0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 883 541.56 UAH
Замовник
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 13 лист. 16:33
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, на підставі підпункту 22 пункту 13 Особливостей, а саме: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля: газопоршневих, газотурбінних когенераційних установок, газотурбінних установок та блочно-модульних котелень (їх складових), їх оренда; послуг з оренди (фрахту, лізингу тощо) суден технічного флоту (спеціалізованих суден), на яких встановлені газопоршневі та/або газотурбінні установки, призначені для виробництва електричної енергії, послуг з найму персоналу для таких установок; товарів, робіт та послуг, пов’язаних з будівництвом установок, зазначених у абзацах другому і третьому цього підпункту, введенням в експлуатацію, здійсненням заходів щодо проектування, будівництва та/або реконструкції електричних, газових мереж, необхідних для забезпечення можливості видачі потужності, приєднанням таких установок до електричних, газових та інших мереж; послуг з проектування, обслуговування, планових і позапланових ремонтів таких установок для підприємств паливно-енергетичного комплексу для підготовки до опалювального сезону 2024/25 року, і укладання договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей (файл «Обґрунтування підстави»), та перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (протокол наради щодо вирішення питання альтернативного енергозабезпечення (теплопостачання, генерація електроенергії) споживачів Чернігівської області від 11 квітня 2024 року департаменту ЕТЗ та ЖКГ Чернігівської ОДА; рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 травня 2024 року № 305 «Про підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери Чернігівської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2024/2025 років»; протокол № 8 від 11 червня 2024 року засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чернігівської міської ради). Обгрунтування розміру бюджетного призначення. Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 вересня 2024 року № 620 «Про внесення змін і доповнень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». (https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/sid-376/scid-2024-09-18/id-163056/ https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/06/docs/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20291.pdf https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/10/docs/400.pdf ) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до затвердженої проектної документації з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення. 2 883 541,56. Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТИНГ» від 04 вересня 2024 року № 802/24-РБК-ЕЗ). Повідомляємо, що фактичний стан виконання договору від 09.10.2024 № 8240/53, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС» (далі – Договір) за результатами даної закупівлі, відповідає всім умовам Договору та виконується у порядку, визначеному цим Договором та чинним законодавством України. Строк виконання робіт за договором визначається календарним графіком, який є невід’ємною частиною договору та встановлюється до 15 грудня 2024 року, з правом передчасного виконання. Станом на 21.11.2024 оплата за вищезазначеним договором не здійснювалась.
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, на підставі підпункту 22 пункту 13 Особливостей, а саме: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля: газопоршневих, газотурбінних когенераційних установок, газотурбінних установок та блочно-модульних котелень (їх складових), їх оренда; послуг з оренди (фрахту, лізингу тощо) суден технічного флоту (спеціалізованих суден), на яких встановлені газопоршневі та/або газотурбінні установки, призначені для виробництва електричної енергії, послуг з найму персоналу для таких установок; товарів, робіт та послуг, пов’язаних з будівництвом установок, зазначених у абзацах другому і третьому цього підпункту, введенням в експлуатацію, здійсненням заходів щодо проектування, будівництва та/або реконструкції електричних, газових мереж, необхідних для забезпечення можливості видачі потужності, приєднанням таких установок до електричних, газових та інших мереж; послуг з проектування, обслуговування, планових і позапланових ремонтів таких установок для підприємств паливно-енергетичного комплексу для підготовки до опалювального сезону 2024/25 року, і укладання договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей (файл «Обґрунтування підстави»), та перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (протокол наради щодо вирішення питання альтернативного енергозабезпечення (теплопостачання, генерація електроенергії) споживачів Чернігівської області від 11 квітня 2024 року департаменту ЕТЗ та ЖКГ Чернігівської ОДА; рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 травня 2024 року № 305 «Про підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери Чернігівської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2024/2025 років»; протокол № 8 від 11 червня 2024 року засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чернігівської міської ради). Обгрунтування розміру бюджетного призначення. Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 вересня 2024 року № 620 «Про внесення змін і доповнень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». (https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/sid-376/scid-2024-09-18/id-163056/ https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/06/docs/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20291.pdf https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/10/docs/400.pdf ) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до затвердженої проектної документації з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення. 2 883 541,56. Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТИНГ» від 04 вересня 2024 року № 802/24-РБК-ЕЗ). Повідомляємо, що фактичний стан виконання договору від 09.10.2024 № 8240/53, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС» (далі – Договір) за результатами даної закупівлі, відповідає всім умовам Договору та виконується у порядку, визначеному цим Договором та чинним законодавством України. Строк виконання робіт за договором визначається календарним графіком, який є невід’ємною частиною договору та встановлюється до 15 грудня 2024 року, з правом передчасного виконання. Станом на 21.11.2024 оплата за вищезазначеним договором не здійснювалась.
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, на підставі підпункту 22 пункту 13 Особливостей, а саме: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля: газопоршневих, газотурбінних когенераційних установок, газотурбінних установок та блочно-модульних котелень (їх складових), їх оренда; послуг з оренди (фрахту, лізингу тощо) суден технічного флоту (спеціалізованих суден), на яких встановлені газопоршневі та/або газотурбінні установки, призначені для виробництва електричної енергії, послуг з найму персоналу для таких установок; товарів, робіт та послуг, пов’язаних з будівництвом установок, зазначених у абзацах другому і третьому цього підпункту, введенням в експлуатацію, здійсненням заходів щодо проектування, будівництва та/або реконструкції електричних, газових мереж, необхідних для забезпечення можливості видачі потужності, приєднанням таких установок до електричних, газових та інших мереж; послуг з проектування, обслуговування, планових і позапланових ремонтів таких установок для підприємств паливно-енергетичного комплексу для підготовки до опалювального сезону 2024/25 року, і укладання договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей (файл «Обґрунтування підстави»), та перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (протокол наради щодо вирішення питання альтернативного енергозабезпечення (теплопостачання, генерація електроенергії) споживачів Чернігівської області від 11 квітня 2024 року департаменту ЕТЗ та ЖКГ Чернігівської ОДА; рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 травня 2024 року № 305 «Про підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери Чернігівської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2024/2025 років»; протокол № 8 від 11 червня 2024 року засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чернігівської міської ради). Обгрунтування розміру бюджетного призначення. Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 вересня 2024 року № 620 «Про внесення змін і доповнень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». (https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/sid-376/scid-2024-09-18/id-163056/ https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/06/docs/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20291.pdf https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/10/docs/400.pdf ) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до затвердженої проектної документації з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення. 2 883 541,56. Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТИНГ» від 04 вересня 2024 року № 802/24-РБК-ЕЗ). Повідомляємо, що фактичний стан виконання договору від 09.10.2024 № 8240/53, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС» (далі – Договір) за результатами даної закупівлі, відповідає всім умовам Договору та виконується у порядку, визначеному цим Договором та чинним законодавством України. Строк виконання робіт за договором визначається календарним графіком, який є невід’ємною частиною договору та встановлюється до 15 грудня 2024 року, з правом передчасного виконання. Станом на 21.11.2024 оплата за вищезазначеним договором не здійснювалась.