0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 368 171.20 UAH
Замовник
Комунальний заклад "Крюківщинський заклад дошкільної освіти "Барвінок" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 12 лист. 11:16
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.11.2024 № 308 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 50 UA-2024-09-12-013596-a 12.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт КЗ «Крюківщинський ЗДО «Барвінок» (відмостка, локальне водовідведення) благоустрій території з улаштування додаткового протипожежного проїзду, за адресою: вул. Балукова, буд. 2-А, с. Крюківщина Бучанського району Київської області (код ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи; положення кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)», (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-12-013596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Інформації та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункту 5 розділу VI тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді завдатку, що складає 0,5 % від вартості договору. 4. Пояснення з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю виконано вимоги частини другої статті 41 Закону? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь на перше питання: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі експертного звіту від 02.09.2024 р. №01-0271-24/КД виданого Філією Київоблбудекспертиза ДП Київоблбудінвест, без урахування витрат на здійснення технічного та авторського нагляду, проектних робіт, інженерно-геодезичних вишукувань та експертизи проектної документації. Очікувана вартість включає вартість робіт з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для виконання робі на умовах цього оголошення. Запитувані Вами документи додаються. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь на друге питання: Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – з цією інформацією можна ознайомитися за посиланням на сайті головного розпорядника: https://vyshn-osvita.gov.ua/docs/8975/ 3. Інформації та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункту 5 розділу VI тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді завдатку, що складає 0,5 % від вартості договору? Відповідь на третє питання: Забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді завдатку, що складає 0,5 % від вартості договору було внесено учасником переможцем 23.10.2024 року, перед укладенням Договору.Виписка з рахунку за 23.1-.2024 року, додається. 4. Пояснення з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю виконано вимоги частини другої статті 41 Закону? Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме 20. Наказ 2-К призначення директора АБК 03.07.19, 21. Протокол 9 АБК Комфортсервіс ел. торги 23.09.2024, 22. паспорт Андрієнко М.В, зазначені документи додаються; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а саме 11. Будівельна ліцензія з додатком ТОВ АБК Комфортсервіс; 12. Дозвільні документи підвищеної небезпеки ТОВ АБК Комфортсервіс.
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь на перше питання: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі експертного звіту від 02.09.2024 р. №01-0271-24/КД виданого Філією Київоблбудекспертиза ДП Київоблбудінвест, без урахування витрат на здійснення технічного та авторського нагляду, проектних робіт, інженерно-геодезичних вишукувань та експертизи проектної документації. Очікувана вартість включає вартість робіт з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для виконання робі на умовах цього оголошення. Запитувані Вами документи додаються. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь на друге питання: Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – з цією інформацією можна ознайомитися за посиланням на сайті головного розпорядника: https://vyshn-osvita.gov.ua/docs/8975/ 3. Інформації та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункту 5 розділу VI тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді завдатку, що складає 0,5 % від вартості договору? Відповідь на третє питання: Забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді завдатку, що складає 0,5 % від вартості договору було внесено учасником переможцем 23.10.2024 року, перед укладенням Договору.Виписка з рахунку за 23.1-.2024 року, додається. 4. Пояснення з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю виконано вимоги частини другої статті 41 Закону? Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме 20. Наказ 2-К призначення директора АБК 03.07.19, 21. Протокол 9 АБК Комфортсервіс ел. торги 23.09.2024, 22. паспорт Андрієнко М.В, зазначені документи додаються; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а саме 11. Будівельна ліцензія з додатком ТОВ АБК Комфортсервіс; 12. Дозвільні документи підвищеної небезпеки ТОВ АБК Комфортсервіс.