0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
51 787 238.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 лист. 16:35
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит щодо надання пояснень по об’єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) номер закупівлі UA-2024-10-07-005298-a, повідомляємо про наступне. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.? Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275, визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (на даний час «Кошторисні норми України у будівництві», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)», який входив до проектно-кошторисної документації, складеної за поточними цінами станом на 2024 рік. За даними зведеного кошторисного розрахунку, позитивного експертного звіту, вартість робіт по об’єкту склала 53 640 436 грн. Обґрунтування розміру бюджетних призначень. Наказом першого заступника начальника Вінницької обласної військової адміністрації «Про внесення змін до обласного бюджету на 2024 рік» № 500 від 01 серпня 2024 року було виділено кошти по об’єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» в обсязі 5 043,00 тис. грн. Згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік, затвердженого наказом Управління будівництва Вінницької обласної державної адміністрації від 16 серпня 2024 року № 16, та плану використання бюджетних коштів на 2024 рік за КПКВ 1518110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», погодженим головним розпорядником коштів, передбачено кошти на реалізацію об’єкта будівництва у 2024 році в розмірі 5 043,00 тис. грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)», яка отримала позитивний експертний звіт від Вінницької обласної комунальної установи "Служба технічного нагляду за об'єктами житлово-комунального господарства" № 04-07-0301 від 30 вересня 2024 року. Відповідні характеристики об’єкту розміщені на офіційному сайті ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» за посиланням https://dpabi.weblium.site/ (розміщено інформацію 07.10.2024 року). Крім того, вказана інформація дублюється на офіційній сторінці ДП в Facebook, на відповідний допис надаємо Вам посилання https://www.facebook.com/photo/?fbid=1271857017217458&set=a.731757874560711
На Ваш запит щодо надання пояснень по об’єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) номер закупівлі UA-2024-10-07-005298-a, повідомляємо про наступне. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.? Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275, визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (на даний час «Кошторисні норми України у будівництві», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)», який входив до проектно-кошторисної документації, складеної за поточними цінами станом на 2024 рік. За даними зведеного кошторисного розрахунку, позитивного експертного звіту, вартість робіт по об’єкту склала 53 640 436 грн. Обґрунтування розміру бюджетних призначень. Наказом першого заступника начальника Вінницької обласної військової адміністрації «Про внесення змін до обласного бюджету на 2024 рік» № 500 від 01 серпня 2024 року було виділено кошти по об’єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» в обсязі 5 043,00 тис. грн. Згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік, затвердженого наказом Управління будівництва Вінницької обласної державної адміністрації від 16 серпня 2024 року № 16, та плану використання бюджетних коштів на 2024 рік за КПКВ 1518110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха», погодженим головним розпорядником коштів, передбачено кошти на реалізацію об’єкта будівництва у 2024 році в розмірі 5 043,00 тис. грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)», яка отримала позитивний експертний звіт від Вінницької обласної комунальної установи "Служба технічного нагляду за об'єктами житлово-комунального господарства" № 04-07-0301 від 30 вересня 2024 року. Відповідні характеристики об’єкту розміщені на офіційному сайті ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» за посиланням https://dpabi.weblium.site/ (розміщено інформацію 07.10.2024 року). Крім того, вказана інформація дублюється на офіційній сторінці ДП в Facebook, на відповідний допис надаємо Вам посилання https://www.facebook.com/photo/?fbid=1271857017217458&set=a.731757874560711
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит щодо надання пояснень по об’єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) номер закупівлі UA-2024-10-07-005298-a, повідомляємо про наступне. 1. Щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», враховуючи, що підсумкова відомість ресурсів щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 1 до тендерної документації, надана у складі тендерної пропозиції учасника- переможця торгів ТОВ «ЖК – Гарант», включає в себе придбання: - Дизельна електростанція вартістю 695280,47 грн; - Тепловий насос N=20.0кВт (380В) з обв'язкою між блоками в комплекті вартістю 1254694,22 грн; - Каналізаційна насосна станція в кількості 2 шт. вартістю 760000,0 грн? Згідно п. 1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року №861 визначено, що цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Звертаємо увагу, що предметом вказаної закупівлі є роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)». Вимоги вищенаведеного порядку стосуються закупівлі товарів. Тому наявність вказаної органом фінансовго контролю вимоги в тендерній документації по закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» є