0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 216 352.00 грн.
Замовник
Музей народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 7 січ. 15:37
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості було здійснено на підставі Кошторисної документації для проведення поточного ремонту приміщення на пл. Ринок 40 у м. Львові розробленої ФОП Лагуняк Н.Я. та Експертної оцінки від 13.11.2024 року. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. - https://lvivskansen.org/documents/tender-na-potochnyj-remont-prymishhennya/. 3. 1Під час оприлюднення інформації (документів) в електронній системі закупівель Замовник керувався положеннями ЗУ Про публічні закупівлі (далі – Закон), Постанови КМУ № 1178 та Наказу Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 р., а саме п. 15 «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. {Порядок доповнено пунктом 15 згідно з Наказом Міністерства економіки № 686-21 від 05.10.2021}» Згідно з п. 2 ст. 631 ЦК України договір набирає чинності з моменту його укладення. У той же час у пункті 10.1 Договору про закупівлю послуг з поточного ремонту № 10/12 від 10.12.2024 року зазначається, що Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами його тексту та усіх додатків. Відповідно, документ без підписів Сторін вважається не укладеним. У п. 10 ст. 10 Закону вказана необхідність оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі. У той же час у Документі № 3988-IX від 19.09.2024, яким внесено зміни до п. 10 ст. 10 Закону не містить роз’яснення, який саме формат документів вважається машинозчитувальним. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). У той же час сканкопію підписаного та завіреного печатками договору технічно неможливо оприлюднити в одному з вищезазначених форматів (з цього приводу Замовником було проведено ряд консультацій з фізичними особами, які працюють у сфері інформаційних технологій). Якщо ж текст Договору подати в таких форматах, то це буде проект договору або не укладений договір (у зв’язку з відсутністю підписів Сторін) Договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог п. 10 ст. 10 Закону можливо оприлюднити в машинозчитувальному форматі за умови підписання такого Договору електронними підписами Сторін. Однак така вимога не була зазначена в Тендерній документації з ряду причин: - Чинне законодавство не зобов'язує Учасника до застосування саме електронного підпису для підписання Договору; - Не всі Учасники мають досвід у користуванні сервісом «Вчасно» чи іншими подібними ресурсами; - Подібні вимоги Замовника обмежують права Учасників та конкуренцію в цілому. Враховуючи те, що текст договору поданий у машинозчитувальному форматі у Додатку 3 до тендерної документації, а кошторисна документація у машинозчитувальному форматі у пропозиції Учасника (перерахунок вартості не проводився), Замовником було прийняте рішення оприлюднити документи відповідно до п. 15 Наказу Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 р. Договір та додатки до нього додатково оприлюднено ( у форматах DOC, RTF та EXCEL).
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості було здійснено на підставі Кошторисної документації для проведення поточного ремонту приміщення на пл. Ринок 40 у м. Львові розробленої ФОП Лагуняк Н.Я. та Експертної оцінки від 13.11.2024 року. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. - https://lvivskansen.org/documents/tender-na-potochnyj-remont-prymishhennya/. 3. 1Під час оприлюднення інформації (документів) в електронній системі закупівель Замовник керувався положеннями ЗУ Про публічні закупівлі (далі – Закон), Постанови КМУ № 1178 та Наказу Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 р., а саме п. 15 «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. {Порядок доповнено пунктом 15 згідно з Наказом Міністерства економіки № 686-21 від 05.10.2021}» Згідно з п. 2 ст. 631 ЦК України договір набирає чинності з моменту його укладення. У той же час у пункті 10.1 Договору про закупівлю послуг з поточного ремонту № 10/12 від 10.12.2024 року зазначається, що Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами його тексту та усіх додатків. Відповідно, документ без підписів Сторін вважається не укладеним. У п. 10 ст. 10 Закону вказана необхідність оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі. У той же час у Документі № 3988-IX від 19.09.2024, яким внесено зміни до п. 10 ст. 10 Закону не містить роз’яснення, який саме формат документів вважається машинозчитувальним. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). У той же час сканкопію підписаного та завіреного печатками договору технічно неможливо оприлюднити в одному з вищезазначених форматів (з цього приводу Замовником було проведено ряд консультацій з фізичними особами, які працюють у сфері інформаційних технологій). Якщо ж текст Договору подати в таких форматах, то це буде проект договору або не укладений договір (у зв’язку з відсутністю підписів Сторін) Договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог п. 10 ст. 10 Закону можливо оприлюднити в машинозчитувальному форматі за умови підписання такого Договору електронними підписами Сторін. Однак така вимога не була зазначена в Тендерній документації з ряду причин: - Чинне законодавство не зобов'язує Учасника до застосування саме електронного підпису для підписання Договору; - Не всі Учасники мають досвід у користуванні сервісом «Вчасно» чи іншими подібними ресурсами; - Подібні вимоги Замовника обмежують права Учасників та конкуренцію в цілому. Враховуючи те, що текст договору поданий у машинозчитувальному форматі у Додатку 3 до тендерної документації, а кошторисна документація у машинозчитувальному форматі у пропозиції Учасника (перерахунок вартості не проводився), Замовником було прийняте рішення оприлюднити документи відповідно до п. 15 Наказу Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 р. Договір та додатки до нього додатково оприлюднено ( у форматах DOC, RTF та EXCEL).
