0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 440 228.00 UAH
Замовник
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 18 груд. 15:30
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.12.2024 № 336 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада 2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2024-11-11-014901-a 11.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в ліцеї №8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-014901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 20.12.2024 № 1 до договору від 03.12.2024 № 200-КР. 4. З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», пояснити підстави оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси (додаток № 6 до договору підряду від 03.12.2024 № 200-КР, з урахуванням змін, внесених додатковою угодою від 20.12.2024 № 1 до договору) у форматі PDF. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Закупівля проводилась на виконання розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024 року №732 "Про внесення змін до розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року №105", для забезпечення енергозбереження в закладах освіти, з метою їх подальшої експлуатації та забезпечення діяльності. Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», «Настанови з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві», а також відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами «Системи протипожежного захисту»; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/5B13E3700BCDC82EC2258BD20051059E (на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації). Під час виконання своїх договірних зобов’язань згідно договору 200-КР від 03.12.2024, спеціалістами підрядної організації було встановлено, що деякі види робіт, які були зазначені в технічному завданні, внесені туди помилково і потреби в їх виконанні немає, на що було запропоновано Замовнику укласти додаткову угоду, яка не призведе до підвищення ціни Договору, в якій буде приведено у відповідність кошторисну документацію до Договору до фактичного об’єму виконаних робіт. З приводу публікування додаткової угоди №1 від 20.23.2024 повідомляємо наступне. Уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час публікування документів в електронній системі закупівель, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель. В свою чергу, з метою поглиблення знань в сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікаційного рівня, уповноважена особа з власної ініціативи зареєструвалась на участь у тематичних вебінарах, що організовані профільними інтернет-порталами та заплановані на найближчий час. Додатки: - Перелік робіт у виконанні яких немає потреби - Відомість робіт та відомість ресурсів об’єкта будівництва - Експертний звіт - Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва - Скрін-копії сторінок публікації на вебсайті
Закупівля проводилась на виконання розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024 року №732 "Про внесення змін до розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року №105", для забезпечення енергозбереження в закладах освіти, з метою їх подальшої експлуатації та забезпечення діяльності. Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», «Настанови з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві», а також відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами «Системи протипожежного захисту»; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/5B13E3700BCDC82EC2258BD20051059E (на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації). Під час виконання своїх договірних зобов’язань згідно договору 200-КР від 03.12.2024, спеціалістами підрядної організації було встановлено, що деякі види робіт, які були зазначені в технічному завданні, внесені туди помилково і потреби в їх виконанні немає, на що було запропоновано Замовнику укласти додаткову угоду, яка не призведе до підвищення ціни Договору, в якій буде приведено у відповідність кошторисну документацію до Договору до фактичного об’єму виконаних робіт. З приводу публікування додаткової угоди №1 від 20.23.2024 повідомляємо наступне. Уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час публікування документів в електронній системі закупівель, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель. В свою чергу, з метою поглиблення знань в сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікаційного рівня, уповноважена особа з власної ініціативи зареєструвалась на участь у тематичних вебінарах, що організовані профільними інтернет-порталами та заплановані на найближчий час. Додатки: - Перелік робіт у виконанні яких немає потреби - Відомість робіт та відомість ресурсів об’єкта будівництва - Експертний звіт - Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва - Скрін-копії сторінок публікації на вебсайті
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в ліцеї №8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-014901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пояснення щодо відсутності інформації про обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни, розміщеної за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/5B13E3700BCDC82EC2258BD20051059E, яке надано Замовником на запит Держаудитслужби стосовно оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – учасник) вимогам тендерної документації, визначеним підпунктом 1.6 пункту 1 «Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 1, щодо договору зі спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів, або такого ж договору від компанії-перевізника, що буде залучено учасником до вивезення будівельного сміття, враховуючи, що строк дії договору на приймання і захоронення відходів (куби) від 10.01.2023 № 605044/36 між учасником та приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» закінчився 30.11.2024 (згідно додаткової угоди № 13). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.