недоцільною. Одночасно зазначаємо, що згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином, зміст і вимоги тендерної документації відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» розробляються і затверджуються Замовником. Відповідно й трактування того, які вимоги документації є обов’язковими та їх зміст, відноситься до компетенції Замовника, а закріплена на законодавчому рівні 2. Відповідно до пунктів 3.21, 3.26, 3.40 розділу ІІІ Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова №281), відомість ресурсів до локального кошторису, об’єктного кошторису та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формами, наведеними у додатках 4, 6, 11 Настанови №281 та містить розділ І «Витрати труда», розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» та розділ III «Будівельні матеріали, вироби і комплектів». Також, згідно з пунктом 5.1 розділу V Настанови №281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Виходячи із вищевикладеного, надайте пояснення з яких причин у відомості обсягів робіт, яка є додатком 1 тендерної документації відсутні розділи І «Витрати труда» та ІІ «Будівельні машини і механізми»? Для складання тендерної документації, яку буде надано Учасниками, достатньо вказати основні параметри: матеріали, обладнання та перелік робіт. А такі деталі, як кількість людей та конкретні механізми, залишаються на розсуд Учасника. Це логічний підхід, оскільки Підрядник сам вирішуватиме, як організувати процес, спираючись на надані Замовником базові дані. Такий підхід спрощує підготовку документації, робить її універсальною та придатною для використання різними підприємствами. Головне, щоб у документі була чітка й прозора інформація про основні компоненти проєкту. Розділи І «Витрати труда», ІІ «Будівельні машини і механізми» та розділ III «Будівельні матеріали, вироби і комплектів» наведені в складі тендерної документації Учасника, а саме в файлі 2 ДЦ.pdf (Додаток) Одночасно зазначаємо, що згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином, зміст і вимоги тендерної документації відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» розробляються і затверджуються Замовником. Відповідно й трактування того, які вимоги документації є обов’язковими та їх зміст, відноситься до компетенції Замовника, а закріплена на законодавчому рівні Замовник встановив що для виконання робіт Учаснику для складання тендерної пропозиції достатньо перелік робіт та необхідні матеріали. Тому вимогу про включення вищезазаначених будівельних машин і механізмів, а також витрати труда в Додаток 1 до тендерної документації вважаємо пезпідставною. 3. Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року №207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України за №№425/37761, 426/37762 від 15 квітня 2022 року, затверджено Положення про інформаційно-аналітичну систему «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Порядок). Порядком встановлено, що відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, надаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС). Витяг – це документ у паперовій або електронній формі, що сформовано засобами програмного забезпеченням ІАС, який містить відомості актуальні на дату та час його формування. Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Поясніть як здійснено перевірку достовірності інформації про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, відносно керівника учасника процедури закупівлі, оскільки QR-код Витягу ВР-002762284 не забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС? Зауважимо що вищевказаний витяг все таки був наданий Учасником в складі тендерної пропозиції. (№ВР-002762284 від 30.10.2024 року) Перевірку здійснено за даними Єдиного державного реєстру судових рішень, згідно якого судові рішення про притягнення директора до кримінальної відповідальності відсутні, тобто відсутні рішення де Яцуков Є.В. був обвинувачений в кримінальних правопорушеннях. Учасником в складі пропозиції надано актуальну довідку про несудимість, а також загальну довідку відповідно до статті 17 Закону ( Довідка п 47 Особливостей. Docx, Витяг не судимість.pdf – Додатки). 4. Яким чином учасником ТОВ «ЖК – Гарант», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації, щодо: - надання розрахунку вартості транспортування матеріальних ресурсів за 1 тонну на необхідну відстань у складі загальної вартості матеріалів, відповідно до правил визначення вартості будівництва (якщо вони мають місце), а також розрахунку заготівельно-складських витрат відповідно до правила визначення вартості будівництва) (якщо вони мають місце), оскільки в локальних кошторисах на будівельні роботи №02-01-04 (на системи зв'язку Споруда цивільного захисту), №02-01-08 (на пожежну сигналізацію Споруда цивільного захисту), №02-01-09 (автоматизація комплексна Споруда цивільного захисту), №04-01-01 (на будівельні роботи Дизель-генератор) міститься інформація про транспортні та заготівельно-складські витрати? - включення до розрахунку строку будівництва при трудомісткості прямих витрат середню чисельність працюючих 26 осіб, тоді як у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено 27 осіб, з яких 3 особи перебувають на посадах, що пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією та витрати на них не включаються до прямих витрат на будівельні роботи? А)Відповідно до пункту 3.14 НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва зазначено, що кошторисна вартість устаткування визначається як сума усіх витрат на придбання і доставку цього устаткування на