0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 875 454.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 23 груд. 10:29
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.12.2024 №84-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 23.12.2024 №84-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-12-04-020624-a 04.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Будівництво гібридної сонячної електростанції для власного споживання на будівлі Центру здоров'я дитини КНП "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради по вул. Антоновича, 23 в м. Долина, Калуського району, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-04-020624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Закупівля № UA-2024-12-04-020624-a проводиться за кошти благодійної допомоги виділеної ПАТ “Укрнафта” відповідно до рішення засідання комісії з надання благодійної допомоги ПАТ «Укрнафта» від 24 липня 2024 року «Про надання безоплатної (благодійної) допомоги Долинській міській раді Калуського району Івано-Франківської області у вигляді коштів для встановлення сонячних електростанцій на будівлях дитячої лікарні та дитячого садочку «Золота рибка». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Настанови з визначення вартості будівництва, а саме на підставі виготовленої проектної документації з проходженням експертизи по об’єкті «Будівництво гібридної сонячної електростанції для власного споживання на будівлі Центру здоров'я дитини КНП "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради по вул. Антоновича, 23 в м. Долина, Калуського району, Івано-Франківської області», яка закуповувалась по процедурі відкритих торгів. Обгрунтування розміщено на офіційному веб-сайті Долинської міської ради за посиланням: https://rada-dolyna.gov.ua (https://rada-dolyna.gov.ua/advertisement/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-ochikuvanoyi-vartosti-39). Додатки: Додаток № 1 – Лист-прохання Долинської міської ради Додаток № 2 – Витяг з протоколу № 18/3 засідання комісії з надання фінансової допомоги Додаток № 3 – Угода про отримання безповоротної фінансової благодійної допомоги Додаток № 4 – Заявка на проведення закупівлі від 04.12.2024 Додаток № 5 – Робочий проєкт
Закупівля № UA-2024-12-04-020624-a проводиться за кошти благодійної допомоги виділеної ПАТ “Укрнафта” відповідно до рішення засідання комісії з надання благодійної допомоги ПАТ «Укрнафта» від 24 липня 2024 року «Про надання безоплатної (благодійної) допомоги Долинській міській раді Калуського району Івано-Франківської області у вигляді коштів для встановлення сонячних електростанцій на будівлях дитячої лікарні та дитячого садочку «Золота рибка». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Настанови з визначення вартості будівництва, а саме на підставі виготовленої проектної документації з проходженням експертизи по об’єкті «Будівництво гібридної сонячної електростанції для власного споживання на будівлі Центру здоров'я дитини КНП "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради по вул. Антоновича, 23 в м. Долина, Калуського району, Івано-Франківської області», яка закуповувалась по процедурі відкритих торгів. Обгрунтування розміщено на офіційному веб-сайті Долинської міської ради за посиланням: https://rada-dolyna.gov.ua (https://rada-dolyna.gov.ua/advertisement/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-ochikuvanoyi-vartosti-39). Додатки: Додаток № 1 – Лист-прохання Долинської міської ради Додаток № 2 – Витяг з протоколу № 18/3 засідання комісії з надання фінансової допомоги Додаток № 3 – Угода про отримання безповоротної фінансової благодійної допомоги Додаток № 4 – Заявка на проведення закупівлі від 04.12.2024 Додаток № 5 – Робочий проєкт