0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
522 543.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 13 лист. 11:07
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2024 № 61-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20. UA-2024-10-30-012738-a 30.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі: Здійснення технічного нагляду за ходом виконання робіт, їх якістю, відповідністю будівельним нормам, об’ємами робіт по об’єкту: «Роботи з капітального ремонту об’єкта культурної спадщини - будівлі Чернігівського апеляційного суду розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України (ДК 021:2015 код 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 522 543,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-30-012738-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати документальне підтвердження наявності підстав для укладення договору на проведення технічного нагляду від 30.10.2024 № 129/24 без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для виконання робіт саме Солошенко Сергія Григоровича? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Відповідно до пункту 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Згідно розробленої проектно – кошторисної документації на роботи з капітального ремонту об’єкта культурної спадщини - будівлі Чернігівського апеляційного суду розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Роботи з капітального ремонту об’єкта культурної спадщини - будівлі Чернігівського апеляційного суду розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України» (Експертиза проведена ТОВ «Перша будівельна експертиза» (код ЄДРПОУ 41134902)), вартість робіт здійснення технічного нагляду становить 1,5% від вартості робіт капітального ремонту (пункт 4.32 Настанови з визначення вартості робіт) та становить 522543,00 грн (п’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок три грн 00 коп.). На підтвердження зазначеного надаємо копію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та копію Експертного звіту. Кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника та норм чинного законодавства України (Закон України «Про архітектурну діяльність», Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ від 11.07.2007 №903, «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», «Настанова з визначення вартості робіт», тощо). 2. Щодо документального підтвердження наявності підстав для укладення договору на проведення технічного нагляду від 30.10.2024 № 129/24 без застосування відкритих торгів. Відповідно до пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відтак, враховуючи те, що очікувана вартість закупівлі робіт здійснення технічного нагляду становить 522543,00 грн, та є меншою, за вартісні межі, встановлені у пункті 11 Особливостей, Замовником прийнято рішення укласти договір без використання електронної системи закупівель із публікацією договору. 3. Щодо критеріїв оцінки можливих потенційних виконавців робіт. Відповідно до частини 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Відтак, враховуючи те, що закупівля робіт здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Роботи з капітального ремонту об’єкта культурної спадщини - будівлі Чернігівського апеляційного суду розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України (ДК 021:2015 код 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)» не є конкурентною закупівлею в розумінні Закону, вартість робіт зі здійснення технічного нагляду визначено проектно – кошторисною документацією відповідно до Настанови з визначення вартості робіт та Експертним звітом, а також зважаючи на те, що роботи по даному об’єкту становлять клас наслідків (відповідальності) СС3 - значні наслідки, основними критеріями вибору Виконавця ФОП Солошенка Сергія Григоровича були: наявність відповідних дозвільних документів; позитивний багаторічний досвід виконання такого виду робіт; якість виконання робіт. Враховуючи вищезазначене, процедура закупівлі «здійснення технічного нагляду за ходом виконання робіт, їх якістю, відповідністю будівельним нормам, об’ємами робіт по об’єкту: «Роботи з капітального ремонту об’єкта культурної спадщини - будівлі Чернігівського апеляційного суду розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України (ДК 021:2015 код 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)» проведена Замовником із дотриманням вимог чинного законодавства України.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Відповідно до пункту 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Згідно розробленої проектно – кошторисної документації на роботи з капітального ремонту об’єкта культурної спадщини - будівлі Чернігівського апеляційного суду розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Роботи з капітального ремонту об’єкта культурної спадщини - будівлі Чернігівського апеляційного суду розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України» (Експертиза проведена ТОВ «Перша будівельна експертиза» (код ЄДРПОУ 41134902)), вартість робіт здійснення технічного нагляду становить 1,5% від вартості робіт капітального ремонту (пункт 4.32 Настанови з визначення вартості робіт) та становить 522543,00 грн (п’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок три грн 00 коп.). На підтвердження зазначеного надаємо копію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та копію Експертного звіту. Кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника та норм чинного законодавства України (Закон України «Про архітектурну діяльність», Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ від 11.07.2007 №903, «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», «Настанова з визначення вартості робіт», тощо). 2. Щодо документального підтвердження наявності підстав для укладення договору на проведення технічного нагляду від 30.10.2024 № 129/24 без застосування відкритих торгів. Відповідно до пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відтак, враховуючи те, що очікувана вартість закупівлі робіт здійснення технічного нагляду становить 522543,00 грн, та є меншою, за вартісні межі, встановлені у пункті 11 Особливостей, Замовником прийнято рішення укласти договір без використання електронної системи закупівель із публікацією договору. 3. Щодо критеріїв оцінки можливих потенційних виконавців робіт. Відповідно до частини 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Відтак, враховуючи те, що закупівля робіт здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Роботи з капітального ремонту об’єкта культурної спадщини - будівлі Чернігівського апеляційного суду розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України (ДК 021:2015 код 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)» не є конкурентною закупівлею в розумінні Закону, вартість робіт зі здійснення технічного нагляду визначено проектно – кошторисною документацією відповідно до Настанови з визначення вартості робіт та Експертним звітом, а також зважаючи на те, що роботи по даному об’єкту становлять клас наслідків (відповідальності) СС3 - значні наслідки, основними критеріями вибору Виконавця ФОП Солошенка Сергія Григоровича були: наявність відповідних дозвільних документів; позитивний багаторічний досвід виконання такого виду робіт; якість виконання робіт. Враховуючи вищезазначене, процедура закупівлі «здійснення технічного нагляду за ходом виконання робіт, їх якістю, відповідністю будівельним нормам, об’ємами робіт по об’єкту: «Роботи з капітального ремонту об’єкта культурної спадщини - будівлі Чернігівського апеляційного суду розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України (ДК 021:2015 код 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)» проведена Замовником із дотриманням вимог чинного законодавства України.