0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
750 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 20 трав. 17:18
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо пояснення з приводу рішення про моніторинг ID UA-M-2019-05-20-000010 «ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000101-b). Згідно пункту 1 статті 16 України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, зі змінами (далі - Закон), яким визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Нами було визначено кваліфікаційний критерій - досвід виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності учасників критерію, тендерною документацією визначена вимога, щодо надання інформації за формою наведеною у Додатку 6. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Дана форма містить всю необхідну інформацію, щоб переконатися Замовнику у відповідності учасників кваліфікаційному критерію. Відповідно п.7 статтаі 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». Тому виявлені недоліки не є суттєвими та такими, що можуть вплинути на основні принципи здійснення закупівель перелічені статтею 3 Закону - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також повідомляємо, що рекомендації Східного офісу Держаудитслужби обов’язково будуть враховані у подальшій роботі тендерного комітету.
Надаємо пояснення з приводу рішення про моніторинг ID UA-M-2019-05-20-000010 «ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000101-b). Згідно пункту 1 статті 16 України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, зі змінами (далі - Закон), яким визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Нами було визначено кваліфікаційний критерій - досвід виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності учасників критерію, тендерною документацією визначена вимога, щодо надання інформації за формою наведеною у Додатку 6. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Дана форма містить всю необхідну інформацію, щоб переконатися Замовнику у відповідності учасників кваліфікаційному критерію. Відповідно п.7 статтаі 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». Тому виявлені недоліки не є суттєвими та такими, що можуть вплинути на основні принципи здійснення закупівель перелічені статтею 3 Закону - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також повідомляємо, що рекомендації Східного офісу Держаудитслужби обов’язково будуть враховані у подальшій роботі тендерного комітету.
Договір розірвано за взаємною згодою сторін