0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 475 066.00 грн.
Знайдено порушення
Дата: 22 лист. 11:12
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 03.10.2024 року уповноваженою особою, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання коштів” (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1266) надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наступного змісту: Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (модернізація) приміщень харчоблоку Старововчинецького ліцею Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-03-005502-a Очікувана вартість: 4 475 066,00 грн. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами та Експертного звіту №26-0030/01-24 від 27 лютого 2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обсяги визначено відповідно до потреби, що визначена відповідно до кошторисних розрахунків. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Закупівля робіт здійснюється для створення умов якісного та безпечного приготування їжі для забезпечення всіх учасників навчально-виховного процесу раціональним безпечним та якіснішим харчуванням, впровадження нових технологій приготування їжі, підвищення енергоефективності харчоблоку.» Дане обґрунтування оприлюднено на офіційному сайті Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області за посиланням: https://kamyanecka-gromada.gov.ua/news/1727961328/ На підтвердження вищезазначеної інформації додаються наступні документи: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості від 03.10.2024 р. 2. Експертний звіт №26-0030/01-24 від 27 лютого 2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі вирахувана за мінусом витрат, які оплачуються окремо від предмета закупівлі, але враховані в загальній кошторисній вартості.
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 03.10.2024 року уповноваженою особою, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання коштів” (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1266) надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наступного змісту: Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (модернізація) приміщень харчоблоку Старововчинецького ліцею Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-03-005502-a Очікувана вартість: 4 475 066,00 грн. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами та Експертного звіту №26-0030/01-24 від 27 лютого 2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обсяги визначено відповідно до потреби, що визначена відповідно до кошторисних розрахунків. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Закупівля робіт здійснюється для створення умов якісного та безпечного приготування їжі для забезпечення всіх учасників навчально-виховного процесу раціональним безпечним та якіснішим харчуванням, впровадження нових технологій приготування їжі, підвищення енергоефективності харчоблоку.» Дане обґрунтування оприлюднено на офіційному сайті Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області за посиланням: https://kamyanecka-gromada.gov.ua/news/1727961328/ На підтвердження вищезазначеної інформації додаються наступні документи: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості від 03.10.2024 р. 2. Експертний звіт №26-0030/01-24 від 27 лютого 2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі вирахувана за мінусом витрат, які оплачуються окремо від предмета закупівлі, але враховані в загальній кошторисній вартості.
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-11-21-000051 закупівлі «Капітальний ремонт (модернізація) приміщень харчоблоку Старововчинецького ліцею Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області» (далі — Закупівля) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Що стосується даної закупівлі, то План фінансування робіт до договору від 01.11.2024 № 217 у відповідності з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 83 Постанови № 668 розроблено та буде оприлюднено в електронній системі закупівель.» Принагідно повідомляю, що інформації по Висновку моніторингу на майданчику ДЗО, з яким безпосердньо працює Замовник, станом на 16.12.2024 року немає. Проте на інших майданчиках таких як ZakupivliPro та безпоседньо на сайті Prozorro вона є. Замовник на законодавчому рівні немає обов'язку звіряти інформацію, яка є оприлюдненою на майданчику, де він зареєстрований і здійснює свої закупівлі з іншими майданчиками, тому виникла ситуація, що призвела до неможливості дотримання термінів виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель не з вини уповноваженої особи Замовника.
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-11-21-000051 закупівлі «Капітальний ремонт (модернізація) приміщень харчоблоку Старововчинецького ліцею Кам’янецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області» (далі — Закупівля) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Що стосується даної закупівлі, то План фінансування робіт до договору від 01.11.2024 № 217 у відповідності з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 83 Постанови № 668 розроблено та буде оприлюднено в електронній системі закупівель.» Принагідно повідомляю, що інформації по Висновку моніторингу на майданчику ДЗО, з яким безпосердньо працює Замовник, станом на 16.12.2024 року немає. Проте на інших майданчиках таких як ZakupivliPro та безпоседньо на сайті Prozorro вона є. Замовник на законодавчому рівні немає обов'язку звіряти інформацію, яка є оприлюдненою на майданчику, де він зареєстрований і здійснює свої закупівлі з іншими майданчиками, тому виникла ситуація, що призвела до неможливості дотримання термінів виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель не з вини уповноваженої особи Замовника.
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги ...
308 668 728 00 грн
Основні неорганічні хімічні речовини
Основні неорганічні хімічні речовини (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні ...
291 352 000 00 грн
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значе...
362 099 905 00 грн