0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 964 605.94 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 13 лист. 16:23
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_06_TS «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)», очікуваною вартістю 2 964 605,94 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-004417-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає інформацію, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, у тому числі надати підтверджуючі документи? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь: Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» надаємо Зведений Кошторисний розрахунок, на підставі якого нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Водночас Міністерство розвитку громад та територій України наказом від 01.11.2021 № 281 (далі – наказ № 281) затвердило кошторисні норми в Україні у будівництві, а саме Настанову з визначення вартості будівництва та Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Пунктом 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва встановлено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). ( документи додаємо) Надаємо посилання на сайт, щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://vyshn-osvita.gov.ua/docs/8453/. 2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті від 12.09.2024 № 2, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівництво та меблі» (далі – ТОВ «Будівництво та меблі»), з наданням підтверджуючих документів. Відповідь: Відповідно до п. 7.1 до договору від 12.09.2024 № 2 договір діє до 1 липня 2025 року, тому на час перевірки Договір діє та не завершений, оплата за договором не проводилась. 3. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «Будівництво та меблі» в електронній системі закупівель завантажено документи без накладання КЕП/УЕП на кожен електронний документ. Слід зазначити, що учасником завантажено наступні однакові документи «Підписании_ 3.1 Згода з проектом договору.docx.pdf» та «3.1 Згода з проектом договору.pdf», «Підписании_ 3.1 Лист гарантія захист довкілля.docx.pdf» та «3.1 Лист гарантія захист довкілля.pdf» та «Підписании_ 3.1 погодження з технічними характеристиками.docx.pdf» та «3.1 погодження з технічними характеристиками.pdf», «Підписании_ 3.2 Розрахунок відповідно до Настанови.docx.pdf» та «3.2 Розрахунок відповідно до Настанови.pdf», «Підписании_ 4 Цінова пропозиція.docx.pdf» та «4 Цінова пропозиція.pdf», «Підписании_ додаток 2 проект договору.docx.pdf» та «додаток 2 проект договору.pdf» тощо, при цьому на документи не накладено електронний підпис саме в системі Prozorro. Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «Будівництво та меблі». Відповідь: Відповідно Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пп. 8 п.1 ч. 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Тому Учасником виконані вимоги Тендерної документації встановлені Замовником.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_06_TS «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)», очікуваною вартістю 2 964 605,94 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-004417-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає інформацію, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, у тому числі надати підтверджуючі документи? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь: Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» надаємо Зведений Кошторисний розрахунок, на підставі якого нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Водночас Міністерство розвитку громад та територій України наказом від 01.11.2021 № 281 (далі – наказ № 281) затвердило кошторисні норми в Україні у будівництві, а саме Настанову з визначення вартості будівництва та Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Пунктом 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва встановлено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). ( документи додаємо) Надаємо посилання на сайт, щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://vyshn-osvita.gov.ua/docs/8453/. 2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті від 12.09.2024 № 2, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівництво та меблі» (далі – ТОВ «Будівництво та меблі»), з наданням підтверджуючих документів. Відповідь: Відповідно до п. 7.1 до договору від 12.09.2024 № 2 договір діє до 1 липня 2025 року, тому на час перевірки Договір діє та не завершений, оплата за договором не проводилась. 3. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «Будівництво та меблі» в електронній системі закупівель завантажено документи без накладання КЕП/УЕП на кожен електронний документ. Слід зазначити, що учасником завантажено наступні однакові документи «Підписании_ 3.1 Згода з проектом договору.docx.pdf» та «3.1 Згода з проектом договору.pdf», «Підписании_ 3.1 Лист гарантія захист довкілля.docx.pdf» та «3.1 Лист гарантія захист довкілля.pdf» та «Підписании_ 3.1 погодження з технічними характеристиками.docx.pdf» та «3.1 погодження з технічними характеристиками.pdf», «Підписании_ 3.2 Розрахунок відповідно до Настанови.docx.pdf» та «3.2 Розрахунок відповідно до Настанови.pdf», «Підписании_ 4 Цінова пропозиція.docx.pdf» та «4 Цінова пропозиція.pdf», «Підписании_ додаток 2 проект договору.docx.pdf» та «додаток 2 проект договору.pdf» тощо, при цьому на документи не накладено електронний підпис саме в системі Prozorro. Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «Будівництво та меблі». Відповідь: Відповідно Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пп. 8 п.1 ч. 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Тому Учасником виконані вимоги Тендерної документації встановлені Замовником.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_06_TS «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)», очікуваною вартістю 2 964 605,94 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-004417-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає інформацію, а саме: 1. З яких причин Замовником в електронній системі закупівель під час оприлюднення протоколу відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» оприлюднено протокол від 31.08.2024 № 46 про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ»? Відповідь: У наслідок технічної помилки. 2. Просимо надати протокол відхилення саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку». Відповідь: Протокол відхилення саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» для ознайомлення в наслідок технічної помилки був опублікований за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-006096-a ( документ додається). 3. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 09.08.2024 о 12:17 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 09.08.2024 о 11:55 год.? Відповідь: Тендерна документація затверджена Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України, внесення змін до якої заборонено, оприлюднено двічі в наслідок збою в роботи комп’ютера через систему інтернет. 4. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації? Відповідь: З причини відсутності внесення змін.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_06_TS «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)», очікуваною вартістю 2 964 605,94 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-004417-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає інформацію, а саме: 1. З яких причин Замовником в електронній системі закупівель під час оприлюднення протоколу відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» оприлюднено протокол від 31.08.2024 № 46 про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ»? Відповідь: У наслідок технічної помилки. 2. Просимо надати протокол відхилення саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку». Відповідь: Протокол відхилення саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» для ознайомлення в наслідок технічної помилки був опублікований за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-006096-a ( документ додається). 3. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 09.08.2024 о 12:17 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 09.08.2024 о 11:55 год.? Відповідь: Тендерна документація затверджена Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України, внесення змін до якої заборонено, оприлюднено двічі в наслідок збою в роботи комп’ютера через систему інтернет. 4. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації? Відповідь: З причини відсутності внесення змін.
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 44039000, Україна, Вишневе, Вулиця Святошинська, будинок 29 даним листом повідомляє Вас що, на виконання Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 27.11.2024року «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-09-004417-a нашим підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме , встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого та абзацу десятого пункту 28 Особливостей та статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівництво та меблі» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей., зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направленням на навчання з підвищення кваліфікації за темою « Публічні закупівлі в період воєнного часу» уповноважену особу Валентину МЕДВЕДЕВУ.