0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 519 449.60 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 28 лист. 10:53
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
03.12.2024 № 177 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2024 № 177 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-10-22-008260-a 22.10.2024 Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
В межах проведення моніторингу закупівлі роботи з капітального ремонту підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а, код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-008260-a), яку проведено Департаментом освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та отримувачів бюджетних коштів, Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету. Просимо надати посилання на власний веб-сайт (або на офіційний веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
На запит про надання пояснень від 09.12.2024 року у межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-10-22-008260-a) надаємо пояснення, а саме: 1). Статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що будівництво об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Таким чином обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено відповідно до проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, яка отримала позитивний експертний звіт №27/2688-12/23 від 27.12.2023 року виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА». Сума планових призначень затверджена рішенням Криворізької міської ради від 26.01.2024 року №2420 «Про внесення змін до рішення міської ради від 08.12.2023 №2323 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2024 рік» та доведена довідкою про зміни до кошторису на 2024 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, яка отримала позитивний експертний звіт №27/2688-12/23 від 27.12.2023 року виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА». Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з втратою чинності ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджених наказом міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» 2). З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://uokr.dnepredu.com/uk/news-2148-1458/.
На запит про надання пояснень від 09.12.2024 року у межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-10-22-008260-a) надаємо пояснення, а саме: 1). Статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що будівництво об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Таким чином обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено відповідно до проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, яка отримала позитивний експертний звіт №27/2688-12/23 від 27.12.2023 року виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА». Сума планових призначень затверджена рішенням Криворізької міської ради від 26.01.2024 року №2420 «Про внесення змін до рішення міської ради від 08.12.2023 №2323 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2024 рік» та доведена довідкою про зміни до кошторису на 2024 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, яка отримала позитивний експертний звіт №27/2688-12/23 від 27.12.2023 року виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА». Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з втратою чинності ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджених наказом міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» 2). З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://uokr.dnepredu.com/uk/news-2148-1458/.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
В межах проведення моніторингу закупівлі роботи з капітального ремонту підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а, код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-008260-a), яку проведено Департаментом освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Відповідно до пункту 2 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено надання Довідки, складеної за формою що наведена нижче за підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірена печаткою (за наявності), яка містить загальні відомості про учасника. За результатом аналізу інформації та документів оприлюднених учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" не містить в собі інформацію про систему оподаткування, на якій перебуває учасник, як суб’єкт підприємницької діяльності. Просимо надати пояснення з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" не врахована зазначена невідповідність? 2. Відповідно до пункту 13 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу про надання Учасником документального підтвердження щодо вивозу будівельного сміття (чинний договір з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривому Розі). Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", який містить в собі чинний договір з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривому Розі. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