приоб’єктний склад або місце його передачі до монтажу. Складовими кошторисної вартості устаткування є: 1) відпускні ціни; 2) транспортні витрати; 3) заготівельно-складські витрати. В окремих випадках до складових кошторисної вартості устаткування можуть включатись витрати на комплектацію, які визначаються на основі обґрунтовувальних розрахунків. Транспортні та заготівельно-складські витрати на устаткування враховуються в локальних кошторисах калькуляційним методом або за показниками, що становлять: 1) транспортні витрати — 3 % від відпускної ціни; 2) заготівельно-складські витрати — 0,9 % від суми відпускної ціни та транспортних витрат, тобто Учасником дотримано вимог законодавства застосувавши відповідні показники Б) Слід зауважити що Учасник планує залучати субпідрядну організацію, а саме «Житомирське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України» для встановлення пожсигналізації, в зв’язку з чим Учасником було визначено що середня чисельність працівників становитиме 26 чоловік. Також слід зазначити що відповідно до проекту договору наданого замовником в п.16.3 вказано що «ПІДРЯДНИК буде на вимогу ЗАМОВНИКА надавати інформацію про хід виконання робіт, у тому числі про відхилення від графіка їх виконання, (причини, заходи щодо усунення відхилення), забезпечення матеріальними ресурсами, залучення до виконання робіт робочої сили та субпідрядників. Інформація надається ПІДРЯДНИКОМ у формах (фото, відео) та у терміни, визначені ЗАМОВНИКОМ.» тобто Учасник вирахував середню необхідність робітників, які можуть чи будуть залучені до виконання будівельно-монтажних робіт. Додатки : 2 ДЦ.pdf 20 Довідка п 47 Особливостей. Docx Витяг не судимість. pdf
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надайте обґрунтовану необхідність щодо продовження строку для укладення договору ? В зв’язку із надходженням листа від Бюро економічної безпеки, щодо встановлення доцільності укладання договору, Замовником було вирішено продовжити даний для термін для уточнення інформації.
На Ваш запит щодо надання пояснень по об’єкту «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) номер закупівлі UA-2024-10-07-005298-a, повідомляємо про наступне. 1. Щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», враховуючи, що підсумкова відомість ресурсів щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 1 до тендерної документації, надана у складі тендерної пропозиції учасника- переможця торгів ТОВ «ЖК – Гарант», включає в себе придбання: - Дизельна електростанція вартістю 695280,47 грн; - Тепловий насос N=20.0кВт (380В) з обв'язкою між блоками в комплекті вартістю 1254694,22 грн; - Каналізаційна насосна станція в кількості 2 шт. вартістю 760000,0 грн? Згідно п. 1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року №861 визначено, що цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Звертаємо увагу, що предметом вказаної закупівлі є роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)». Вимоги вищенаведеного порядку стосуються закупівлі товарів. Тому наявність вказаної органом фінансовго контролю вимоги в тендерній документації по закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» є недоцільною. Одночасно зазначаємо, що згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином, зміст і вимоги тендерної документації відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» розробляються і затверджуються Замовником. Відповідно й трактування того, які вимоги документації є обов’язковими та їх зміст, відноситься до компетенції Замовника, а закріплена на законодавчому рівні 2. Відповідно до пунктів 3.21, 3.26, 3.40 розділу ІІІ Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова №281), відомість ресурсів до локального кошторису, об’єктного кошторису та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формами, наведеними у додатках 4, 6, 11 Настанови №281 та містить розділ І «Витрати труда», розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» та розділ III «Будівельні матеріали, вироби і комплектів». Також, згідно з пунктом 5.1 розділу V Настанови №281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Виходячи із вищевикладеного, надайте пояснення з яких причин у відомості обсягів робіт, яка є додатком 1 тендерної документації відсутні розділи І «Витрати труда» та ІІ «Будівельні машини і механізми»? Для складання тендерної документації, яку буде надано Учасниками, достатньо вказати основні параметри: матеріали, обладнання та перелік робіт. А такі деталі, як кількість людей та конкретні механізми, залишаються на розсуд Учасника. Це логічний підхід, оскільки Підрядник сам вирішуватиме, як організувати процес, спираючись на надані Замовником базові дані. Такий підхід спрощує підготовку документації, робить її універсальною та придатною для використання різними підприємствами. Головне, щоб у документі була чітка й прозора інформація про основні компоненти проєкту. Розділи І «Витрати труда», ІІ «Будівельні машини і механізми» та розділ III «Будівельні матеріали, вироби і комплектів» наведені в складі тендерної документації Учасника, а саме в файлі 2 ДЦ.pdf (Додаток) Одночасно зазначаємо, що згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином, зміст і вимоги тендерної документації відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» розробляються і затверджуються Замовником. Відповідно й трактування того, які вимоги документації є обов’язковими та їх зміст, відноситься до компетенції Замовника, а закріплена на законодавчому рівні Замовник встановив що для виконання робіт Учаснику для складання тендерної пропозиції достатньо перелік робіт та необхідні матеріали. Тому вимогу про включення вищезазаначених будівельних машин і механізмів, а також витрати труда в Додаток 1 до тендерної документації вважаємо пезпідставною. 3. Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року №207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України за №№425/37761, 426/37762 від 15 квітня 2022 року, затверджено Положення про інформаційно-аналітичну систему «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Порядок). Порядком встановлено, що відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, надаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС). Витяг – це документ у паперовій або електронній формі, що сформовано засобами програмного забезпеченням ІАС, який містить відомості актуальні на дату та час його формування. Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Поясніть як здійснено перевірку достовірності інформації про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, відносно керівника учасника процедури закупівлі, оскільки QR-код Витягу ВР-002762284 не забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС? Зауважимо що вищевказаний витяг все таки був наданий Учасником в складі тендерної пропозиції. (№ВР-002762284 від 30.10.2024 року) Перевірку здійснено за даними Єдиного державного реєстру судових рішень, згідно якого судові рішення про притягнення директора до кримінальної відповідальності відсутні, тобто відсутні рішення де Яцуков Є.В. був обвинувачений в кримінальних правопорушеннях. Учасником в складі пропозиції надано актуальну довідку про несудимість, а також загальну довідку відповідно до статті 17 Закону ( Довідка п 47 Особливостей. Docx, Витяг не судимість.pdf – Додатки). 4. Яким чином учасником ТОВ «ЖК – Гарант», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації, щодо: - надання розрахунку вартості транспортування матеріальних ресурсів за 1 тонну на необхідну відстань у складі загальної вартості матеріалів, відповідно до правил визначення вартості будівництва (якщо вони мають місце), а також розрахунку заготівельно-складських витрат відповідно до правила визначення вартості будівництва) (якщо вони мають місце), оскільки в локальних кошторисах на будівельні роботи №02-01-04 (на системи зв'язку Споруда цивільного захисту), №02-01-08 (на пожежну сигналізацію Споруда цивільного захисту), №02-01-09 (автоматизація комплексна Споруда цивільного захисту), №04-01-01 (на будівельні роботи Дизель-генератор) міститься інформація про транспортні та заготівельно-складські витрати? - включення до розрахунку строку будівництва при трудомісткості прямих витрат середню чисельність працюючих 26 осіб, тоді як у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено 27 осіб, з яких 3 особи перебувають на посадах, що пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією та витрати на них не включаються до прямих витрат на будівельні роботи? А)Відповідно до пункту 3.14 НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва зазначено, що кошторисна вартість устаткування визначається як сума усіх витрат на придбання і доставку цього устаткування на приоб’єктний склад або місце його передачі до монтажу. Складовими кошторисної вартості устаткування є: 1) відпускні ціни; 2) транспортні витрати; 3) заготівельно-складські витрати. В окремих випадках до складових кошторисної вартості устаткування можуть включатись витрати на комплектацію, які визначаються на основі обґрунтовувальних розрахунків. Транспортні та заготівельно-складські витрати на устаткування враховуються в локальних кошторисах калькуляційним методом або за показниками, що становлять: 1) транспортні витрати — 3 % від відпускної ціни; 2) заготівельно-складські витрати — 0,9 % від суми відпускної ціни та транспортних витрат, тобто Учасником дотримано вимог законодавства застосувавши відповідні показники Б) Слід зауважити що Учасник планує залучати субпідрядну організацію, а саме «Житомирське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України» для встановлення пожсигналізації, в зв’язку з чим Учасником було визначено що середня чисельність працівників становитиме 26 чоловік. Також слід зазначити що відповідно до проекту договору наданого замовником в п.16.3 вказано що «ПІДРЯДНИК буде на вимогу ЗАМОВНИКА надавати інформацію про хід виконання робіт, у тому числі про відхилення від графіка їх виконання, (причини, заходи щодо усунення відхилення), забезпечення матеріальними ресурсами, залучення до виконання робіт робочої сили та субпідрядників. Інформація надається ПІДРЯДНИКОМ у формах (фото, відео) та у терміни, визначені ЗАМОВНИКОМ.» тобто Учасник вирахував середню необхідність робітників, які можуть чи будуть залучені до виконання будівельно-монтажних робіт. Додатки : 2 ДЦ.pdf 20 Довідка п 47 Особливостей. Docx Витяг не судимість. pdf
Надайте обґрунтовану необхідність щодо продовження строку для укладення договору ? В зв’язку із надходженням листа від Бюро економічної безпеки, щодо встановлення доцільності укладання договору, Замовником було вирішено продовжити даний для термін для уточнення інформації.
За результатами розгляду висновку по моніторингу від 18.12.2024 р по об’єкту закупівлі: «№ закупівлі UA-2024-10-07-005298-a» «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» - код національного класифікатора України «ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» Замовником скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ «ЖК-Гарант» та відмінено процедуру відкритих торгів.