![]() |
rar2.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
|
![]() |
rar2.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Відповідно до Додаткової угоди №2 до Договору № 10/12 від 10.12.2024 року у зв’язку з некоректним викладенням тексту (щодо застосування підстав зазначених у підпункті 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)), допущеним при укладенні Додаткової угоди №1 (далі – Додаткова угода №1) до Договору №10/12 від 10.12.2024 року внесено зміни до Додаткової угоди №1 , шляхом укладення додаткової угоди, а саме, продовжено термін дії Договору та строк виконання послуг з поточного ремонту за Договором. Пункт 10.1. Договору викладено в наступній редакції: Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами його тексту та усіх додатків і діє до 01.05.2025 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Пункт 3.1. Договору викладено в наступній редакції: Послуги з поточного ремонту за Договором повинні бути виконані до 01.05.2025 року. 2. Договір за результатами проведення закупівлі укладено від 10.12.2024 №10/12 (далі – Договір №10/12), а додатковою угодою від 31.12.2024 №1 до Договору №10/12 внесено зміни, зокрема продовжено дію до 01.05.2025 а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до підпункту 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до цих особливостей можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку дії Договору №10/12 про виконання робіт відбулося внаслідок затримки фінансування витрат замовника, і такі зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Згідно зі звітом про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2м) за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на 2024 рік затверджена сума 2932900,00 грн. В тому числі 1748000,00 грн передбачені бюджетним запитом з яких 305000,00 на поточний ремонт, та 1184900,00 додані впродовж року. Таким чином, загальна сума коштів, що могли бути використані на поточний ремонт складає 1489900,00 грн. Загальна сума укладених договорів на поточний ремонт за 2024 рік склала 1809590,00 грн.Таким чином, Музею не вистачило фінансування на оплату усіх поточних ремонтів, що і стало причиною продовження строку дії Договору №10/12.
1. Відповідно до Додаткової угоди №2 до Договору № 10/12 від 10.12.2024 року у зв’язку з некоректним викладенням тексту (щодо застосування підстав зазначених у підпункті 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)), допущеним при укладенні Додаткової угоди №1 (далі – Додаткова угода №1) до Договору №10/12 від 10.12.2024 року внесено зміни до Додаткової угоди №1 , шляхом укладення додаткової угоди, а саме, продовжено термін дії Договору та строк виконання послуг з поточного ремонту за Договором. Пункт 10.1. Договору викладено в наступній редакції: Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами його тексту та усіх додатків і діє до 01.05.2025 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Пункт 3.1. Договору викладено в наступній редакції: Послуги з поточного ремонту за Договором повинні бути виконані до 01.05.2025 року. 2. Договір за результатами проведення закупівлі укладено від 10.12.2024 №10/12 (далі – Договір №10/12), а додатковою угодою від 31.12.2024 №1 до Договору №10/12 внесено зміни, зокрема продовжено дію до 01.05.2025 а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до підпункту 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до цих особливостей можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку дії Договору №10/12 про виконання робіт відбулося внаслідок затримки фінансування витрат замовника, і такі зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Згідно зі звітом про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2м) за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на 2024 рік затверджена сума 2932900,00 грн. В тому числі 1748000,00 грн передбачені бюджетним запитом з яких 305000,00 на поточний ремонт, та 1184900,00 додані впродовж року. Таким чином, загальна сума коштів, що могли бути використані на поточний ремонт складає 1489900,00 грн. Загальна сума укладених договорів на поточний ремонт за 2024 рік склала 1809590,00 грн.Таким чином, Музею не вистачило фінансування на оплату усіх поточних ремонтів, що і стало причиною продовження строку дії Договору №10/12.
![]() |
rar2.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
|
![]() |
rar2.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
![]() |
rar2.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
|
![]() |
rar2.pdf
pdf,
Підписаний договір. |
На виконання вимог Західного офісу Держаудитслужби уповноважену особу зобов’язано пройти додаткове навчання у сфері публічних закупвель для недопущення повторення встановлених порушень. Наказ про проходження навчання додається.
Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків
Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІІІ черга б...
78 864 359 25 грн
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значен...
122 018 797 00 грн
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залі...
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місц...
133 331 225 00 грн