На запит про надання пояснень від 12.12.2024 року у межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-10-22-008260-a) надаємо пояснення, а саме: 1). Відповідно до пункту 2 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації по предмету закупівлі, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація – «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель «PROZORRO»: UA-P-2024-10-22-010431-a Замовником було передбачено надання довідки, складеної за встановленою формою, яка містить загальні відомості про учасника, зокрема інформацію про систему оподаткування, на якій перебуває учасник, як суб’єкт підприємницької діяльності. У тендерній документації не деталізовано, яким чином саме ця інформація "Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності" повинна бути зазначена або в якому форматі. Відсутність жорсткого регламентування дозволяє Замовнику розглядати довідку, надану учасником, як таку, що відповідає вимогам, навіть якщо зазначення системи оподаткування було вказано у не вірному контексті, через несуттєвість цього аспекту в контексті конкретної закупівлі. Наголошуємо, що Учасник надав довідку що містить інформацію про систему оподаткування (у п. 10 пункту 2 розділу Б Додатку 3) (Назва файлу, що містить відповідну інформацію: Загальні відомості про учасника.pdf), і те, що він перебуває на єдиній системі оподаткування та вказав відсоткову ставку. Це чітко відповідає вимозі тендерної документації: «Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб’єкт підприємницької діяльності.» Фраза "єдиний податок" і зазначення відсоткової ставки (наприклад, 5%) є достатніми для виконання цієї вимоги, оскільки вказує і на тип оподаткування, і на особливості його застосування. 2). Замовник діяв відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, формуючи вимоги до учасників з метою підтвердження їхньої відповідності заявленим критеріям. - Повідомляємо, що під час час моніторингу по предмету закупівлі, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація – «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель «PROZORRO»: UA-P-2024-10-22-010431-a, було виявлено, що в складі пропозиції учасника відсутній документ, який підтверджує виконання вимоги пункту 13 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації, а саме — чинний договір з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривий Ріг. Після отримання зауваження Замовник звернувся до Учасника із запитом щодо підтвердження відповідності цієї вимоги. Учасник оперативно надав копію відповідного договору (Додаток: Договір_екоспецтранс_розміщення_буд_відходів.pdf), який: - був укладений до моменту подання тендерної пропозиції, - є чинним, - повністю відповідає встановленим вимогам тендерної документації. Замовник завжди прагне забезпечувати прозорість, відкритість і добросовісність процесу закупівель. Дії Замовника відповідають законодавству, а також принципам рівності та недискримінації учасників. Враховуючи, що наданий договір підтверджує відповідність учасника заявленим вимогам, вважаємо, що підстав для застосування заходів або визнання порушень немає.
На запит про надання пояснень від 12.12.2024 року у межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-10-22-008260-a) надаємо пояснення, а саме: 1). Відповідно до пункту 2 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації по предмету закупівлі, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація – «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель «PROZORRO»: UA-P-2024-10-22-010431-a Замовником було передбачено надання довідки, складеної за встановленою формою, яка містить загальні відомості про учасника, зокрема інформацію про систему оподаткування, на якій перебуває учасник, як суб’єкт підприємницької діяльності. У тендерній документації не деталізовано, яким чином саме ця інформація "Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності" повинна бути зазначена або в якому форматі. Відсутність жорсткого регламентування дозволяє Замовнику розглядати довідку, надану учасником, як таку, що відповідає вимогам, навіть якщо зазначення системи оподаткування було вказано у не вірному контексті, через несуттєвість цього аспекту в контексті конкретної закупівлі. Наголошуємо, що Учасник надав довідку що містить інформацію про систему оподаткування (у п. 10 пункту 2 розділу Б Додатку 3) (Назва файлу, що містить відповідну інформацію: Загальні відомості про учасника.pdf), і те, що він перебуває на єдиній системі оподаткування та вказав відсоткову ставку. Це чітко відповідає вимозі тендерної документації: «Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб’єкт підприємницької діяльності.» Фраза "єдиний податок" і зазначення відсоткової ставки (наприклад, 5%) є достатніми для виконання цієї вимоги, оскільки вказує і на тип оподаткування, і на особливості його застосування. 2). Замовник діяв відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, формуючи вимоги до учасників з метою підтвердження їхньої відповідності заявленим критеріям. - Повідомляємо, що під час час моніторингу по предмету закупівлі, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація – «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель «PROZORRO»: UA-P-2024-10-22-010431-a, було виявлено, що в складі пропозиції учасника відсутній документ, який підтверджує виконання вимоги пункту 13 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації, а саме — чинний договір з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривий Ріг. Після отримання зауваження Замовник звернувся до Учасника із запитом щодо підтвердження відповідності цієї вимоги. Учасник оперативно надав копію відповідного договору (Додаток: Договір_екоспецтранс_розміщення_буд_відходів.pdf), який: - був укладений до моменту подання тендерної пропозиції, - є чинним, - повністю відповідає встановленим вимогам тендерної документації. Замовник завжди прагне забезпечувати прозорість, відкритість і добросовісність процесу закупівель. Дії Замовника відповідають законодавству, а також принципам рівності та недискримінації учасників. Враховуючи, що наданий договір підтверджує відповідність учасника заявленим вимогам, вважаємо, що підстав для застосування заходів або визнання порушень немає.