0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
380 000.00 грн.
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 груд. 14:47
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовнику-ініціатору Печеніжинській спеціальній школі необхідно закупити відповідний обсяг металопрофілю та покрівельних саморізів згідно власної потреби та виділених з місцевого бюджету коштів. Замовником-ініціатором здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Розділу III даної методики, одним зі способів, які рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій до постачальників відповідних предметів закупівлі. Замовник-ЦЗО отримав відповіді на запити цінових пропозицій від наступних постачальників необхідного товару: ТОВ «Металіка Профіль», ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ», ТОВ «ВВМ Явір». ТОВ Металіка Профіль запропонував ціну 406 247,88 грн з ПДВ, ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ» запропонував ціну 359 118,75 грн з ПДВ, ТОВ «ВВМ Явір» запропонував ціну 379 350 грн з ПДВ. Очікувану вартість сформовано відповідно до положень методики як середньоарифметичне значення отриманих від постачальників цінових пропозицій. Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 380 000 грн з ПДВ. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами)», обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщеного на веб-сайті за посиланнями: https://internatpech.at.ua/index/2024_rik/0-182 (сторінка з закупівлями на 2024 рік); https://drive.google.com/drive/folders/1uj6QZAfkpBPnw_Kv1x8xr_h07amTxaGt (файл з обгрунтуванням по процедурі закупівлі UA-2024-11-15-014183-a). Додатки: - Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру державного призначення; - Цінова пропозиція ТОВ «Металіка Профіль»; - Цінова пропозиція ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ» - Цінова пропозиція ТОВ «ВВМ Явір».
Замовнику-ініціатору Печеніжинській спеціальній школі необхідно закупити відповідний обсяг металопрофілю та покрівельних саморізів згідно власної потреби та виділених з місцевого бюджету коштів. Замовником-ініціатором здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Розділу III даної методики, одним зі способів, які рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій до постачальників відповідних предметів закупівлі. Замовник-ЦЗО отримав відповіді на запити цінових пропозицій від наступних постачальників необхідного товару: ТОВ «Металіка Профіль», ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ», ТОВ «ВВМ Явір». ТОВ Металіка Профіль запропонував ціну 406 247,88 грн з ПДВ, ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ» запропонував ціну 359 118,75 грн з ПДВ, ТОВ «ВВМ Явір» запропонував ціну 379 350 грн з ПДВ. Очікувану вартість сформовано відповідно до положень методики як середньоарифметичне значення отриманих від постачальників цінових пропозицій. Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 380 000 грн з ПДВ. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами)», обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщеного на веб-сайті за посиланнями: https://internatpech.at.ua/index/2024_rik/0-182 (сторінка з закупівлями на 2024 рік); https://drive.google.com/drive/folders/1uj6QZAfkpBPnw_Kv1x8xr_h07amTxaGt (файл з обгрунтуванням по процедурі закупівлі UA-2024-11-15-014183-a). Додатки: - Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру державного призначення; - Цінова пропозиція ТОВ «Металіка Профіль»; - Цінова пропозиція ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ» - Цінова пропозиція ТОВ «ВВМ Явір».
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
reestr_monopol_teplo-vodo_31 12 2024.pdf
pdf,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Обгрунтування.pdf
pdf,
Тендерна документація. |
В тендерній документації міститься вимога щодо подачі в складі тендерної пропозиції погодженого проекту договору в сканованому форматі. Учасник закупівлі надав не сканований документ, що порушує положення пункту 3 розділу 6 Тендерної документації. Відповідно до Висновку про результати моніторингу розуміємо, що учасник при формуванні тендерної пропозиції повинен ігнорувати інформацію, яка міститься в тексті тендерної документації, звертаючи увагу лише на Додаток зі списком необхідних документів. З цього випливає, що недоцільно розміщувати в тексті тендерної документації будь-яку інформацію, яка пояснює особливості подачі документів вказаних у Додатку з переліком. Звертаємося до вас із проханням детальніше із посиланням на положення нормативно-правових актів обгрунтувати неможливість чи заборону вказування в тендерній документації роз'яснюючої інформації щодо документів, які вимагаються Додатком із переліком. Відповідь просимо надати у строк достатній для оприлюднення нами інформації про заходи направлені на недопущення у подальшому таких порушень.
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
reestr_monopol_teplo-vodo_31 12 2024.pdf
pdf,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Обгрунтування.pdf
pdf,
Тендерна документація. |
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
На Ваше звернення по висновку від 19.12.2024 повідомляємо наступне: Відповідно до вимог Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Згідно вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також згідно вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно вимог пункту 43 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Таким чином у разі відсутності вимог до учасника у окремих додатках як те вимагається Особливостями у Замовника відсутні правові підстави для відхилення таких учасників у зв’язку з не поданням інформації, що не передбачена окремими додатками до тендерної документації. Відповідно до вимог Закону та особливостей Замовнику не заборонено зазначати інформацію з вимогами до учасника в тендерній документації та додатках до неї, проте визначальною/ними інформацією та вимогами до учасників вважатимуться ті які зазначені в окремих додатках до тендерної документації на вимогу пункту 28 Особливостей.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Заходом направленим на недопущення у подальшому виявлених порушень виступатиме усунення положення про обов'язковість подання сканованої копії проекту договору з тексту тендерної документації
Мототранспортні вантажні засоби
Транспортні засоби спеціалізованого призначення на базі автомобіля TOYOTA HILUX або е...
38 771 694 00 грн
Протезно-ортопедичні вироби
Чотирьохланковий колінний механізм з електронним керуванням (ДК 021:2015 - 33180000-...
35 928 000 00 грн
Електричні акумулятори
ЦЗВ-25Т_064_ВО: Електричні акумулятори (31430000-9 Електричні акумулятори)
30 199 533 50 грн
Металообробні верстати з числовим програмник керуванням
Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 - «Металообробні верстати»
44 067 500 00 грн