0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
236 000.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 17 груд. 12:59
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.12.2024 № 73-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.12.2024 №73-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-11-25-018891-a від 25.11.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Щебінь (із природного каменю), ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-11-25-018891-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 07.12.2024 у пропозиції ТзОВ «Бурдяківський спецкар'єр». У повідомленні про усунення невідповідностей, окрім іншого, зазначено: « ...3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.» ТзОВ «Бурдяківський спецкар'єр» на вимогу про усунення невідповідностей не завантажено документів. У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію: - щодо оприлюдненого повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТзОВ «Бурдяківський спецкар'єр»; - яким чином розглядалася пропозиція та обрано переможцем ТзОВ «Бурдяківський спецкар'єр». Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" Нагірянської сільської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.12.2024р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Щебінь (із природного каменю) (UA-2024-11-25-018891-a)» пояснює наступне. 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.7-75-98 Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт. Технічні умови, ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені. Щодо розміру витрат (бюджетного призначення). Відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік. У КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ "БЛАГОУСТРІЙ" Нагірянської сільської ради затверджено кошторис на 2024 рік, у якому зокрема передбачено видатки, з урахуванням фактичної потреби в благоустрої громади. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "БЛАГОУСТРІЙ" Нагірянської сільської ради своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося шляхом обстеження доріг громади із щебеневим покриттям, де було виявлено ряд дефектів: існуюче покриття не задовольняє вимоги щодо міцності, мають деформації та руйнування, що свідчить про втрату міцності конструкції – проломи, ямковість, просідання, вибоїни, напливи, колійність, тому виникла потреба у закупівлі щебеню, яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі тотожним предметом закупівлі на початку 2024 року. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено аналіз та вивчення ситуації на ринку, здійснено моніторинг комерційних пропозицій суб’єктів господарювання щодо предмету закупівлі щебінь за «ДК 021:2015:14210000-7 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», враховувалась інформація про ціни на даний товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару: моніторингом динаміки цін на вказаний товар через електронну систему закупівель «Прозоро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/. Крім того, розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін товару на дату її формування очікуваної вартості предмета закупівлі та у відповідності до наявної потреби. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua Всі документи , щодо закупівлі UA-2024-11-25-018891-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі. Також відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. В Законі не зазначена норма про делегування Кабінету Міністрів України повноважень на встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель. Крім того, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" Нагірянської сільської ради є комунальним підприємством органу місцевого самоврядування, відповідно Нагірянська сільська рада є головний розпорядник бюджетних коштів комунального підприємства, а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) органам місцевого самоврядування, РЕКОМЕНДОВАНО з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. 2. Щодо оприлюдненого повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТзОВ «Бурдяківський спецкар'єр», дане повідомлення було оприлюднено помилково, оскільки при розгляді документів ТзОВ «Бурдяківський спецкар'єр», будь-які невідповідності були відсутні, у зв»язку з чим ТзОВ «Бурдяківський спецкар'єр», було визнано переможцем.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" Нагірянської сільської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.12.2024р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Щебінь (із природного каменю) (UA-2024-11-25-018891-a)» пояснює наступне. 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.7-75-98 Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт. Технічні умови, ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені. Щодо розміру витрат (бюджетного призначення). Відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік. У КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ "БЛАГОУСТРІЙ" Нагірянської сільської ради затверджено кошторис на 2024 рік, у якому зокрема передбачено видатки, з урахуванням фактичної потреби в благоустрої громади. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "БЛАГОУСТРІЙ" Нагірянської сільської ради своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося шляхом обстеження доріг громади із щебеневим покриттям, де було виявлено ряд дефектів: існуюче покриття не задовольняє вимоги щодо міцності, мають деформації та руйнування, що свідчить про втрату міцності конструкції – проломи, ямковість, просідання, вибоїни, напливи, колійність, тому виникла потреба у закупівлі щебеню, яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі тотожним предметом закупівлі на початку 2024 року. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено аналіз та вивчення ситуації на ринку, здійснено моніторинг комерційних пропозицій суб’єктів господарювання щодо предмету закупівлі щебінь за «ДК 021:2015:14210000-7 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», враховувалась інформація про ціни на даний товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару: моніторингом динаміки цін на вказаний товар через електронну систему закупівель «Прозоро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/. Крім того, розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін товару на дату її формування очікуваної вартості предмета закупівлі та у відповідності до наявної потреби. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua Всі документи , щодо закупівлі UA-2024-11-25-018891-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі. Також відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. В Законі не зазначена норма про делегування Кабінету Міністрів України повноважень на встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель. Крім того, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" Нагірянської сільської ради є комунальним підприємством органу місцевого самоврядування, відповідно Нагірянська сільська рада є головний розпорядник бюджетних коштів комунального підприємства, а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) органам місцевого самоврядування, РЕКОМЕНДОВАНО з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. 2. Щодо оприлюдненого повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТзОВ «Бурдяківський спецкар'єр», дане повідомлення було оприлюднено помилково, оскільки при розгляді документів ТзОВ «Бурдяківський спецкар'єр», будь-які невідповідності були відсутні, у зв»язку з чим ТзОВ «Бурдяківський спецкар'єр», було визнано переможцем.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Щебінь (із природного каменю), ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-11-25-018891-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Аналізом планування закупівель та інших передумов здійснення закупівель встановлено, що у річному плані не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету, при тому що джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет. У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію чому у річному плані не міститься інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.