочого тижня) – 173,83 години, тому прямі витрати у зведеному кошторисному розрахунку відрізняються від прямих витрат у договірній ціні. Витрати Підрядника складаються : Прямі витрати, Загальновиробничі витрати, Прибуток, Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної організації, Кошти на покриття ризиків, Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Разом по главах 1-12 сума без ПДВ складає 35030,094тис.грн. З ПДВ (20%) сума дорівнює 38 106,249 тис.грн., у тому числі витрати на придбання та доставку устаткування складає 9597,2784 тис. грн. з ПДВ. Всього очикувана вартість – 38106,249тис.грн.
ВІДПОВІДЬ. У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі роботи «Реконструкція приміщень І поверху головного корпусу під встановлення ангіографічної системи для нейрохірургічних втручань Azurion 7 B20 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро. Коригування» за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-17-009616-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) пояснюю наступне. Обґрунтування розміру бюджетного призначення за кошторисом, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовником здійснено на підставі проектної документації, виконаної ФОП Проскурня С.В. та експертного звіту, виконаного Товариством з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА", Реєстраційний номер EX01:3003-4289-7075-9237 № 12/1633-08/24 від 12 серпня 2024 , затвердженого директором Дець Ганною Валеріївною. По зведеному кошторисному розрахунку вартість об`єкта будівництва - 45 173, 489 тис. грн.. Ця сума складається з глави 1-8 «Об'єкти основного призначення», глави 10 - «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», що включає: кошти на утримання служби замовника (1 %), кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %), послуги полігону захоронення будівельного сміття, глави 12, «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», що включае: вартiсть проектних робiт, вартiсть експертизи проектної документацiї, кошти на здійснення авторського нагляду. Правила визначення розміру витрат на проектні, вишукувальні роботи, експертизу, які враховуються в главі 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, встановлені Порядком застосування кошторисних норм та нормативів при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво та Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Суми по главах 10 та 12 є витратами Замовника та не входять у витрати Підрядника. Внаслідок продовження воєнного стану, змінені значення середньомісячної тривалості робочого часу на 2024 рік: - для ТС №№ 1-7; 11-21 (у відповідності з даними щодо 40-годинного робочого тижня) – 173,83 години, тому прямі витрати у зведеному кошторисному розрахунку відрізняються від прямих витрат у договірній ціні. Витрати Підрядника складаються : Прямі витрати, Загальновиробничі витрати, Прибуток, Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної організації, Кошти на покриття ризиків, Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Разом по главах 1-12 сума без ПДВ складає 35030,094тис.грн. З ПДВ (20%) сума дорівнює 38 106,249 тис.грн., у тому числі витрати на придбання та доставку устаткування складає 9597,2784 тис. грн. з ПДВ. Всього очикувана вартість – 38106,249тис.грн.